Å VÆRE I ET FORHOLD

reklame ⎮ lenkene er annonselenker

KJOLE UTSOLGT – LIGNENDE HER ⎮ HÆLER HER ⎮ SMYKKE HER

Nå er tiden inne for et innlegg om fordeler ved det å være i et forhold! Jeg hadde jo nylig et lignende innlegg, men da om fordeler ved det å være singel. Jeg vet at vi er mange som både er single, og vi er mange som er i et forhold. Derfor skal jeg komme med et gøy innlegg til begge parter. Jeg har jo selv både vært singel og i forhold, så jeg føler at jeg har opplevd fordelene nokså godt ved begge sivilstatusene. LET’S GO!

FORDELER VED Å VÆRE I ET FORHOLD

❤️ Man er ikke ensom. Selv er jeg veldig glad i å ha en partner å dele hverdagen sammen med. Det er kjedelig å være alene. Det er kjedelig å bo alene. Det er kjedelig å spise alene, å se på film alene, handle mat alene.. Alt er så mye hyggeligere med en kjæreste. 

❤️ Kjedelige saker blir plutselig gøy så fort du gjør det med din elskling. Vaske klær? Fy så kjipt. Men når du gjør det sammen med han blir det plutselig ti hakk hyggeligere.

❤️ Man har en som setter pris på en hver eneste dag. Du får høre hvor fin du er på daglig basis. Du får komplimenter jevnlig. Det er jo skikkelig hyggelig.

❤️ Dates! AHHH.. Dates. Jeg elsker å gå på date! Før var jeg ikke romantisk av meg overhodet, men det har vokst seg på meg. Jeg elsker kliss og klass nå. Hvor hyggelig er det ikke å bli bedt ut på date av din andre halvdel? Gjerne en nydelig middag og en aktivitet. 

❤️ Reisepartner. Du har et favoritt menneske du kan oppleve jorden med. Det er så klart veldig gøy å reise sammen med venner også, men det er noe helt annet å gjøre det sammen med din kjære.

❤️ Du kan få masasje når du vil. Hehehe!

❤️ Fremtiden kan planlegges. Dette er så klart veldig skummelt i og med at forholdet kan ta slutt, men det er veldig koselig å kunne drømme om samt planlegge framtiden sammen. Hvor mange barn vil dere ha? Skal dere flytte sammen? Hvor vil dere bosette dere? Hvordan ser drømmelivet ut?

❤️ KOOOSE! I’m a sucker for love, og spesielt kosing. Kan gjøre det i timesvis. 

❤️ Du kan ha sex når som helst. Hehe! Dette er en veldig stor fordel – haha.

28 kommentarer
    1. Hei, kjære deg! <3
      Ser du vinkler, spesielt det forje og dette innlegget til jenter/kvinner. Dette synes jeg er litt domt, du bør jo tenke at også gutter/menn leser bloggen din? Tenker det er greit å ha i bakhuet når du skriver på bloggen. 😀 Bare et tips altså.
      You go, giiiirl! :-*

    2. Bra innlegg. Og så er det så deilig å slippe å drikke seg full og dra ut på jakt etter en å gjøre disse tingene med! Har så vidt vært på byen etter jeg fikk type, og begge har kuttet ut alkohol 😇❤️

    3. Eh det sist nevnte, du booker jo bare hotel eller reiser til Sverrige så set har jo ikke noe å si for deg sugarmummy?

    4. Kan du skrive ett innlegg om hva du vil gjøre denne gangen på paradise som du ikke fikk gjort sist gang? F.eks. Vennskap, kjærlighet, spillet osv osv

    5. Dette gjelder muligens for relativt ferske forhold, men har man vært sammen/gift i noen år så ser den listen noe annerledes ut.
      Man er ikke ensom; fordi man forhåpentligvis har tatt vare på noen venner, også.
      Kjedelige saker blir plutselig gøy å gjøre; fordi du finner ut at du ønsker å gjøre noe uten din partner, hvilket ellers er en del av stort sett alt i hverdagen som er kjedelig.
      Man har noen som setter pris på seg hver dag; nemlig seg selv, da en partner ofte slutter å vise det etter en god stund.
      Dates; med seg selv alene, da det er noe av det deiligste en kan gjøre når en er vant til å være rundt en og samme person “hele tiden”
      Reisepartner; finner man gjerne et annet sted, for å rømme vekk fra det man vanligvis tilbringer tid på.
      Massasje når du vil; om du har god økonomi og kan bestille massasjetimer når du vil. Eller så får du kanskje gavekort fra din partner til nettopp dette, så h*n slipper å gjøre det.
      Fremtiden kan planlegges; eller krangles om. Alt ettersom hva begge parter ser for seg når egentiden blir viktigere enn andre ting.
      Kose; kan en gjøre når det finnes tid og ork.
      Sex når du vil; om du har anskaffet deg en elsker (uten jobb og forpliktelser).
      Sånn kan det også se ut. 😹

    6. Du glemte å nevne at man kan bli deprimert og asosial av forhold! Se på Pierre da stakkars! Ikke rart han ikke tør å omgås med andre! Du prøver å pleie forholdet igjen med restaurant middager og sex? Hvor lenge funker det i lengden da man er deprimert ??????

    7. Realiteten i et langvarig forhold er alt annet enn dette når dere eier hus og bil og hund sammen . Slik du beskriver det er det gjerne før man eier noe sammen

    8. Etter hva jeg leser i kommentarfeltet har jeg ikke lenger lyst å eie noe som helst med en annen, verken bolig, hund, bil eller barn! Og jeg vil i hvert fall ikke gifte meg. Høres jo ut som døden selv når man bor oppi hverandre, deler alt, og tar hverandre for gitt. Nei herregud, nå mistet jeg all lyst på både partner og en fremtid med han.. kanskje ikke mammas kjellerstue er så ille likevel. *lener meg tilbake i sengen og nyter livet som deprimert, bortskjemt drittunge*

    9. Jeg er gift og med to barn.. det hun skriver der stemmer for min del.. alle har det ikke likt! Realiteten kan være forskjellig for alle. så slutt å klag her inne og heller gjør noe med ekteskapet ditt!! 😉

    10. Du og Pierre er et flott par! Det var sikkert godt å se han igjen og kos dere masse i Sverige. Tror dere passer perfekt til hverandre!

    11. Siden mange på PH ikke vil ha sex på TV, kan man ta ha det off-cam (altså den tiden hvor det ikke filmes)? Slik at det ikke blir filmet?

    12. Kjæresten min har det sånn på alle måter, og vi har vært sammen i 2 år, bodd nærmest på hverandre i 1 år, og har akkurat kjøpt en stor og fin leilighet. Bare tull at ting blir kjipt når man har flere forpliktelser. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg