OPPTIL 65% RABATT PÅ NELLY

reklame ⎮ lenkene er annonselenker

Hei kjære lesere. Jeg vil bare titte innom å dele en rabattkode med dere. Jeg har nemlig fått en eksklusiv rabattkode fra Nelly som kun gjelder mine fine lesere. Dersom du oppgir koden «ISABEL15» i kassen får du 15% EKSTRA avslag på hele salget som pågår nå. Det tilsier at du kan shoppe masse fint til en vanvittig lav sum. Du får altså opptil 65% rabatt på salget. WUHU! Det passer jo perfekt nå som det har vært jul og vi har fått litt penger i julegaver. Hehe! Det er hele 38 (!!) sider med masse fint til en superduper lav pris. 💸 😻

DU FINNER HELE SALGET HER

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER (disse har jeg! Sååå gode å gå i)⎮ 6. HER (denne har jeg også!)

_______

Husk å oppgi koden «ISABEL15» i kassen for 15% ekstra avslag på kjøpet ditt. Klem!

23 kommentarer
    1. Hei!
      Vil bare påpeke at 15 % ekstra på salget ikke blir 65 %. 65 % avslag på den originale prisen blir ikke den samme summen som hvis man først får 50 % for så å få 15 % ekstra avslag.
      Veldig godt tilbud, men bare pass på å ikke villede leserne dine.
      Liker bloggen din veldig godt og leser den hver dag!
      Klem fra meg

    2. Jeg har merket en ting over lengre tid som jeg syntes virker litt rart.. du virker ganske sår mot din mor, hun virker faktisk fantastisk Og en ekte mor som alltid åpner døren opp for deg, du bor hos henne, hun lager mat til deg og råder deg ting sikkert. Du bør sette mer pris på henne og hennes hjelp, det er din mor og du feiret jul med de. Jeg elsker moren din, hun virker så velkommen! Men du nevner henne så dårlig, at du kjøper så mye bra bare til dine søsken og du gjør det og det fordi dine søsken men setter så dårlig pris på henne. Greit hva dere har opplevd før men bare at henne åpner sin dør for deg alltid og bruker sin tid med deg er så viktig.

    3. Er litt enig med PP. I vloggen til sidra fikk moren din kun et par høre telefoner. Mens de andre fikk alt de ønsket seg.

    4. Hva man gir i noen i julegave har heller ikke noe å si for hvor mye man setter pris på den andre.. Tror nok Isabel har andre måter å vise at hun setter pris på familien, enn bare med gaver 😉

    5. Nå må jeg bare få sagt det!
      Fy faen hvor slemme folk er. Her legger du ut rabattkoder etter rabattkoder og strekker deg så langt for å hjelpe leserne dine. Likevel når jeg åpner og leser de fleste kommentarfelt på denne bloggen er det kun drittslenging og aldri noe som er bra nok. Kan ikke folk oppføre seg+ ha grenser for hva de uttaler seg om. Forholdet med moren er privat. Privatliv!! Alle i dette landet har vell privatliv som de ikke ønsker å dele.
      Stå på, du er en svært dyktig blogger (som også har rett på privatliv).

    6. Altså, hva Isabel gir til familien eller ikke har faen ingen andre noe med. I vår familie har vi bestemt at vi ikke gir så mange gaver til de voksne lengre, og heller fokuserer på barnas gaver. Og så nyter vi heller tiden sammen!

    7. Altså. At folk blander seg i hva du gir til din familie i julegave er utrolig frekt! For det første er det ikke deres sak, og det burde ikke handle om gaver. Misforstå meg rett! Fint å gi fine gaver når man kan, det ønsker alle. Og regner med/håper at familien er fornøyd uansett. Og klør meg i hode hver gang folk mener de kjenner deg og din fortid bedre enn deg selv, og slenger uvitende kommentarer. Vel. Ønsker deg og dine en riktig god jul. Og at de uvitende sjalue bare sparer seg og tenker seg 2 ganger neste gang de tenker å kommentere. God jul!

    8. Må si jeg blir direkte kvalm av kommentarene over her. Jeg syntes du ga utrolig fine gaver til familien din, og det betyr nok mye for dem! Du virker som en skikkelig god og varmhjertet person, Isabel❤ Stå på videre, elsker at du er så åpen og ærlig på bloggen din. Ha en fortsatt fin jul og et godt nyttår!

    9. Tror neppe dere vet hva hun bidrar med hjemme. At hun i det hele tatt har aleneansvar for sine søsken ot bidrar med til sin mor så mye som hun gjør, sier mye om hennes syn på familien sin. Ikke mange som ville likt å dele store summer penger på sin familie og venner selvom de var rike. Hun er gavmild, kanskje litt for mye faktisk. Og det er svakheteb her, folk hater fordi de ikke har mulighet til det samme. Ren fakta! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg