MINE FEM NESTE TATOVERINGER

Jeg har blitt bitt av basillen. Dere vet sånne små, søte tekster? Nå prater jeg om tatoveringer, altså. Kanskje greit å skrive det, slik at dere henger med. Haha! Jeg har sååå lyst på. Jeg glor hele tiden på ulike tatoverings profiler på Instagram (@quotetattos er en favoritt) og drømmer meg bort. Jeg lover at jeg kommer til å tatovere meg innen kort tid. Det er fem stykk jeg har lyst på, alle i tekst. En av de er veldig stor da, så den gruer jeg meg mye til å utføre, men den er så fin så det er totally worth it. Jeg kan ikke se for meg at jeg kler store motiver, det er liksom litt for mye for meg. Tekster derimot har jeg falt pladask for! Jeg kan ikke veeente, seriøst. Det kommer til å bli så fint! ❥ Under her ser dere noen tatoveringer jeg synes er vanvittig fine:

Bilder: weheartit

Sånne små tekster, mener jeg. Se så fint! Det eneste jeg stresser litt over er at jeg ikke vil skrive noe cheesy som jeg kommer til å cringe over om noen år. Haha! Det er jo det vanskeligste med hele greia. Jeg synes at det er fint med slike tatoveringer, men det kan virkelig ikke være noe kleint. Har dere noen tips til hva som kunne passet meg å skrive? ❥

76 kommentarer
    1. JAAAA! Go for It!
      Æ ælskæ Forever young, I wanna be forever young! Du ville ha klædd det, Isabel! Go for it! 💋

    2. Jannicke weeden har «It will pass» fordi hun tidvis blir grepet av angst, og tatoveringen er en påminnelse om at det er en midlertidig følelse som vil gå over. En slags påminnelse når det står på. Du med din litt tøffe fortid kunne kanskje funnet noe positivt du har erfart fra det vonde? En god påminnelse for deg.

    3. Har never a failure, always a lesson på ribbeina (var sinnsykt vondt 😂) da jeg føler det beskriver meg og min fortid veldig bra. Ta noe som du føler beskriver deg hvis du skal ha tekst, og som du kan relatere deg til 😊

    4. Niice 😀 Det bli vel spennanes ♡ Å æ trur du vil kle det egentlig, ikje før mange men nån få kanskje 🙂 You go girl ♡

    5. Er det du som har skrevet dette? (Haha er helt sikkert det) var bare skrevet veldig anderledes uten at jeg kan sette fingeren på hva. Kos det masse videre på ph. Heier på deg!

    6. Virket ikke helt som det er du som har skrevet dette blogginnlegget? Var noe annerledes med det men får ikke til å sette fingeren på hva dy er

    7. Jeg har tatovert «memento vivere» på innsiden av overarmen. Det betyr husk å leve. Har sett mange «memento moris» tatoveringer, det betyr husk at du skal dø og kommer fra gamledager da «store helter» hadde vunnet en kamp eller noe og hadde en person som skulle si dette til dem for at de ikke skulle bli stormannsgale og tro at de var «Gud» haha

    8. Jeg har “fall down seven times, stand up eight” som jeg tok etter jeg ble friskmeldt fra psykiatiker 🙂 kanskje cringe for noen, men er en påminnelse for meg at jeg har falt mange ganger men reist meg for siste gang når det gjelder psykiske lidelser! Man kan ikke bare ta noe som ser pent ut eller høres bra ut, eller man kan jo. Men man angrer sjeldent hvis det er noe som betyr noe for DEG, uansett hvor cringe andre syns det er 🙂

    9. Er enig i personen over som lurer på om det er du som har skrevet dette, hahaha. Det var noe annerledes ja

    10. Tror ikke det er isabell som skrev dette, føles litt amatørmessig😅 tror hun hadde skrevet bedre og valgt bedre og finere bilder.

    11. Til 11.47 jeg er helt enig! Gikk inn på kommentarene bare for å se om noen andre en meg hadde merket det

    12. 11:47 og 14:04: Enig! Annerledes og bedre språk! Nesten bare orddelingsfeil, bruk av engelske utttykk og feil pronomen-bruk som er gjenkjennelig, ellers enkelt men OK språk.

    13. Omg så kleint å si at bloggen kommer foran alt når det er en blanding av Isabell og noen andre som skriver for henne. Det er obvious. Synes på språket og bildene. Tror hun ville beholde bloggen for å få lønna si hver måned + lønna fra paradise og få betalt etter paradise fordi bloggen har holdt seg i livet…

    14. «Never say never» haha, og ikke fordi det er en sang av Justin Bieber! Det er et fint budskap egentlig<3 jeg syntest btw også det er sykt pent med så små tekster!

    15. Forever young må du vertfall ikke ta, minner meg om den reklamen som gikk på TV haha! Kleint.
      Må for all del gjøre akkurat hva du vil med din egen kropp men ja, lurt å tenke seg godt om. Tatoveringer er litt på vei ut tror jeg, selv om jeg syntes de kan være fint i noen tilfeller og noen kler det veldig godt. Kunne aldri tatt selv 🙂

    16. Det er ikke du som skriver dette.. Syns du heller bør være ærlig om at du har noen som skriver for deg!

    17. eh ikke ta en tatovering bare for å ta en. ta en tatovering som beskriver deg! finnes det ikke noe tekst eller symbol som beskriver deg så la vær

    18. Det er sikkert forhåndsskrevet en del innlegg på forhånd, og tipper dette er ett av de 🙂 sikkert derfor noen reagerer på skrivemåten 🙂

    19. Tatoveringer er fint, men å ha slike små sitater som en tror betyr så jævla mye for en, men som egentlig bare betyr noe for alle er så forbanna fjortiss og tyder på en mentalitet som hører tenårene til.

    20. Det er da vel ikke du som svarer på kommentarene i og med at du er inne på paradise? Har du noen som svarer på dem for deg?

    21. du har sikkert skrevet innleggene på forhånd, men kommentarene dine under i innleggene er ikke deg. Du sier jo selv at dere ikke får tilgang til noen sosiale medier selv, det sa du jo? haha lol

    22. Glem dem som ikke tror det er deg! Det er din blogg og om du skriver litt annerledes i ett innlegg så spiller det ingen rolle! Stå på, du er utrolig bra og sinnsykt nydelig! Håper du koser deg i Mexico og kommer langt i ph.Har stemt på deg hver dag og heier på deg! You go girl <3

    23. Greit du skriver innleggene, fordi du har vel forhåndsskrevet de, men det er jo ikke du som svarer på kommentarene lol!

    24. Dette innlegget er enten forhåndsskrevet eller skrevet på sync. Det er jeg ganske sikker på. Uansett det begynner å bli veldig få og kjedelige innlegg på bloggen nå:/

    25. Tåpelig opplegg, ikke Isabel dette
      Du sier du «ordnet» bloggen før du skulle inn på pH, men fortalte aldri hvordan men forstår jo nå det er fordi du har fått noen andre til å blogge for deg

    26. Hun skriver jo innleggene selv? Hva er greia deres. Hun er bortreist og det vet alle hun får ikke skrevet sånne dagligdags innlegg som vi liker atm, men det er jo bare for en periode. Så slapp av folkens.

    27. Slapp av folkens, innleggene er garantert forhåndsskrevet, å vi skjønner det godt Isabel! Jeg leser fremdeles bloggen daglig, synes ikke det er noe galt. Håper du storkoser deg i mexico, leser bloggen din selv om det er forhåndspubliserte innlegg idgaf, du er rå uansett

    28. Jeg håper ikke du synes det er kvalitet i innleggene du produserer for tiden. Fast leser og er sykt skuffet over hvor lite godt innhold og sjel du har i innleggene dine om dagen. Vet faktisk ikke om jeg orker å lese bloggen din hvis det er denne kvaliteten du skal ha på innleggene når du er i Mexico…

    29. Ka forventer du med dette pH oppholdet? Innleggende du levere er en skam! Dette her mister du så mye lesere på at det kan ikke være verdt å være med i pH!

    30. hvem er det som publiserer innlegg for deg mens du er borte? og jhvem svarer på kommentarer? man får jo ikke ha mobil der inne

    31. Romertall slår aldri feil. Men hmm, hva med veni vidi vici? Eller har du noe du brenner for, er du opptatt av dyr? Live and let live? Haha, jeg aner ikke… 🙂 vida la loca?! ‘:D

    32. Du må ikke ta en tatovering for at den skal bety noe, du kan ta en tatovering som du synes er fin eller dødskul som du har tenkt på i lengre tid. Det trenger ikke å være liv og død bak den, det har jeg lært!

    33. Hvis du søker på weheartit etter «perspective tattoo» finner du flere søte små tattoveringer, som handler om nettopp dette med perspektiv. Jeg selv har tattoveringen hvor det står «perspective» og bokstavene er i flere forskjellige retninger- og jeg elsker den. Søt og liten, og betyr så mye om hvordan man kan leve livet!

    34. Herregud folkens!! Hun har sagt flere ganger at hun får blogge på pH så det er selvsagt henne! Dessuten er ordvalget og skrivemåten lik. Det som er forskjellen er jo at hun bruker gamle bilder/ forhåndslagde bilder og dette får dere til å spekulere. Er jo litt kjedeligere blogging men det er åpenbart at hun ikke kan ta bilder der! Heier på deg og syntes det er skikkelig dritt at ikke Pierre er med.. det hadde blitt tidenes sykeste sesong ❤️😍

    35. Mener å ha lest tidligere at hun har gjort avtale med TV3/PH om at hvis hun skal delta i årets sesong så måtte hun få drive med bloggen ved siden av! Blir litt som Farmen-kjendis 😉
      Og dere må da forstå at hun kan jo ikke ta bilder av ting rundt seg innpå hotellet osv, dere får da være glad det kommer et innlegg! Omg

    36. Vær så snill – IKKEEE. En «ren» kropp er så mye finere enn en kropp med masse black! Tok selv en såkalt quote tatovering for 5 år siden. Hadde ikke gjort det på nytt om jeg fikk muligheten for å si det sånn. Det skal godt gjøres å finne en tekst (eller et motiv for den saks skyld) som man er fornøyd med hele livet.

    37. Personlig synes jeg sitattatoveringer er skikkelig cringe…. Men hver sin smak! Prøv å tenke deg godt om før du tar noe da, du er jo kjent for å være en anelse impulsiv :p

    38. Hvorfor skriver du i overskriften «dette er mine fem neste tatoveringer» når du bare legger til bildet av 2?

    39. Jeg har også nylig begynt å sikle over tattoveringer! Det er sykt fint med tekster, så lenge det ikke er noe cheesy som du sier, det er sååå vanskelig å bestemme seg…Men jeg vil ihvertfall ha tattovering med tynn løkkeskrift, noe jeg tror du også hadde kledd! Og så tror jeg du hadde kledd noen sånne små tattoveringer (uten skrift) for eksempel på håndleddet, ribbeina eller ankelen! Stå på Isabel, jeg heier på deg på ph!<33

    40. HØR HER DA! Isabell har ikke mulighet til å blogge siden hun er på paradise, men før hun dro har hun laget en del innlegg for å holde oss oppdatert, å da er det sikkert ikke så lett å lage så mange blogginnlegg, for ikke alltid like lett å ha noe å blogge om, hele tiden. Så har hun en her i Norge som poster det Isabell har skrevet fra før av! Så det er sikkert Isabel som blogger, men bare ikke publiseres!

    41. Hadde jeg vært deg så hadde jeg ville brukt en del tid på å tenke gjennom hva jeg villa ha skrevet. Føler egentlig det ikke spiller noe rolle om det er random skrift eller personlig 🙂 har 8 tatoveringer selv, og alle mine betyr noe, men skal ta coverup på en selv om den betyr noe. Så liker jeg den ikke lengre. Så ta noe du føler du ikke kommer til å angre på 🙂
      Elsker bloggen din btw! Stå på og hev deg over alle de som prøver å ødelegge for deg. You go girl <3
      Synes også det er litt spennende å følge med på paradise, siden jeg selv er adoptert fra Mexico! Gleder meg masse til årets sesong!

    42. hehe synes disse tekstene er ekstremt kleine.. er et par år eldre enn deg og hadde nok likt de for noen år siden, så mitt tips; dropp det. ser fort harry ut spesielt i kombinasjon med silikon i rumpe og pupper….
      <3 men selvfølgelig opp til deg, bare et lite tips fra en litt eldre meg

    43. Ikke ta nokka tekst tattoveringe som alle andre har. det vlir så cheesy. “Forever young” Hahahaha. Lol. Ta nokka som betyr nokka for dæ, en tekst på arabisk eller persisk feks så kun du vet ka det står. men helst Ikke quotes det e så utdatert og du blir og angre. tru mæ

    44. Enten har hun forhåndsskrevet innleggene ellers er det noen andre som skriver dem. Alle vet jo det siden hun ikke får delt og skrevet noe inne på paradise hotell. Hadde hun fått lov til det hadde hun tatt fine bilder når de er på bryggen eller solsengen. Trenger ikke å være sås treng med hun.

    45. “I want to believe?” Da mangler du bare verdenskartet på ankelen og en pote på underarmen, så har du hele basic bitch-settet😅

    46. Enig med anonym over, med at du burde ta en tattovering på persisk eller arabisk. Ikke mange har det, og det er faktisk fint! Dessuten er det personlig synes jeg, når bare du og de som kan lese det forstå det:)

    47. Tekst er en av de verste tatoveringene du kan ha etter min mening. Det ser ikke bra ut, i tillegg angrer man garantert på hva man ender opp med å skrive. Om 3 år høres alt man skriver cheesy ut no matter what u think now

    48. forever young ? really? du kommer ikke til å være 23 resten av livet. selv om folk som tar sånne tatoveringer vil jeg tro er ca 18 når de tar de=p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg