I DAG ER INGEN VANLIG DAG

reklame ⎮ annonselenker

God morgen elsklinger! Jeg har endelig fått meg en solid god natts søvn. Det behøvdes! De to-tre siste døgnene har jeg knapt sovet noe som helst. Jeg har hatt det så koselig med Rebecka som jeg endelig har blitt gjenforent med som dere så i min nye vlogg. Herregud som jeg hadde savnet henne!! Nå flytter hun snart tilbake til Oslo, og det gleder jeg meg stort til. Endelig får jeg min bestie tilbake. Vi var faktisk nesten naboer da jeg bodde i min forrige leilighet og hun i hennes. Anyway! I dag er ingen vanlig dag, det er nemlig Ramis 14-årsdag! Det er ikke tvil om at vi skal feire han masse i dag, og sørge for at han får den beste bursdagen ever. Min fine. ❥ Jeg viser bilder fra feiringen senere, om han gir meg tillatelse til å bombe han med kameraet da. Hehe! 

KOSE-SETT HER ⎮ ØREDOBBER HER

Se på det skjønne settet jeg har på meg, da! Jeg la ut bilde på mystory (IsabelSraad heter jeg på Snapchat), og jeg fikk sååå mange spørsmål om hvor den er kjøpt. Elsker det settet – det er både sexy, søtt ooog behagelig på en og samme tid. Slå den du, hehe!

31 kommentarer

Siste innlegg