SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN ⎮ DEL 1

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan blir det å være med på Paradise Hotel igjen?

Gøy!! Jeg gleder meg masse til å gjøre det hele en gang til. Jeg trodde neppe at jeg skulle delta enda en gang, men da jeg ble spurt og det dessuten er en “legende sesong”, måtte det jo bare bli et ja. Hehe! Nå er det ikke mange dagene til jeg reiser, dere. Æææ!

Hva syns du om at Pierre kaller deg for «crazy ex girlfriend» og at han flyktet til PH Sverige pga du er «gal» i sin siste video? 🙂

Hahaha! Ja, jeg kan ikke si i mot. Jeg er gal. 😉

Dette har både jeg og andre spurt om flere ganger, men har ikke sett at du har svart på det. Så, siden du skal svare på alt håper jeg du tar deg tid til dette. Hvordan kan du påstå at du jobber 24/7? Enkelt dager har du et innlegg og en sjelden gang har du ingen innlegg… Hva gjør du da, siden du jobber 24/7? Ellers vil jeg si at det er fint at du er så åpen om din erfaring med fosterhjem og barnevernet. Jeg tipper det vil komme en del spørsmål om det her, men det er et vanvittig sårt tema (vil jeg tro). Håper du velger å fortelle om det når DU selv er klar for det, om det i det hele tatt er noe du vil dele. Og at du ikke deler det nå fordi du “må”. <3

Det at jeg sa at jeg jobber 24/7 er noe jeg fortsatt står for. Selv om jeg ikke sitter på pcen og skriver innlegg 24/7 er hodet mitt ALLTID på jobb. Jeg tar bilder under hele dagen, jeg jobber med blogg-idéer, henter produkter, tester produkter, er på møter, jobber med annonser.. Listen er lang. Det er mye mer bak selve bloggen som krever tid og arbeid, som dere ikke ser. Håper dette ga litt mer mening for deg! <3

Snakket du arabisk i Dubai? Og kan du flytende arabisk?

Det var faktisk ikke så veldig mange som pratet arabisk i Dubai. I hvert fall ikke de som jeg kom i kontakt med. Jeg kan prate semi flytende. Mamma pleier å le av meg når jeg for eksempel skal fortelle en historie eller prate mye, for da faller jeg lett ut. Jeg forstår det meste og prater greit, men jeg kan ikke si at jeg er super flink sånn teoretisk sett. Bøying av ord og sånn er jeg elendig på blant annet haha.

Kan du vlogge litt oftere? Jeg er kjempe stor fan av deg <3

Skjønn du er, tusen takk <3 Jeg elsker å vlogge og har absolutt lyst til å gjøre det oftere. Nå reiser jeg jo straks til Mexico og der kan jeg jo naturligvis ikke filme, men jeg lover at jeg skal bli mye mer aktiv på YouTube så fort innspillingen til PH er over. 

Er de du bor med nå (moren din, Sidra og storesøsteren din) din biologiske familie? Er det din biologiske mor? Hvis ikke, når ble hun moren din?

Det er min biologiske familie, ja.

Når du tok silikon, hvor mye tok du? 340?

Jeg mener at jeg har 375 gram.

Rart spørsmål. Men har du tenkt hva du skal gjøre med vipper og negler der nede? De må jo vedlikeholdes. Får du tid eller mulighet til å gjøre det mens du er i Mexico?

Haha, du skulle bare visst hvor stressa jeg er på grunn av nettopp dette! Vippene og neglene mine kommer til å se forferdelige ut etter en måned… Shit. Vi får ikke mulighet til å fikse det inne på hotellet nei. Dessverre for meg, haha. Jeg har med maaange løsvipper da som jeg får bruke etterhvert, og neglene får jeg bare file og lakke over. Det ordner seg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Angrer du på noe du har sagt offentlig på TV? I såfall hva?

Ja, jeg angrer på utsjekken min. Det var noen mindre fine gloser som kom ut av min munn som jeg godt kunne spart meg for. Dårlig taper, vet du. Haha…

Legg ut topplista di på snap?

Hahaha, å nei du. Sorry!

Når du kjøper deg et hus eller en leilighet, skal familien din flytte med deg?

Nei. Jeg er 23 år og vil helst bo alene, hehe. 

Har du hatt one night stand? Er det noe du gjør ofte?

Det har skjedd, men det er absolutt ikke noe jeg gjør eller har gjort ofte nei. Haha.

Hva opererte du som du ikke har fortalt oss enda? Nå har du sagt du skal svare på ALT og det må du holde! Du kan ikke si du skal gjøre noe og ikke gjøre det. Lure leserne dine! Bevis nå!

Jeg forstår ikke hvorfor dette spørsmålet enda blir stilt da jeg flere ganger har sagt i fra klart og tydelig om at det ikke kommer til å være et tema her på bloggen. Med eller uten spørsmålsrunde – den operasjonen er en privatsak for meg, og det synes jeg at burde respekteres. Det handler absolutt ikke om å lure leserne mine, men dette er noe dere vet at jeg ikke svarer på fra før så jeg skjønner ikke hensikten med å prøve å presse det ut av meg gang på gang.

Hvor er du opprinnelig fra?

Halvt araber og halvt perser. Født i Norge, da.

Hva er din favoritt sex stilling?

Haha! Altså, noen spørsmål må dere jo skjønne at er litt for rare å svare på. Hvorfor er det interessant å vite? Hah!

Hvordan er det å ha så mye penger? Føler du deg lykkeligere av den grunn med tanke på mulighetene penger gir? Reiser osv, frihet?

Jeg vet ikke om jeg akkurat kan si at jeg har blitt lykkeligere av pengene, men det har jo så klart ført til færre bekymringer og mer frihet. Jeg vil heller gråte i en Porsche, liksom. Haha. Men faktisk så er ikke penger noe som gjør en lykkelig. Det blir en vanesak, slik som alt annet. Var veldig stas i starten, men nå tenker jeg ikke like mye over det. Det jeg er mest takknemlig for ved å ha så bra økonomi er at jeg kan støtte familien min og skjemme dem bort. ❥

Er det sant at du har hatt et forhold til en tidligere lærer på Bryne VGS?

Haha, say what? Den var ny. Svaret er nei. Hvem i alle dager skulle denne læreren vært? Det fantes ikke en eneste kjekk lærer på Bryne VGS. Haha!

Skal du operere brystene slik at du ikke har vondt lenger? Og hva gjør at du har vondt?

Jeg skjønner ikke hva du mener nå? Jeg har ikke vondt i puppene mine, og det kan jeg ikke minnes at jeg har skrevet på bloggen? 😊

Er det ubehagelig å sitte på rumpa di, siden du har operert den?

Nei, det føles helt likt. Rett etter operasjonen var det helt jævlig, da. Det føltes som om at jeg adde en svær murstein i hver rumpeballe. IKKE nice, haha. Jeg måtte seriøst ligge ned på tre seter på flyturen hjem. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tror du at du ville fått gjennom din blogg om det ikke hadde vært for PH?

Nei, jeg tror neppe at jeg hadde blitt så stort om det ikke hadde vært for deltakelsen.

Hvilke blogger leser du?

Jeg har det så sykt travelt for tiden, så jeg rekker faktisk ikke å lese så mange blogger om dagen. De jeg daglig er innom er Sophie Elise, Kissie og Kenza.

Hvorfor måtte du i fosterhjem? Kan du fortelle om din barndom og din historie?

Jeg kommer til å skrive en bok om barndommen min, hvorfor jeg havnet i fosterhjem og hvorfor barnevernet var en del av livet mitt siden dagen jeg ble født. Det gjenstår å se når jeg samler mot nok til å gjøre det, for det viktigste for meg er at jeg føler meg klar til å dele noe så sårt og sterkt.

Hva bruker du på vippene dine?

Jeg elsker vippeextensions og bruker det konstant. Mega volume hos beste Kasja på Lashes By Kasja. 

Du har nevnt flere ganger at du ikke tror på en Gud eller Jesus. Siden du ikke er en religiøs person, men på papir er du kristen. Lurte på om hvorfor du feirer jul om du ikke tror på Jesus?

Det er vel mest fordi at det er en hyggelig feiring. Jeg feirer ikke jul av religiøse grunner, men fordi at det er koselig og en tradisjon. Jeg har jo feiret jul siden jeg var baby, så noe annet hadde vært merkelig. Men jeg skjønner at du lurer, hehe. <3

Hva synes du om Paradise Hotel 2017 – sesongen?

Kjedeligste sesongen EVER. Jeg mener… Hallo? Det skjedde ikke en dritt hele sesongen, sånn helt seriøst.

Syntes noe har blitt veldig forandra i ansiktet ditt, men klarer absolutt ikke å se hva det er. Så om du har operert, så er det ganske vellykka og naturlig! Kan det være at du har forlenget haka di eller gjort ansiktet litt bredere?

Takk for det! Jeg har ikke operert noe annet enn nesen i ansiktet mitt. Fillers har jeg kun i leppene nå. 

Når det kommer til skattepenger, hvor mye gir du? Lite eller mye?

Jeg skatter toppskatt. Veldig mye, med andre ord. Det SUGER, haha. Jo mer man tjener i Norge, jo mer må man skatte. Drømmen er jo å ha firmaet i Dubai, der er det skattefritt. 

Hvor mange språk kan du?

Bittelitt gresk, litt persisk, arabisk, engelsk, spansk, svensk og norsk.

Har du vært i Iran?

Ja, da jeg var rundt 6-7 år tror jeg. Det eneste jeg husker er godteriet, haha.

Hvorfor slo du opp med Pierre?

Det var ikke jeg som slo opp med han.

Jeg tror ingen har spurt deg om dette enda. Er noen av toppbloggerne venner, eller god venner med deg?

De jeg kjenner er Sophie Elise, Sofie og Martine. Flotte jenter alle tre!

Er det en spesiell toppblogger du ikke liker (trenger ikke si navn, bare hinte litt ;)?

Jeg liker ikke en viss blogger som gang på gang har latterliggjort meg på sin blogg og mener at jeg er så barnslig som knuser mine iPhones i sinne, mens vedkommende selv har vært i rettsak på grunn av at hun har banket opp ei jente i et solarium. Med andre ord er jeg ikke så glad i bloggere som tror at de er så vanvittig mye bedre enn alle andre, og som dømmer andre uten å i det hele tatt utvekslet et eneste ord med personen (meg). 

Hva hadde du gjort om Sidra ble gravid om ikke lenge?

Sidra er 12 år, så det trenger jeg absolutt ikke bekymre meg for på leeenge.

Hva er dine favoritt-sminkeprodukter?

All Nighter foundation fra Urban Decay, Huda Beauty highlighter palette, concealer fra NARS er mine must haves.

______

DEL TO KOMMER! Du kan fortsatt stille spørsmålene du lurer på i kommentarfeltet. <3

165 kommentarer
    1. «Legende sesong» tror ikke akkurat det er legende sesong hvis folka som har blitt valgt hittil skal være med i 2018. Vil heller kalle det reunion-sesong eller hva enn man kalte det i PH Sverige 2017, fordi ordet «legende» er for mye ta i. Du røk jo de første ukene, så jeg vil ikke si at du er en av de såkalte «legendene». LOL

    2. Dersom du ryker tidlig ut av paradise hotel og må reise tilbake til Norge, kommer du til å være ærlig om det? I og med at vi lesere kommer til å forstå det, hvis du begynner å blogge igjen?

    3. Anonym: Man har taushetsplikt og kan ikke si noe som helst om hva som skjer/har skjedd på PH dessverre. Jeg kommer forøvrig til å blogge hele tiden, når jeg er på PH også 🙂

    4. Spør aldri spørsmål selv, men jeg eeelsker disse innleggene dine! Stå på videre, på alle plan – jeg har sikkelig troa på deg <3

    5. Veldig kjekt å se at du svarer på så mange spm! Håper du vil fortsette med å være så ærlig som dette fremover og, liker denne siden av deg
      Ellers lurer jeg på når du kommer ut med en bok? Vet at du skrev du ikke visste helt enda, men jeg ville gjerne visst litt mer om barndommen/familien din. Og litt kjipt å vente hvis boken tar et par år hvis du skjønner. Om du kunne skrevet et litt mer utdypet innlegg om oppveksten din hadde det vært interresant å lese

    6. Hva skal du blogge om når du er på pH? Har du lov til å fortelle om hva du har gjort den dagen etc?

    7. koffor sir du at du ska svar på alt hvis du ikke gjør det? ja æ har full forståelse for at det e visse ting du ikke vil svar på, men ikke skriv nederst i innlegget at du ska svar på alt viss du ikke gjør det! det blor bare for dumt

    8. Jeg er en veldig sterk person som tar til meg veldig lite. Min aller beste venninne har gjort de absolutt verste tingene mot meg det siste året. Jeg bestemte meg for at jeg ikke kan ha slike folk i livet mitt og kuttet kontakten. Men fortsatt er det litt sårt ettersom hvor nære hverandre vi var, at jeg må se henne hver dag (på skolen), og at hun fortsetter å gjøre alt hun kan for å knekke meg, selv om det aldri kommer til å skje. Hva er dine råd til en som prøver å gå videre? Elsker deg og bloggen din. #SraadSquad

    9. Hvorfor sier du at du er halvt Araber og halvt Iransk når moren din har flere ganger pratet Kurdisk på snappen din??

    10. Forslag til hva du kan gjøre med øyenvipper og negler på PH:
      1: kjøp dette vippelimet
      https://www.blivakker.no/product/3051330/duo-vippelim-14g det får falske vipper til å sitte hele dagen.
      2: kjøp et par vipper fks på h&m, cubus, blivakker elns. Ardell-vippene er fine. Evt kan du kjøpe punktvipper, altså vipper du setter på en og en.
      3: kjøp falske negler, fks på cubus. De fra depend er fine. Pass på at du kjøper de som ikke har lim på seg fra før av, men som har lim i en liten tube ved siden av.
      4: kjøp deg neglfil. Fil litt oppå neglen så den får en litt ru overflate. Fil under den falske neglen. Legg lim oppå neglen, og under den falske neglen, før du setter den falske neglen på den ekte.
      Nei, det er ikke like bra som negler du får støpt på, men det ser garantert bedre ut enn alternativet.
      Du kan også kjøpe neglelakk og lakke dem, så det ser mer ordentlig ut.
      De falske vippene kan du bruke om igjen, om du drar av livet som sitter helt i kanten når du har tatt dem av for kvelden. Om du ikke gidder, kan du jo alltids bare hamstre opp en god håndfull eller to med vipper :p

    11. Anonym: Mamma kan prate kurdisk, men hun er ikke kurder. Hun prater arabisk, persisk og kurdisk 🙂 Tror ikke hun har pratet det på snappen min da, hun prater aldri kurdisk med oss barn da vi ikke kan språket.

    12. Så fine svar!
      Jeg ser at du jobber ganske mye med Nelly og kjøper ganske mye fra Nelly + at du annonserer for dem. Men hvorfor er du aldri invitert på arrangemeneger som for eksempel andre bloggere blir invitert til? Er det noe du ikke ønsker?

    13. Kan du og sidra prate arabisk i en video? Challenge? Selvom du ikke er flink. Tror mange har lyst på en sånn video:)

    14. Hahaha det er så sykt at du lever av clickbait. Du sier “jeg skal svare på alle spørsmål uansett hvor personlige og private de er!”, og du klarer virkelig ikke det engang. Favoritt sex-stilling? Hva i all verden er så ille med det liksom?

    15. hvor har du operert nesa di og hvor vondt gjorde det på en skala fra 1 til 10 der er 1 er ikke vondt i det hele tatt og 10 er forferdelig vondt. Jeg er 17 år og skal gjøre en slik operasjon snart, jeg ser at du har fått et ganske fint resultat så derfor lurer jeg.

    16. Greit nok at du ikke vil svare på alle spørsmål. Noen ting er privat og det forstår alle. Men for all del ikke skriv at du skal svare på alt da! Du skriver at du lover å svare på alle spørsmål, til og med de som føles for private. Er jo en selvfølge at folk spør om det de lurer på da, men utrulig teit av deg da å så svare at det blir for privat når du i forrige innlegg har sagt du skal svare på nettopp de. Hvis du vet selv at du har en grense for hva du svarer på så ikke skriv du ikke skal ha det 🙂

    17. Tror mange lurer på hvorfor du måtte i fosterhjem, mens søsknene dine nå bor hos moren din? Har de vært i fosterhjem også?
      Foresten veldig bra at du ikke vlogget spm runden, synes det er mye mer oversiktlig skriftlig

    18. Hvis dokker fikk med dokker Pierre sin video da D va krig mellom Isabelle å Pierre så fikk dokker med dokker Kossn operasjon Isabelle hadde tatt som hun ikke blei å si. Å da var det abort D var snakk om. Så D var den «oprasjonsjonen» hun hadde tatt, sa Pierre i videoen sin! Som hun ikke vil skrive eller prate om.

    19. Vet søskene dine eller familien din om din siste operasjon som du ikke forteller oss? Eller er det kun Pierre?

    20. Kan du ikke bare la vær å godkjenne spørsmål om din forrige opperasjon? Kjenner jeg får helt fnatt av at folk fortsatt maser om det og krever svar, selv om du har sakt du aldri kommer til å skrive om det? Det er så sykt irriterendes å se at du skal måtte forsvare deg gang på gang, fy faen så respektløst!
      Takk for svar forresten 🙂

    21. Du er så fin, så heldig, så sterk, så snill og god. Fyfader kunne ønske jeg var litt mer som deg (spesielt med penge delen så jeg kunne shoppet like mye😂)
      Håper du har hatt en super jul, og at 2018 blir fantastisk med masse glede og morro❤️

    22. Hvorfor har dere sofa og TV på kjøkkenet? Er det ingen stue i leiligheten? 🙂
      Hvor sover du? På Sidras rom? 🙂

    23. Isabel, da – det er viktig å betale skatt. Pengene går til skole, sykehus, eldreomsorg, bistand, osv osv. Land som er “skattefrie” tar ikke vare på sine svakeste.

    24. Hei, du er nydelig og jeg elsker deg av hele mitt hjerte!
      Jeg lurer på hva som må til for å få en date med deg?
      Gutt på 21

    25. Når det kommer til skattepenger, hvor mye gir du? Lite eller mye?
      Jeg skatter toppskatt. Veldig mye, med andre ord. Det SUGER, haha. Jo mer man tjener i Norge, jo mer må man skatte. Drømmen er jo å ha firmaet i Dubai, der er det skattefritt.
      Uff… jeg tjener ikke i nærheten av deg en gang, og likevel betaler jeg gladelig skatten min. Ikke bare for å nyte velferdssamfunnet selv, men også for å dele godene med de som ikke har like mye. Du burde se Min Sanning med Petter Stordalen. Kanskje du tenker deg litt bedre om før du skriver slikt igjen.

    26. Du har utrolig pen hud! Kunne du kanskje ha lagd en night time routine? + Hvor redigerer du bildene dine? <3

    27. Hahah jeg skjønte ikke svaret på om du snakker arabisk eller ikke.
      Snakker du arabisk eller ikke?
      Jeg snakker arabisk!

    28. Når du reiser til Mexico, hvordan blir bloggen oppdatert?
      Dere har jo ikke tilgang til PC eller Internett?

    29. Hvorfor har du og Pierre fortsatt bilder av hverandre på Instagram?
      Sett bort i fra alle spørsmål om Pierre nå. Hvordan vil ditt drømmehus se ut og hva vil du eventuelt investere i etter at du har kjøpt hus/leilighet?
      Hva synes du om bloggnorge?

    30. Hvordan får du oppdatert bloggen når du er på PH? Får du bruke macen inne på hotellet eller må du forhåndsskrive innlegg for to mnd?

    31. Heldigvis skatter vi en del i Norge. Jeg håper du er klar over at den skatten du (og de fleste andre) betaler, finansierer en rekke ordninger, blant annet barnevern. Takk og lov for at vi trakk vinnerloddet og lever i et så generøst land.

    32. Takk for at du svarte på de 2 spørsmålene mine! 😊
      -Det om penger gjør deg lykkelig osv
      – og det med at «du har vondt i puppene»…
      Forklaring på det spørsmålet: jeg mener å huske at du sa noe om det i en snapvlog fra dubai/bali…. at du hadde så vondt i brystet osv men «det er vel ikke noe jeg kan gjøre noe med» eller noe mener jeg du sa. Kan godt henne jeg tar helt feil altså… men minnes du det ?

    33. Ønsker du ikke å bidra til samfunnet og fellesskapet via skatter og avgifter? Vi bor jo i en velferdsstat!
      Anbefaler deg å se dokumentaren som heter “inequality for all”.

    34. Er du helt alvorlig når du sier du ønsker å flytte firmaet ditt til Dubai fordi du da slipper skatt? Er du klar over hva skattepengene går til? Skole, veier, helsevesen, NAV (om du skulle være så uheldig å bli sykemeldt, arbeidsledig eller uføre) for å nevne noe. Hvis du virkelig mener dette så håper jeg du har tenkt å betale ALT selv den dagen du blir syk eller dine barn skal begynne på skole. Eller at du lar være å bruke veiene som er bygget på blant annet skattepenger. For en egoisistisk tankegang… det er klart at de som tjener mest skal bidra mest.

    35. Har alltid lurt på hvordan du tørker deg bak, og hvordan du setter inn tampong med de neglene? Har alltid elsket lange negler, men tørr ikke pga disse problemene, heheh…

    36. Etter det jeg har lest skjønner jeg at du har opperert rumpen? Har du tatt silikon eller fett? Skal selv gjøre et slikt inngrep om ikke lenge så derfor lurer jeg! Ditt resultat ble veldig bra☺️

    37. Du må lære deg og svare alle andre også! De forventer også et svar fra deg! Ikke rart pierre slo opp med deg å, tar typen til bestevenninna!! Hahaha fake

    38. Har du noen gang fått sæd sprut på deg. Isåfall hvor på kroppen? Var det ubehagelig. Har du svelget sperm?

    39. Hvor bor lillebroren din?
      Hvorfor hører vi aldri noe om din storesøster?
      Er det plass til deg og hele din garderobe hos din mor, synes det ser ut som om leiligheten ikke er så stor.
      Hva synes din mor om at din lillesøster bruker sminke i en alder av 12 år?

    40. Hvordan skal du gjøre det med bilder osv når du er på paradiset hotel? Kommer du til å ha bilder der? Men da merker vi jo (Når) du ryker osv? Nei dette er noe jeg lurer skikkelig på🤔

    41. Bor alle søsknene dine og deg sammen hos moren din?
      Er søsknene dine og deg ekte søsken eller halvsøsken?

    42. Flott du svarer ærlig angående skatt. Det som sjokkerer meg er at du ikke betaler din skatt med glede!!! At du vil skatte i dubai fordi der skatter man ingenting?? Hvem tror du betaler for at du fikk hjelp av barnevernet? At barn får medisiner, gå til lege og ikke minst gå på skole?? Ærlig talt, dette ble jeg veldig skuffet over! Jeg tjener 400.000 i året, og skatter over 100.000! Synes det er flaut av deg å si du skatter mye…. dette er ikke hat- det er bare veldig skuffende. Trodde ikke du var så egoistisk!!!

    43. Hei! Det er en ting jeg ikke forstår. Du har nå sagt at du SKAL på pH 2018. Men skal ikke det være hemmelig? I såfall, hvem er den andre deltakeren?

    44. Er noen av bildene dine på bloggen med dine nye lepper? (Bortsett fra innlegget om dette) er julebildene med de nye leppene dine?
      Hilsen Karo

    45. Hva skulle du ønsket du visste før du begynte å blogge?
      Hva ville du sagt til den yngre versjonen av deg selv?

    46. Det at du betaler toppskatt skulle da bare mangle! Dersom tjener mest, har mer å gi til velferden, slik er det bare! Alle betaler skatt utifra egen lønn. Vil du at Sidra og Rami må betale for å gå på skolen, eller sykehuset om de bli syke? Det er slikt skattepengene går til. Og det burde du være veldig glad for, å betale med glede.

    47. Kan du lage video når du snakker persisk, gresk og arabisk? Har så utrolig lyst å høre, spesielt arabisk! 😁

    48. Jeg skjøn er ikke hvorfor folk fortsatt spør spm om pierre🤦🏽‍♀️🤦🏼‍♀️
      Kan ikke folk forstå at han er en GAMMEL del av livet ditt, og du er ferdig med han?!😞
      Jeg er egt litt lei av alle spm om han😅

    49. Hahhaah serr har Pierre sagt at det ikke er noe å ta på din kropp utenom silikon? og resten er bare au au å ta på omg, Du som er opptat av utsende hvorfor trener du ikke eller opperer slik at du blir «kurve» altså at det er noe å ta på og kose med.må jo være vondt å komme borti bein og knokler når man skal kose

    50. Det der med å heller gråte i ein Porsche har du fått fra ein sang. Bare at i sangen sier di at di vill heller gråte i ein Lamborghini.

    51. Og en ting til!
      Vippene dine blir vel ikke å se så forferdelige ut, du kan jo ha med vippeserumet du har skrytt opp i skyene!

    52. Hei 🙂 Du sier du er halvt arabisk og halvt persisk, pluss at du snakker ‘semi-flytende’ arabisk. Hvilket arabisk land er du/moren din fra? 🙂 Antar bare at det er moren din som er arabisk også, siden du sier du prater arabisk med henne 🙂 I Iran prater man jo persisk. Mener også at du har sagt at du er halvt tyrkisk, men kanskje jeg husker feil? Egentlig helt uinteressant, ble bare så nysgjerrig nå som det kom opp! Haha

    53. PH sin neste sesong passer vel bedre med navnet “All Stars” 🙂 Er vel det Triana har kalt det og.

    54. Alle som har sex har vel blitt sprutet på? Både i munn og bryster og div. Helt normalt. Isabell, jeg er like opptatt av utseende som deg. Men jeg har lange vipper og langt tykt hår naturlig. Eneste, jeg går ikke og fikser negler. Akkurat de lokker jeg kortere og naturlige. Jeg ønsker deg lykke til på PH, la ikke andre dra deg ned. Du er fin og jeg vet at det er misunnelse det går på. Jeg har det likt selv. Stå på, hev deg over de andre, de ønsker seg ditt liv!

    55. Hvordan holder du deg i form hvis du ikke trener? Å spiser du spesielt sunt? Lurer også på hvordan du klarer å bevare så fin hudfarge nå på vinteren men så reiser du vell mye også:)

    56. Når skal du spandere pupper,rompe og lepper til lillesøstra di? På tide at hu også skal bli sexy og horete.

    57. Til alle dere som maser så voldsomt om at Isabel ikke betaler skatten sin med glede, kan jeg opplyse om at det gjør fanken ikke jeg heller. Hvorfor ikke? Først og fremst fordi femti millioner(!!) av det norske folks skattepenger går til pelsdyrnæringen. Jepp, vi som betaler skatt støtter pelsfarmer, mot vår egen vilje. Femti fuckings millioner kroner, hver tolvte måned, til noe vi kunne klart oss fint uten. Hvor sykt er ikke det?
      Hva annet går skatten til? Jo, det går litt småpeng til eldreomsorgen – som forøvrig helt tydelig er nedprioritert, blant annet til fordel for den satans pelsindustrien. Det går også litt småpeng til gratis skolegang og helsetjenester, men blir man VIRKELIG syk er man altså ille ute, da må man ut og starte kronerulling og spleis og gudene vet hva, for dyre medisiner har ikke landet vårt råd til..
      Gigantiske stålelger i Østerdalen til en verdi på 2 millioner kroner, derimot? Jada, for all del! Kjempefornuftig bruk av skattepengene!
      Nei, jeg skulle gjerne betalt skatten min med glede, hadde den nå bare blitt brukt riktig. Mer penger til eldreomsorg, skolen og helsetjenester, mindre til pelsdyrnæringen, stålelger, kongehuset, hotellstandard i fengslene, osv.

    58. Har du noen gang hatt anal? Og isåfall, var det forskjellig fra før og etter operasjonen? Hahaha sorry for dumt spørsmål

    59. Hei☺️ Okei jeg har to spørsmål.
      1. Jeg er litt forvirret over den nye sesongen på ph, er det sånn at alle “legendene” skal inn igjen uansett og at vi stemmer på hvem som skal inn først, eller er det kun de to med flest stemmer som skal inn?
      2. Du sier du skal blogge når du er med på ph, hvordan skal du gjøre det? Får du lov til å poste bilder av noe annet enn deg selv? Og kan du skrive hva dere har brukt dagen på? (Såklart ikke i forhold til spillet, men soling, festing osv) Eller blir det andre type innlegg?
      Flotte svar på del 1👌🏼

    60. Hei😊
      Hvordan får alle dere plass i den leiligheten dere bor i?
      Håper du passer på lillesøsteren din som bare er 12 år, tenker på at hun eksponerer seg selv så mye på YouTube.

    61. Anina- hvor har du blitt sprutet på? Vil ikke si det er normalt. Men du kan jo kanskje forklare oss prosessen?

    62. First of all, du ser såå bra ut😻 Også lurte jeg på hvilket kamera du bruker til å ta bilder og sånn?

    63. Hvis du får noen tips om løsvipper, kan du dele de da vær så snill? 🙂 Jeg er på utkikk etter noen som ikke er superlange da…

    64. Har du lagt merke til at Isabelle Eriksen kopierer nesten hver eneste ting du gjør på din blogg? Mange overskrifter og måter du gjør ting på… det har hvertfall jeg.
      Foresten gleder meg masse til å se deg i årets PH❤️❤️

    65. Hei!
      Jeg lurer på dette lenge, men jeg har bare ikke helt fått meg selv til å spørre… du har urtrolig langt og fint hår? Setter du på eller er alt håre ditt? Uansett så ser det helt nydelig ut😍 ser ut som du tar godr vare på det👏🏾 Ha en fortsatt strålende romjul💕 stå på videre 👏🏾

    66. Du snakker om oppdragelse på snap er du selv oppdratt bedre? Barnevern siden dag 1, 40 opperasjoner ; ligger med venners ex;kan det bli bedre oppdragelse eller?

    67. Åå du ser så avmargret ut i det siste på bilder og snap. Har du et vanskelig forhold til mat igjen?

    68. Heisann! Har du noen bilder av deg selv når du var baby som du kan vise oss? Eller bilder fra når du var veldig liten da, trenger ikke å vær helt nyfødt visst du ikke har 🙂

    69. Hvor stor erleiligheten til moren din? Har alle fire egne rom, og kan vi få se rommet ditt?
      Jobber moren din, og har barnevernet vært involvert med søsknene dine? Har alle samme far?

    70. Hvor ofte / lenge tar du sol?
      Kan du legge ut flere outfit bilder? Du inspirerer meg så mye i klesveien 🙂

    71. Kan du ikke snappe litt mer real time? Det er liksom bare screenshots av kommentarer og rabattkoder for tiden.. Savner det herlige vesenet ditt! Haha:)

    72. Jeg syntes du er en kjempe flink blogger! Er det noe spesielt du gjør for å holde den vekta du gjør? Siden jeg spiser sunt og trener ofte, men går aldri ned i vekt!

    73. Isabel, trenger hjelpen din gurl! Jeg er sånn 1,57 og finner ingen bukser som passer lengden min. Så spørsmålet mitt er, klipper du noen av dine bukser slik at de skal passe lengden på bena dine eller har du litt mer flaks enn meg, og alltid finner bukser som passer deg? Hvis du isåfall bestiller noe på nett, har du link til noen finne stramme?
      Setter pris på svar!
      Much love

    74. Har du ennå kontakt med Pierre? Og hvordan tror du det kommer til å være i Mexico med han rundt 24/7?

    75. Veldig kjedelig sexliv du må ha. Jeg er 24 år og har vitterlig ingen venninner som ikke blir sprutet på!! Sperm er supersunt, masse proteiner. Jeg slurper ofte det i meg. Reseptorene har like godt av sperm som fysisk trening. Er det all inn med misjonæren og tømme seg inni hos deg? Jeg har hatt samme kjæreste i 4 år, dette er helt normalt. Jeg vet ikke om en gutt som ikke vil komme i munnen eller på boobsa!!

    76. Å bli sprutet på i ansiktet, munnen, brystene eller magen… NEI TAKK! Har hatt kjæreste i snart 4 år, det er ikke noe vi holder på med. Enten går det i skjeden, utenpå tissen eller utenpå rompa. Det hører ikke hjemme noen andre steder, bortsett fra i et håndkle. Har aldri hørt at mine venninner liker å få sæden sprutet på seg heller. Trenger ikke å ha et kjedelig sexliv selvom man ikke får sæd mellom puppene etc. Er snart 30 år – med litt mer livserfaring vil dere skjønne såpass at det ikke betyr at man har et kjedelig sexliv 😉 Gjør det som føles rett for dere!

    77. Det jeg egentlig lurte på er hvordan det føles å bli sprutet på. Ber du partneren din om å sprute på deg eller bestemmer han det selv?

    78. Og venstreraddisene er igjen ute og vifter med pekefingeren mot alle som ikke “betaler sin skatt med glede”. Jeg betaler på ingen måte skatt med glede, da skattepengene mine går til et velferdssystem som har vokst ut av proposisjoner, som er uendelig ineffektivt og som subsidierer organisasjoner og formål som står meg hardt imot. Det er ingenting galt i å mene at staten skal holde seg langt unna lommeboka di, og at man skal kunne beholde mer av sine egne penger. Det er sunn, økonomisk fornuft.

    79. Hei. Har du kjole jeg kan kjøpe av deg til nyttårsaften? Det er litt krise, bestilte kjole fra missguided men den kommer ikke før tirsdag

    80. Veldig gode og ærlige svar, men kjære vene for noen kommentarer. Jeg har forståelse for Isabel er en offentlig person og livet hennes er interessant for mange, men det fins virkelig en grense. Husk at alle fortjener et privatliv og respekt for det de ikke ønsker å dele!

    81. Synes det er interessant at du klager sånn over skatten når du skriver du fikk leilighet av barnevernet, og ellers har fått hjelp av dem. Hvor tror du pengene til barnevernet kommer fra???

    82. litt rart moren din ikke bryr seg om at du går slik til mtp.lite klær og mye sminke. min mor ville aldri tillatt det under hennes tak. heller ikke at jeg som 12åring skulle laget meg YouTube

    83. I party-miljøet på Aker Brygge og Solli Plass går det rykter om at du har livnært deg som sugarbabe/golddigger før PH, dvs spesifikt har mottatt gaver eller sponsing til skjønnhet/utseende fra menn som du har hatt en lengre/kortere erotisk relasjon til?
      Kan du si litt om dette miljøet slik du kjenner det, gjerne også tips til en som vil inn i det.

    84. Stine: HAHAHA! Beste jeg har hørt. For det første: før PH bodde jeg i Stavanger og var dessuten i et forhold, så jeg var hverken i “party-miljøet” på Aker Brygge eller Solli eller singel. Jeg har aldri mottatt en eneste øre eller en gave av en gammel gubbe. For å være ærlig synes jeg at golddiggers og sugarbabes er tragiske mennesker.

    85. Spm. Hvorfor tror du mennesker blir “tragiske” golddiggers?
      Jeg tenker at det er et press i samfunnet som gjør slik at de materielle faktorene blir så viktig.. hvor tror du dette presset kommer fra? 🙂

    86. kvifor er alle spørsmåla om pierre han har ingenting med livet til isabel lenger så kan ikkje alle berre slutte og stille spørsmål om han
      du er verdens beste isabel ❤️❤️

    87. Når jeg leser kommentaren din hvor du svarer ei jente som gjerne vil inn i sugardad miljøet og er interissert i dette, blir jeg rett og slett skuffet og litt sint… Du er ett forbilde for andre Isabel, og prater stadig vekk om det at folk er så raske til å dømme hverandre osv. også gjør du akkurat det samme når du kaller disse menneskene for «tragiske». Lær din egen lekse før du prøver å lære den bort til andre, kjære Isabel.

    88. Hei! Lurte på noe angående komorebi vippeserumet, og håper du kan svare på dette! Vet du noe om det er noe i serumet som kan virke irriterende på øyet/rundt øyet? Er dette noe du har opplevd?

    89. Jeg er litt fascinert av psykologien rundt skjønnhets-operasjoner, spesielt hvordan Michael Jackson brukte dem til å dels fjerne seg fra den han var i en vond barndom og dels fjerne seg fra sitt afro-amerikanske opphav.
      På overflaten har du selvsagt all rett til å gjøre som du vil med din egen kropp “fordi du synes det er fint” og alt det der – men tror du at det kan være en psykologisk underliggende analogi mellom deg og MJ? Av det jeg forstår hadde du en tøff barndom, og noen av operasjonene (nesen?) har vel kanskje redusert det Iranske/Persiske etnisk særegne. Føler du at du opererer deg for å bli TIL noe, eller for å rømme FRA noe?
      Kanskje dette er noe som krever mer ettertanke og introspeksjon enn det et kommentarfelt passer til, kanskje oe for et eget innlegg.

    90. Synes det er trist du ikke ønsker å betale skatt til fellesskapet.. Hvor mye tror du fellesskapet betalte da dine foreldre kom hit? Bolig, livsopphold, norskkurs etc. Og barnevernet hadde ansvaret for deg i mange år, hvor mye tror du det kostet for fosterfamilie, institusjon og leilighet? Gratis skole har vi alle, pluss helsehjelp og velferd.
      Hvis alle tenker som deg vil ikke familier som din få hjelp om de trenger det.

    91. Wow, så lite gjennomtenkt kommentaren din om skattebetaling er. Vi bor i Norge, en velferdsstat der alle skal bidra, heldigvis. Finnes mange flere som betaler mye mer i skatt enn deg uten en vond kommentar, så ufattelig egoistisk å si som du. Nei, hold kjeft og betal skatten din med et smil, du vet aldri om det plutselig er deg selv som sitter der og trenger noen av godene som blir finansiert av samfunnet. Pengene dine hadde fort funnet ut om du for eksempel hadde blitt alvorlig syk og hadde behov for dyr legebehandling, langvarig sykehusoppphold eller opptrening på et behandlingssenter etter en alvorlig ulykke. Ingen av oss vet hva fremtiden bringer for noen!
      Takk Gud for at vi betaler så mye skatt som vi gjør alle som jobber i dette landet! Heia Norge.

    92. Hva gjør du hvis du og pierre havner på rom sammen? Kommer du til å reagere hvis han og ei annei på PH hooker opp?
      Plis svar!!!

    93. hvordan kommer du til å gjøre det med bloggen om du ryker tidlig på pH? Ta masse bilder på hotellet og poste dem? Hahaha

    94. Når du snakker mnd lønn, mener du plain cash inn på konto eller regner du med verdien på sponsede ting også? At feks en kjole til 500kr blir på en måte 500kr i lønnen din

    95. Hvorfor sier at du svarer på resten av spørsmålene i kommentarfeltet, når du ikke svarer på 1/4 engang? Folk som leser bloggen din daglig lurer på forskjellige ting og tar muligheten når du skal ha spørsmålsrunde, og må spør opp igjen flere ganger uten noe respons. Du velger også heller å svare på hatkommentarer isteden på folk som roser og ser opp til deg..

    96. Ser over her at du legger ved en «det vet jeg bedre enn deg» kommentar, til en som nevner at det ikke et nevnt noe om noen legende sesong på PH. Kanskje du har misforstått? De har gått ut med at det skal være en jubileumssesong, og ikke en legendesesong som du kaller det…. 😬😬😬😬😬

    97. Anonym: vi har fått beskjed om at det er legendesesong. Det står også det i mailene jeg har fått. Skjønner ikke hvorfor dette er noe dere henger dere opp i? Haha.

    98. må jo si jeg blir forskrekket over folk som bor i norge hvor nvi nyter så godt av velferdssystemet vårt som ikke vil betale skatt. Ref; flytte firmaet til dubai hvor det er skattefritt. Forstår det er surt å betale så mye skatt men der igjen tjener du latterlig mye penger. Jeg tjener ikke like mye men betaler likevel like mye som deg sett i forhold til lønn. At vi betaler skatt for å kunne hjelpe de som ikke har noe – eller lite, gi oss mulighet for fri behandling på sykehuset uansett hvor syke vi er, utdannelse osv osv osv. skulle bare mangle. Det er ikke gratis å styre Norge. Voks opp og tenk litt på det.

    99. Hei, Isabel!
      Ville bare først si at jeg elsker bloggen din:-) men jeg lurer på noe angående lønnen din. Du sa du fikk 310.000kr nå før skatt, men betaler du også 33% i skatt? Fordi da ville jo du gitt bort 103.000 kr ?

    100. Du sier at du skatter så mye, og vil ha firmaet ditt i Dubai, for der er det skattefritt!
      Regner med at du fortsatt skal bo i Norge?
      Det vil si at du ønsker å bo i Norge, og yte av alle godene, men ikke bidra til velferdsstaten? Skjønner du konsekvensene av det, hvis alle som dirver firma, eller tjener mye penger, hadde flyttet alt ut av Norge?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg