MITT 2017 ⎮ DEL 1

Jeg bleket tennene profesjonelt hos tannlege for første gang! Så ut som en klovn under behandlingen. ✌🏼

Jeg var fortsatt sammen med og samboer Pierre.

Var cool med briller og vurderte å få meg et par i min egen styrke. It did not happen.

Jeg ble bitt av basillen og startet med vippeextensions!

Pierre gjorde det slutt med meg, og jeg hadde derfor en veldig tøff periode med kjærlighetssorg. Det å dele det med omverdenen var helt forjævlig. Jeg husker hvor vondt alt gjorde. Huff..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg ble kjent med et av de fineste menneskene jeg har i livet mitt. Flotte bestevenninnen min Rebecka! Hun er så utrolig viktig for meg. Den jenta har virkelig fått en stor plass i hjertet mitt. For alltid oss to. 💕 Her var vi på shoot på Operataket.

Jeg feiret bursdagen min med mange flotte mennesker, blant annet denne baben 💕

Jeg var på Rhodos i flere uker med disse to. ELSKER Rebecka og Matilda. Fineste og godeste jentene i verden!

Jeg fikk i oppgave å booke flybilletter til oss, og det gikk jo som så.. FEIL måned. Jadda! Meg i et nøtteskall.

Omsider kom vi oss til Rhodos en andre gang. Det holdt ikke med en tur. ⚡️

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg fikk besøk fra Stavanger! Bestevenninnen min Michelle, Elias og noen venner av dem.

Jeg tilbrakte masse tid sammen med småsøsknene mine. Vi fant på masse gøy, som her: kino.

Jeg investerte i ny Mac istedenfor ny veske.. Hehe! Beste investeringen i 2017.

Jeg var på weekendtur til Stockholm med to venninner jeg ikke er venn med i dag.

Jeg kjørte utrolig mye taxi. Nothing has changed.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg var på mange spennende møter. En hemmelighet: dette bilde ble tatt i et møte som handlet om en egen TV-serie om Pierre og meg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg reiste til Spania.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg brukte en rævstøgg leppestift HVER dag. Hva var greia med denne skrikende rosafargen?!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg inviterte til mange hyggelige jentekvelder i cribben min.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg brukte blå linser.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg hadde brunt hår. Husker jeg hatet det, haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg fikk en greie for å gå på kino, så det skjedde x antall ganger.

Jeg bodde i den søte lille leiligheten min helt alene. Det var uvant med tanke på at jeg flyttet inn der med ekskjæresten min, men jeg fikset det etterhvert.

Jeg var på Tusenfryd for første gang! Der vant denne skjønne jenta en sjiraff til meg. Jeg ble såååå glad!!

Jeg var på shoot med flinke Brian som tok favoritt bilde av meg.

______

Del to kommer! ❥

32 kommentarer

Siste innlegg