JEG AVKREFTER OG BEKREFTER RYKTER OM MEG

Ryktes, og er ganske åpenbart at du legger igjen kommentarer selv i kommentarfeltet for å generere klikk.

– Bullshit. Jeg kan gjerne poste IP-adresser til de kommentarene som menes at jeg har lagt igjen selv, om ønskelig? Dette er bare tull. Jeg får nok hat fra før, jeg har ingen behov for å sitte å skrive stygge kommentarer til meg selv.

Du lyver om lønningen din.

– Hvorfor skulle jeg det? Jeg kan godt legge ut summene jeg fakturerer for om det er vanskelig å tro på. Har forøvrig gjort det på Snapchat før, men da fikk jeg masse hat for at jeg “skrøt” når hensikten min var å motbevise at jeg “løy” som mange mente.

Det ryktes at du har tatt abort.

– Det stemmer. Det skjedde for 1,5 år siden mener jeg. En ekstremt tung og vanskelig tid å tenke tilbake på. Fy faen.

Er det sant at du skulle være med på Temptation Island?

– Jepp. Vi var i Thailand der innspillingen skulle være, og vi skulle sjekke inn noen dager etter. Vi avlyste alt og reiste hjem da jeg fant ut at jeg var gravid den første dagen vi kom dit. Takk Gud for at deltakelsen ikke ble noe av. Da jeg ble kontaktet og spurt om å delta mot at jeg fikk ganske godt betalt, hørtes det ut som en morsom greie, men ikke nå som jeg har sett det på TV. Fy faen for et ræva program. Jeg hadde gravd meg et hull og gjemt meg i det for alltid om jeg hadde deltatt.

Ryktes at Pierre var utro mot deg. 

– Nei, det har han ikke vært.

Det sies at du har vunnet PH.

– Spørsmål om PH har jeg taushetsplikt over, så de spørsmålene kan jeg hverken bekrefte eller avkrefte.

_____

Har dere hørt andre rykter om meg, kan dere legge igjen en kommentar så skal jeg avkrefte/bekrefte i kommentarfeltet. Xx!

64 kommentarer

Siste innlegg