NÅ FÅR DERE SVAR PÅ ALT

Det har haglet inn med drøssevis av spørsmål de to-tre siste døgnene i forbindelse med Paradise Hotel og avreise til Mexico, og i og med at det er såpass mye dere lurer på, bestemte jeg meg for å svare på alt i et eget innlegg!

Kan man bli tvunget til å gjøre noe seksuelt i PH? Og hvis man nekter så blir man kastet ut? Har hørt fra ei jente at man ikke kan nekte?

– Det er det dummeste jeg har hørt. SÅ KLART blir man ikke tvunget til noe som helst, hverken seksuelt eller noe annet. Den jenta du eventuelt har fått høre det av, lyver.

Hei Isabel, først vil jeg bare si at du er helt utrolig, jeg blir så inspirert av deg og har evig respekt for deg😍 Spørsmålet mitt er om et rykte jeg har hørt om deg, at du har hatt spiseforstyrrelser.. er det sant, kan du si litt om det enten svaret er ja eller nei? Vet det er personlig, har selv strevd med Bulimi.

– Hei! Tusen takk for fine ord. <3 Det stemmer ja. På det verste veide jeg 38 kg.. Helt forferdelig. Du kan lese innlegget jeg har åpnet meg opp om anoreksia her. Heldigvis er det flere år siden, og jeg er frisk som en fisk i dag.

Hvor ofte fikser du vippene dine?

– Hver fjerde uke.

Vet du noe om når dere starter innspillingen?

– Det har jeg dessverre ikke lov til å si og egentlig vet jeg ikke det helt nøyaktig selv. Alt jeg kan si er at vi er på vei til Mexico.

Hvor er de rosa koffertene fra som du la ut på mystory?

– De er kjøpt i utlandet, dessverre. <3

Visst du ryker ut kan du jo ikke si noe om det på bloggen, så hvordan skal du klare å blogge uten å si noe?

– Skjønner ikke helt hva du mener? Jeg kan jo ikke blogge om PH når jeg er inne på hotellet heller, så det har ingen betydning.

Når kommer denne sesongen på tv Isabel? 🙂

– I mars, som alltid. <3

De som ikke får sjekke av “legendene” den første uke, må de reise hjem igjen da eller kommer de inn senere?

– No idea!

Kan du si alle deltakerene? Dem du har lov til å si er med?

– Mathias, Sophie, Carl Aksel, Ann Mariel, Aurora, Pierre, Magne og meg. 

Er egentlig litt rart at dere er blitt så gode venner etter det fæle bruddet? 🤔 selvsagt utrolig bra for deres del, men du var jo ganske heartbroken og sint?

– Det er tross alt et år siden, ting går over etter tid noen ganger vet du 🙂 selv om det er slutt mellom oss og det var et fælt breakup, betyr ikke det at det trenger være hat og dårlig stemning mellom oss for alltid.

Du svarer «fordi kirurgen sugde», så altså du syns faktisk at kirurgen sugde? Er du ikke fornøyd med puppene likevel?

– Det har jeg jo skrevet tidligere at jeg ikke er.

Skal det være noen «vanlige» deltakere med i denne sesongen? Heier på deg, stemte hvær dag fram til jul på deg. ❤️

– Skjønn du er, tusen takk!! <3 Ja, det skal være vanlige også. 

Hvem sitter du ved siden av på flyet?

– Jeg satt med Sophie!

Hvordan blir det med bloggingen når du sjekker inn?

– Bloggen oppdateres som vanlig, det blir ingen forskjell her. <3

_______

Er det noe mer du lurer på, kan du stille spørsmålet i kommentarfeltet. Klem!

71 kommentarer
    1. Hvordan fungerer det for deg med eyeliner i forhold til vippe extensions? Føler mine selv dette av fortere og blir dårlige etter jeg bruker eyeliner, spesielt når jeg fjerner sminken.

    2. Du kan vel ikke snappe på mystory mens du er inne på PH? Men hvis du kanskje ryker ut litt tidlig, får du snappe på mystory da eller må du la være helt til innspillingen er ferdig?

    3. Du kommer jo til å blogge fra hotellet, men hvordan skal du da gjøre det med bilder til bloggen? Du kan jo ikke ta bilder eller fortelle om noe som kommer til å avsløre hva som skjer inne på hotellet

    4. Du kommer jo til å publisere blogginnlegg som vanlig når du er inne på hotellet, men får du også tilgang til andre sosiale medier (snap, insta, osv.) og sjekke eventuelle nyheter og andre ting fra samfunnet?

    5. Får du i tillegg til å blogge lov til å poste bilder på instagram og snap osv? Og sjekke andre sosiale medier eller nyheter i mens du er på hotellet?

    6. Reiser dere sammen til Mexico, alle legendene? Har sett alle på snap, utenom Aurora? Det heter forresten Anoreksi 🙂 God tur videre!

    7. Vet de normale deltakerne at dere skal være med? Visste de det isåfall også når de søkte om å være med?

    8. Hei!
      Hvordan skal du få oppdatert bloggen? Hva blir lagt ut i og med at dere ikke kan blogge der inne om hvordan dere har det der?

    9. JEG HAR ET SPØRSMÅL?
      Hva er dine utganspunkt og Step by step på hvordan bli så awesome?
      Hihi
      Kos deg i Mexico Love <3

    10. Dette er kanskje et litt rart spørsmål haha. Jeg lurer på siden du har vært åpen med at du hadde spise forstørrelse om du liksom kunne kjenne at beina var tynnere sånn når du gikk? Liksom ikke selvtilliten, men at du liksom fysisk kjente at knoklene gnagde mer på huden eller at huden satt strammere? haha sorry for rart spørsmål

    11. Følge m på bloggen din hele tida, kjempe stor fan av bloggen å deg. Helt hekta❤️ Digger deg så utrolig mye
      Men når du er inne på hotellet blogger du selv eller har du noen andre som blogger for deg?

    12. Når du legger ut screenshot av kommentarer du får på bloggen, på snap og skriver: «jeg svarer». Så er det alltid negative kommentarer.. hvorfor legger du aldri ut noen av de positive kommentarene dine? De som skriver stygge kommentarer får jo bare ekstra oppmerksomhet, men er akkurat som at du ikke bryr deg om de positive og snille kommentarene.. litt trist..

    13. Isabel, anonym 22:21 kan jeg bare si med én gang at du ikke bør svare på (trigger). Du virker ikke alltid være like flink til å bedømme det selv.

    14. Hei: muligens det også, men kirurgen har lagt inn helt feil i forhold til min kropp. Vet ikke hvordan jeg skal forklare, men jeg var på konsultasjon her i Oslo hvor de forklarte hva han hadde gjort feil da. Så det er ikke noe jeg innbiller meg, at han var dårlig.

    15. Folk sier håret ditt er fake, extensions osv. Er håret ditt ekte? Hva bruker du på håret?(sjampo, balsam)

    16. Hvorfor får du lov til å blogge på veien? Er det fordi du er en av de tidligere deltakerne og redaksjonen vet at du blogger? Jeg trodde tidligere deltakere ble tatt fra mobil og pc så fort som mulig

    17. Når du har vært sammen med Pierre og mener han er den første “intense” kjærligheten, hvordan er det da å møte han du var først sammen med? Er det kleint eller har dere kontakt? Hos meg er det fortsatt rart og vet ikke hvordan jeg skal reagere.

    18. Må man betale noe for å være med på Paradise Hotel? Hvordan er det med penger av fly fram og tilbake?

    19. Du vlogget jo fra det steder der du tok silikon, er denne videoen slettet? Du burde kanskje gå ut og advare andre?

    20. hei isabel:) kunne du skrevet et innlegg om hva du bruker i håret?
      og et annet med dine must haves i veska?

    21. Kunne du lage et eget inlegg hvor du forteller hva Paradise Hotel går ut på, hva legende er og hva det hele er da?Love u har stemt på de siden 1 juledag:) og jeg jeg håper at du vinner.Du og Pierre er så søte sammen herregud❤️

    22. Hvordan får du til blogging og paradise? Har du forhåndsblogget for to mnd eller får du lov av produksjonen og gå ut av hotellet en time om dagen og blogge. Men ikke blogge om Mexico og røpe? Lurer veeeldig på dette. Håper du kan svare 🙂

    23. Hvordan er det med internett, pc/ mobil inne på hotellet? Mener å høre at det var regler på det før, at man ikke fikk bruke private mobiler osv? Og kan man bruke pc/ mobil når man vil, eller er det tider man får lov og tider man ikke får lov?
      Btw: heier på deg ♥

    24. Hva skjedde med Pierre? Sto på VG at han kollapset? Så han ble ikke med videre? Ble du redd for det som hadde hendt han?

    25. Hvordan er det om noen har allergier inne på hotellet? Blir dette tatt hensyn til? For eksempel melke allergi eller gluten.

    26. Hvordan er det med vasking av klær inne på Paradise Hotel? Vasker dere selv eller har dere med så mye klær at dere slipper det? Ca hvor mange truser burde deltagerene ha med? Btw elsker deg!!!❤️❤️

    27. Bra du er et så godt forbilde <3 kødda, gode forbilder svarer snilt og ikke frekt. Godt jeg ikke har unger, måtte isåfall holdt de unna

    28. Jeg er veldig enig med lengre opp her.. Jeg tror neppe vi er de eneste som legger merke til din frekke oppførsel, jeg vurderte selv å skrive det i går men nå klarte jeg ikke å la det ligge for du er en blogger og leker så tøff!! Kan du ikke være hyggelig selvom du ikke alltid får hyggelig kommentarere, du er en blogger! Du er uten tvil den frekkeste av alle bloggeren. Oppfør deg og vær litt hyggelig med svarene dine.

    29. Hørte du ikke skal være med på pH lengre:(( digger deg, synes det er kjempe kjipt. Elsket deg i s.7😍😍

    30. Hei. Håper ikke du bryr deg om alle de negative nett-trollene som kommenterer her. Blir så lei meg av å se hva folk klarer å komme på. Det er dumt og skummelt at mennesker klarer å være så smakløse og frekke som noen her er.
      Vil bare si til deg at du virker som ei fantastisk dame, med masse mellom ørene. Seriøst, ikke bry deg om de negative kommentarene. Du er verdt så mye mer. OG vakker er du, og har alltid vært. Gleder meg til å følge med på paradise hotel! Masse lykke til <3

    31. Hvem var hun jenta som Pierre snakket om i videoen sin? Var det du? Vet det var Carl Aksel som var gutten

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg