NÅR STARTER PARADISE HOTEL?

Jeg får til stadighet spørsmål om når PH starter på TV, og det tenkte jeg å svare på nå. Innspillingen foregår i januar og i februar, og det begynner på TV i starten/midten av mars. Akkurat hvilken dato er jeg litt usikker på, men det pleier å være ganske tidlig i mars. Gleder dere dere? Det gjør jeg! Det er veldig rart å gjøre dette for andre gang, for nå vet jeg jo hva jeg har i vente. Første gangen var jo alt nytt og spennende! Spennende er det forøvrig nå også, men nytt er det ikke. Hehe! TV er jo noe jeg synes er døds gøy. Virkelig! Om jeg ikke hadde blogget hadde jeg definitivt ønsket å jobbe med TV-produksjon. Det mange derimot ikke vet er at det å lage TV tar utrooolig lang tid. Det var jeg ikke klar over ved min første deltagelse. Jeg fikk litt av et sjokk når jeg forstod hvor mye død/ventetid det er. Kamera og alt av utstyr skal jo rigges, og det tar ikke akkurat kort tid. Det er absolutt verdt det da, for det er som sagt veldig gøy.

Jeg gleder meg til en ny sesong, og ikke minst til dere får se hva denne sesongen har å by på. Er dere spente? Jeg både håper og tror at denne sesongen kommer til å bli den beste og sykeste hittil. Jeg mener, det er tross alt en legende sesong med mange sterke karakterer. 😉

10 kommentarer
    1. Jeg må bare spørre fordi jeg ble litt usikker, er det mars i år det er snakk om eller kommer den i 2019? Gleder meg til å se <33

    2. Hvorfor har du nesten ikke vært på TV på 3 år hvis du syns det er sååå gøy? Du har jo hatt mange sjanser men alltid trekt deg/ sagt nei 🙂

    3. Om du eller en annen deltaker hadde røket ut og blitt sendt hjem veldig tidlig, har de da lov til å gå rundt midt i byen ogsånt da, fordi da skjønner jo folk at de røk tidlig liksom, om de er hjemme før innspillingen er ferdig, går feks noen rykter om at folk har sett soph gå rundt i byen de siste dagene, og da skjønner man jo at hun røk ut tidlig i pH, siden innspillingen ikke er ferdig. Og feks du som er en veldig offentlig person som mange vet hvem er, om du hadde røket ut og blitt sendt hjem tidlig, måtte du da «isolert» deg i leiligheten nesten for å ikke bli sett/for at folk ikke skulle skjønt at du hadde røket ut tidlig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg