JEG GIKK BANANAS PÅ GUCCI

I JUST HAD TO.

Viser innkjøpet i neste innlegg.

61 kommentarer
    1. Tror du det å være eldre og erfaren deltaker har sine svakheter for dere? Hvor mye yngre er de andre? Bare please ikke kall noen en jævla **** hvis du blir sendt ut, du ble bare sett på som en skikkelig dårlig taper og sykt bitter.

    2. Å herregud hvorfor har du gjort slik med øyevippene. Ser jo ut som du har tatt hår nedenfra og limt på

    3. Bare lurte på hva du gjør med snapchatten din? Skal du bare ikke bruke den frem til innspillingen er ferdig?

    4. Du er dritpen. For du masse stirr når du er ute eller kommer ofte gutter bort til deg? Når det skjer innimellom med meg så kan jeg ikke forestille meg hvor ofte det er for deg lol.

    5. Tror du at et pH opphold kan gjøre at du og pierre blir sammen igjen? Eller tror du at noen gang du hadde kunne blitt sammen med han? Klem

    6. Vi skjønner du har penger, trenger du alltid å breefe?? Stakkars deg du må virkelig ha det dårlig med deg selv

    7. Hva trur du kommer til være fordelene og ulempene for deg på hotellet i og med at du har vært tidligere deltaker, og veit Kordan spiler fungerer?

    8. Fikk også tanken at du kjøpte kun for å vise andre deltakerene. Tror neppe de får mer respekt for deg pga det

    9. Har du begynt å sette injeksjoner i leppene igjen? No hate, syns bare de naturlige leppene dine var veldig flotte på deg 🙂 God tur til Mexico!

    10. Du viser jo aldri frem hva du har kjøpt :-/ Hilsen fast leser som alltid føler seg skuffa på det! (sorry)

    11. Tror dette er typ 3 gang jeg spør om dette.. men når kommer videoen om innkjøp/haul fra Dubai? Mener å huske det var lv/gucci innkjøp der å.

    12. AnoAnooo: jeg har sagt hva jeg har kjøpt ettersom at jeg aldri rakk å spille inn den videoen før avreise til Mexico. Jeg har som du kanskje forstår hatt ekstremt mye å gjøre i forkant <3 jeg kjøpte i hvert fall et belte, et sjal/skjerf og solbriller.

    13. jeg bare lurer på en ting.. hvorfor forandrer du dialekten din på snap og sier sånn «hva» «hvorfor» osv med veldig merkelig tonefall… jeg skjønner ikke? blander du på dialekter?

    14. Isabel, du er så jævlig goals atte hjælp. Jeg blir serr gal av alle retardsa som kommenterer piss. Kos deg på PH og viiiinn!!🎊

    15. Og du må som vanlig flashe med disse magetoppene dine🙃 Du hadde sett så mye mer ordentlig ut om du kledde på deg litt😬

    16. Har man gått banans fordi man har kjøpt 1-2 ting ? 😛 nå vet ikke jeg hvor mye du kjøpte. Men vis det er tilfellet så er det ikke prisen som definerer Banans. Er vel heller kvantumet? Men blir spennende å se hva det er 😛

    17. Hei, hvordan fikk du brynene dine fra sånn de var da du var med på paradise til sånn de er nå? de er skikkelig fine nå!!

    18. At du tjener 250.000 i MÅNEDEN er helt sykt! Det er helt utrolig at leger, kirurger, psykiatere osv med meningsfylte jobber tjener en hel god del mindre enn deg. Tenk at du tjener mer på å skrive om hverdagligse ting og klær enn å redde liv. Jeg blir flau over hvordan verden utvikler seg. PS: Er det ikke veldig forskjellsbehandling at du skal få penger for å være med på PH og ikke andre? Ikke nok med at du tjener 250.000 i måneden?

    19. Hva kommer til å skje med Pierre? Blir han med videre eller gir han seg?
      Kanskje et tegn «ovenifra» om at han har vært med på PH en gang for mye xD ønsker han god bedring selvfølgelig!

    20. Hei! Jeg har lest bloggen din en god stund Nå, men ikke kommentert så ofte. Jeg må bare si det. Du er helt rå!<3 Altså wow. Så mye hat du har fått oppigjennom og latterlige kommentarer. Allikevel reiser du deg og smiler! Du er utrolig sterk, og du burde være stolt av deg selv. Jeg nærmer meg 28, men allikevel så er du et forbilde for meg. Fortsett og vær deg selv, blogg om akkurat det som passer deg så kommer du langt her i livet. Du ser smaching ut som alltid på bildene :*

    21. Ikke ofte jeg skriver på blogg kommentarfeltet. Det på grunn av alt det stygge oppgulpet som flere lirer av seg mot bloggerne. Er det voksne mennesker som sitter å snakker slikt ? Er det virkelig så vanskelig å skrive noen fine ord ? Hva er vitsen med og gå inn på en blogg vist denne jenta har null interesse for deg ? Alt jeg ser er misunnelse,mobbing og ondskap. Hva tjener dere på det ? Når dere blir eldre og leser hva dere har skrevet skjønner dere da hvor forbanna barnslige dere var.

    22. Blir gal av alle stygge kommentarer, Finn noe bedre å bruke livet deres på, hvorfor går dere inn på Isabel sin blogg hvis hun irriterer dere sånn? Hva faen bryr dere dere for? 😂 dere kan ikke ha det bra med dere selv, men dere som betaler lønna hennes så keep it comming så Isabel blir enda rikere og dere kan irritere dere ENDA mer!:D digger deg Isabel gleder med til å se deg på tv igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg