FUCKER DU MEG, FUCKER JEG DEG

Hvorfor er det slik at enkelte tror og mener at vi offentlige personer ikke har rett på biiittelitt respekt? Jeg prater selvfølgelig om snikbilder. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har opplevd at folk er direkte frekke, og tar bilder rett opp i trynet mitt GJERNE med blitzen på også. Jeg skjønner at det kan være litt stas eller morsomt å støte på et fjes du kjenner igjen, men det er veldig lite hyggelig å oppføre seg på den måten uansett hvem det gjelder. Jeg mener, hadde du likt dersom jeg hadde trykt et kamera opp i trynet på det uanmeldt? Nei. Det synes ikke jeg heller er gøy, selv om jeg er Isabel Raad. Det er så mye hyggeligere om du bare kommer frem istedenfor, så kan vi slå av en prat og ta et fint bilde sammen. Er ikke det mye koseligere? 

I fjor var det en episode på byen hvor det da var ei jente som satt å lo seg ihjel mens hun knipset bilder av meg i vei. Jeg ba henne fint slutte da jeg ikke syntes at det var noe hyggelig at hun bombet meg med med blitzen opp til flere ganger uten å gi seg. Til slutt fikk jeg så nok at jeg tok frem min egen telefon og knipset et like hyggelig bilde tilbake. Da var hun ikke så høy i hatten lenger, og forsøkte helt seriøst å kaste seg over meg for å ta telefonen min. Jeg overdriver ikke – det var virkelig slik det var. Hun syntes åpenbart ikke at det var noe hyggelig da det samme hun gjorde mot meg, ble gjort mot henne tilbake. Jeg skjønner bare ikke greia med å være så respektløs at man sitter å ler og fortsetter når jeg dessuten har bedt henne fint om å gi seg. Noen mennesker ass. Fucker du meg, fucker jeg deg. Så enkelt er det.

Så kjære lesere, om du ser meg noensinne – kom frem til meg! Ikke vær redd for det, for det synes jeg bare at er døds koselig. Jeg elsker å treffe dere og slå av en prat. Det er noe av det hyggeligste jeg vet om! 💕 Snikbilder er jeg derimot ikke noe fan av.

85 kommentarer
    1. Ikke frekt ment, men hvis du sier at bloggen skal fortsette som normalt, hvorfor reposter du gamle innlegg? (Har fulgt bloggen din lenge, og husker innlegget.) skjønner at det kan være vanskelig å skrive innlegg siden du ikke kan skrive noe om hvem du er med eller hva du gjør, men i forhold til det forrige innlegget, så tror jeg folk er mer interessert i å eksempelvis lese hvorfor du ikke lot deg intervjue av vgtv på snap. Tenker bare på hva du kan skrive om som leserne dine hadde satt pris på.

    2. Om det er ting som dette du skal blogge om mens du er i Mexico sier jeg lykke til. Føler du har fortalt dette 10 ganger før.

    3. «Selv om jeg er Isabel Raad» 😂 slapp av. du er en blogger, ikke president. Og du må virkelig slutte med disse tragiske insta-storyene dine. Sist når du fikk en kommentar som lignet på noe som «er det sant at operasjonen du ikke vil fortelle om er fettsuging?» og du skriver på storyen din: «jeg legger kortene på bordet! Jeg svarer!». Hva var svaret ditt? Et enkelt «NEI.» altså seriøst? Hva er galt med deg? Hvor DESPERAT er du etter at folk skal lese den jævla bloggen din? Blir så provosert. Du lyver jo? Legger kortene på bordet? HVOR? Nei vettuhva. Jeg har ikke noe imot bloggere generelt, men fy søren hvor irriterende menneske du er. Legg opp.

    4. Dramaqueen, du er ikke annet enn oppmerksomhetssøkende bitch som tror du eier verden. Få beina plantet på bakken, du er seriøst det verste forbilde et menneske kan ha. Jeg går inn på bloggen din i tro på at du faktisk svarer ærlig og ikke skryter av hvor deilig eller rik du er, men så feil kan man ta. Her fikk du en leser mindre.
      Eneste grunnen for at gutter kanskje vil ha deg er – de ønsker det livet du lever. Alt annet med deg er et minus, du kan ikke forvente at folk skal komme bort til deg og ville ta bilde når du presser de stakkars små ned i bakken og lyver til dem. Det er enda unge jenter som ser opp til deg, og enda er du et sex symbol? Skjerpings, blir kvalm

    5. “Bloggen og dere kommer alltid først” “jeg skal blogge helt likt som ellers når jeg er på PH, dere kommer ikke til merke noe” BYE dette blir for dumt, nekter å gi denne bloggen en unik leser de neste ukene..

    6. Anonym, MED GLEDE – Om hu er så irriterende menneske, hvorfor bruke tid og kalorier på å innom bloggen hennes å se? Kun for å spy ut kvalme ingen bryr seg om? Du ødelegger ingenting for Isabel, men du får deg selv til å se skikkelig dum ut – ikke noe annet. Så revurder neste gang du bruker slike kalorier, er det verdt det?

    7. KAN FOLK SLUTTE Å SPØRRE HVORDAN HUN SKAL BLOGGE PÅ PH!!
      Leser dere ikke innleggene?? Hun har skrevet 89095 ganger att hun FÅR bogge mens hun er der!! Gahh…

    8. Isabel raad, du er bare isabel, en jente med ett dårlig rykte på seg som bruker plattformen sin til det vonde når du kunne spredd så mye godt i verden.

    9. Trenger du virkelig å redigere puppene dine? Ser ut som puppene ser bra ut fra før av 🙂 stroppen er bølgete..

    10. Hei, Jeg må bare si at det er ikke Alle personer i verden som eier respekt. Og det innlegget her er jeg fullt enig i. Ingen liker og få en blitz opp i trynet, vertfall av en person du ikkje kjenner til. Det lærer man og når man eg 10 år gamle. Jeg er 14, vet og hvordan jeg skal oppføre meg. Jeg synes det er drit kjekt at du har meldt deg på paradise hotel og jeg set faktisk veldig opp til deg. Haten du får er helt ufortjent og skjønner ikke hvordan visse personer har blitt oppdratt. Men selvom folk ikke alltid er like greie mot deg er det forsatt personer her/ der ute som liker deg og har deg som forbilde. Du er en bra person med en sterk personlighet. Du hjelper meg mye, takk for at du er den du er. Vil gjærne møte deg, men er vanskelig når du er i Oslo og Atm i Mexico og jeg her i stavanager. Ser veldig opp til deg. Vinn!!!

    11. Hahah, det er dere som kritiserer hu men SAMTIDIG gir hun klikk på bloggen som er irriterende.. er dere seriøst ikke modne nok til å forstå at folk har sitt eget liv, lever det slik de vil uten å tvinge dere lesere til å følge med? Ha litt selvrespekt a folkens!
      Hun kan sikkert gjenta en ting flere ganger, men hva er grunnen? Jo, DERES oppførsel 🙂
      Hun er et menneske som fortjener like mye respekt som en anonym leser som en kjent kjendis.. hun blør rødt og det gjør dere også! 😉
      Den dagen hun opplever å få like mye respekt tilbake som hun gir dere og fortjener å få, så er jeg ganske sikker på at hun slutter å skrive innlegg som dere raser imot..
      Og nei, hu er ikke noe president, men like kjent i vårt lille land kanskje? Hun lever ikke det samme livet som det dere gjør og med like mye anonymitet og respekt. Hun møter motstand daglig, og tåler mer enn de fleste sikkert kan forstå. Det blir derfor nødvendig å markere seg som kjent, nettopp fordi det er dere tar for gitt..
      Har dere ikke noe godt å si, hvertfall ikke om det er menignsløst eller kun hat, så trekk dere heller tilbake 🙂

    12. synes du er kul og har fått mye mer sansen for deg i det siste.. etter at du sluttet å flashe penger og sløse så mye.. kanskje du fortsatt gjør det og det er din sak, men du viser det hvert fall ikke like mye og det liker jeg haha. Du er så søt, genuin og jeg digger deg!! Du er så real og viser den ekte deg føler jeg <3

    13. kan vi ikke alle bare plis slutte å lese bloggen hennes og dermed slutte å gi henne levebrød på 250k i mnd. så hun kanskje kan ta seg en utdanning isteden og lære litt om det virkelige liv. ærlig talt

    14. Hahahaha ikke rart du ikke blir nominert til vixen 😅 reposta innlegg, du lever av klikk fordi du lurer folk med å tro du svarer spennende på kommentarer, du får tydeligvis ikke nok klikk som før, så nå må du prøve å lure folk til å tro du svarer «spennende» på kommentarer i kommentarfeltet. #tragisk

    15. Haha, du bør bare være glad for at noen vil ha bilde av deg egentlig. For meg er du ubetydelig men det er vel noen kåte unger der ute som ikke vet bedre.
      Rosa blogger er vel værste sort

    16. PH 2018 kommer til å ødelegge bloggen din. Ingen som gidder å følge deg lenger når du ikke kommer med gode blogginnlegg og oppdateringene blir sjeldnere og sjeldnere.

    17. Er det greit at jeg “fucker” deg en dag? Så kan du “fucke” meg en annen dag? Bare si fra når vi skal møtes.

    18. Herregud nå må folk faktisk gi seg. Skjønner ikke hvordan det kan være så mye hat i ett kommentarfelt!!
      Skjønner at det er skikkelig ekkelt at folk sitter å gjør sånn på den måten! Håper du koser deg masse i Mexico ❤️ Klem

    19. Dere forstår vell at de i Mexico har natt når vi i Norge har dag, det kan ikke Isabel gjøre noenting med

    20. Kan du lage et innlegg om hvordan du organiserer bilder og dokumenter på pcen? Det er et rent kaos på min pc, så ønsker noen tips der.

    21. LEI ALLE DRITT KOMMENTARENE HER!!!!!!!!! KAN IKKE DERE SLUTTE ,DERE HAR FAEN IKKE OPPDRAGELSE !!!! BARE FORDI LIVET DERES SUGER SÅ HARDT SÅ TRENGER DERE IKKE VÆRE SÅ JÆVLIG MISUNNLIGE:) gjør noe med det da vel isteden for og sitte hjemme bak skjermen og surmule… 😉

    22. Faen meg idioter som gidder å bruke tid på å snakke piss. La heller vær å finn på noe bedre enn å være så jævla tastaturtøffe. Alle er forskjellige og ingen er enige om alt. Så om dere er uenige me Isabel så slutt å les bloggen da? Hvis dere bare har hat så slutt å les bloggen da? Ha litt respekt for at alle er ulike, alle har egne meninger og alle er MENNESKER! Jo raskere mennesker kan respektere de rundt seg, jo mindre hat blir det. Ødelegger det virkelig en lesers dag at Isabel tjener penger, har tatt operasjon, har vært på PH? Hvis det gjør d så ja, da har du dessverre ett problem, for om du lar en person du ikke kjenner engang gjøre deg forbanna, sur eller oppgitt er det du som har nådd bunnen gjerne? Tror alle skal være like deg?
      Ha litt respekt folkens, å la Isabel og andre mennesker få leve sitt liv som de ønsker, for man blir ikke lykkelige om man ikke yter vårt beste å gjør det man elsker. Hva hadde du sagt om noen kritiserte å hatet på at du levde livet ditt på din beste måte? Hadde vel ikke vært så jæævla kult det.

    23. Forstår ar det kanskje er vanskelig å blogge når du er på PH. Men den siste uken har vært virkelig dårlig, og dette er et innlegg du har skrevet flere ganger. Synes det er dumt av deg å si at vi ikke kommer til å merke forskjell at du e på PH, men det merkes tydelig! De 4 siste innleggene har vært korte og kjedelige, desverre.
      Og vi kommer jo til p merke at du ryker ut? For da blir det jo gjerne lengre innlegg og oftere, i tillegg til at snap blir noe annet screena kommentarer fra bloggwn

    24. Jeg blir skikkelig sjokkert over menneskeheten når jeg leser kommentarene over. Jeg tenker at hvis man ikke har noe fint å si, så kan en unngå å gå inn på bloggen og holde kjeft. Stå på Isabel, det er ingen som fortjener så mye dritt som du får!

    25. Nå har det seg slik at du har selv valgt å være en offentlig person pågrunn av yrkesvalget ditt, og siden bloggen din har blitt såpass stor er det flere som kjenner deg igjen, dvs. Du er en kjendis. Med det kommer det store fordeler og også da ofte store ulemper som f.eks at folk tar snikbilder av deg med og uten blitz. Samme hvor frekt du og nok mange andre synes dette er, må du faktisk bare innse at sånt er det bare. Du kan tenke deg i hvor liten skala du opplever dette sammenlignet med mye større kjendiser. Jeg har fått et inntrykk av at du ønsker å bli enda større, og fortsette med å blogge å uvikle deg på den fronten også i fremtiden, og da øker jo også oppmerksomheten rundt deg. Face it, accept it. Kim K må tåle dette, så det må nok du også;) Gi disse snikfotografene et smil heller, så kanskje du til og med vinner respekten til de som står å ler. En liten siste ting, det er kjedelig når du gjentar deg selv hele tiden, dette har du jo sagt før. Kom med noe nytt 😀 Hilsen en fast leser som vil ha deg opp og frem! Heiaaa heia!!

    26. Er dere alvorlig sint for at hun ikke oppdaterer som vanlig når hun er og spiller inn et TV program der de ikke får lov å ha telefon? Liksom det blir for drøyt for dere.

    27. Seriøst hvorfor er dere så frekke? «Anonym» dere er feige som ikke tørr vise navne deres til Isabel. Isabel er råflink og står på som faen.
      Skal dere skrive noe «HATE» så se til å skriv deres fulle navn! Den som skriver noe stygt er stygg selv og skriver om seg selv😌
      Fortsett med blogginga Isabel det er interessant det du driver med😍 skulle ønske jeg var som deg og hadde slik vilje❤️

    28. Hvorfor svarer du ikke på hvordan du kan blogge under PH? Bare si det om det for eksempel er noen som skriver innleggene for deg utifra samtaler, dialog og samarbeid med deg.

    29. Hahaha hvor dum er dere, hu ligger ut gamle bilder fra kamerarullen og gamle innlegg? Så klart er hu ikke på nette når hu e i Mexico.

    30. Hahaha! Altså ler meg ihjel av alle dere som klager! Kjære dere, hun skal spille in PH, så klart blir ikke alle innlegg like bra, kanskje repost her og der, kanskje samme bilder nå og da, kanskje tilogmed mindre innlegg. Hun gjør så godt hun kan selv om hun spiller inn tv serie som forresten dere mest sannynelig kommer til å se på. Synes så synd på dere som ikke har bedre å gjøre enn å hate å klage på aaaalt hun gjør, plis voks opp, gå ut av døra, smil til andre, å tenk på hvordan du ville reagert om noen gjore det til din datter/sønn eller noen i familien din/venner. Blir så lei meg av å se hvordan folk er mot hverandre! Håper dere føler dere bedre med dere selv snart så dere får opp øynene 🙂

    31. Har du med deg pc/mobil du blogge fra på hotelle, eller e det forhåndskrevne innlegg og någen andre som styre snap?

    32. Serr, kutt ut folkens. Hva feiler dere helt seriøst? Om Isabelle er så jævlig som dere skal ha det til, så kom dere LANGT vekk fra denne blogg siden. Her skal folk som er interessert i hennes liv lese og kommentere NOE FINT om de vil. Så pliiiis bare hold kjeft!
      Isabelle, du er nydelig! Lykke til på PH💋💋

    33. Hva er greia deres folkens? Hvorfor hater dere så mye og er frekke i kjeften! Får dere noe godt ut av det? Tenk dere om neste gang dere skriver frekke kommentarer! Det er bare DERE som blir sett på som idioter og sjalue mennesker!

    34. helt imponert over alle tøffelheltan som spyr ut kvalmen sin her.. vil tru dokker føle dokker skikkelig tøff som sitt å gjømme dokker bak tastaturet mens dokker sleng drit te og om Isabell. e dokker ik tøff nok te å si d i rett te ho ansikt te ansikt?? kanskje redd for at ho ska ta dokker? nei gi fan i å slenge drit om andre på nett. Ettersom æ har skjønt så e Isabell et vanlig meneske på lik linje med oss andre folk.. koffer ska ho trenge å ta i mot så mye drit fra folk?? sjalu for at ho har oppnådd noe mange drømme om i livet? tenk på at ho oxo har følelsa som ALLE andre.. ingen fortjene dritkastinga enkelte hold på me her i kommentarfeltet. lykke te Isabell❤

    35. Til 15:57 – Isabel kommer ikke til å miste leserne sine, lesertallene kommer bare til å stige etter hun er ferdig med PH og alle har sett henne på tv-skjermen igjen. Skal ikke så mange hjerneceller til for å forstå det. Gå å lag ditt eget liv i stedet for å bo på Isabel sin blogg 24/7 kun for å kommentere nedlatende kommentarer.

    36. Hvorfor er det ingen som skjønner at det er annonsene hennes som gir henne penger, og ikke ubetydelige klikk fra små drittsjalue lesere?
      Hun får sikkert noe av klikkene ja, men selve hovedinntekten består av annonser. Så dere som skal slutte å lese: BYE BYE suckers <3 <3 <3
      Isabel, du er så jævla RÅ! Håper du vinner hele PH og jeg gleder meg som FY til å se deg på tv! <3

    37. Tenk å lage et helt innlegg om noe så meningsløst? Har du ikke lagt ut noe lignende før? Det er ikke no gøy å lese om at du ikke syns det er gøy at folk tar bilder av deg…

    38. Isabel kan skrive hva hun vil. Skriver hun bra innlegg kommer folk til å lese det, er det mindre bra innlegg så vil fortsatt folk lese alle de fucka kommentarene fra alle trollene. Så keep it up! Alt dere gjør er å gjøre bloggen mer underholdene å lese.

    39. Anonym – MED GLEDE, du er klar over at når du går inn på bloggen for å skrive dritt kommentarer, får hu klikk og tjener på det, som er akkurat det hu vil. så når du bruker fritiden og energien din på å skrive dritt, tjener hu penger på det, bare sånn til info:-))

    40. Håper virkelig du ikke tar deg nær av de hate kommentarene. Jeg synes du virker veldig snill og hyggelig. Jeg elsker bloggen din og at du er så girl boss eller hva jeg skal si. Håper du har det fint i Mexico.

    41. «Selv om jeg er Isabel Raad» Lol, du er ikke Kim K, ro deg ned. Og du har lagt ut dette før:))) kos deg i mexico <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg