EN PERSONLIG SPØRSMÅLSRUNDE

OK. Sist jeg hadde en super personlig spørsmålsrunde ble dere veldig glade. Jeg følte selv at dere fikk bli mye bedre kjent med meg, og at jeg turte å åpne meg veldig mye mer enn det jeg har gjort den siste tiden. Du finner svarene på forrige spørsmålsrunde her og her. Anyway! Nå tenkte jeg å kjøre på med en ny spørsmålsrunde, der jeg på forhånd lover å svare på alt. Til og med de spørsmålene som føles for private, eller for kleine å svare på. Jeg skal virkelig lette på sløret og la dere komme tett innpå meg. SHOOT ME med spørsmål, så svarer jeg i løpet av de neste dagene. Kanskje til og med på video? 😚

Jeg er spent på å se hva dere lurer på! 

149 kommentarer
    1. Hva syns du om at Pierre kaller deg for «crazy ex girlfriend» og at han flyktet til PH sverige pga du er «gal» i sin siste video?:-)

    2. Hei,jeg lurte på in det var vanskelig den perioden hvor du startet med å lage blogg og YouTube? Altså var det vanskelig på starten eller var det lett? Og kan du plisss lage hverdags vlogg hvor du poster ut kanskje to ganger i uken? Og kan du også lage en morgen rutine,natt rutine og sminkevideo? ❤️

    3. Dette har både jeg og andre spurt om flere ganger, men har ikke sett at du har svart på det. Så, siden du skal svare på alt håper jeg du tar deg tid til dette 🙂 hvordan kan du påstå at du jobber 24/7? Enkelt dager har du et innlegg og en sjelden gang har du ingen innlegg… hva gjør du da, siden du jobber 24/7?
      Ellers vil jeg si at det er fint at du er så åpen om din erfaring med fosterhjem og barnevernet. Jeg tipper det vil komme en del spørsmål om det her, men det er et vanvittig sårt tema (vil jeg tro). Håper du velger å fortelle om det når DU selv er klar for det, om det i det hele tatt er noe du vil dele. Og at du ikke deler det nå fordi du “må”. <3

    4. Hvorfor valgte du å operere rumpa igjen etter første? Angrer du på at du gjorde den enda større etter den første?

    5. Hvem var du sammen med i Dubai? 🙂
      Hvorfor har du ikke kontakt med din far? (Sorry hvis det er for personlig)

    6. I videoer på Snapchat og generlt andre bilder og videoer hvor du bare viser mage og rumpe……jeg er ikke hater, men lurer bare på hvordan du mener vi kan unngå å skape kroppspress, når du liksom legger ut dette.. d er jo bare et bilde eller video for kropps skyld? Hva tror du kroppspress egt kommer av eller vet du at det du legger ut er rent kroppspress.

    7. videoen som sidra opprettet på youtube kanalen sin. Var det ikke sånn at det var du som kjøpte en iphine 7 til lillesøstera di som julegave? hvorfor nevnet hun da at hun fikk den fra kusina si?

    8. Er de du bor med nå (Moren din, Sidra og storesøstrene dine) din biologiske familie? Er det din biologiske mor? Hvi dikke, når ble hun moren din?

    9. Tror du at du og pierre kan bli sammen igjen etter ph? Man merker godt på dere begge at dere ikke er 100% ferdig med hverandre føler jeg. Håper så sterkt at du kommer tilbake til norge mens du og pierre er sammen! Og kommer du til å fortelle oss på bloggen om det er noe imellom dere?

    10. Har sett den kommentaren poppe op ofte Du ignorer ALLTID dette spørsmålet kan du ikke bare deale med det? I videoer på Snapchat og generlt andre bilder og videoer hvor du bare viser mage og rumpe……jeg er ikke hater, men lurer bare på hvordan du mener vi kan unngå å skape kroppspress, når du liksom legger ut dette.. d er jo bare et bilde eller video for kropps skyld? Hva tror du kroppspress egt kommer av eller vet du at det du legger ut er rent kroppspress.

    11. Rart spørsmål. Men har du tenkt hva du skal gjøre med vipper og negler der nede? De må jo vedlikeholdes. Får du tid eller mulighet til å gjøre det mens du er i Mexico?

    12. Når snakket du med din far sist?
      Har du lyst på tatoveringer? I såfall hvor å hvilke
      Hvilke rettetang bruker du?
      Angrer du på noe du har sagt offentlig på TV? I såfall hva
      Står du for alt du har gjort og skrevet på denne bloggen? Eller er det mye du kunne ønske du kunne endret på?
      Yngste personen du har hatt sex med og eldste?
      Når hadde du sist sex og hvem med?

    13. Jeg lurer på hvorfor du aldri snakker om faren din. Tror ikke du har nevnt han én eneste gang på bloggen. Kan du fortelle kort og lite om han? Eventuelt hvorfor han ikke eksisterer lenger hos deg og dine søsken. Også lurer jeg på hvilke råd du har for en som har en fremtid i vente akkurat som den fortiden du hadde? Hvilke råd burde h*n få og ta til seg?☺️Ellers elsker jeg at du er så åpen. Blir selv lykkelig av å se at du mestrer bloggen og jobben din. Måtte du alltid være lykkelig, og gi faen i haterne dine❤️

    14. Kan du fortelle oss litt om hvem du var med i Dubai nå nylig? Eventuelt fortelle hvorfor du vil holde det privat.

    15. Hva opererte du som du ikke har fortalt oss enda?? (Siste operasjon) Nå har du sagt du skal svare på ALT og det må du holde! Du kan ikke si du skal gjøre noe og ikke gjøre det. Lure leserne dine!! Bevis nå!

    16. Var det bare du som var i fosterfamilie, eller var alle søskene dine det? Hvorfor kunne du ikke være med moren din? Siden hun var vell ikke problemet

    17. Tenker du noen ganger selv at du skal provosere med vilje? I så fall; hvorfor provosere for deretter å fokusere på all negativ tilbakemelding?
      De gangene du har lagt ut snaps hvor du skriver «aldri fått så mange grusomme kommentarer før» så har jeg lest igjennom kommentarfeltene. Det er for det første noen få veldig stygge, men syns egentlig mange av de er saklige kommentarer selvom de ikke går i din favør? I tillegg setter du fokuset på det negative når det er så mye fine tilbakemeldinger! Er dette et valg du tar i forhold til PR? Eller er det bare det at det faller deg lettere å se alt det som ikke går i din favør?

    18. Hei fine Isabell. Jeg bare lurte på om du kommer til å fortelle om din far i boka du tenker å skrive?

    19. Føler du skal ta det frekt, men prøver å spørre så snilt som mulig 😫 Okei så, hva syns du om at barna dine mest sannsynlig vil få nesen du hadde før? Syns du det kjipt eller hva tenker du om akkurat det? (Barna dine kommer til å se ut som en drøm i følge meg, så jeg har ikke selv en mening om det akkurat) <3<3

    20. Hvordan er det å ha så mye penger? Føler du deg lykkeligere av den grunn med tanke på mulighetene penger gir? Reiser osv , frihet?
      Er det noen av oprasjonene du angrer på?
      – skal du opperere brystene slik at du ikke har vondt lenger? Og hva gjør at du har vondt?

    21. Hva er grunnen din når du opererer ting i kroppen din? Er d at du vil bli finere eller er misfornøyd med noe?

    22. Det de fleste lurer på er sikkert familieforholdene og pierre.. Hvor skal du kjøpe leilighet og blir det når du kommer hjem fra PH?

    23. Hva var den siste operasjonen din? Den som du holder hemmelig
      Kan du fortelle litt mer bakgrunn om familien din og hvorfor du havnet i fosterhjem? Har du alltid hatt så mye kontakt med mor og søsken som du har nå? Hvordan kan du ha så god kontakt med en mor som ikke klarte å ta vare på deg da du var mindre? Ikke kritikk, bare lurer på årsaker og hendelser 🙂
      Har du hatt one night stand? Når var i så fall siste gang? Er det noe du gjør ofte?
      Tror du at du ville fått gjennom din blogg om det ikke hadde vært for pH?
      Hvordan hus er det du tenker å kjøpe? Et svært et, tomannsbolig osv. Hva er din prisklasse liksom?
      Ikke spm men kan du gjerne poste litt mer bilder av forskjellige ting? Føler det ofte blir mye det samme, helt lik pose og smil bsre i forskjellige klær. Om du ser i lengden, spesielt på ig, kan det bli litt kjedelig 🙂 synes du er utrolig pen på alle bildene, men bare litt mer variasjon hadde vært kjekt!

    24. Hei Isabell, jeg lurte bare på hva du tenker om alle de fæle kommentarene du får daglig, selv om man helst ikke vil at det skal gå innpå enn så er det noe som de fleste tenker en del på om de først får hat.
      Du er ei sterk dame, og I love you! Klem❤️

    25. Singel eller forhold?
      Ser du på noen serier? Isåfall hvilkene?
      Hvilkene blogger leser du?
      Har du hatt sex med en jente?

    26. Under oppholdet i Mexico har dere mulighet til å oppdage andre steder?
      Er det du som betaler flybilletten dit?

    27. Hvorfor driver du stadig vekk med Clickbait ?
      Hva gir det deg å lure leserne dine? Hva oppnår du med det?

    28. Hvorfor måtte du i fosterhjem? Er det din biologiske familie du er med nå? Hvor er din far? Hvilket land er du/ dere fra?

    29. Altså jeg forstår deg godt om hvorfor du ikke vil fortelle alt siden enkelte ting er privat. Men jeg syntes du er kjempeflink og sterk! Jeg håper du får alt godt ❤ og at du jobber 24/7, det gjør du. Du legger ut flere innlegg om dagen og folk ikke er fornøyde enda? Altså jeg forstår meg ikke på de i det heletatt. Og være blogger er ikke bare, bare. Kanskje de folkene som hater burde prøve å lage seg en blogg selv. Det er ikke lett å komme på topplisten, men du er Såå flink og jeg håper du forsetter! ❤ klem 💋

    30. Hvorfor sluttet du å fikse leppene dine på m klinikken? Har tenkt til å fylle på leppene men vet ikke helt hvor jeg skal gå. Du har jo skrevet så mye fint om den klinikken og derfor lurte jeg på hvorfor du plutselig sluttet å gå der❤️

    31. Du har nevnt flere ganger at du ikke tror på en Gud eller Jesus. Siden du ikke er en religiøs person, men på papir er du kristen. Lurte på om hvorfor du feirer jul om du ikke tror på Jesus?

    32. Syntes noe har blitt veldig forandra i ansiktet ditt, men klarer absolutt ikke å se hva det er😅😄 Så om du har operert, så er det ganske vellykka og naturlig👌🏼 Kan det være at du har forlenget haka di eller gjort ansiktet litt bredere?☺️

    33. Beklager at jeg spør mye🙈, men har du noen gang anmeltd en person blogg/ute? Om du har gjort det lurer jeg på hva de sa eller gjorde.

    34. Har du vurdert og stenge kommentarfeltet bare for en liten periode, kan ikke være lett og lese alt hatet du får hver dag.

    35. 1: Hvor mange dager siden er det når du hadde sex?
      2: Kunne du ha blitt sammen med Pierre igjen?
      3: Hvor mange søsken har du til sammen.
      4: Har du hatt trekant før?
      5: noen gang hatt sex mens du va full?
      6: Når det kommer til skattpenger, hvor mye gir du? Lite eller mye?

    36. spørsmål om håret ditt:
      Så mye som du styler håret ditt, sliter ikke dette utrolig mye? Nå vet jeg at du er ofte hos frisøren. Men det er jeg også. Har rettet håret mitt i alle år, og folk har alltid gitt med fine komplementer om håret mitt. Pleide alltid å få komplementer om hvor tykt håret mitt var og fint og langt. Men etter alle disse årene med rettetang har jeg mistet masse hår. Føler jeg ikke har hår på hodet lenger. Og det vokser utrolig sakte. Men back at you, hvordan holder du håret ditt så tykt? og hvordan vokser det så fort ut? Føler du retter og krøller det 24/7, har du det noengang naturlig? Går du på noe tabletter som gjør at håret styrkes eller vokser fortere? trenger hjelp asap!!!
      hadde blitt utrolig takknemlig om du svarte<3

    37. Hei!😊 Kom til å tenke på. Den leiligheten du bor med med familien din, ser så liten ut, hvor sover alle? Er det nok rom lissom?
      Klem

    38. 1 hvor mye kostet Gucci beltet ditt?
      2 hvilken restaurant anbefaler du for kjærestepar som skal ut på date?
      3 Favoritt kjolen din
      4 hvor mange språk kan du?
      5 Kunne du noen gang lagd en sminkevideo?❤️
      6 har du streak med noen på snapchat?

    39. Jeg var på komishow og da sa han fyren at normale folk havner i likkister mens du havner i resirkuleringspose. Tar du snart hintet om plastiske operasjoner?

    40. Hvor vondt var det å ha sex den første gangen? Jeg har aldri hatt det, og tanken på å ha det skremmer meg….er smerten verdt det?? (hvis det er vondt)

    41. store søstera de har fortalt at dere er fra Irak til flere sv sine venninner hvorfor blir du flau over å fortelle hvor du er fra?

    42. Hva var den siste operasjonen?
      Hvordan velger du ut de spørsmålene du svarer på? Jeg spør siden du ofte ikke gidder å svare på ting mange spør om, selv om du skal svare på “alt”.

    43. Hei 🙂 hvordan er ditt forhold til trening idag? Du har nevnt tidligere på bloggen at du har spilt fotball, gått på idrettslinjen på vgs og trente mye før du skulle inn på PH første gangen. Har du mistet treningsgleden? Og har du lyst å begynne med trening igjen? Hadde vært gøy å se litt mer av den siden av deg på bloggen 🙂

    44. 1. Hvor mye penger i mnd gir du til veldedighet og hvilke veldedige formål gir du til?
      2. Hvorfor bruker du så mye penger på shopping i mnd når det er så mange mennesker du kunne ha hjulpet for de pengene? Du har jo klær nok til ikke å shoppe feks to mnd og hjelpe andre?

    45. Hvordan ser din ?perfekte dag? ut?
      Du er 30 år og har 60 år igjen å leve. Ville du helst beholdt en ung kropp, eller et ungt sinn i dine resterende år?
      Hva er du mest takknemlig for?
      Godt nyttår fine deg!

    46. Click baiit ! Du svarer vel som sist bare på basis spørsmål som « hvilke farge liker du» osv på spørsmål om Pierre od din familie blir vel «dette er privat ønsker ikke å svare» Click bait skjønner nå hvorfor du er er crazy exfriend hvem gidder å holde på sant

    47. Hei,
      Har du vært i iran? Hvordan var det? Skummelt? Vanlig? Kan du språket flytende? 🙂
      God jul

    48. Hvorfor slo du opp med Pierre?
      Hva var det du opererte som du ikke ville fortelle om?
      Hvorfor ble du fosterbarn?

    49. Hei. Jeg tror ingen har spurt deg om dette enda. Er noen av toppbloggerne venner, eller god venner med deg.
      Hvilkne bloggere hos side2 liker du?
      Er det en sepesiell topp blogger du ikke liker ( trenger ikke si navn, bare hinte litt 😉

    50. Du virker artig, har du sans for humor som er på kanten eller dum humor eller ironi. Skjønnhet og humor er en fin kombinasjon så jeg tror du ler mye:)

    51. Hvor i Istanbul opererte du nesen? Hvilken klinikk og lege?:) åssen fant du en lege du ville ha? 🙂 finner ingen jeg 🙁 va kostet det ca?:)

    52. Hvis ting hadde ordnet seg for deg og Pierre. Hadde du da ville gått tilbake til han?
      Hva er det du opererte som du ikke har fortalt? Hvis du ikke vil fortelle, hvorfor?
      Er du helt over P?
      Har din biologiske mor alltid vært en god mamma for deg? Hvorfor/hvorfor ikke?
      Er det noe du gruer deg til ift PH 2018? Og gleder deg til? 🙂
      Hva syntes du om at Pierre snakker om deg i sine youtube videoer? Crazy ex feks.

    53. Hei, jeg lurer på om du har noen tips angående spiseforstyrrelser jeg tror mange unge jenter trenger det. Inkludert meg, er jo så jævlig mye press rundt oss i samfunnet om kropp, skole osv: Hadde vært veldig fint om du kunne ta det opp, vet att mange hadde hatt veldig godt av å høre det av en som deg❤ ønsker deg videre en god jul❤

    54. Om du og Pierre møtes på paradise? Tror du dere kommer til å ha sex inne på hotellet? Kleint spørsmål men tenker bare om situasjonene dere kan komme til. Er jo «lettere» å «bare» ha sex med eksen sin enn en random person 😂☺️

    55. La oss si at du og din eks hadde fått svært god kontakt på hotellet. Han var den eneste du stolte på, dere var partnere, lå sammen og ting ble plutselig litt sånn som «før» tror du dere kunne ha «funnet» hverandre igjen og blitt ett par?

    56. Hei, kan du svare akkurat som forrige gang altså text og ikke vlogg for jeg har litt vanskelig å forstå norsk takk:)

    57. Har du et lite håp om at du og Pierre skal finne sammen igjen på paradise hotel, eller ser du på dette som et helt avsluttet kapittel?

    58. Vet at dette ikke er et dypt spørsmål, men hvilket kamera anbefaler du? Synes du har så bra kvalitet på bildene dine

    59. Hvor mange har du hatt sex med?
      Var det ikke kleint å ha sex med Pierre etter dere slo opp?
      Hva hadde du gjort om sidra ble gravid om ikke lenge?
      Var du redd for å ha sex når du var mindre? Var det derfor du ventet til du va 18 år?
      Tips til å friske og sexlivet?
      Kan du forklare litt mere om nåkommende PH sesong?

    60. Siden du «lover» å svare på spørsmål uansett hva det er, så syntes jeg du en gang for alle kan innrømme hva slags operasjon du ikke sa hva var. Du formulerer deg dumt, du lover du skal svare på alt, men det gjør du ikke.

    61. 1) Tror du at du noen gang kan bli sammen med P igjen. Synes dere så utrolig søte ut sammen <3
      2) Hvordan fikk du god kontakt med moren din igjen? Altså med tanke på det var en periode der dere ikke hadde kontakt.
      3) Hvor i Oslo kunne du tenkt å kjøpt leilighet?

    62. Hva er dine favoritt-sminkeprodukter?
      Vil du si at når du først startet å fikse på utseendet, at du ble avhengig?

    63. Hei:)
      Kan du nevne en ting du er mest fornøyd med på innsiden og utsiden?
      Favoritt sminkemerke?
      Favorittfilm og tvserie?
      Hvis du skulle vært mann for en dag,hvem ville du vært?

    64. Hvis du føler for å snakke om det så ville jeg har gjerne hørt mer om barndommen din. Hvorfor flyttet du i fosterfamilie, hvordan var det, syns du det var et godt valg eller angrer du?

    65. Hvorfor bodde du i fosterfamilie, og hvorfor var det en periode der du ikke hadde kontakt med den biologiske familien din?

    66. Dette spørsmålet har blitt spurt før tror jeg men husker ikke helt svaret. Du føler du har alt i verden, du har penger, status, familie men synes du ikke du mangler det viktigste av alt? Troen. Det er veldig naivt å tro at verden slutter etter du dør. Har du aldri lurt på hvorfor du ble født, hvorfor kroppen er skapt akkurat som den er og hvorfor vi mennesker blir født med 2 bein mens noen dyr har fler? Tenk når du er nede, lei deg og alt er håpløst, folk ber deg om å gå til psykolog men sannheten er noen annet. Gud ser deg, vet dine intensjoner og dine håpløse netter. Håper du går nærmere på dette temaet for jeg vet du er de menneskene som tenker langt og dypt.

    67. Leste på et av dine forrige innlegg hvor noen hadde kommentert at du før i tiden hvor du bodde i fosterhjem, hadde kalt det selv for noe annent enn Isabell.. hva kalte du deg, og er det sant?

    68. Hei. Lurte på om du kunne legge ut noen linker med classy/kule hverdags klær, da jeg skal bytte ut hele klesskapet mitt (helst klær fra Nelly) litt Kardashians look. Digger bloggen din :-)❤️ Klem

    69. Hei søta <3 veldig nyskjerrig på rompeoperasjonene dine 🙂 har lyst selv men usikker og vet ikke om jeg tørr. Hvordan er det i dag og var det å sitte rett etterpå? Vondt? Må man være ekstra forsiktig, tenker på hvis dem sprekker?
      Har du tatt to ganger eller har jeg misforstått? Vil du si litt om det? Hva forskjellen var, er brazilian buttlift vits eller vises det knapt?

    70. Du sier du er vokst opp i fosterhjem. Er ikke hun du kaller for mamma nå, som du bor hos, din biologiske mor? Isåfall når fikk dere kontakt? Er Sidra og de andre to søskene dine biologiske? Samme mor og far? Er de også vokst opp i fosterhjem? Vokste dere opp separert og fått kontakt i ettertid eller?

    71. Dette er noe jeg har lurt på veldig lenge, og som jeg håper du kan svare på.
      Hvorfor reklamerer du for vippeserum når du konstant bruker vippeextensions? Ser ikke helt grunnen med å bruke det når du uansett aldri går uten extensions.

    72. Hvordan er ditt syn på antall sexpartnere? Hvor mange partnere er «mange» og hvor mange er for «lite» erfaring i dine øyner? Jeg sliter med dårlig selvfølelse fordi jeg har en del partnere. Jeg vokste opp i et samfunn der det var et press til å miste jomfrudommen tidlig. Jeg var 14 år! Jeg trudde jeg var klar da men det innser jeg nå at jeg ikke var. Jeg hadde null selvkontroll, ble utnyttet av eldre menn og viste ikke hva som var rett for meg. Det resulterte med et par gutter på listen. Dette er over 4 år siden nå men jeg angrer som bare det.. nå er jeg 18 år. Hva kan jeg gjøre for å komme over denne fasen? De siste 2 årene har jeg bare hatt 2 partnere som har betydd noe for meg.

    73. Hvor bevisst er du på etnisitet og kultur? Har moren din prøvd å videreføre hennes iranske verdier over på deg, isåfall, hvordan har det artet seg?

    74. Snakker dere arabisk hjemme? (Med moren din, søsken osv)
      Bor ikke lillebroren din med moren og søsteren din? Hvem bor han med?

    75. Jeg lurer på hva du gjør for å opprettholde vippene, neglene da du skal til Mexico?
      Også lurer jeg på smertene ved injeksjoner, synes du det gjør vondt? Skal ta i snart, men er såå redd smerte Hehe

    76. Er du missfornøyd med utseende ditt idag? Føler du selv du bidrar til kroppspress? Når var sist gang du hadde sex?

    77. Har du hatt sex med noen andre etter Pierre? Hvor mange isåfall?
      Har du og Pierre kontakt enda?
      Hvordan går det med deg for tiden egentlig?
      Hvordan tror du at ting blir på paradise? Er du åpen for sex på hotellet? Skjønner at man ikke planlegger å ha sex, men er det helt uaktuelt eller er det mulighet?
      Hvilke ordning er det du har for å fortsette å oppdatere bloggen mens du er i Mexico?
      Hva synes du om alle de andre legendene som skal inn? Feks Aurora, Ann mariell, Magne osv, litt om dine inntrykk av alle sammen hadde vært gøy å høre 🙂

    78. Kunne du fortalt om familien din. Liksom, hvem som er hel og halvsøsken og hvem som har samme far som hverandre? Blir litt forvirret. Haha 🙂

    79. Venter på update om at du feiger ut av paradise også som med alt annet pr og media. Miss “jeg elsker og være på tv, men har alltid en oppdiktet excuse for å droppe ut” du ER isabel IKKE en kardashian.. prøv å minn deg selv på det innimellom.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg