BILDER AV MIN NYOPERERTE NESE

I dag kjører jeg på med en liten throwback her på bloggen. Husker dere da jeg opererte nesen min? Jeg husker enda angsten jeg kjente på da jeg skulle få fjernet gipsen for første gang, og få se resultatet etter operasjonen. Jeg var så forbanna redd. I tillegg hadde jeg hørt mange skrekkhistorier om hvor jævlig det var å dra ut de “tampongene” oppi nesa, og det hjalp ikke akkurat på redselen. Det gikk bra til slutt, og jeg overlevde (obviously haha). Når jeg fikk se meg i speilet rett etter at gipsen ble fjernet hos kirurgen min ble jeg helt rar. Det var som å se et annet menneske i det speilet. Jeg kan nok ikke beskrive følelsen, den var bare så.. merkelig. Etter en stund fikk jeg dra fra klinikken, og det var da sjokket og følelsene slo meg. Jeg klarte ikke å kontrollere tårene mine. De sprutet og jeg fikk fullstendig panikk. Hva hadde jeg gjort? Det så ikke så veldig bra ut helt i starten, noe jeg også hadde blitt forberedt på av kirurgen. Helt ærlig – jeg følte meg som en Avatar. Heldigvis gikk det bedre og bedre for hver dag som gikk. Hevelsen la seg mer og mer, og ansiktet mitt gikk tilbake til sitt rette jeg. Her er de første bildene jeg delte etter inngrepet. Altså bilder av den nye nesa mi. Jeg var så redd!

Dere husker kanskje disse bildene?

41 kommentarer
    1. Er ikke fan av opperasjon men må si at det faktisk bare er denne neseopperasjonen som ser vellykket ut og passer deg såååå bra! Kunne aldri trodd at nesa var opperert for den ser å bra ut på deg Isabel, men deriomot puppene og rumpen nei uff 🙁 det er som det ikke er noe sammenheng med kroppen

    2. Rebecca er det du som skriver? Hva er galt ned å inrømme? Isabel har blitt tatt for løgn mange ganger så du Rebecca gjør ikke noe værre ved å innrømme 😉

    3. Kan du lage et eget innlegg om hvordan det var å operere nesa di? Liksom hva gjorde vondt og hvor mange måneder tok det hele, sånn alt grundig. Gjerne hvor du opererte også!!❤️ Vil gjerne operere nesa mi jeg å

    4. Alle vet jo såklart at Isabel ikke skriver. Dette er innlegg som hun sikkert har forberedt lenge før og kanskje noen også ble skrevet fort av noen venninner. Det syns eg bare er bra. Tenk at Isabel faktisk gjør så mye for oss lesere som å gjøre klar omlegge til oss slik at vi ikke ikke skal kjenne på savnet hennes i mens hun er i Mexico. Tenk også på hvor hyggelige venninner og familie hun da har som mest sannsynlig hjelper henne. Den hjelpen får hun rett og slett fordi hun er en så bra person og utrolig gavmild og omsorgsfull. Så slutt å hat på disse innleggene, det er noe i hvert fall og slutt også og hat på at det ikke Isabel for hun har jo ikke noe valg.

    5. Jeg tror det er Martine Lunde som skriver innleggene for deg siden hun også er i Mexico. Hun jobber jo med pH castingen så hun skriver innleggene også viser hun de til deg sånn at du godskjenner de før de blir posta

    6. Viss du bare kunne svart på hvor du gjor det henne..?? Plis 🙂 så jeg og kunne tårt å operert hos noen som virkelig kan det 🙂 hørt rykter om tyrkia men må ha navn på kirurg?:) ingen bra i norge å aner ikke hvem jeg skam velge 🙁

    7. Viss du bare kunne svart på hvor du gjor det henne..?? Plis 🙂 så jeg og kunne tårt å operert hos noen som virkelig kan det 🙂 hørt rykter om tyrkia men må ha navn på kirurg?:) ingen bra i norge å aner ikke hvem jeg ska velge 🙁

    8. Du må ha gjort noe mer med utseeende ditt enn det du sier, ansiktet ditt er jo helt ulikt fra det du viser her og nå :O

    9. Nesen din ble helt perfekt! Har omtrent samme nese som du hadde før og har vurdert å operere den siden jeg var 10 år. Er det noen mulighet for at du kan gi råd eller tips om hvor du tok operasjonen? Gjerne på mail da jeg forstår at det ikke er til å deles på en blogg. Keep in mind at jeg ikke har blitt påvirket av deg på noen som helst måte til å ville ta operasjon, mer som at jeg beundrer ditt resultat og gjerne ønsker å vite hvordan jeg kan få det slik selv 🙂

    10. Hei, hvor opererte du nesen og puppene? Hvis i Norge, hvor anbefaler du? 🙂 For jeg tenker å gjøre det i sommer.

    11. Husker jeg syns det så skikkelig rart ut først 😅 men nå ser det bra ut og passer til ansiktet ditt siden den ikke er hoven lengre ❤️ Har lyst å gjøre det selv

    12. Den ser så sykt dratt opp me tuppen.. uff, ser ut som en gris, og lurer på om du ser rett i neseborene dine rett frem eller i profil, men om du er fornøyd så er det det viktigaste

    13. Har du noen gang fått kommentarer på den nesen du hadde eller blitt mobbet for den? Bare lurer siden du valgte å operere, eller var det bare slik at du ikke likte den selv?

    14. Hun har ikke gjort noe annet, nesen har “falt” ned og den har kommet seg på plass 🙂 det tar jo 1-2 år før man ser det ferdige resultatet. Det har hun fortalt! Følg med folkens.
      Jeg skal ærlige innrømme at jeg syns den så fryktelig rar ut i starten, men nå er den finere og passer deg godt 😊 Bra den falt litt ned, for her var den veldig kort, liten og oppstopper!

    15. Hej! Otroligt fin näsa! Vart i Istanbul har du gjort det och vilken klinik? Mvh Josefine du är super fin!!!

    16. Hej i vilken klinik opererade du näsan?? Whats the name of the docktor and the name of the hospital i also want to do My nose.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg