MINE TANKER ANGÅENDE VIXEN

reklame: lenken er en annonselenke

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

PUMA TOPP HER

Jeg har fått mange spørsmål angående hva jeg tenker om Vixen og da spesielt at jeg ikke ble nominert. Jeg tenker i grunn ikke så veldig mye. Det er klart at det hadde vært stas med en nominasjon, men jeg har jo ikke blitt nominert, ei heller skrevet et eneste ord om Vixen disse årene, til unntak av i år. Jeg nevnte det en enkel gang her på bloggen, og that’s it. Jeg har ikke lagt så mye fokus på å få stemmer selv, og helt ærlig synes jeg ikke at man skal behøve å gjøre det heller for å bli nominert. De som er flinkest tenker jeg at vil vinne en pris uansett, og det er alt som teller. Jeg får vel bare jobbe enda hardere neste år, da vil kanskje folket mene at jeg fortjener det mer enn jeg gjør i år. Det er ingen sure miner her i hvert fall, og jeg er super glad på alle de som ble nominert sine vegner! 😚

Sånn ellers da, hvordan går det med dere? Jeg har tidenes mest chill søndag. Det er deilig å bare koble helt av, og det er nettopp det jeg har gjort i dag. Jeg har en liten ting jeg må gjøre før jeg går til sengs i kveld, og det er å ta bilder av mine seneste innkjøp fra Nelly. Jeg har fått SÅ mye fint hjem som jeg gleder meg til å vise dere! Er dere gira på en haul? Let me know. ❥

50 kommentarer
    1. Her ser man ribbeina dine og trynet ditt er Photoshop redigert. Altså tenker du aldri??? Det er kvalmt å se ribbeina dine og begynn og spis mat snart !!! Hallo 40 kilo er ikke noe du skal være stolt over. Man ser jo at du sliter!…. og slutt med Photoshop redigering på deg selv. Alle ser det!

    2. Anonym: Jeg har glattet ut huden på ansiktet og redigert lyset på dette bildet. Jeg eier ikke Photoshop. Ribbeina mine er sånn, lik det eller ei. “Alle” ser tydeligvis ingenting, haha.

    3. Du er en så fin person! Herlig å se at du unner andre å vinne uten å være bitter 🙂 neste år er jeg ganske sikker på du blir en av finalistene!
      Jeg lurte på om du kunne ha en haul fra alt (eller klær og tilbehør) du kjøpte i Dubai? <3

    4. Så du fikk en del negative kommentarer om deg selv i forhold til Vixen på et tidligere innlegg, og jeg må si meg totalt uenig. Jeg stemte på deg flere ganger og mener helt klart du burde blitt nominert til noe. Du gjør en kjempebra jobb med både bloggen og youtube!
      Ellers må jeg si jeg får vondt inni meg av alle negative kommentarene både du og andre bloggere får. Det er så forbanna unødvendig. Greit nok at de tydeligvis ikke har det bra med seg selv, men de får det ikke noe bedre av å rakke ned på andre. Bare håper du ikke tar det for mye til deg da det absolutt ikke er verdt det. Stå på!

    5. Marita: Tusen takk for fine ord og for at du stemte på meg, Marita <3 Skikkelig fint! Angående dee negative kommentarene prøver jeg bare å ikke tenke så mye over, for jeg tror helt ærlig at disse menneskene som tar seg tiden til å spy opp så mye felt, har det veldig vanskelig med seg selv og/eller er mennesker som sliter med sjalusi og bitterhet. Klem til deg <3

    6. Nå må dere gi dere folkens! Hvordan kan dere skrive så mye stygt til andre? Har dere ikke samvittighet? Du er fin som du er, Isabel <3

    7. Tro meg ingen som er sjalu på deg Isabel du skriver alle er Bittre eller sjalu på deg da du får negativ kommentar. Kansje du skal våkne opp snart og innse de fleste misliker deg og hater bloggen din, du er 40 kilo ræva di er helt feil og ribbeina din stikker ut og du er en egoist person og den personlighet du har no thanks. Alt som står på hodet ditt er penger . Har du aldri sett penger i ditt liv tydeligvis ikke når du kommer fra en fattig familie. Du er en latter for hele Norge. En skikkelig underholdning 🙂 du vil aldri få en vixen adwards kun fordi ingen vil ha deg som blogger i Norge. De eneste som støtter deg er de med i gen sosial intligent og de som er usikre på seg selv. Rett og slett de dummeste i samfunnet støtter deg. De fleste håper på at bloggen din skal ta slutt fordi vi er dritt lei dwg!

    8. Det er jo ikke det at hun har redigert bildene. Hun har opperert, der er derfor det ser så fake og fælt ut

    9. LÆTTIS! Sykt morsomt å lese idioter kommentere “du er stygg” “du er for tynn, tror du 40 kg er noe å være stolt over?” “faen så uinterresang du er, tror du at du er noe viktig?” altså wtf? Så er det noe med at det er det indre som teller… Vell, for å si det mildt til dere nett troll: dere er så stygge AF på innsiden, så deres tap. Dere er TRAGISKE mobbere! Dere pusher på for at Isabel liksom skal innse” fskta”, REALITY CHECK, mer å fikse med mennesker som er stygge på innsiden enn noe annet. Start med dere selv!

    10. Herregud så mange hatefulle sure fitter som finnes i Norge, bli kvalm av å lese enkelte av kommentarene. Må være utrolig lite som skjer i livene deres når dere bruker den koslige førjulstiden på å sitte å hate mennesker dere ikke kjenner, grunnet kropp og penger? Haha tragisk.

    11. Merkelig hvordan alle drittkommentarene er skrevet av folk som hverken kan stave eller sette sammen ord til skikkelige setninger. Haha! Samfunnets tapere med andre ord, ikke minst fordi de sitter dag ut og dag inn og skriver drit til andre.
      Vil gjerne ha haul! 😀

    12. Kjenner at jeg blir skikkelig oppgitt. Hvilken glede får dere som skriver dritt? Dere kan jo ikke ha det så greit, når dere må rakke ned andre. Herlighet

    13. Har du blitt slankere etter at Pierre dumpa deg? Har lest bloggen din lenge men har aldri reagert på at du er syl tynn før nå

    14. Har du fyllt på leppene igjen eller har du formet leppene med sminke? Synes de ikke var fine her. Håper ikke du har fyllt på igjen! Du ødelegger leppene dine som er perfekte i utgangspunktet.
      Du burde roe ned med sminken også om du skal ta bilder med kraftige lyskilder, slik at du ikke ender opp som et spøkelse.

    15. Hei, jeg skjønner ikke hvordan folk kan være så frekke😔 tenker de aldri på at hun er også en person som også har følelser❤️ Bare fordi hun er kjent betyr det ikke at dere kan Si masse styggt til henne😏
      Bare sånn at dere vet det, hvis du mener at du er imot mobbing, men driver å dier masse frekt her, så er du en av mobberne. Bare fordi hun er kjendis betyr ikke det at hun ikke også kan bli mobba. Så folkens skjerp dere💕 slutt å skrive masse hat😩

    16. For å være helt ærlig ser jeg ikke poenget med Vixen? Hva er det som er så svært med det? Det er vel sjeldent noe andre bransjer enn bloggere (og musikk/film-bransjen) som opererer med priser. Som om en pris avgjør hvorvidt man har gjort en god jobb eller ikke? For å si det sånn; når jeg har lest om filmer som har fått priser, så er det som regel mange filmer som jeg liker mye bedre! Det samme med artister. Så jeg skjønner veldig godt at du egentlig ikke har gjort deg noen tanker rundt dette med Vixen, for det er jo absolutt ikke noe å tenke på engang 🙂

    17. I videoer på Snapchat og generlt andre bilder og videoer hvor du bare viser mage og rumpe……jeg er ikke hater, men lurer bare på hvordan du mener vi kan unngå å skape kroppspress, når du liksom legger ut dette.. d er jo bare et bilde eller video for kropps skyld? Hva tror du kroppspress egt kommer av eller vet du at det du legger ut er rent kroppspress.

    18. Syns dette var et forholdsvis voksent og fint innlegg fra deg! Godt å se at du ikke er bitter eller rakker ned på andre selv om du ikke fikk så mange stemmer som du håpet. Det står det respekt av! Neste år er det kanskje din tur, og da er det fint å tenke på at du ikke snakker dritt om de som vinner i år 🙂 Stå på!

    19. Hvordan kan noen si her oppe at de som STØTTER deg er usikre på seg selv? Personer som støtter og hyller andre er de som er sikre på seg selv. sånne som du her oppe som skriver dritt og svada er usikre på seg selv 😂 Jeg håper du LER av dette Isabel. Sjalu på andre sin suksess. Sikkert en blogger som har blogget i 7 år og ikke fått noe oppmerksomhet som er sur på deg fordi du fikk det til. Heier på deg jeg Isabel, du gjør en super jobb med bloggen, og lekker er du også med en awesome personlighet :*

    20. Godt og se at det ikke er bare jeg som blir oppgitt av de dritt kommentarene Isabel får…. Skjønner ikke hvordan dere som slenge dritt kan sitte å skrive dritt til henne nå som det nærmer seg jul….Dere kan umulig ha det bra med dere selv! Lås dere inn på lukket avdeling!

    21. Spør pent om du vil vurdere å blokkere disse negative trolla som har tatt seg voldsomt opp her. Det forsurer hele brukervennligheten i kommentarfeltet ditt, og oppleves veldig slitsomt da de også blir diskutert og kommentert.
      Ellers må jeg få skryte av både lillesøster og deg, tipper dere koser dere masse med felles interesser 💜😊

    22. Kjære dere som lirer av dere så mye dritt! Eier dere verken skam eller oppdragelse? Hvilke verdier vil barna deres få? Er dere ikke flaue? Bare for å minne dere på at Isabel sitter med ip-adressene til dere alle, og kan få hver og en av dere anmeldt og bøtlagt for trakassering.

    23. Får helt vondt av at det sitter så mange bak skjermene sine og skriver nedverdigende ting om andre….. Hva lærer dere av det? Hva får dere ut av det? La jenta gjøre som hun vil. Ikke legg skyld på henne for noe. Alle bestemmer over sin egen kropp og utseende. Det er hennes liv!!

    24. Thats the spirit! Glede seg på andre sine vegne og jobbe dobbelt så hardt for å overbevise neste år. Jeg VET du har det i deg fordi det er akkurat slik du har jobbet deg frem nå.
      Folk kan tro hva de vil om deg, men du er utrolig flink når set kommer til jobben din…. og JA folkens, det er faktisk en jobb!
      Masse lykke til. Jeg heier på deg.
      Klem

    25. Jeg DIGGER deg. Du er bedre enn de andre bloggerne. Du setter ting i bedre perspektiv og du sutrer deg ikke opp mot toppen eller flasher.
      STÅ PÅ GUURL ❤️

    26. Jeg forstår ikke at du ikke filtrerer ut de stygge kommentarene, spesielt når det er på det nivået ovenfor her. Det er hverken hyggelig å lese eller en god refleksjon av deg. Selvfølgelig skal man ikke sile ut alt som ikke er übersøtt og kliss som gagner deg, men du fortjener ikke disse ekle kommentarene hvor personen virkelig går inn for å være en provokatør.
      Dette er ikke lesere du vil ha, og jeg må påpeke at det ødelegger miljøet i kommentarfeltet. Hvis du ikke vil gjøre det for deg selv (noe du burde), gjør det for oss <3

    27. Herregud hva skjer i kommentarfeltet her?? Jeg er absolutt for at et kommentarfelt skal være et åpent sted der man kan diskutere og kommunisere sammen, og det er ikke sjelden jeg selv kaster meg inn i kritikken av f.eks. normalisering av operasjoner og skryting av penger. ikke fordi jeg tror jeg når igjennom til deg, eller at du bryr deg nevneverdig, men fordi jeg tenker at det er viktig at dine unge lesere ser i hvert fall en reflektert og kritisk røst de gangene jeg mener du oppfører deg dumt. MEN å kritisere andre sitt utseende er helt på kanten! Hvordan kan noen ha det bra med seg selv etter å ha liret av seg noe slikt??

    28. Hei alle kjære jenter og gutter, damer og herrer som har lagt igjen negative kommentarer. Lurer førsr og fremst hva formålet deres er ved å ytre negative kommentarer om Isabel på bloggen? Er det for å gi Isabel kritikk for å forbedre bloggen? Så la den være konstruktiv fremfor destruktiv. Kom med tilbakemeldinger som du selv hadde satt pris på. Eller er det for å booste ditt eget ego?
      Dersom det er sistnevnte så er det trist. Jeg blir lei meg på alles vegne som velger å skrive dritt til alle bloggere. Hvordan har alle endt opp med å skrive så mye fælt til hverandre? Om det vært DIN søster, mor, bestemor, datter eller bestevenn du hadde snakket til, hadde du sagt det samme? Det er noe jeg tviler på. Hvorfor skal vi trekke hverandre ned, når vi kan rose hverandre opp?
      Hva om du var den som gjorde en hard jobb og alltid fikk nedlatende tilbakemelding på ditt arbeid. Hadde du likt det? Nei, det tviler jeg på. Hvorfor skal det være så utrolig vanskelig da å la være å bruke sin egen energi på noe godt, fremfor vondt mot andre?
      Jeg avslutter min kommentar med å be alle om å rose hverandre, for det tror jeg alle syns det hyggelig. Gjør det du vil at andre skal gjøre mot deg.
      – A

    29. Hva faen feiler folk? La folk være seg selv uten at det skal få konsenkvenser. Isabel får hate daglig av slike dumme meldinger som ikke har noe og si. Tror ikke dere som hater skal si noe om Isabel redigerer bildene. Skjønner ikke hvor folk har fått oppdragelsen fra. Oppfør dere. Jeg vet det og jeg er 14. Isabel du eier.

    30. Du skriver følgende:
      «Jeg har ikke lagt så mye fokus på å få stemmer selv, og helt ærlig synes jeg ikke at man skal behøve å gjøre det heller for å bli nominert»
      Men du promoterer jo deg selv en del iforhold til å komme inn første uka på PH på sosiale medier? Du er jo langt ifra alene om det, selvfølgelig.
      Poenget mitt her er at du sier jo litt imot deg selv når du gjør nøyaktig det same som vixen finalistene, bare at i ditt tilfelle handler det om PH.

    31. Hei Isabel!
      Makan til uthenging i kommentarfeltene dine – det er ikke greit! Dersom man mener at en blogger kunne gjort noe annerledes mener jeg at man 1. kan ta det opp på en ordentlig måte i form av konstruktiv kritikk og/eller ros eller 2. la være å si noe i det hele tatt. Denne gangen går jeg for førstnevnte 🙂
      Du skrev dette til en person lengre opp i kommentarfeltet: “Angående dee negative kommentarene prøver jeg bare å ikke tenke så mye over, for jeg tror helt ærlig at disse menneskene som tar seg tiden til å spy opp så mye felt, har det veldig vanskelig med seg selv og/eller er mennesker som sliter med sjalusi og bitterhet.”. Jeg er HELT enig i at en stor andel av menneskene som kommenterer her inne sliter med seg selv, og jeg synes det er helt topp at du klarer å se forbi dem. En skikkelig god egenskap, rett og slett! Med det sagt; Jeg tror også at en stor andel mennesker her inne faktisk _mener_ det de sier – at det faktisk hverken dreier seg om sjalusi eller selvbilde, men heller om et dårlig utviklet vokabular hvor de tyr til banneord og ørten utropstegn heller enn å formulere seg på en voksen måte 😉
      Ta meg, for eksempel. Jeg har ikke et dårlig selvbilde overhode, og ikke er jeg sjalu heller. At de dyre feriene dine kommer som et resultat av en godt utført jobb vil jeg gi deg et STORT klapp på skuldra for, for i dagens bloggbransje er det intet annet enn vanskelig å ligge på topp – og det gjør du! Men, selv om jeg hverken er sjalu eller har et dårlig selvbilde, er jeg fremdeles svært uenig i måten du blogger på.
      Det er av min oppfatning at flere bloggere (deriblant også du) takker ja til konstruktiv kritikk, som jeg jo her gir, men at når den først kommer, blir den ikke tatt til etterretning. Og her synes jeg det profesjonelle aspektet ved bloggyrket burde forbedres, for det blir jo som i en vanlig jobb: Når de ansatte (dine lesere) til stadighet poengterer at de synes sjefen (du) bidrar til et enormt kroppspress på arbeidsplassen, så er det sjefens (din) oppgave å ta dette på alvor og å gjøre noe med saken. Skjønner du hvor jeg vil? Greit nok at de fleste her inne ikke evner å ta opp det faktiske problemet på en OK måte og heller tyr til utskjelling – jeg skjønner at dette er provoserende – men hvorfor er du ikke villig til å endre måten du jobber på, for å skape et godt arbeidsmiljø?
      Det er det enorme kroppsfokuset, deriblant normaliseringen av plastiske operasjoner og kosmetiske inngrep, som er mitt problem. Jeg tenker på de unge, som lillesøsteren din, og hvordan de uvitende påvirkes i negativ retning. At du fikser på utseendet ditt har ikke noe meg saken å gjøre – det handler om hvordan du åpenhjertig forteller om, nesten promoterer, det du har gjort. Dersom en mor som hadde operert seg hadde sitert bloggen din idet hun skulle forklare valget for datteren, hadde det jo hørtes litt sånn ut: “Jeg har hatt en vanskelig barndom og ble mye mobbet da jeg var mindre. Jeg tok silikon og er SÅ fornøyd, jeg opererte meg i det og det landet og det kostet så og så mye. Dette var mitt personlige valg og jeg bestemmer over min egen kropp og kan ikke ta ansvar for det du skal tenke, men jeg håper du er fornøyd med deg selv og ikke føler et behov for å gjøre det samme som meg”. Ser du hva jeg mener? Det handler altså ikke om den faktiske utførelsen, for den mener jeg ikke at noen skal ha noe å si på, men det handler om at du nærmest støtter oppunder industrien, nærmest promoterer den, og ikke engang er ditt eget ansvar bevisst.
      Jeg håper du skjønner hvor jeg vil, Isabel. Jeg tror egentlig du er ei helt super jente og jeg kan relatere meg til mange av tankene dine (vi er like gamle), men mener helt og holdent at hverken du eller bloggen din hadde lidd av et par justeringer. Dersom du shopper for 50.000 på Nelly en kveld er det for eksempel ulike måter man kan fremstille dette på uten at topplisteplasseringen din faller og at det slår negativt ut på bedriften din – en litt mer jordnær tilnærming til ting hadde hjulpet i massevis. At ikke alt promoteres gjennom sløsing, skryt og provosering, liksom.
      Ser at kommentaren min ble sjukt lang, sorry! Men jeg håper virkelig at du tenker litt på saken. Bloggere vil at yrket deres skal tas seriøst og at de skal behandles som enhver annen ansatt/sjef, men der er det altså ikke bare leserne som har et ansvar. Du, som sjef, må tilrettelegge for et bedre miljø her inne – om det så innebærer at du, som sjef, foretar deg visse endringer for å forbedre arbeidsmiljøet og trivselen til de ansatte (dine lesere). “Dere som ikke liker bloggen kan bare slutte å lese” er et godt brukt utsagn fra utallige bloggere, men jeg mener at det ikke holder mål lenger. Dagens bloggbransje er, som du vet, en fremtidsrettet bransje som konkurrerer med dagens magasiner og papiraviser, og jeg synes det er viktig (!) at dere da er deres ansvar bevisst og opptrer på lik linje som dagens magasin- og avisredaktører gjør 🙂
      Ha en ellers TOPP dag!

    32. Folk klikker seg inn på bloggen din fordi du er ren underholdning – ikke på grunn av du blir tatt seriøs. Bloggen din inneholder ikke annet enn drama, syting, sløsing og skryt av bruk av penger og overdrevne overskrifter/løgner + operasjoner. Hvilken sjanger tenkte du at du skulle bli nominert for? Livsstil? Årets dårligste livsstil ihvertfall. Jeg snakker ikke om deg som person, jeg snakker om denne “businessen” din som er bygget på oppmerksomhet og tull og ikke noe seriøst. Jeg håper du åpner opp øynene dine, for jeg hadde faktisk veldig likt å bli kjent med deg og din historie. Ikke bare alt det overfladiske tullet man finner på bloggen din. Tror du har mye å by på, så grip muligheten. I mellomtiden er jeg en av mange som kun klikker seg inn for underholdning.

    33. Dere som sitter å skriver dritt kan ikke ha det noe bra med dere selv…synes oppriktig synd på dere som er så stakkarslige personer.. hva Faan går dere frivillig inn på bloggen her for å leser hvis dere ikke liker Isabel? 😂 Jaja, haters makes you famous, dere som står for Lønninga hennes 😂

    34. Seriøst no må folk skjerpe seg.
      Isabel er en pen jente. så alle som klager på at hun redigerer bilder osv.
      Om hun så hadde redigert litt på lyset Koffor er dette noe å klage på? Dei fleste jenter justerer litt på lyset å prøver å få bildet til å se mest mulig pent ut, så Koffor skal dette bli klaget på om en blogger gjør det?🙄
      Om Isabel vil legge ut 45 000 i gaver så er dette hennes valg.
      Hun bestemmer selv hva valg hun tar i livet.
      Så slutt å hakk på Isabell for små bagateller som dere gjør til noe stort.
      Stå på Isabell, elsker bloggen din😍

    35. Du får så mye negative komentarer ser jeg etter hvert blogg innlegg, burde det ikke da kanskje ringe en bjelle oppi nøtta di at du burde ende litt på hva du skriver om og hvor mye du deler med oss lesere. Det er flott at du vil dele ting med oss men det er en del ting som du deler med oss seere som ikke er nødvendig for oss lesere å vite om. Eks. Du sier du handlet en kveld for 50.000kr på Nelly, det for oss lesere er egt helt uintresankt å vite for det er ikke så mange vanlige personer som handler for så mye i løpet av en kveld. Dette er kanskje ikke så lett å skjønne hvor jeg vil men det er rett og slett ikke alle som har penger til å holde på sånt og da er det ikke så gøy å lese om heller. Du har og valg å være veldig åpen om operasjonene dine, det er fint at du vil dele men det skaper så mye kroppspress blant barn og unge som fra før av ikke er forbød med seg selv og tror at operasjoner er løsningen. Men det er jo ikke alltid sånn alle er like fine uansett hvordan de ser ut og det er det jeg syntes du burde ta litt mere opp i bloggen din da, litt mere jente ting som eks mensen,graviditet osv som vi lesere faktisk kan ha litt nytte av en å sitte å lese om hvor mye penger du har bruk på klær. Hvis du ser dette tenk litt på det jeg nettopp har skrevet for for oss unge jenter som leder bloggen din er det mere nyttig og inresankt og lese om mensen en å lese hvor mye penger du bruker.:) keg tror du er en flott jente men ønsker litt endringer i bloggen din❤️

    36. Barnslige, usaklige og totalt meningsløse, det er en oppsummering av mange av de kommentarene du får på denne bloggen. Ikke bare er kommentarene unødvendige, men mange av dem gir ikke mening what so ever.. At det er ekkelt at dine ribben synes fordi du er «for tynn», er ikke bare tragisk å høre, men det viser også lite kunnskap om at mennesker er forskjellige. Man må nemlig ikke være syltynn for at ribben skal vises. Ta meg for eksempel, jeg har litt ekstra her og der, men mine øverste ribben stikker ut, og dette gjelder utrolig nokk alle kvinnene på den ene siden av familien. Det er forkjell på tynn/slank og syltynn.
      Isabell er komfortabel med å vise kropp og det har hun all grunn til å være, for det hun viser frem er flott. Dere som slenger kommentarer med at hun kun har slik kropp fordi hun har operert, tar også feil, fordi da hun var med på PH var kroppen hennes også nydelig. Og uansett så skal mennesker få forandre på seg selv slik de selv ønsker, «forbilde» eller ei, for det er tross alt vi som må leve med oss selv hver eneste dag.
      Takk for meg. Stå på Isabell.

    37. Ja folkens, Isabel er tynn, men hu ekke radmager! Har sjøl veid 48 kg og, ja, det ekke mye, men det er heller ikke sånn at det går ut over helsa så slapp helt av folkens! Dessuten er hu ei lita jente.
      Får sjøl høre hvor lite jeg veier nå også og nå er jeg 1.61 og veier 52-53 kg. Det er HELT normalt å veie det når man er så små som vi er.
      Noen er bare født slanke og sånn er det bare!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg