TIDENES NELLY-SALG

reklame ⎮ alle lenker er annonselenker

Nå har julesalget startet på Nelly! Altså, det er over 40 sider med masse fine klær, sko, tilbehør og sminke på opptil 50% rabatt. Det er jo helt sinnsykt! Selv sitter jeg med 51 varer i handlekurven som jeg skal bestille. Jeg er ikke frisk, dere. Haha. Men det er jo så forbanna billig, så jeg klarer ikke å dy meg. Dessuten har jeg klikket hjem litt ekstra-gaver til venner og familie som de skal få i tillegg, bare fordi at det er så billig. Enda mer gaver til mine nære og kjære, og enda mer klær til meg. Hihi! Under her har jeg lagt ved kollasjer av noe av det jeg har kjøpt. Det er så vanvittig mye fint. Tenkte bare å tipse dere. Shop i veeei! Klem ❥

DU FINNER SALGET HER!

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER (disse har jeg! Sååå gode å gå i)⎮ 6. HER (denne har jeg også!)

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER (disse buksene har jeg, de er super fine!)

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER (vippe og brynsserumet som jeg bruker hver eneste dag!)

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER

9 kommentarer
    1. Jeg liker deg altså, men den overdrevne shoppingen er ikke bra for noe… Håper du gir alt annet du har til Fretex eller i andre kasser, så de som ikke har noe kan få nytte av det.. Liker ikke den påvirkningen du gir småjentene, at det holder ikke å kjøpe litt, men enorme mengder.
      Du måå ikke si hvor mye du kjøper, selv om ærlighet i utgangspunktet er bra.
      God jul!

    2. Hei, kan du versåsnill være med på ein episode av huskestue?😂 det er favoritt programmet mitt og hadde elska å sett forbilde mitt (deg) der😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg