VIDEOBLOGG FRA 2,5 ÅR SIDEN ⎮ SVARER PÅ SPØRSMÅL

OKEI JEG DØR! Kom over min gamle YouTubekanal (som jeg ikke lenger bruker, vel og merke), og da fant jeg denne videoen fra 2-3 år siden. Jeg svarer på spørsmål fra en daværende spørsmålsrunde. Dette var rett etter Paradise Hotel var over på TV-skjermen i 2015. Altså.. Jeg ser så sinnsykt annerledes ut! Det er en ting å se forskjellen på bilder, men noe helt annet å se det live – på video. Jeg ble sittende å stirre på meg selv gjennom hele videoen. Det er veldig interessant å se hvor mye jeg har vokst og utviklet meg siden den gang. Uansett! Jeg har en følelse av at dere har lyst til å se den dere også, så here you go. 🙈
 
43 kommentarer
    1. Altså du hadde så anerledes stemme før, jeg merket de når jeg så på ph igjen… Hvorfor? Gjør du det til nå eller? Merker også at du har mistet dialekten din nå i de siste årene:/ Synn det da:(

    2. Sett på sesongen du var med nå nylig og du var så mye penere naturlig uten leppefillers, silikon og med naturlig nese. Skikkelig trist å se egentlig.

    3. Du er jo ikke på paradise? var jo bare 2 legender som skulle sjekke inn og paradise hotel sin snapchat har jo lagt ut at det blei sophie og carl aksel?

    4. Herregud så sinnsykt søt, du snakket så fint, også virker du veldig jordnær! Du er veldig fin nå også Isabel! 🙂

    5. Litt annerledes spørsmål angående paradise hotel enn de du pleier å få: Sett på sesong 7 nå nylig, og er det noen av de andre deltakerne du angrer på, eller skulle ønske du ble (bedre) kjent med?😌

    6. Syntes du sminket øynene dine mye finere her! Brya er finere nå da 🙂 Men du hadde jo vært så fin uten den svæære tykke eyelineren og de store vippene.

    7. Du var mye penere før.Du er så unaturlig nå,og et dårlig forbilde for unge jenter, jeg skjønner ikke at du selv syns du er så vakker i dag…

    8. Så utrolig komisk å se noe av det du sier i introen din i sesong 7 av PH «at puppene, rumpa og alt er ekte» noe du tvert i mot er denne gangen. Dør av hvor påvirket utseendemessig du er blitt

    9. Foresten! Kylie har blitt mamma, datteren hennes ble født 1. Februar, og khloe har indrømt at hun også er gravid. Du trenger ikke å pubilisere denne kommentaren, tenkte bare å si det til deg siden du er så Kadashian fan! <3

    10. Synes du er finere nå, og innerst inne tror jeg de andre her også synes det. De bare tør ikke å slå fra seg den fordømte fornuften for en gangs skyld, og tviholder på at det naturlige er finest. Synes du er tøff jeg Isabel, som tar steget og endrer på det du ikke er fornøyd med. Derfor er du et godt forbilde også, du gjennomfører ting selv om det koster deg mye smerte. Hvem andre her kan si at de faktisk tørr å operere seg? Få skjært i kroppen sin? Hadde det vært bare å knipse seg til et nytt utseende så hadde nok de fleste gjort det på dagen, men de tør ikke!! Og så blir de sjalu på de som faktisk tør. #fact

    11. Du ser jo mer jente ut på den videoen enn det du gjør Idag ned tjukk eyliner og store vipper som holdet på å dette av tyngden

    12. «Eg har store pupper, lange vipper og alt er faktisk ekte?» Drar du ikke og ordner vippene dine hele tiden? Å mener du har sagt du har silikon i puppene å!
      Er ikke pent å lyve😂

    13. Du hadde jo ganske store pupper naturlig, hvorfor ville du ta silikon?
      Byw, har du ikke fikset leppene på denne videoen?

    14. Er fra bryne, eller jæren da. Og er helt enig i det du sier. En liten plass med mye baksnakking. Mye bedre om de kommer å sier det til deg enn alle andre. Har lyst å reise bort ett år siden jeg føler jeg trenger en større plass å vokse.

    15. Haha herreguuud så søt!! Du er en pen jente naturlig men guri malla, nå erru BABE. Liker at du kan være selvironisk å poste ting som dette, keep it up! Ser også mange sjalu bitches her og håper du ler av dem, fordi husk: jealousy is a disease

    16. Du er en kjempe nydelig person Isabel! Jeg var så heldig og traff på deg en dag i Rhodos i fjor sommer og fikk oppleve at du er så mye mer enn den «plastiske barbien» folk skal ha det til i media osv. Håper du koooser deg masse i Mexico og tar med hele premien hjem! ❤️

    17. Jeg syne du er vakrere i dag enn da, er kanskje ikke lov å si det høyt siden operasjoner har hjelpt deg godt på veien🙄😍 Du ser fantastisk ut idag! Tror mange hadde gjort det samme hvis de hadde pengene og sponsorer slik som du har.
      Heier på deg❤️

    18. Nesen din er definitivt mye finere nå, men puppene dine var sååå mye finere før 😍 Skjønner ikke hvorfor du måtte tukle med de, du hadde jo drømmepuppene der

    19. Æ ska se på den 😀
      Ska æ vær ærlig, så e du MYE finare no, ikje ta det pærsonlig men æ syns du e heilt SMASHING no. ♡♡♡

    20. Er ikke imponert. Utviklingen din er ikke naturlig. Plastiske operasjoner i ansiktet, brystene, vulva??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg