SVAR PÅ KOMMENTAR

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva hadde du gjort om lillesøsteren din hadde fortalt deg at hun ville operere seg? Er du ikke redd for å påvirke henne gjennom dine inngrep? Spent på å høre dine tanker angående dette. Og så lurer jeg på hvordan moren din reagerte da du la deg under kniven?

Svar: Dette er et tema jeg kunne pratet om i evigheter. Jeg har lenge tenkt tanken på å spille inn en video angående dette, rett og slett fordi at såpass mange lurer og fordi at det er enklere å fortelle på video kontra via tekst. Jeg uttrykker meg bedre muntlig, og jeg er alltid litt redd for å ordlegge meg feil når det gjelder såpass seriøse og sårbare temaer som dette. Jeg kom omsider frem til å svare på dette nå, så vi kjører på i tekst-form så håper jeg at jeg får frem mine meninger og tanker korrekt.

For å svare på det første spørsmålet ditt, så hadde jeg så klart ikke oppfordret henne til å gjøre det. Sidra er verdens nydeligste jente som er helt perfekt akkurat som hun er. Jeg vet ikke om noen som er så skjønn som henne, og derfor kan jeg ikke en gang tenke meg at hun noensinne vil endre på noe. Jeg har ikke pratet godt om operasjoner hjemme og jeg prater svært sjeldent om det med henne. Mest fordi at jeg ikke vil legge fokus på det jeg har gjort, fordi at jeg mener at hun ikke trenger å tenke på det eller få høre om det ettersom jeg er storesøsteren hennes. De få gangene det har skjedd har det vært mest for å fortelle henne baksiden ved det og at det ikke er bra, noe jeg selv har innsett etterhvert at det slettes ikke er. Jeg er super opptatt av å bygge hennes selvtillit såpass sterk at hun aldri blir så svak som det jeg er/var. Så langt går det veldig fint, hehe. Jeg er ikke bekymret for at hun kommer til å gjøre noe som helst.

Hvordan reagerte mamma på mine inngrep? Hmm.. Likt som hvilken som helst mamma vil jeg tro. Hun var jo så klart ikke begeistret for det, men samtidig var jeg såpass voksen (20 år da jeg opererte brystene) at hun følte vel at hun ikke kunne bestemme over mine valg. Hun støttet meg i det og passet på meg da jeg kom hjem. Men så klart vet jeg at hun ikke syntes at det var noe kult. Hvilken mamma ville likt å se sitt barn endre på sitt utseendet?

11 kommentarer
    1. Hei. Den røde kjolen du brukte på julaften (tror jeg) fra nelly i ax paris merket. Rød med noe blonder osv. Jeg ønsker å kjøpe den men ser at alle mener den er veeldig kort. Kan jeg spørre hvor høy du er og i hvilken størrelse du kjøpte den i? Tusen takk for svar Du er nydelig <3

    2. Lurer på om du mener at folk som legger seg under kniven er svake? Altså betyr det å ha dårlig selvtillit, det samme som å være svak?
      Bare lurer siden du ikke vil at “Sidra skal bli like svak som det du er/ var”?
      Håper på svar 😊

    3. Men sidra ligner jo på gamle deg, du kan umulig synes hun er fin som hun er når du selv har operert bort “henne” i deg 🙂

    4. Er du dum 19.33? Søsteren min og jeg er så og si prikk mine, men jeg synes hun er dødsfin og jeg synes ikke jeg selv er det. Selvtillit og selvbilde er noe vi har inni oss, det handler ikke om likhet eller sammenligning med noen vi er lik. Daaaahhhh

    5. Hva med dine barn? Hva ville du sagt de om de sier “hvorfor ligner jeg ikke på deg, mamma?”. Det finnes så klart mye mer i et mennesket enn bare utseende, men lurer fortsatt på hvordan du hadde reagert og svart om ditt barn spurte 🙂

    6. Hahaha, lille søstera di gjør ka faen ho vil når ho blir 18. Du kan ikke nekte ho te nåkka. Du har ikke akkurat hørt på ka folk sei te dæ om at du e fin som du e

    7. Litt flaut. Lest bloggen din fast et par år nå og vet du er fan av Kim k. Men aldri sett noe på henne eller slikt selv, men nå mens jeg kjeda meg surra jeg på nett og fant bilder av henne. Jeg ble satt ut. Måtte titte et par ganger på enkelte av bildene for å se om det var deg eller henbe. Du ligner noe helt sykt på hun i ansiktet når hun har mørkt hår.

    8. Skjønner ikke at noen prøver å vri på alt du seier for å få deg til å se dårlig ut, hva faen. Ble kjempe rørt av det du sier, og virker som du tar godt vare på familien din<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg