JEG MÅ HA DETTE

reklame ⎮ lenkene er Nelly-annonselenker

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6.  GENSER HER + BUKSER HER

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. ADIDAS GENSER HER + JOGGEBUKSER HER⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER

_____

Jeg savner å klikke hjem nydelige skatter. Herregud, det er nesten litt flaut å innrømme for dere, men jeg får neeesten litt abstinenser. Heh… Jeg har godt av en ordentlig shoppe-stopp, selv om den er ufrivillig. Haha! Disse skattene ovenfor er jeg nødt til å klikke hjem så fort jeg har muligheten. Nelly har så sykt mye fint for tiden. Du finner nyhetene her! ❥⚡️

19 kommentarer
    1. Merker du legger ut fler snap nå og at du er mer tilstedet i innleggende dine om d gir mening? Tipper du er ute av paradise nå, men det er jo egentlig bra for har savnet bloggen din slik den var før innsjekk😉

    2. Du trenger ikke noe av dette… Kan du ikke bare skrive at dette synes du er veldig fint? Det tror jeg faktisk folk ville likt bedre, for du handler for mye kjære deg ♥️

    3. Forbruket ditt på klær er helt sykt. Plis tenk litt på miljøet, og hva du egt trenger. Er vondt å se hvor mye du kjøper.

    4. Alt for mye klær, du trenger ikke sååå mye:) elsker og handle og kose meg selv, men når det blir sånne mengder så er det ikke moro lenger. Hva med og kun unne seg noe man verkelig har lyst på av og til..bare, og heller spare, og bruke de klærne man har litt mer før man kjøper nytt. La noe bli slitt liksom..

    5. På ph når man skal snakke alene mens man blir filmet, blir man da hentet en og en eller bare går man når man vil? Og når man er på feks parsermoni stopper da hele filmingen hvis noen skal snakke å si hva de tenker om det som skjer, eller sier de det etter at de som har røket ut har røket?

    6. Nå skjer det no rart med bloggen din, eller vertfall i kommentarfeltet..?
      Og hvis det ikke er du som styrer snapen din, hvorfor snappes det fra der du godkjenner kommentarene? Står liksom god ta kommentar på Snap bildet at du svarer, men du må jo ha godtatt og svart kommentaren før din bestevenn kan snappe at du svarer. Ser ut som hun svarer på noen av kommentarene for deg, hvis man ser på Snap bilde 🙂
      Er bare nysgjerrig! Masse lykke til! <3

    7. «Heh… Jeg har godt av en ordentlig shoppe-stopp, selv om den er ufrivillig»
      Den er jo egentlig frivillig. Du takket jo Ja til å være med PH 🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg