JEG FANT KJÆRLIGHETEN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjærlighet. Et så forbanna sterkt ord. Kjærlighet er sterkt, men også vanvittig skummelt. Skummelt, men samtidig så fint. Hvordan vet man at man har funnet ekte kjærlighet? Jeg har trodd at jeg har gjort det mange ganger i løpet av livet. Du vet når du er stupforelsket og kjenner det kribler i magen? Jeg trodde at det var kjærlighet. Helt frem til jeg fant det på ekte. Man bare vet. Man vet på en helt annen måte enn hva man noensinne har gjort tidligere. Det føles så mektig. Så sterkt. Jeg er både glad i kjærlighet, men også døds redd for den. 

48 kommentarer
    1. Innleggene dine er utrolig dårlige om dagen.. du sa vi ikke skulle merke noen forskjell… vel, det er en stor forskjell

    2. Kun et bildet i hvert innlegg. Skjønner du er på pærra liksom, men du kunne forhåndskrevet litt flere bilder i innleggene da pls :/

    3. Bare legg ned bloggen din. Ingen bryr seg. Vi er lei av deg. Gjør noe fornuftig ut livet ditt enn å selge deg selv for penger.

    4. Satan hvor mye dritt går det ant å blogge om. Er jo bare dritt det du skriver. Fu skriver like mye dritt dom du selv og bliggen din er. Nemlig dritt

    5. Så dropp heller å klikke dere inn her da! Isabel bestemmer vel for pokker selv hvordan/ hvor mange innlegg hun skal poste! Hva slags innhold som er på bloggen er opp til henne eller?! Stå på Isabel, og gi f… i folk som bare MÅ spy ut dritt!

    6. Synes du kunne latt vær å blogge inne på paradise, mere meningsløse innlegg om ingenting ødelegger hele bloggen din å du kommer til å miste lesere

    7. Jeg bare lurer på siden det er her er forhåndskrevne, hvorfor gjorde du de ikke litt mer spennende? Skjønner at NOEN innlegg blir litt tamme siden du ikke får si noe om hverdagen din. Men nesten alle? Hadde forstått om du skrev de i México, men her har du hatt god tid i forveien på å skrive meningsfulle og mer interessante innlegg.

    8. Innleggene dine skriker “forhåndspublisert” lang vei, jeg tror jeg kjeder meg ihjel. Skjønner du er på pærra, men gode gud du burde kanskje ikke si ja til å være med på pærra når du vet at du ikke får blogge fra hotellet? Kanskje du kunne krevd å fått blogget fra paradise uten å røpe hva som skjer der – du vet, for å få til litt kvalitetsinnhold.

    9. Vær nå satans fornøyd at det komme innlegg fra na, 👍🏻 Dere pirke uansett om hun er hjemme og. Kan dere ikke bare vær fornøyd at de innleggene som blir lagt ut spille ingen rolle om det andre som skrive det eller at hun har faktisk skreve de innleggene før hun reiste til Mexico!!!! Slutt å syt folkens eller la vær les!!

    10. Dette her er bare tull folkens, dere klager så mye, ha hun skriver, hvordan hun skriver. Dere kan ikke bare si dropp å blogge eller ikke skriv. Hun gjør hva hun vil. Jeg kommer innom fordi jeg vil uansett hva hun skriver og fordi jeg skjønner at hun kan ikke skrive eller legge ut så mye som før. Så dere budre skjerpe dere og bare slutte å komme innom og klage. Liker dere ikke, så må dere bare stikke. Hun trenger ikke deres bullshit og hat her.
      – kos deg i PH ❤️

    11. Zzzz, klikk klikk klikk
      Innleggene dine er så sykt kjedelig den siste tiden, her må du gjøre noe for å holde de faste leserne igjen.. inkludert meg selv.

    12. Hei, jeg er veldig nysgjerrig på dere som “ikke bryr” dere og slenger annet dritt i kommentarfelter. Hvordan orker dere å klikke på noe dere ikke liker fra før, leser og orker å kommentere itillegg? Hva gjør dere her egentlig? Gjør dere slikt på flere blogger og artikler om dagen? Kommenterer dere alt? Jeg orker ikke kommentere saker jeg liker engang, dette er faktisk første på en blogg fordi jeg lurer sykt på hva greia er?? Finnes det noenting positivt dere liker og som dere heller kunne brukt energien deres på eller er alt liksom dritt for dere? Hvordan kan jeg kjenne igjen en hater-kommentator in real life så jeg kan se om noen av mine venner er sånn så jeg kan TUPPE DEM HARDT I RÆVA? Takk på forhånd😇

    13. Hei, jeg er veldig nysgjerrig på dere som “ikke bryr” dere og slenger annet dritt i kommentarfelter. Hvordan orker dere å klikke på noe dere ikke liker fra før, leser og orker å kommentere itillegg? Hva gjør dere her egentlig? Gjør dere slikt på flere blogger og artikler om dagen? Kommenterer dere alt? Jeg orker ikke kommentere saker jeg liker engang, dette er faktisk første på en blogg fordi jeg lurer sykt på hva greia er?? Finnes det noenting positivt dere liker og som dere heller kunne brukt energien deres på eller er alt liksom dritt for dere? Hvordan kan jeg kjenne igjen en hater-kommentator in real life så jeg kan se om noen av mine venner er det så jeg kan TUPPE DEM HARDT I RÆVA? Takk på forhånd😇

    14. 40 kommentarer, og omtrent 35 av de ser ut som om de er skrevet av folk som aldri har bestått en norskprøve i hele sitt liv.
      Vær så snill, PRØV å skrive forståelig når dere først skal legge ut noe i all offentlighet .

    15. Til snuskerusket, Lex: Ånei, du har et mellomrom mellom punktumet!! Du bestod heller ikke norskprøven? Triste greier.

    16. Hvis dere syntes dette bare er dritt så har jeg en anbefaling: Dra på fisketur til Alaska:) for dette er dritt, men BRA for å sette ting i perspektiv. Langt inni bushen i Alaska så er det: ensomt, uendelig med mygg , sultne bjønn , kaldt , 100 mil til nærmeste sivilisasjon, ikke sjokolade, ikke kaffe, ikke varme….ensomt. Og når dere har vært der i en månedes tid helt alene, så vil det første dere kommer til å gjøre når dere kommer hjem være å sette på kaffen, gå til Delideluca kjøpe sjolkoladekake, og slenge dere i sofaen med bena opp og nyte Isabel Raad på dataskjermen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg