TING JEG HAR LÆRT I 2017

Det er mye som skjedde i 2017, og jeg møtte på mange oppturer og nedturer. That’s life. Jeg har tatt lærdom av mye, og det er jeg takknemlig og stolt over. Jo eldre jeg blir, jo mer livserfaring og lærdom får jeg. Det er det eneste positive ved å bli voksen haha. Jeg ville ikke vært foruten året som var, for jeg har vokst ekstremt mye det året. Ekstremt mye. 

・DETTE LÆRTE JEG I 2017・

💭 Å ikke legge min lykke i noen andres hender.

💭 Venner er ikke alltid genuine. Noen av de jeg har blitt kjent med har vist seg å være utnyttende og falske mennesker.

💭 Jeg trenger ikke alle de greiene jeg shopper hele tiden.

💭 Kjærlighetssorg går over, selv om det føles helt håpløst når man møter veggen.

💭 Å flytte tli mamma har ikke nødvendigvis betydd at jeg har spart noe særlig mer enn jeg gjorde da jeg bodde alene.

💭 Det var rett valg å vente med hund.

💭 Å drikke alkohol i nærmere to måneder i strekk er IKKE bra. Jeg er ferdig med Rhodos, for å si det sånn.

💭 Jeg må slutte å være så spandabel. Det blir jeg utnyttet for.

💭 Det er bedre med få, ekte venner fremfor mange, falske. 

💭 At regnskapsføreren min alltid har rett. Jeg gjorde rett i å skaffe meg en såpass “streng” regnskapsfører som Geir!

27 kommentarer
    1. Er det ikke litt rart å skrive at kjærlighetssorg går over når du fortsatt har sex med Pierre, tar han med til Dubai, besøker hverandre og generelt oppfører dere som kjærester? Vil ikke akkurat si at denne kjærlighetssorgen din har gått over….

    2. Hva med å ikke dømme andre etter deres levevaner som ikke er helt som dine? Eller har du ikke lært det enda kanskje? Referer til at du droppa ei venninne som var sugarbabe 🙂

    3. Måtte bla meg tilbake på bloggen din for å se hva du begynte å blogge om. Må si jeg lo godt av de innleggene. 1 bilde og null tekst, eller 2 setninger og et pr bilder. Må virkelig si du har kommet deg siden den gang, for den starten der burde du være flau over.

    4. veldig bra innlegg
      du skriver utrolig bra
      virkelig flott å se at du har lært noe
      tror vi alle kan lære noe av det du også har lært mer eller mindre.. fortsett med den jobben du har gjort frem til nå
      Kan du vær så snill ta en tur innom bloggen min :)? Legge igjen en kommentar :)?

    5. Eh… men du shopper feks fortsatt vanvittig mye unødig – jfr ditt eget innlegg nå nylig – så jeg betviler at du har «lært» særlig på dette området. Jeg håper at konsekvensene – både for verden og miljøet, for deg selv og for jenter som tar etter deg- synker inn hos deg etterhvert. Og at du da gjør noen drastiske endringer i livsførselen din.

    6. Herregud, sikkert på dere i kommentarfeltet hadde drept noen for å ha livsstil som isabell! Jeg heier på deg, du har tydligvis selvinnsikt, noe andre her mangler!

    7. Mener du at du har lært at du ikke har bruk for alt du shopper? Synes stadig vekk du skriver at du skal shoppe mindre men det kommer samtidig innlegg om at detteskal du klikke hjem.

    8. På VG.no idag, ligger det en artikkel om ei jente som har operert rumpa. Der står det, og jeg siterer «Navn navnesen forteller at hun ble inspirert av norske bloggere som Isabel Raad og Sophie Elise til å operere rumpa».
      Fuck bloggere som bidrar til å ødelegge et normalt og sunt kroppsfokus, og som faen ikke er sitt ansvar bevisst fordi de KUN er opptatt av klikk og cash. Jeg skammer meg så sykt over at det er SLIKE folk som får lov til å ha en blogg.

    9. Seriøst du har verdens styggeste navel!! Jeg fatter ikke at du har operert hele deg, men navelen din som er så lang og stor og deformert og stygg lar du være!? Make no sense.

    10. Anonym: Vet du hva? Dersom man lar seg påvirke av hva andre gjør SÅ mye at man skylder på bloggere for egne valg man tar, synes jeg at man burde gå inn i seg selv og revurdere sitt eget tankesett.

    11. Okei, kan dere alle holde kjeft? Blir skikkelig provosert! De som ikke klarer å ta sine egne valg, og bestemme selv hva de vil eller ikke vil gjøre med kroppen sin, har et problem. De legger skylden på at bloggere ødelegger de. Man bestemmer fint selv hva man vil bli påvirket av. Er så lei av all negativiteten rundt bloggerne. De gjør en super jobb og ser nydelige ut. Og gi faen og kommenter umenneskelige ting «navlen din er stygg, operer den». Personligheten din er stygg, fix it, or leave please<3

    12. Introen din fra første sesongen din sier du at alt er ekte! Hva sier du no? At hele deg er uekte? Er synd å se ett menneske som er blitt så ødelagt av litt tv tid på tv. Du er helt forandret og det er ikke til det positive

    13. Fy faen jeg er sjokkert over hvordan enkelte oppfører seg på nett og i kommentarfeltene. Rart hva nettroll gjør for å føle seg bedre.

    14. Anonym: Jeg ble ikke inspirert av de. Jeg gjorde det for min egen del. Jeg valgte den klinikken fordi at Isbabell og Sophie var der. + At jeg leste mye bra om de 🙂

    15. Fulgte du med på paradise Hotel Sverige når Pierre var med? Hah litt morsomt at han fikk en partner med likt navn som deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg