MITT NATTBORDSBILDE ⎮ PH 2018

Se nattbordsbildet mitt, dere! Da jeg var med første gang, tok vi nattbordsbildene i Mexico men i år ble det tatt hos Mastiff i Oslo. Jeg er faktisk veldig fornøyd med hvordan det ble. Det var jeg ikke sist, haha. Mobilen jeg holder i på bildene fikk vi utdelt så fort vi møtte crewet på Gardermoen. Alle deltakere har altså fått hver sin, og denne skal vi ta med oss inn på Paradise Hotel. Den kan vi bruke til å ta bilder og selfies med. Den er låst, slik at vi ikke kan bruke noe annet enn kun kamera på den. Ingen sosiale medier, messenger eller telefonsamtaler med andre ord. Kun til bilder!

Jeg tror at det blir deilig å ha sin egen telefon der inne, selv om man ikke kan bruke den noe særlig. Bare det å kunne holde i en telefon er luksus i seg selv når man er på innspilling. Abstinensene blir kanskje ikke like store, tenker jeg. Når jeg kommer hjem fra innspilling kan jeg i hvert fall love dere at jeg har massevis av bilder å dele med dere, som jeg har knipset der inne. Høres ikke det gøy ut? Litt sånn behind the scenes. Hehe! Skal prøve å fokusere mye på å ta bilder av saker og ting dere vil finne interessant. ❥

89 kommentarer
    1. Følte du kropspress på u-skolen?(jeg går i 8 klasse og føler det skikkelig)jeg prøver og bli tynn og hopper over alle måltider uten om ett hver dag,jeg vil så gjerne bli perfekt(jeg har også hoppet over mat i dager på rad og kuttet meg på armene og på magen fordi jeg er så lei meg fordi jeg vil bli tynn:(håper du svarer-hilsen stor fan❤️Du er så perfekt😍

    2. Åå så gøy! Så fint bilde😍 Gleder meg skikkelig til å se deg på ph igjen, du gjør så mye ut av deg og det var sykt kjipt når du røk ut! Fortsett å skap masse liv og kaos, elsker når du bare kjører på haha! Klem

    3. Hvorfor ville du ikke snakke med Morten fra VG når de filma lagendedeltakerene? Tror du at du er bedre og mer eksklusiv enn de andre «legendene» ?

    4. Åååherregud, sykt fint bilde😍😍 jeg lurer på en ting! Hvorfor vil du ikke snakke med Morten Hegseth og de??🤔🤔 hah random spørsmål.. han sa på vgtv storyen at du ikke vil snakke med de

    5. Følger vgtv på snap, hvorfor ville du ikke la deg intervjue av Morten? Er deg fordi han kritiserte reisen din til Dubai? Hev deg over det

    6. Kan jeg spørre hvorfor du ikke ønsket å bli intervjuet av Morten i vgtv??
      Lykke til på paradise igjen 🙂

    7. Hvorfor ville ikke du prate med Morten (fra vgtv) da han filmet de andre deltageren og spurte om de gledet seg?

    8. Du sier telefonen er låst og at man ikke kommer inn på Feks Snapchat. Men på paradise i fjor sa de det samme, og da ble det jo vist flere bilder de hadde tatt med Snapchat filter. Så de må de jo ha hatt tilgang på snap?
      Og vil det si at du ikke får oppdatert snap underveis? Merker du har vært lite aktiv siden du kom frem 🙁 Og du har jo allerede vist dette bildet før på snap tror jeg, så håper ikke det bare blir sånne korte innlegg fremover. Vil ha deg og din personlighet <3

    9. Hvorfor vil du ikke snakke med Morten Hegseth og vg? Har det skjedd noe mellom dere? Han sa på snapchat at du ikke ville se han

    10. Masse lykke til i paradise! Krysser fingrene for at du kommer laaaangt!
      Et spørsmål, hvorfor vil du ikke snakke med Morten i VG panelet?

    11. Regner med at du trekker deg nå som P ikke kan være med? Du virker jo helt oppslukt i og avhengig av han

    12. Gleder meg til å se alle bilder 😀 men hvorfor “boikottet” du å stille opp på bilder med VGtv? Alle andre var jo med 🙁

    13. Hvordan får du lov til å blogge når du er på paradise hotel, når du ikke kan ha kontakt gjennom sosiale medier? Går produksjonen gjennom innleggene dine før du poster dem?
      Kos deg masse<3<3

    14. Hvorfor er du så langsint? Altså alle andre lot Hegseth ta en snap av de, men du måtte absolutt nekte. Slipp deg litt løs

    15. Syns du det er dumt at Pierre ikke kommer ned til dere? Eller er du litt lett over det? Med tanke på at nå trenger du ikke beskymre deg over at han har sex / roter med andre jenter forrand deg 🙂 tror hverfall det blir en bra sesong selv om! Selv om jeg hadde gledet meg til litt Isabell og Pierre drama eller romanse 😍 hihi

    16. hvordan kan du blogge for fult når du er inne på paradise hotel? Det gir jo ikke mening, når du sier dere kun har fått tildelt en telefon hver med bare tilgang til kamera..

    17. Åå så fint 🖤
      Æ har et spørsmål.. de brødskivan dåkker får på PH, ka e inni dæm ? 🙂 Dæm ser såå utrulig god ut 😍🖤 Sku gjærne vist det ♡♡♡

    18. Så fint bildet ble! Myyye bedre enn det gamle, haha! Og så gøy at dere får ta bilder. Kan du prøve å ta bilder av produksjonen rundt? F eks confession-rommet, parseremonioppsettet osv? Hvis dere får lov da!

    19. Rart det bare blir godkjent masse stygge kommentarer i innleggene dine, men mine normale spørsmål blir ikke godkjent 🙂

    20. Kan du Plis si hva snappen til vgtv er? Har din snap å vill se mer av dæ å siden det var så mange kommentarer om vgtv sin snap lurte jeg på hab snappen demmes er

    21. Du skriver på snappen din at du svarer- men svaret ditt er jo ingen svar, så da var det bare at du ville sikkre deg nok lesere per dag da?

    22. Om du er som alle jenter så må du være litt trist over at pierre ikke blir med? Du må da ha tenkt at du liksom skulle endelig vise hva han mister ved å ta med fine outfits osv

    23. Om du er som alle jenter så må du være litt trist over at pierre ikke blir med? Du må da ha tenkt at du liksom skulle endelig vise hva han mister ved å ta med fine outfits osv

    24. «Jeg kommer til å blogge som normalt» normalt hva da? Du kommer med knapt ett innlegg per dag, noe som ikke er normalt. Greit at det sikkert ikke er så lett å «blogge som normalt» der, men ikke lyv da? Takler ikke bloggere som lyver som deg, eller folk som lyver generelt.

    25. Satan jeg håper du ikke er blandt de to såkalte legendene som får være med i ph. Om du kommer med så håper jeg du ryker rett ut med en gang. Du trur du er fan så stor og trur du er en stor kjendis.

    26. Jeg ser på sesong 7 nå, og herregud for en fri sjel du var! Håper du slår deg like løs i år og gir langt faen i andres meninger 🙂 Lo meg ihjel når du og Martine løp med parykkene foran tissen rundt på rommene! Og hvordan du hilste på Christer første gang😅 haha håper å få se samme Isabel i år!

    27. Hvorfor skriver du at du svarer på kommentarer på snap, så har du bare svart på 2 kommentarer? :'(
      Håper du vinner PH dog 🙂

    28. Så irriterende at ikke Pierre skal bli med likevel. Hadde blitt koselig å se dere sammen dere. Tabbe av Tv3 og ikke fly han ned. Sier jo han er frisk nå.

    29. Hvorfor kan ikke pierre bare bli flydd nedover nå, bedre å komme inn i uke 2/3 enn å ikke komme inn… det suger om han ikke blir med..:/

    30. Du har et ganske stort flatt mellomrom mellom brystene dine. Er det meningen det skulle bli sånn eller er du misfornøyd? Det blir liksom ikke kløft, om du forstår? *nysgjerrigper*

    31. Kan du ikke svare på hvorfor du ikke lar deg intervjue?? Er så kjedelig når du skriver på snap at du har svart også svarer du ikke ordentlig 🙄 gledet meg til å se deg på snappen, så ble faktisk litt skuffet når morten sa at du ikke ville.. 🙁 gleder meg til å se deg i paradise❤️

    32. tenkte og bestille reise, lurer litt på hvordan plass som er best av bali og dubai? må kan shoppe og drikke 😀

    33. Du lar deg vel ikke intervju så lenge du ikke får betalt, tenker jeg. Det er jo kun penger som gjelder for deg. Du får jo penger for å være med på PH, så litt kunne du ha gjort “gratis”. Det er fint om ikke Pier er blir med allikevel, og jeg vet hvorfor 🙂

    34. Til helvete med VG OG NRK !!!! De overdriver og lyver og er livsfarlig å prate med de vil bare finne noe på deg for å underholde oss resten…
      Ha en god dag i Paradis Isabell her snør det 😛

    35. Det kan jo faktisk hende at hun allerede hadde sjekket inn før dette intervjuet, det er jo mest sansynlig at pierre og isabel fikk mest stemmer fram til jul..
      Og det kommer garantert å bli vanskelig å komme inn i en rutine hvor hun kun får blogget de tidspunktene hvor ph ikke er under innspilling. Det er også begrenset hvor mye hun kan skrive om nå når hun ikke kan fortelle om noe som helst som skjer i livet hennes, så give her a break!

    36. Blir sikkert kjedelig når pierre ikke er med
      Hadde vært gøy og sett hvordan ting hadde blitt mellom dere ,drama eller hooke up

    37. Tenkte å bare svare på noen av kommentarene her, ser ei jente over her som har skrevet at hun ønsker å bli tynn. Hopper over måltider, og dvs. Ønsker du å gå ned i vekt så gjør det på en sunn måte. Og som oftest så hjelper det ikke og hoppe over måltider, du ødelegger forbrenningen din. Foreslår heller at lager en kost plan, med sunn mat. Og trener. Og til dere som snakker om Morten og Isabel, hun har snakket om dette på bloggen sin, og alt dreier seg desverre ikke om oss lesere heller, dere kan ikke bare sette dere en tanke i hodet og forvente at det er riktig. Og at noen kan skrive at hun ikke gjennomfører intervjuet for hun ikke får penger for det? Jeg tror hun har nok penger fra før av, men poenget er at hvis dere leser VG hadde dere skjønt hvorfor Isabel ikke hadde det intervjuet. Blir provosert av å se hvordan mennesker her inne er oppdratt og hvor lite høffelige dere er, slutt å sett en tanke inn i hodet deres før dere vet om det er sikkert, bedere enn å spørre enn å si noe direkte. Som er langt i fra hva som er sant.
      Hun har ikke gjort noe galt, og er et menneske med følelser hun også. Hvis det dere mener er så farlig, så tror jeg det heller er best at dere slutter å skrive hate og dømme. For usakelige kommentarer som slikt er bare utenfor hva som er greit. Hun er en blogger men et menneske, hun er kjent men har følelser. Og alt skal ikke vi blande oss inn i, og alt skal ikke vi dømme.
      Takk for meg😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg