NÅ REISER JEG TIL MEXICO

HEEIIII!! Gjett hvor jeg er nå? Jeg er på Gardermoen, for i dag flyr vi nemlig til Mexico for å spille inn Paradise Hotel 2018 😁 Wuhu! Jeg ser ikke frem i mot flyturen, det må jeg si. Det er ikke en kort reise, for å si det sånn. Først skal vi mellomlande i Amsterdam, for å så fly i 12 timer til Mexico, hvor vi skal ta enda et siste fly. Det er gøy å endelig kunne si at jeg faktisk reiser nå. Det er enda helt surrealistisk at denne dagen er her. Det føles ikke helt på ekte, haha. JEG ER GIRA! ⚡️

Nå sitter gjengen på Peppes og får i oss litt mat før vi skal sjekke inn. Flyet går ikke før om et par timer, så jeg skal slå ihjel masse tid på Taxfree. Kan knipse noen bilder til dere av innkjøpet og poste før avgang om dere vil? 

Haha, seee hvem som gjør comeback på bloggen. Nå blir det vel snakkis tenker jeg. Det er ingenting drama, vi er begge to deltakere og reiser sammen med resten av gjengen i dag. Derfor ble det knipset et bilde av oss to også, haha. DET var lenge siden, det. 

100 kommentarer
    1. Tragisk å snakke så mye drit om Pierre, legge ut på bloggen, så glise når dere er sammen igjen for å reise. Du kunne vært stille om bruddet. Ellers elsker jeg bloggen din, selvom du er syyyykt clickbait. Skjerp deg og kos deg masse😘

    2. Hvordan skal du få blogget mens du er i Mexico? Og hva skal du blogge om siden du ikke kan si noe om hverdagen din?

    3. Er det sant at Pierre slo opp med deg fordi han skulle være med i Paradise hotel Sverige og da kan man ikke ha kjæreste!?

    4. Kos dere masse og nyt tiden der nede! Og det bildet av deg og Pierre var faktisk utrolig fint, dere kler hverandre godt:) Gleder meg til å følge med når det starter!

    5. Åå fine hele gjengen❤️ Bra dere klarer å være venner å glemme det som har skjedd i fortid❤️ Kos deg/dere masse! Så sykt heldige 😍

    6. Jeg heier på du og Pierre, både i PH og i livet. Dere passer godt sammen, og jeg håper dere finner tilbake til hverandre❤️

    7. Åh herregud!! Så fine kjenner det virkelig i hjertet å se dere to sammen ! Ser den forrige sesongen deres nå å blir helt ifra meg håper virkelig dere finner tilbake til hverandre å bare driter i alt som var før ❤️ Dere er goals

    8. Kan du ha en ny spørsmål runde? Fordi har tenkt til og spørre deg en del ting som frk.
      ( hvordan man blir like fin som deg haha,) men håper du får den beste turen noen sinne/ håper du vinner paradise hotel. siden jeg stemte på deg i hele jul. Elsker deg du er forbilde mitt du er Nr.1 Elsker deg🎀❤️❤️ #raadfan

    9. Jeg har irritert meg grenseløst over dere to, men nå ble kroppen min sånn åååååh så hyggelig egentlig. Bildet så liksom så ekte ut, om du skjønner. Kos dere masse! 😻

    10. Har ikke sett ordentlig på paradise de siste årene men nå gleder meg så til denne sesongen!! God tur Isabel. 👏🍺

    11. Åh 😀 Goood tur!! Kos deg masse, kick ass og vinn hele greia! Gleder meg til å se det på skjermen! :-*

    12. Må sei at du å pierre passe godt sammen👍🏼 Hadde vert kjekt om det blei dåkk igjen får video bloggane dåkkas va skam løgne :p

    13. Se det fine smilet ditt da! Han er jo din store kjærlighet. Det ble dere mot alle odds. Prøv igjen, do it.

    14. ingenting er mer romantisk en et gammelt kjærestepar som finner tonen igjen <3<3 håper dere blir sammen igjen

    15. Koslig å se at dere kan sitte sammen som to ekser. Ser noen skriver om “ahh så teit å slenge dritt om han for å så ta bilde sammen”.. hællow! Av og til har vi alle behov for å “blåse” ut litt steam over en tøff situasjon. Been there done that! Men samtidig er det da også koslig å kan legge det bak seg og unngå at det blir rart når man et i samme rom. Så for meg et det ikke en unaturlig ting å se, men koslig at det går! Masse lykke til i PH, go get em girl!

    16. Hadde vært litt kult om dere ble sammen igjen etter PH! Jeg hadde aldri klart være med min eks på et hotell 😂

    17. Aldri gledet meg SÅ mye til paradise før!! Så sykt gøy at du skal være med, du var en av favorittene sist. 🙂 håper du går inn først og blir værende lenge!

    18. Herregud dere er så fine sammen😍😍❤️ Mitt største ønske er å se dere sammen igjen, kødder ikke hahah

    19. Dere er meant to be! Innse fakta, se hvor fine dere er i lag?!😍
      Kos dere MASSE i Mexico!! Gleder meg til å se😍😍😍

    20. Detta blir rått råere Isabel:)☺☺😀😱😱 kos deg masse og nyyyyt livet, ikke noe er bedre enn å gjøre det man vil..hi hi

    21. Kommenterer aldri på blogger, men bildet av deg og Pierre got all in my feelings altså. Elsk på dere, mine to elsklinger<3 smaskkkk

    22. Passer helt perfekt sammen dere to 😍 fordel med å ha vært sammen før, så kan dere nå være klar over hva som gjorde at det ikke fynket sist, være bevisst det og gjøre noe med det så det samme ikke skjer igjen ? Kan man få et bedre forhold enn det?😱❤️ Tror neppe det

    23. Skal det være noen «vanlige» deltakere med i denne sesongen? Heier på deg, stemte hvær dag fram til jul på deg. ❤️

    24. Åå herregud så kjekt å se det bildet av deg og Pierre! Fikk frysninger gjennom kroppen😅😍 Koos deg evig masse i Mexico, du komma te å eia heile spele! Heie på deg😍 #girlpower💪🏼

    25. Er egentlig litt rart at dere er blitt så gode venner etter det fæle bruddet?🤔selvsagt utrolig bra for deres del, men du var jo ganske heartbroken og sint?

    26. Kos dere masse😸🙌🏽! Gleder meg som en liten unge til denne sesongen av Paradise. Masse festing, drama & drikking + spenning. Hva mer kan man be om? Synes ikke Paradise har vært det samme i det siste.. godt og ha gamle deltagere tilbake👏🏽👏🏽🦄 Kunne tenkt meg og sett hva du gjorde av innkjøp forresten! KOS DEEEG!!! Viva el Mexico 🇲🇽 Pasalo muy bien en tu vacasiones gaupa👏🏽❤️

    27. Ser mange kommentarer om det over, og sorry hvis du syns det er ubehagelig å høre – men herregud jeg ble varm i hjertet da jeg så bildet av deg og Pierre! Som om jeg savner dere «sammen» på en måte. YouTube-videoene deres var så morro, og man kunne se hvor ekte det var mellom dere. Men uansett hva, kos deg masse på PH og vinn hele driten! Gleder meg til å se sesongen, du er helt rå ❤️

    28. Anonym: det er tross alt et år siden, ting går over etter tid noen ganger vet du 🙂 selv om det er slutt mellom oss og det var et fælt breakup, betyr ikke det at det trenger være hat og dårlig stemning mellom oss for alltid.

    29. De som ikke får sjekke av ??legendene?? den første uke, må de reise hjem igjen da eller kommer de inn senere?

    30. Omgg dere er så fine sammen, ansiktsutrykket ditt sa egentlig alt her, så jeg trenger ikke å spør en gang, kos dere i mexicoo! 🖤

    31. Fikk frysninger å se deg sammen med Pierre igjen, dere kler hverandre veldig godt <3 blir spennende å se hva som skjer inne på paradise hotel, lykke til fineste

    32. Nysgjerrig via din brystoperasjon. Hvor lenge var det til du ble «helt bra» igjen? Sånn at du kunne trene, løpe, o.l. Vil ta silikon selv, men nysgjerrig på hvor lenge jeg blir «fraværende»..❤️ Puss

    33. Jeg skjønner ikke helt hvordan denne «legende»sesongen funker, er det slik at du og de 5 andre man kunne stemme på skal inn sammen med andre «vanlige» deltagere, eller er det kun tidligere Paradise-deltagere som skal delta i år? Gleder meg uansett masse til å se deg på skjermen igjen, tror denne sesongen blir bra!

    34. Hva gjør du med bloggen når du er i Mexico? Blir det blogg innlegg? Og ikke minst blir blogg innleggene interessante?

    35. Får en sånn god følelse når jeg ser deg og Pierre sammen, dere kler hverandre. Dere er ment for hverandre, kan ikke forestille meg at du skal ende opp med noen andre enn Pierre.
      Nydeligste paret.

    36. Lykke til! Til dere er så glad for at du kom deg inn igjen! Så fortjent, ønsker dere en god tur gode Isabell skal heie på deg! ❤️ Godt gjort at du og Pierre kan være venner selvom det ble en ganske hardt brudd! God tur😀❤️

    37. Hva slags hårtype har du egentlig? Har du egentlig krøller? Retter du det hver dag eller har du tatt antiperm?:)

    38. Heii<3 er en av de leserne som aldri kommenterer men som følger med både på insta, snap, blogg og YouTube. Har følgt deg helt siden du var med på pH sist gang og vil bare si at jeg syntes det er driiiit kult at dere skal med igjen ! Også Pierre, det er jo litt spennende når to ekser kommer inn. Gleder meg til å se deg på skjermen!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg