JEG BLIR SÅ FORFERDELIG RØRT

Descisions, descisions. Prøver å tøffe meg med å velge noe sunt, men det vet vi jo alle at er bullshit. 🤗

Sunnheten sjæl…

Herre, TUSEN takk for alle fine ord som strømmet inn fra dere i går! Det varmer hjertet mitt å se at dere blir så glade for at jeg er tilbake. Beste dere! ❥ Dagen i går var fantastisk. Jeg snapchattet som en gal, for deeet er jammen noe jeg har savnet haha. IsabelSraad heter jeg, forresten! Add me. ✌🏼 Nå blir det tilbake til vanlige “rutiner” – altså mer av meg og mitt liv, og mindre av “nytt innlegg – swipe opp!”. Hehe! I dag har jeg hatt en rimelig chill start på dagen. Jeg elsker å våkne når jeg føler meg uthvilt (det er dog umulig for tiden da jeg fortsatt har Mexico-døgnrytme), ligge å glo på mobilen i 30 minutter før jeg omsider drar meg ut av sengen. Beste som finnes! En rolig start på dagen er alfa og omega for at jeg skal få en fin dag. Det er virkelig så viktig for meg å ha et slikt utgangspunkt. Etterhvert fikset jeg meg å dro på en café hvor jeg skulle på et møte med en eventuell fremtidig fotograf. Det er så deilig å være 100% tilbake på jobb! Det er sjukt hvor mye jeg elsker jobben min. Jeg føler meg så utrolig heldig som får lov til å drive med det jeg brenner for hver eneste dag. Det skal man ikke ta for gitt.

Resten av dagen i dag skal jeg egentlig bare jobbe. Jeg skal skrive mange bra innlegg til dere, for som sagt har jeg veldig dårlig samvittighet over det mindre bra nivået som har vært her inne de siste ukene. Med det sagt ønsker jeg veldig gjerne å høre hva dere vil ha av innhold fremover? Er det noen spesielle ønsker når det kommer til innlegg? Let me know. 😚

117 kommentarer
    1. Du er så fin!! Hadde vært veldig gøy å se hvor du kjøper klær (andre plasser enn nelly) og tips du har til utenlandske nettsider! DIGGER STILEN DIN

    2. Innlegg der du svarer på alt styret rundt deg og Pierre, sånn at ryktene kan stoppe om de ikke stemmer:)

    3. Kunne du ikke heller sittet toppløs? Den blusen var tragisk på deg. Kle på deg, det er faktisk vinter. Du er jo kledd som en hore. Du må ikke bli forskrekket om noen spør deg hva du tar for en tur. Damer kan godt kle seg sexy, men ikke slik at man ser alt. Jeg forstår meget godt at du tenker på å operere igjen, da verken puppene eller rompa er særlig vellykket! Jeg er glad for at jeg selv går for det naturlige, og det får jeg mye skryt av også. Mannfolk liker egentlig ikke damer som ser ut som plastikkdukker. De foretrekker det naturlige. Jeg har ingen problemer med å forstå at du fortsatt er singel. De er jo redde for at du skal sprekke om de tar i deg. Fare for at ting kan sive ut, om du forstår hva jeg mener.

    4. Du var såå fint å classy kledd tidligere, men nå sitter du med puppene ute igjen…
      Jeg ønsker flere stilfulle påkledninger fordi du er sååå pen, å skriver så bra! Du kler bedre å være litt mer påkledd 🙂

    5. Nå kan du vel endelig fortelle at dere er sammen. Mange som vet det og det er jo bare såå koselig ❤️

    6. Kan jeg spørre hvor du setter på vippeextensions? De er såå fine 🙂 Håper du svarer!! Trenger å dra et sted som er bra…

    7. De bollene med krem på er selma boller i Sverige, er du hos Pierre? Du svarte tidligere «kanskje» på en kommentar som spurte om du skulle besøke Pierre når du kom hjem fra Mexico, og nå er du jo hjemme, eller»hjemme»? Kjenner ikke igjen rommene du er i og spottet en mørk hånd på snappen din i går, Pierre kanskje?😍

    8. Oi kløfta de ligner på gammel bestemor rumpe Hahhahahaha sier ikke for p være slem men fakta gammle mennesker har som grop mellom rumpeballene. Mens du har det mellom puppen omg hahahahahhahah måtte bare dele selvom det er frekt håper jeg du kan le av det hhahahaahhahahahah omg

    9. til du Anonym 17,18 : Hvordan vet du egentlig hvordan en gammel bestemors rumpe ser ut ? 🙂
      Du er flott Isabel! <3

    10. Du kan gjerne skrive et innlegg hvor du og Pierre innrømmer å ha vært i et forhold ganske lenge nå 🙂

    11. Til og med jeg er lei av å lese om hvor stygge puppene og rumpa til Isabel liksom er. Hvorfor henger alle seg opp i det? I tillegg må dere dra frem hvor naturlig pene dere er osv? Det er supert at dere synes kroppen deres er pen, men hvorfor gidde å kommentere negativt om Isabel sin?
      En siste ting jenter, kroppen deres skal ikke se ut som den gjør ut i fra hva menn liker 😉 so what om menn ikke liker «plastikk», er ikke derfor operasjoner blir gjort.
      Isabel du ser FAB ut, no matter what!

    12. NEII!! Hva skjedde med stilen fra her om dagen?? 🙁 Du så jo x antall ganger penere ut med en litt mer klasse over stilen. Du er vakker, og når du valgte en litt annerledes klesstil ble ansiktet ditt så sinnsykt fint fremhevet.

    13. du ser amazing ut!! det mener jeg. Ingen skal bestemme hva folk skal ha på seg, lmao det er det teiteste jeg har hørt. du har jævli fin stil og jeg digger toppen din. Stå på og drit i alle som ikke har det bra nok med seg selv som må tråkke ned på deg gjennom en anonym kommentar. Det er så lavmål og teit lol

    14. Fy så mye hat du får, trist at folk ikke har bedre ting å bedrive tiden sin med.
      Jeg syntes du ser helt fantastisk ut <3

    15. Du som er så ultra fan av kim k.. hvorfor tar du aldri inspo av hennes classy dame stil? Du kler deg jo fremdeles som en ungdomskole elev. Gå til en stylecoach og få hjelp til og finne din stil.. for ærlig tilogmed du må vel se at du ikke har tits til og pulloff ett sånnt antrekk, så hvorfor prøver du :/

    16. Blir forbanna av kommentarene til enkelte her, virkelig, at dere gidder å bruke tiden deres på å skrive nedlatende til et annet menneske er faen meg helt motbydelig. Du er rå lekker Isabel😍😍 og ikke la noen fortelle deg noe annet!

    17. Du er nydelig!!! Herregud. 😍🙏🏼 Forstår ikke hva dere tenker med dere som skriver dritt. Synes du stråler mer enn noen gang Isabel!

    18. Hvorfor henger puppene dine så rart?… du har jo silikon, skulle trodd de ble penere etter du hadde operert dem.

    19. For at man spør op puppene som hun har opperert betyr det ikke at hun ikke er fin. Seff spør mann når man har betalt for puppene og ender som bestemor rumpe?; det har ingenting med at hun ikke er pen å gjøre

    20. Herregud, jeg mister troen på enkelte mennesker.
      Hvorfor kommetere at dere syns puppene til Isabel er stygge? Hadde dere sagt det til noen som hadde naturlige pupper? Tror ikke det du.
      Folk har selvsagt forskjellige meninger, men noen ganger er det best å holde de for seg selv.
      Det er sånne nett-troll som dere som gjør at jeg er redd for å få barn. Lurer på hvilken oppdragelse enkelte fikk. Blir så irritert. Om noen har små pupper, store pupper, ekte, falske, spretne eller hengepupper så trenger ikke folk kommentere det. Om noen har valgt å operere rumpa, so be it. Plastikk kirurgi er til for en grunn 😉 😉
      Og Isabel er uten tvil et av de vakreste menneskene jeg vet om. Plastikk eller ei 😉

    21. Okei, vet at det kan være at du er med Rebecka, men jeg håper så mye at det er Pierre ❤️❤️❤️ Hørte på den ene snapen din at TVen i bakgrunnen hadde svensk reklame!
      Klem team Isabel og Pierre 😍

    22. Skal folk virkelig først klage på at du har silikon og nå begynner de å klage på at du har hengepupper, noe som betyr du kanskje har tatt litt mere naturlig silikon. Herregud bestem dere!!! Syns det er bra jeg med at puppene ikke fyker i haken din 🙂 digger antrekket ditt<3

    23. Isabel har tidligere fortalt om at kirurgen som utførte pupene hennes sugde, og at hun skal fikse de, men i mellomtida hjelper det ikke å slenge dritt å påpeke det hele tiden! Det hjelper akkurat ikke på selvfølelsen hennes.. fyfaen enkelte folk

    24. Herregud så creepy med alt folk legger merke til. Både at det var svensk reklame i bakgrunnen på snap og at det står på svensk på bildene dine, man må jo virkelig konsentrere seg😂 har folk så lite å gjøre på?

    25. Pupper er pupper, uansett hvilken former dem kommer i eller hvordan de ser ut. Ikke gidd å kommenter negative kommentarer hvis man har hengepupper, for små pupper, viser nipler, herregud grow up vi er i 2018!

    26. Blir flau av disse mobberne i kommentarfeltet her!
      Leser vanligvis ikke bloggen Din men titter innom en gang
      Iblandt og blir like kvalm hver gang av alt mennesker kan lire fra seg! Skjerpings folkens!!! Stå på Isabelle og ikke bry deg om mobberne! Selv om man ikke er enige i andres folk sine valg og levemåter så gir det oss ingen grunn til og mobbe alikavell for det er det som skjer på dette kommentarfeltet. Håper Isabelle lar all den dritten gå inn der ene øret og rett ut det andre! Klem til deg fra ei som ikke syns noen fortjener så mye stygt!❤️

    27. Om kordan du og ræsten av familien har det hadde ikje vært domt og få i innlægg ♡
      Favoritt klær hadde vært awezome ♡

    28. Ikke for å være slem men synes puppene dine var mye finere før, nå henger dem jo nesten nedpå knærne og veldig stort mellomrom :O Tror du har vært fryktelig uheldig med kirurgen.. har du dråpeformet silikon eller runde egt? 🙂

    29. Det har ikke slått dere over her inn at hun kanskje er hos Rebecka og ikke nødvendigvis Pierre? Og om hun evt sku vært hos han, så let a girl live. Ja, hun blogger og er åpen om store deler av livet sitt, men herregud da, la hun få holde noe for seg selv om tilfellet er at hun er med han.💞

    30. Wow,så stygge folk er… får sjokk
      kanskje IKKe deres stil, heller ikke min! Men sitter jo virkelig ikke å skriver dritt til folk fordi jeg kanskje er uenig?
      Men la nå hun være, hva gjør godt at du skriver sånn?
      Misunnelse er ikke bra..
      Finnes bedre å gjøre, konsentrer dere om skole.

    31. Blir så irritert! Alle tror at når man får inn silikon så vil puppene se ut som små appelsiner. På noen gjør det det, men jeg har like som Isabel! Mitt ønske var struttepupper, men min hudtype er dessverre ikke sånn!

    32. Skulle ønske trollene her inne kunne skrevet med fult navn. Om du har noe du skal si og ikke kan si det med ditt fulle navn så betyr det kanskje at du ikke skal si det i det hele tatt?
      Vet Isabell ha mye unge lesere, lurer på hvilken oppdragelse de har fått av sine foreldre? Hadde mammaen din blitt stolt over deg om hun hadde lest hva du sier til mennesker som aldri har gjort deg noe vondt? Er svaret nei så kanskje du skal gå bort fra tastaturet nesten gang og bare droppe å taste inn de fæle ordene du er i ferd med å skrive?
      Det er unaturlig og forferdelig usunt å se så mye negative kommentarer om seg selv. All ære til deg Isabell for at du svarer trollene med likegyldighet og humor. Du er fantastisk. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg stengt kommentarfeltet og krevd at trollene kommenterer på facebook med fulle navn i stedet.
      Uansett, heier på deg og ønsker deg alt vel.

    33. Jenter og gutter, blir dirkete dritt flau sv knt feltet. Hva i helvete er greia? Hvorfor være så utrolig barnslige og irrelevante? Løft hverandre opp. Om dere bruker fritiden deres på å skrive hat så er det sykt trist og dere bør seriøst finne på noe annet! Fuck dere ahhaha

    34. Omg at folk ikke kan la deg leve uten å dømme! Syns stilen din er så sinnsykt fin å hadde lett byttet mine pumper mot dine, folk er bare så innmari sjalue av seg! Du er den baben alle jenter ville vært! Å hva er galt med å vise hva d er man har av en kropp, alle har jo en! Folk dømmer fordi de ikke tørre å gå slik, fordi du ser så amazing ut i alt! Godt å få lest de ordentlige innleggene dine igjen, stå på videre det er mange som heier på deg! 😍 håper du har det flott nå som du er tilbake til normal hverdag!
      Stor klem fra fast leser 🙂

    35. Altså, jeg skjønner ikke at det skal være så hysterisk morsomt å drive å snakke dritt om både kroppen og klesstilen til Isabel.. kan ikke alle bare være enig om at heldigvis er alle forskjellige! Til og med jeg begynner å bli lei av å lese alle kommentarene om det..
      Synes du er flott jeg, Isabel! Stå på 🙂 <3

    36. Hadde du hjulpet en fattige jente
      Uten mat og penger og hjem? Siden du er veldig rik…!😊 gjør du sånn for å være snill?

    37. Hei, vil bare si at den toppen er heldig nydelig på deg pg at du virkelig kledde den❤️❤️❤️

    38. Driver og skryter og snakker sånn om hvor mye flinkere de er til å operere i andre land😅😅😅😅👏

    39. Dere som kommenterer utseende til Isabel, er dere de samme som gnåler om hvor feil det er å operere? Kanskje dere burde bestemme dere, og enten si til folk at de er fine som de er eller slutte å rakke ned på at folk forandrer seg? Så dritt lei av å lese stygge kommentarer om utseende til Isabel og andre bloggere. Dere må være så utrolig usikre på dere selv.
      Kjære Isabel, du er superfin!

    40. Synes du er flott, jeg!
      Du stråler om dagen, og det er tydelig at du har det veldig bra og det er så godt å se. Du virker like vakker på innsiden, som på utsiden, og det er forferdelig trist at disse nettrollene ikke har noe bedre å gjøre enn å spre negativitet og kvalme.
      Håper du har kost deg masse i dag, uansett hvem det er du har vært med.
      P.s. Toppen din så amazeeeee ut på deg f!!! U go gurl❤️❤️

    41. Jeg stilte deg et spørsmål på snap, som du ikke svarte på. Jeg skjønner utrolig godt at du ikke kan svare alle på snap, men jeg ser at akkurat det samme spørsmålet ble stilt her under et annet navn. Så er det du som skriver de spørsmålene du får på snap, som kommentar på bloggen din? Mulig det var veldig tilfeldig, men syns det var så rart at formuleringen var helt lik :p

    42. Spm til neste spørrerunde:
      – Jeg undrer meg på hvorfor du stort sett bare svarer de som kommenterer utseendet ditt (både negativt og positivt). Men du ser ikke ut til å gi noe respons til de mange her som backer deg mot nettrollene og skriver noe litt dypere til deg som ikke omhandler hvordan du ser ut?

    43. Selvom man har silikon så trenge de kje se ut som ballonger. Jeg har hatt mine i snart 10 år. Å mine henger på en fin måte. Ser mer naturlig ut👍🏻 Å Isabel sine har flotte bryster. Så la nå jenta vær i fred.😘 hvis hun og Pierre holde på eller sammen igjen, så skjønner jeg at de vil holde det skjult. For då får de bare mas fra nettroller og media. Håper så klart at de er det❤️ Du er flott Isabel og hils Pierre, jeg heier på dere❤️

    44. Unnskyld meg men kan alle dere som kommenterer så frekt bare holde kjeft. Bare fordi dere har dårlig selvtillit trenger dere faen ikke sitte her å hakke ned på andre. Bare fordi hun er en offentlig person tror dere at det er greit? selv gjemmer dere dere bak en jævla skjerm og ingen vet engang hvordan dere selv ser ut. Hadde dere vært offentlige kunne folk ha kommentert hvor stygge dere er. Hvem vet hvordan dere ser ut? Uansett tviler jeg på at dere er finere enn Isabel. Dere har i hvertfall et styggere hjerte for å si det sånn! Dere burde skamme dere. Oppfør dere som mennesker!!

    45. Unnskyld meg? Men hvorfor bryr folk seg? la hun for faen gå i det hun selv ønsker! Er lov å tenke uten og måtte si det. Greit at hun er en blogger, en kjent person, men trenger da ikke å rakke ned på hun og bry seg om hun og Pierre hele tiden! Omg.

    46. Haha Isabel du er så nydelig du er enn så flott ung jente som jeg ønsker å bli når jeg blir eldre vill jeg være akurrat som deg du er og har alltid vært mitt idol love u isabel❤️😘

    47. Det er faktisk ganske lett å få hengepupper dersom kirurgen ikke har gjort en god jobb og man ikke bruker støttebhen som anvist – man velger jo åpenbart ikke å operere seg til hengepupper. Dessuten så syntes jeg at Isabel ser bra ut uansett hva folk mener om puppene hennes. La det ligge liksom

    48. du e nydelige Isabel, sjekke bloggen minst 1 gang til dagen. Hååååpe du og Pierre har funnet tilbake, eller at en eventuell ny kjekkas har kommet inn i livet ditt❤️

    49. Jeg lurte på hvor du har kjøpt den hvite og gule blusen eller bodyen du hadde på deg på snap i går? Den var sååå fin 😍 Håper du kan svare meg her 🤞

    50. Hei Isabel!
      Jeg lurer på en ting, og håper veldig på et seriøst svar og ikke bare «hehe» eller noe:P
      Først og fremst vil jeg bare si at du ser helt utrolig bra ut for tiden! Du ser virkelig lykkelig ut, det skal du ha.
      Men spørsmålet mitt; hvorfor innrømmer du ikke noe om sivilstatusen din, hvis jeg kan si det sånn? Da mener jeg, er det fordi du ikke er klar for det/at dere ikke er seriøse nok eller har mer å finne ut av før dere vil offentliggjøre det på egen hånd, eller er det fordi du er redd for at folk vil ødelegge eller pga PR? < det er jo en en ærlig sak, og helt forståelig om det er det! Ser at det er utrolig mange som graver i dette, og det er ikke min intensjon - jeg bare lurer på hvorfor dere ikke ønsker det:) STOR klem!! Masse lykke til, du er en kjempe flink blogger Isabel. Gleder meg masseee til sesongen på pH

    51. Er nok ikke alle som liker Isabel, men vær så snill og hold de motbydelige og slemme kommentarene deres inni dere! Det er virkelig ikke nødvendig å kommentere slik dere gjør. Isabel er ikke perfekt, men det er faen meg ikke dere heller. Nettroll som dere, som gjemmer seg bak PCen og kommenterer dritt, er virkelig det ekleste jeg vet om.
      Fy faen så feigt.

    52. Har du og Pierre blitt sammen igjen?? Elsker dere 2 så mye❤️
      Velkommen tilbake Isabel! Du stråler😁😁

    53. Herregud, så stygge folk er, får helt sjokk. Går dere og slenger dritt om kroppen til folk in real life også? Og hvem søren har bestemt at med mindre puppene dine strutter rett opp, så er de ikke fine nok? Eller går dere kanskje ikke på skolen, og har lært om tyngekraften..?
      Jeg synes du er tøff Isabelle, som kler deg akkurat som du vil, selv om du får så mye stygge kommentarer! Fortsett med det, og IKKE ta deg nær av hva folk sier <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg