VLOGG | RESPEKTLØSE IDIOTER!

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER!

27 kommentarer
    1. Hei isabel! Jeg lurte på hvilken leppestift du bruker i denne videoem? Den lyserosa med litt shine😍 Håper du svarer det haster vedlig for jeg skal bestille ilveld. Takk på forhånd!❤️

    2. Åh blir så glad av å se på dere!! <3 når kommer forresten del 2 av spørsmålsrunden? Can?t wait!

    3. Ser ut som du og Rebecca har et EKTE vennskap. Så høææærlig å se 💕💞 MEN…..jeg kan altså ikke skjønne at du kan bli sååååå provosert av en guttegjeng på 15-16 år på kino…..Mange gutter i den alderen ER jo slik….altså tøffer seg….!!! Helt naturlig. Sikkert MANGE som ble provosert over oppførselen til deg og Rebecca på hotellet der dere banket på dørene og sprang og bråket i gangen midt på natta. Sikker på om DU hadde opplevd noe sånt (banking og roping/springing i gangen på et hotel), så hadde du HELT sikkert blogget om det og sagt det var barnslig, get a life, dårlig oppdragelse osv osv….Så tja….vet ikke helt jeg….bør kanskje feie for egen dør, før en “angriper” andre Isabel 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

    4. Hei Bella! gleder meg til å se deg i PH <3 Kan du plis begynne å skrive hvor klærne dine er fra? de på story og vloggen 😀 klemmmmmm

    5. Du har virkelig en emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse.
      Les deg gjerne opp på det og du vil skjønne det selv.

    6. Isabel! Går rykter om at du hadde 4-kant med 3 gutter. Det endte opp med at du begynte å drite på deg. Er det sant? Jeg tviler på at det er sant, men greit å spørre.

    7. Belotti: er det slike kommentarer folk mener at jeg skriver til meg selv? Haha! Nei, Belotti. Har nok ikke hatt en 4-kant i hele mitt liv. Beklager for at jeg må skuffe deg der. Drite på meg under sex har nok dessverre heller ikke skjedd :/

    8. dere hatere som stadig kommenterer dritt her inne , alle vi som trykker oss inn på denne bloggen gjør det fordi vi liker det vi ser og leser.Vi trenger ikke å være enig med alt , men likevel ! Jeg vet ikke om noen i hele verden som hater et menneske og faktisk velger å trykke seg inn på en blogg hver gang for å lese hva det mennesket har lagt ut med tanke på at de faktisk tjener penger på det . Så hver gang du har noe dritt å si så tjener det mennesket du hater penger på det du har på hjertet som drukner i alt annet piss som blir spredd her, hatet ditt blir til en inntekt å det digger meg 😀 . så uansett hvor jævlig mye dere har i mot Isabell så er det faktisk dere som driter dere ut mest å det digger jeg ! :’D

    9. Dette vil jeg se mer av! Den ekte, jordnære deg i hverdagssituasjoner. Jeg satt å smilte for meg selv når jeg så videoen, så fint vennskap dere har. God tur til Mexico og masse lykke til ❤️

    10. Kunne du laget en video på hvordan du tar av og på liner på øynene når du har på vipper? For er det ikke sånn at de fleste sminkefjernerene har oljer i seg som man ikke skal ha på vippene? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg