1. Fine bilder😍Men er ikke det bilde du har på fremsiden av bloggen din et av favortittbildene dine? <3

    2. Det bilde i bikini fra Dubai er sååå fint! <3
      Men du burde smile ordentlig på bildene, du poserer alltid med leppene, mye finere med et ekte smil!

    3. Fine bilder!
      Jeg syntes du har vært utrolig flink med å skrive innlegg på forhånd slik at bloggen kan opprettholdes. Drit i kommentarer fra folk som er misfornøyd med innleggene, bare at du poster noe viser hvor ekstremt mye arbeid du må ha tatt på deg før du reiste!
      Også lurte jeg på noe, er det du som svarer på kommentarer her eller har en annen person svart på bloggen og lagt ut bilder på snap? Hvis det er sistnevnte gjør vedkommende i alle fall en veldig god jobb!

    4. Hva med det bildet du la ut for litt siden og skrev var ditt absolutte favoritt bilde av deg selv? Såvidt jeg husker hadde du oå caps og får nedover en gate

    5. Hahahah, altså! Seriøst gå å ta deg en bolle!
      Ikke rart du syns dette er dine favoritt ti bilder.. Du er jo halv naken på nesten alle og spiller bare på kropp, fake rumpe, fake pupper.. Ta flere bilder der du poserer litt mer naturlig enn å prøve å se deilig ut, for det er du faktisk ikke! Du har også 20 tonn med sminke i trynet , klarer du ikke å gå sminkefri noen gang ? Du får mer Kreds av å kunne være mer naturlig!!! og så og si samme posering med hånden opp på håret og trutemunn!!! 😂😂😂😂😂😂😂

    6. Den følelsen når du viser fuckings pupper på allle bilder du tar av deg sjæl👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽

    7. Må du alltid vise kløft? Irriterende at du alltid skal vise noe. Herregud skjerp deg! Kle deg ordentlig! Ingen som vil se puppene dine 24/7

    8. Mine favorittbilder av meg selv er når jeg smiler og ler sammmen med venner og familie! Eller bilder der jeg f.eks spiller håndball eller går på ski. Kan sitte å se på sånne bilder i evigheter 🙂

    9. Wow, vet at du har tatt par operasjoner, men jeez du ble vellykket! Flawless kan jeg heller bruke. Jeg syns du var kjempe pen før også, men nå er det enda en bedre versjon av deg. Ikke bry deg om stygge kommentarer Isabell! Jeg digger deg så stå på i det du gjør. Klem

    10. Fiin <3 forslag til innlegg: oppramsing av rare eller ekle opplevelser med uber eller taxi? Du kjører jo så mye med det så det må vel være mye rart der ute. Hihi

    11. Syns ingen av dei bildene er spesielt fine
      Du smile jo ikke
      Du er bare opptatt poseringen din
      Hjelpe ikke det når du ser så likegyldig ut i tryne

    12. Var det ikke du som lurte på om hvorfor du ikke ble nominert til en vixen? Dette innlegget er et perfekt eksempel på hvor flau en person kan virkelig oppføre seg. Du er halv naken på alle poser med fake pupper som har stort mellomrom ved seg. Ser ut som harde firkanta murstein… du burde få pengene tilbake. Ikke noe galt med størrelsen på rumpa men måten den stiker ut på😭 man kan se forskjellen mellom tynne beina dine og rumpa. Du som er så stolt av å ha en baby nese ikke glem at den er fake🤭

    13. Isabel jeg digger deg du er så nydelig! Og dere over her, har dere et problem med og se en pupp? Nå som alle er så opptatt av likestilling så burde isabel få vise kløfta si så mye hun vil! Isabel håper du vinner paradise hotel du er helt rå!! Drit i haters! Love you❤❤

    14. Synst synd i deg at du skal få så mye dritt kommentarer bare for og dele noen bilder. Og at du skrev 10 bilder og halve Norge må informere deg om at nei no lyger du det er 11 😩 blir seriøst frustrert over og være menneske -.-

    15. Blir helt sjokkert over hva folk får seg selv til å skrive, eier dere ikke skam?
      Legger dere dere med god samvittighet etter å ha skrevet stygge ting på nettet? Det hadde ikke jeg klart!
      Fine bilder! Fortsett å gjør din greie! Tråkk netttrollene dypt ned i gjørma…

    16. Herregud Isabel! Jeg er helt målløs😩😩du er så sinnsykt nydelig! Drit i de negative kommentarene. Haters er ikke verdt din tid! Jeg har fulgt med på bloggen din ganske lenge, og jeg elsker alt du legger ut. Du er en nydelig kvinne, og ikke la noen dra deg ned.

    17. Herregud, jeg kan virkelig ikke fatte hva som foregår i hodet til dere som hater. Kommentarene deres er meningsløse og unødvendige. Om Isabele føler seg bra med seg selv, la hun. Alle operasjoner hun har tatt er hennes eget ønske, dere burde skamme dere, Virkelig. Det er ikke rart at folk generelt ønsker å fikse på seg selv når alt folkus går til utseende. Dere kan holde shiten deres tilbake og fokusere på dere selv. Tragisk er det, at folk ikke kan legge ut hva de vil og være fornøyd med seg selv etter operasjoner uten å bli slengt dritt til. Sosiale medier har gått under, alle prøver å være så «perfekte» som mulig nettop på grunn av jævla utenksomme, spydige mennesker som dere. Isabele, du er nydelig, både før og etter inngrepene<33 Stå på!

    18. Du smiler jo ikke! Hvorfor ville du ha en slik negerrompe? Den ser unaturlig ut på lille deg. Du har meget dårlig kløft, til at puppene er kjøpt. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg klaget både på operasjonene. Verken rompe, eller puppene ser bra ut. Trist når du har brukt så mye penger på dette. Er det egentlig noe som er naturlig med deg?

    19. Hvorfor skriver du på snapp at nå svarer du komentarene på komentarfelt, når du bare svare : «Gud» «pupper er vell nice»
      Hvorfor svare du ikke mer? Hvorfor kan du ikke svare på en måte hvor dine leser/kritikker kan føle at du har noe mer mellom ørene dine? Tenk du som skal skrive bok, hvordan skal du utdype deg???

    20. fuck disse kommentarene! har du lagt merke til det Isabel? Alle slemme kommentarer du svarer på så skriver du Anonym: fnbgnf. Den personen som skrev at det var irriterende at du visste kløfta di hele tida kan jo bare snu seg vekk og lett som det er IKKE SE PÅ BILDET. Denne personen skrev dette ville jo bli irritert fordi jeg vedder på h*n har bladd gjennom alle bildene så synes du er sinnsjukt pen når du viser kløft.

    21. Kan du skrive innlegg om hvor bikiniene dine er fra?? Sliter veeeldig med å finne fine bikinier og du har veldig mange fine!!

    22. Kropp er flott, Isabel er flott!
      Hadde jeg hatt hennes kropp hadde jeg gledelig gått slikt kledd.
      U go girl! 🙂

    23. Jeg forstår ikke hvorfor folk skal klage på at du er halvnaken og vise kløft osv. Ja, du er i bikini i noen av bildene her, men det er jo normalt. Og ja du har på deg slike “korte” topper, men det bruker vel også mangen uten å få klager på det.
      Du er deg selv, Isabel, og jeg synes du er tøff som klarer å gjøre det så offentlig. Alle gjør feil, men du er bad ass nok til å vise dem det og det er noen folk som ikke takler..
      Stå på!

    24. Jeg pleier ikke kommentere, men nå må jeg bare. Gud så kvalm jeg blir av enkelte uttalelser i kommentarfeltet her. Bloggere, til og med Isabel er bare mennesker med følelser, tanker og samvittighet. Hun mistet ikke alle følelsene da hun opererte rumpa flere her har hengt seg så opp i. Rumpa ser forresten VELDIG bra ut, så jeg ser ikke problemet. Vær greie folkens!
      Og Isabel: du er ikke helt min type blogger, men du er virkelig flink til det du gjør. Stå på!

    25. I mean.. hellooooo
      Ingen ba dere kommentere negative kommentarer på bloggen hennes. La hun legge ut hva faen hun vil, alle 11bildene var nydelige og kroppen hennes er worth fucking showin off, i mean damn. Bet u all dont have a body even close to hers.

    26. Folka er løe påekte hun betalte mye penger for puppene? Hvorfor skal hun ikk vise de? Og alle som klager på at hun bruker mye sminke, hvem r du t å bestemme hva hun skal gjøre. Mange av bildene går hun faktisk uten sminke. INGEN tvinger dg t å lese ellr lese bloggen hennes hvis u ikk liker dt du ser Værsåsnill fjern dere d r en x knapp spm du kan klikke dg ut fra takk for mg. Love u Isabel❤️

    27. Heregud la jenta ta åssen bilder hun vil jeeesuus.. folk skal legge seg opp i altmulig. Du er nydelig jente 😍 goals

    28. Vi kjenner deg ikke, og det er helt ok for min del. Men jeg tror følgerne dine vil se en annen side av deg også hvor du ikke alltid har på ett tonn av sminke, og viser kropp hele tiden. Ikke misforstå meg, kropp er fint og du sminker deg fint. Men du får det til å fremstå som at det er alt du har for å tjene følgere aka penger. Jeg kan si selv at om jeg hadde sett deg uten sminke, og ett bilde hvor du ikke viser så mye av kroppen din så hadde jeg nok lest og sett mye mer på bloggen din enn jeg gjør nå. For du fremstiller som om at kropp og ett fint ansikt er så viktig, og jeg syntes det er feil for alle de små følgerne du har. Du er du, og det er helt i orden, men ett tips for deg er å være litt mer ekte og ikke skjule deg bak alt det andre.

    29. Men hallooo hva med det der du har på svart skinnjakke, svart bukse, høyhælte sko, har hår i hestehale og har solbriller, også går du over gata? Det er jo HELT SYKT

    30. HVORFOR klikker dere i det hele tatt inn på denne bloggen når dere bare gulper opp dritt om Isabel og ALDRI blir fornøyd med innholdet?? Dette er jo Isabels blogg, kan ikke unngå at det er bilder av henne her inne og dere burde vite fram til nå hvordan hun styrer bloggen. Herregud for en gjeng med drittunger! Er det så forferdelig grusomt klikker man seg vel ikke inn?!? Skjerp dere!

    31. omfg, hvorfor kan ikke Isabel få kle seg så hun vil? Hvis hun vil vise kløft så viser hun faen meg kløft, og hun gjør det med stil! Ingen som får en bedre hverdag av å disse på noen som lever livet sitt! Og det som jeg liker best er at hun tjener på at folk drar inne på bloggen hennes for å skrive hate :)) Så til alle som skriver hate; hun tjener på det!
      loveuu isabel!❤️

    32. Fy faen så pen du er. Omg hvordan?jeg vil bli som deg, og ikke bry deg om hate de er bare sjalue og det skjønner jeg-stor fan,klem❤️

    33. Synes du er drit tøff Isabell, som klarer å stå imot alle de uhøflige og frekke menneskene. Mulig det går inn på deg privat, isåfall håper jeg du har masse gode venner og familie som stiller opp! Du er goals, og elsker stilen din gaad
      Klem

    34. Hvorfor får du så mye hate? Trodde man fikk lov til å vise litt mer enn kun anklene i dag. Du er verdens vakreste Isabel

    35. Kjenne at æ blir halvsvett av alle sjalue folk i kommentarfeltet her !! Hadde æ hatt den kroppen der så hadde æ faen så vitt hatt på mæ undertøy på bildan en gang bare for å gni inn kor jævla deilig æ hadde vært

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg