DETTE FIKK JEG TIL JUL

Jeg synes at det blir vanskeligere og vanskeligere når folk spør meg om hva jeg ønsker meg til jul. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal svare, og i år var det verre enn noensinne. Jeg føler meg så utrolig heldig som har alt jeg trenger, og det jeg eventuelt ønsker meg kjøper jeg til meg selv lenge før jul. Det er liksom ingenting jeg føler at jeg mangler, og det er ganske overveldende egentlig. Jeg har det utrolig bra, og jeg er vanvittig privilegert. Familien min og venninnene mine har irritert seg grønn over at jeg er så vanskelig å kjøpe gaver til, noe jeg har full forståelse for. Haha. Jeg har bedt de om å ikke kjøpe noe som helst, og heller bruke de pengene på noe annet til seg selv. Jeg trenger virkelig ingen gaver og i tillegg har jeg en såpass bra økonomi at jeg får dårlig samvittighet av å tenke på at andre skal bruke sine penger på meg.

Likevel trosset de mine ønsker, så jeg fikk noen gaver uansett. Hehe! Det jeg fikk var neglelakker (noe jeg for så vidt trengte, så det var godt tenkt!), truser, penger, klær, en veske og til slutt… En skritt teller!! Hahaha, da lo jeg godt. Skal jeg ta et hint eller? Det er ingen hemmelighet at jeg ikke nødvendigvis beveger så mye på meg i løpet av en dag, mye på grunn av at jeg jobber hjemmefra og fra mac-en. Det krever liksom ikke så mye gåing, det. 

Alt i alt hadde jeg en nydelig julefeiring med den fine familien min som jeg er så vanvittig glad i! Håper din jul var fin. Klem ❥

7 kommentarer
    1. Litt morsom bemerkelse fra min side: på siste bilde er «home» bokstavene stavet «hoem» og ikke «home» haha 🙂

    2. Så trist å ikke ønske seg noe, glede seg på noe lenge og håpe man får det til jul. Jeg er glad og takknemlig for at jeg ikke kan kjøpe meg alt jeg ønsker meg. Tror jeg setter mye større pris på det jeg har og får da!

    3. Merkelig att uansett hva du skriver, må noen komme med noe stygt til deg, her har du ikke skrevet npe for å provosere noen, men fortsatt kommer det noen stygge kommentarer.. stå på, misunner hvordan du har det, skulle ønske jeg og kunne kjøpe alt jeg trengte og ville ha! Og jeg trenger ikke skrive noe stygt til folk for å føle meg bedre, selv om jeg ikke kan det..
      Syns det er gøy og lese bloggen din!

    4. Blir glad av å se den gleden du får av å gi andre gaver uten å forvente noe tilbake 😊😊stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg