RAMI OG SIDRAS JULEGAVER FRA MEG

Julegavene er åpnet for lenge siden her hos oss! Barna gledet seg så utrolig mye, så vi kjappet oss litt med middagen slik at gaveåpningen kunne starte så fort som mulig. Jeg seriøst HATER når de voksne skal dra ut på det. Jeg synes at det er skikkelig råttent gjort, for alle vet hvor ivrige kidsa alltid er på å få åpne gavene. Jeg synes ikke at de skal pines lengst mulig, slik som enkelte andre mener. Fy! Så slik har vi det ikke her i heimen altså. Hehe. Jeg tenkte å vise dere gavene jeg ga til lillebroren og lillesøsteren min. Dere har vært veldig nysgjerrige og etterspurt et slikt innlegg, så her kommer det ❥

RAMIS JULEGAVER

Rami er en skikkelig gamer, så hans ønskeliste bestod av så og si kun gaming-utstyr. Jeg kjøpte tastatur og headset fra Razer, samt to capser, en lue og ørepropper fra KYGO. Han ble super fornøyd med alt, så jeg tror at I did good. 😁

SIDRAS JULEGAVER FRA MEG

Sidra fikk UGGS, genser fra Adidas, selfielight deksel fra Lumee og et vloggekamera fra Sony. Sistnevnte var så gøy å gi henne, hun ble helt i fra seg. Så skjønn! Hun har jo nylig startet med YouTube, og enn så lenge har hun alltid fått låne mitt kamera. Nå har hun sitt eget, noe hun setter veldig stor pris på. Wuhu! ❥

Det var årets julegaver til kidsa fra meg. Jeg sier meg meget fornøyd med handelen i år! Det er priceless å se gleden i deres øyner når de åpner gave etter gave som inneholder ting de har ønsket seg. Det finnes ingenting jeg elsker mer enn å glede de jeg er glad i, da spesielt søsknene mine. Hihi!

God jul, dere. Håper dere har hatt en fin kveld og at dere fikk noe dere ønsket dere. Jeg deler mer bilder av kvelden senere. Klem 💕

31 kommentarer
    1. Tnaw, så utrolig heldig de er som har deg! Håper du har hatt en fantastisk jul og koset deg masse🎄

    2. Ååå så snill du er Isabel <3 alle hadde nok gitt dem de er glad i alt de ønsker seg om en hadde hatt mulighet. De som sier noe annet tror jeg juger haha. Men jeg syns du er så fin og snill ❤️

    3. Du må vel være den snilleste❤️ De som sier at du er selvopptatt må nok lese denne bloggen et par ganger til! Synes det er så snilt av deg å bruke 45k på gaver til de du er glad i, istede for å bruke de på hus, bil osv😘😘

    4. Syns det var så fint å se hvor takknemlige de ble for gavene de fikk av deg! Ha en fortsatt fin jul og kos deg masse!! <3

    5. Isabell like falsk som ræva sin og sine deformerte bryster!! Dissse kom liksom på 45000kr??? Tråkket i salaten igjen Isabell. Du driter deg hele tiden ut for hele Norge! Hvordan skal du klare deg i samfunnet uten blogg inntektene dine? Du hadde aldri klart deg fordi ingen liker deg!

    6. Det er ikke min sak hva du bruker pengene dine på, men det er så kos å se at du kan gi familien din så mye fint!!💓Det gir meg en merkelig glede!

    7. Bare spurte du trenger ikke bli frekk og sensetiv?? Har alltid digger deg og leser bloggen din fra starten men hvis det er sånn du egt er bak skjermen så blir det for falskt?

    8. Du spør jo litt frekt og da. Du kan jo tenke deg om litt , hun har venner og andre familie medlemmer hun kjøpte gave til.

    9. «Like falsk som ræva sin og sine deformerte bryster» «tråkket i salaten igjen» «driter deg hele tiden ut for hele Norge» «du hadde aldri klart det fordi ingen liker deg» å det er Isabel som er frekk? HAHA, voks opp

    10. Du må huske på det at ja det fins mange som ikke liker isabell, men tenk da på hvor mange som faktisk liker henne å digger henne.
      Så vist hu en gang hadde søkt jobb tror jeg det ikke hadde vert noe problem for isabell å få den, å + fått den så mye fortere en deg fordi hun er kjent for å være så god med andre å bra personlighet
      Du/dere hatere må bare tenke dere om 2 ganger så finner du/dere sikkert ut at det som dere syntes er et problem faktisk ikke er noe problem 🙂

    11. Jeg bare spurte om kanskje gamer ting osv var så dyrt?? Det var ikke noe frekt med mitt som? Og dere som ikke kan lese forskjell på Lea og Ida må kanskje ta seg et lese kurs?? Jeg er ikke Ida.. jeg har min egen Mail på dette og har ikke noe grunn til å bruke et annet navn, at noen velger å skrive noe sånt er ikke på meg!! Jeg digger Isabell og har ikke noe i mot verken hennes pupper nese eller rumpe, det er noen ting keg selv kunne gått under kniven for.. Så det har jeg ingen grunn til å skrive. Jeg ville bare ha et enkelt svar på det jeg spurte på ikke en frekk kommentar tilbake unnskyld meg?? Er det plutselig ikke lov p spørre om ting? Og når noen andre spør om det samme er det greit fyfaen Internett as :/ trist

    12. Når de voksne “står ut” middagen er det jo ikke for å pine barna, men fordi de syns det er den hyggeligste delen hvor alle er sammen, og ingen er opptatt med gavene sine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg