UKENS SPØRSMÅL

reklame ⎮ annonselenker

Når du snakker mnd lønn, mener du plain cash inn på konto eller regner du med verdien på sponsede ting også? At feks en kjole til 500kr blir på en måte 500kr i lønnen din.

Det er plain cash. Sponsede ting kommer i tillegg.

Er du fornøyd med resultatet av rumpeoperasjonen din?

Ja, det er jeg virkelig. Jeg synes den er super fin! 

Hvilken størrelse har du i den rosa jakken? Så fin!!

Jeg har den i str 34. Den er super fin, og ikke minst varm!! Du finner den HER.

Blir søsknene/familien din aldri flau over det du legger ut på bloggen/snapchat?

Haha, jo det blir de helt sikkert. Men slik er det nå å ha en litt provoserende søster/datter som meg. Hehe!

Kan du lage en video der du viser hvordan du farger bryn og vipper hjemme?

Jeg farger ikke hjemme, jeg går til Elin på Perfect Hair som fikser bryna mine. Vipper har jeg aldri farget, faktisk.

Føler du deg noen gang stygg/feit? Må bare påpeke at det er du absolutt ikke! Bare lurer på om du som er så pen (i omtrent alles øyne) også føler på det som “vanlige mennesker”? 🙂

Tro meg – ja. Skjønn du er som mener det, men jeg ser ikke på meg selv som noe særlig pen. Jeg har mange dager der jeg føler meg feit og stygg. Spesielt når jeg har tante rød på besøk, eller om jeg har vært skikkelig lat en periode samtidig som jeg bare har trykket søppelmat i munnen. Det blir ofte slik på vinteren for min del.

Hvorfor har du blå øyne på tb snappene du legger ut nå? Mens på barne bildet og nå har du brune? Brukte du kontakt linser? 🙂

Ja, jeg brukte blå kontaktlinser fra Krogh Optikk. Super fine, og ser ikke veldig fake ut som mange andre kan gjøre. Tror det koster 500 ,- kroner for et par.

Hvem PH sesong var du med på? Ser de legger ut gamle sesonger nå.

Jeg var med i sesong 7.

Når kommer Paradise Hotel 2018 på tv-en?

I mars!

Lå du me Pierre i Rhodos? Var jo bilder av dere som folk tok, mener du aldri har svart på de ryktene i Rhodos! Legg kortene på bordet

Jepp, det gjorde jeg.

Skal du til Rhodos i sommer?

Tror ikke det ass. Drit lei, haha. Denne sommeren vil jeg heller feste på Ibiza eller Miami!

Kommer man til å merke på bloggen at du er borte?

Nei, den oppdaterer jeg som normalt. <3 Nye innlegg hver dag, akkurat som alltid.

Hva spiser du på julaften?

På julaften foretrekker jeg ribbe, men det blir som oftest pinnekjøtt. Høydepunktet med hele julemiddagen er derimot kålerabistappe. HERREGUD JEG ELSKER DET!

__________

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

42 kommentarer
    1. Hvordan greier du å blogge når du er på ph siden de ikke er lov med mobil, PC etc? Har du forhåndsskrevet de?

    2. Jeg ser de har Grabbarna grus på Magaluf også:) Kunne du tenkt deg og reist dit? Ser det er mange paradise deltakere som reiser dit også:) Har du sett programmet Cirkus Magaluf? Der er det fra GG og Adrian som var med i paradise hotel Sverige:) Han er ganske så hot, hva syns du im han??

    3. Hei jeg heter Amalie savannah og har et spørsmål til deg.
      Søte, pene, snille Isabel du er utrolig pen og sånt men har det noen gang skjedd at noen har kalt deg hore, styggas, selv opptatt osvosv eller masse annet også har du liksom tatt det inntil deg? Men vis det har skjedd så bare juger dem da betyr det altså at dem er misunnelig på deg siden du er 100 ganger så bedre enn dem, og noen ganger føler jeg at du faktisk er helt super i alt. Er på bloggen din 24/7 lover. Herregud som jeg elsker deg 🔥🔥🍎🌸❤️😍 er din største fan.

    4. tror du og Pierre kommer til å ha et av og på forhold i evig tid. Dette er sikkert ikke første gangen det har vært slutt, men at denne gangen ble de ikke sammen igjen like raskt “som vanlig”
      Dette drama bak kulissene har hun holdt skjult, for det er rett og slett flaut. (Med tanke på hvor hard hun prøver å overbevise verden at de elsker hverandre høyere enn himmelen, og for å ikke glemme hvor flaut det er ovenfor Martine )

    5. Det blir vel litt feil å si at man ikke kommer til å merke at du er borte?
      Hele bloggen din er jo bare full av forhåndsskrevne, generelle innlegg med gamle bilder.. Blir veldig lite interessant, og man mister jo lysten på og gå inn å lese som før.

    6. Serr takla du ikke at miss Norge kom i Louise familien? Hvorfor så sjalu Isabel? Louise familien er vel stolte av å ha en miss Norge i familien enn miss plastick

    7. hvor dumme tror du vi er egt? Alle vet jo at det ikke er du som skriver disse innleggende med tanke på at du er på paradise og man ikke kan ha mobil/pc. du har ikke tatt ett eneste selfie/bilde på snap (bare svarte bilder) men blogg kan du skrive😂 Du lurer ingen

    8. Hvor billig er du ikke som førts ligger med restene til Martine, deretter ligger med eksen som dumpa deg og ble runka på ph Sverige. Hva er neste?har du ikke selvrespekt for deg selv? Og du snakker om at sugarbabes og goldiggers er respektløst hahahaha omg hva driver DU med Isabel Raad? Hvor er respekten for deg selv?

    9. Ska du være fuckbuddies med pierre ?
      Eller bare ha sex med han når dere møtes tilfeldig ?
      Siden dere gjorde det på ferie

    10. HVORFOR reklamere for vippeserum når du ALLTID har vippeextensions? Har spurt om dette mange ganger, men du svarer aldri, du godkjenner til og med ikke kommentaren. Det er et spørsmål jeg virkelig vil has var på. Såpass skylder du leserne dine.

    11. Isabell bare lev livet og ligg med hvem du vil og kos deg og nyt hver dag ❤️ Ikke bry deg om de folkene over her som ikke får seg noe og derfor må dømme deg for at du gjør det du har fult rett til og gjøre. Mangen mennesker har det ikke bra så lenge de vet andre har det bra så derfor prøver de og trakke deg så langt ned i dritten som de kan for at de skal prøve og få det bedre med seg selv. Og hvorfor i helvette bryr alle seg så jævlig hvem du ligger med eller hvortid du ligger med noen. Ditt liv dine valg! Og hun har sagt ja hun låg med han hvorfor i helvette spør dere i kommentar felte om hun har gjort det når hun har til helvette skrevet det i innleget. Les innlegge forbanna idioter -.- og vist hun vil være fuckbuddy med pierre hva har du med det og gjøre??? Ikke en damn shit.. og Kari ro deg ned! bryr du deg virkelig om hvorfor hun reklamerer for det eller prøver du bare og gi andre folk mer og klage over som ikke er vits og klage på engang! Og dette med at isabell ikke skriver innlegg selv: det viser at dere ikke følger henne for då hadde dere sett at det er hun som skriver. Hun skrev at hun skulle få ha tilgang til bloggen før hun reiste og hvorfor skal hun lyge om det ? Du er awesome isabell. Ingen fortjener og få så mye dritt som det du gjør og jeg håper du klarer og dritte i de dårlige kommentarene, De er sjalu og det vet du. Håper du koser deg masse på paradise for det fortjener du og jeg håper du vinner helle dritten 😀 😀 <3 <3 koz og klemz og alt det der

    12. Btw hun er på ph så derfor kan hun ikke ta bilder mest sannsylig ikke forde det sitter en i norge og skriver for hun -.- då hadde hun vell bare tatt mangen bilder før og då som hun dere tror sitter og skriver kunne delt……

    13. Kari: sikkert siden det er lurt å ta vare på vippene siden selv med extentions? Har du aldri hørt om det før eller? 😛

    14. Hvordan klarer du å være så tynn? Hva spiser du egentlig i løpet av en dag? Btw du er forbildet mitt❤️❤️

    15. Til dere barn som kommenterer ufint inne her:
      La nå jenta gjøre akkurat hva hu vil når hu vil og spar folk for sånne unødvendige og barnslige kommentarer! Ha litt respekt for folk

    16. Skal alle som er med på ph være i Mexico til hele programmet er ferdig? Tenker på dersom man ryker ut og blir sendt til Norge blir man jo lett gjenkjent ute osv.

    17. Alle innlæggan har ho skreve før ho sku inn på paradise, kor vanskeli går det ann og førstå det !??? – E dåkker heilt blåst ?

    18. bor i Miami nå, og om du vil ha bra hele pakka med uteliv, strand og shopping bør du dra hit! du passer inn i glammen her for å si det sånn hahah.
      Legger ved e-post dersom du vil at jeg skal tipse deg om brae promotører eller klubber. Eller generelt om Miami.

    19. Kari: det har hun jo skrevet før! Hun har sagt at vippe existentions kan slite på vippene, så vippe serum styrker de naturlige.

    20. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder lese dette kommentarfeltet, for jeg får seriøst hodepine av intelligensnivået til folk her inne. Men ok, here goes;
      1) Isabel får lov å blogge fra mexico. Det var “kravet” hennes for å stille opp på PH en gang til.
      2) Isabel lå med eksen sin, so what? Tror ikke hun er den eneste som har havnet i senga med en eks, akkurat. Kutt ut den jævla kjeftingen, folkens.

    21. Til K : Hvordan vet du hvordan frøkna blogger? Kjenner du henne?
      Men , forresten, dritkjedelige innlegg, og de fleste har stått før… :/
      Eneste artige med litt snert, var spørsmålsrunden her

    22. Man kan bruke vippesereum selv om man har vippe extensions. Det gjør bare at dine egne vipper blir sterkere mens man har extensions

    23. Syns det er ganske sick at du bruker Pierre til klickbait enda det er slutt for døds lenge siden, har du ikke noe mer interresant å snakke om ? Og jeg lurer på hva han tenker om det, ser på snapchaten din at du refererer til spørsmålet om du lå med Pierre i Rhodos med link til bloggen din, wtf. Sånne som deg kalles «a sell out» altså at du bruker hvem som helst for å nå toppen, og det er en veldig lite kledelig.
      Altså nå kjenner jeg deg ikke personlig og har ikke tenkt å dømme deg som person ut i fra hva jeg leser her, men virker som du spiller med samme kortene om og om igjen. Its getting ooooold..

    24. Har tenkt over at du kanskje har puppeimplantater i rumpa? Siden de henger som store silikonpupper. Sophie sin rumpe er mer fast og hun har jo operert seg på samme klinikk. Men på deg ser det ut som at du har brystimplantater både forand og bak

    25. Jeg bare skjønner ikke hvorfor det skal være nødvendig med vippeextensions når dette vippeserumet gjør vippene syyykt lange og syyykt fyldige. Da burde det vel ikke være nødvendig med extensons da?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg