NÅ STARTER DRAMAET

reklame ⎮ annonselenker

Nå starter alt på nytt. Jeg husker fortsatt godt hvordan det var etter PH sist jeg deltok, og jeg kan love dere at det var masse drama mellom deltakerne hele tiden. Noen holdt på, før de fant seg en ny, den ene hadde sex med den andre, folk ble sure når de så hva de andre hadde sagt om dem på sync når det omsider ble vist på TV.. Ja, dere skjønner tegninga. Jeg lurer fryktelig mye på hvordan det blir denne gangen. Blir det like mye drama? Det tror jeg. Det er bare veldig typisk at det blir det, og nesten en selvfølge. Det er jo alltid en gjeng med sterke personligheter, og det er alltid noen som ikke er så begeistret for hverandre. Slik er det hver eneste sesong.

GENSER PRETTYLITTLETHING ⎮ JEANS HER ⎮ SNEAKERS MICHAEL KORS ⎮ ADIDAS CAPS HER

Jeg mildt sagt veldig spent. Jeg har i hvert fall vært med på dette en gang før, så jeg føler at jeg har lært hva man burde og ikke burde gjøre, spesielt når det kommer til media. Jeg har brent meg på den en gang før, for å si det sånn. Dessuten vet jeg også hva slags journalister man skal be dra til helvete. Det finnes et par som vrir og vender på ALT man sier, og får noe til å se ut som noe det absolutt ikke er. En viss journalist fra VGTV er en av de. Han tillater jeg aldri å la meg bli intervjuet av. Man skal kunne stole på at det man sier blir tatt for det det er, samt få se spørsmålene man skal bli stilt på forhånd av intervjuet. Om man ikke får det og journalisten gjør seg vanskelig, er det som oftest noe bullshit. Trust me, I know. Å føle seg mobbet og latterliggjort hver gang man stiller opp til intervju er ikke greit overhodet, og derfor takker jeg fint nei til Morten Hegseth hver gang han ber om å få et intervju med meg. Så nå vet dere hvorfor han ikke fikk et eneste ord fra meg da han var i Mexico for å dekke PH. Man skal klare å holde seg profesjonell når man er på jobb. Det er virkelig det minste man skal kunne forvente av en voksen mann.

Sånn, en liten utblåsning måtte nesten til. Det er mange som har spurt om hvorfor jeg var en så kalt “diva” mot VGTV, men det er ikke slik situasjonen var overhodet. Jeg vil enkelt og greit bare skjerme meg selv mot journalister som kun er ute etter å “ta” meg og håne meg. Jeg har aldri hatt positive opplevelser med Morten, så derfor avstod jeg fra det å utsette meg selv for nok et intervju som jeg senere kom til å bli lei meg av å se i media. Easy as that.

31 kommentarer
    1. Jeg forstår hva du mener, noen tåler det og andre ikke. VGTV sin humor har alltid vært slik, og det er jo faktisk gøy. Jeg tror nok ikke det er noe i mot deg, for slik du beskriver det er jo sånn de er i de fleste intervjuer. Ganske direkte og ærlig. Det er jo det vi seeere syntes er underholdene! At du “boikotta”, blir kalt “diva” er vel for å nettopp få en reaksjon og hysteri i media.
      Men igjen, noen tåler det – andre ikke. Å det er helt greit:)

    2. Hei fine! lurte på om tv3 må lese gjennom og “godkjenne” innleggene du skriver i mexico før du poster dem på bloggen? siden du er på paradise med tv3, har de full kontroll, eller får du bare bot om du forteller noe du ikke skulle ha sagt? klem<3

    3. Føler jeg ikke ser noe annet enn hetsing og kritikk fra Morten uansett hvem det er snakk om under intervjuer. Prøver alltid å heve seg selv, men noen er bare slik å ser det ikke selv. Men kollegaen hans Vegard Harm syns jeg klarer å være morsom uten å krysse grensa til frekk! Stå på ditt du, Isabell 🙂

    4. Hvordan kan han vri på det du sier når det som blir vist eventuelt er en video av at du prater? 🙂
      Lykke til i Mexico!

    5. Tror mange hadde en dårlig følelse for vixen i år, når det kom frem at det er koblinger på kryss og tvers. Det blir som en firmafest med noen priser mange ikke vil ha, eller kaster i søpla. Veldig useriøst.

    6. Det er jo litt underlig at du sier at Vixen ikke er noe for deg, når de nettopp hyller dere bloggere og for den jobben de gjør! Du er veldig opptatt av å hylle deg selv for den utrolig gode og krevende jobben du gjør, men det å ta avstand fra Vixen er kanskje en slags forsvarsmekanisme for å slippe å innse at du ikke har gjort deg fortjent til noen pris? Ikke gjort deg fortjent til en nominasjon engang. Du blir jo ikke nevnt..

    7. Til Trine over: vet du hva, du er tragisk som gidder å henge deg opp i hva Isabel syns om Vixen. Om hun føler det ikke er helt hun å dra på slike eventer, så trenger ikke det å bety at hun ikke liker den «oppmerksomheten» hun får. Du er bare ute etter å kverulere så skaff deg en annen blogg å lese 🙂

    8. Syntes det var på sin plass og ikke la seg bli intervjua. Ikke la deg bli tråkket på tærne av drittjournalister. You go girl 🙂

    9. Men du prøvde jo å få folk til å stemme i Vixen? Tror du skal være glad du ikke var der, virker som alt er bare juks..

    10. Forståelig at du misliker enkelte journalister, men personlig synes jeg Hegseth er en av Norges beste i sin bransje. Har møtt han en gang, og han var mye hyggeligere enn mange andre kjente fjes. Uheldig at du har en slik opplevelse av han, da jeg ikke deler denne oppfatningen i det hele tatt. En skal forresten ikke få spørsmålene før intervjuet, hvertfall ikke i følge «boken».
      Ønsker deg uansett lykke til i PH! Håper at du vinner! 🙂

    11. Hvorfor var du i Dubai med Pierre? De som ikke skjønte det når du kom hjem kommer til å skjønne det nå pga instaen til Pierre <3
      Håper du vinner ph18! Heier på deg:)

    12. Det er veldig uvanlig at man som journalist sender spørsmålene til et intervjuobjekt før man foretar intervjuer. De fleste journaliser jeg kjenner ville ikke ha gjort et intervju hvis kilden ba om å se spørsmålene på forhånd. Heldigvis skjer det omtrent aldri.

    13. Når du bestiller fra pretty little thing, blir de sendt med dhl? og får du regning på det du har bestilt (mva, fraktkostnader) etter du har fått det, eller er alt ink. i prisen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg