HUN KAN IKKE FAKE DET

annonse ⎮ annonselenker Nelly

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

JAKKE HER ⎮ JEANS HER (mine all time favoritter – har 4 stk haha) ⎮ BELTE GUCCI ⎮ SKO MICHAEL KORS – HER (nå på 20%!)⎮ SMYKKE HER ⎮ VESKE MALENE BIRGER – HER

_______

Nå er jeg straks klar for å dra. Jeg er så sinnsykt spent, dere. Jeg vet at noen av dere påpekte at det kan være enkelt for mediumet å bare google seg frem til “svar” når det gjelder offentlige personer, men faktumet er at jeg aldri har skrevet noe om hvem som har gått bort i min nærhet. Derfor er ikke det en bekymrende faktor for min del i dag. Jeg er bare veldig, veldig spent på kvelden. Jeg lurer sånn på hva som blir å skje. Det er nemlig et seminar-ish opplegg der vi er mange i en sal. Opplegget går ut på at mediumet skal kjenne på åndene som vil formidle noe til noen de er glad i, som befinner seg i salen. Skjønner? Det er jo ikke sikkert at det blir meg, men jeg håper naturligvis det. Jeg mener, om ikke hadde jeg jo så klart ikke dratt på dette. 

Har noen av dere erfaringer med medium eller klarsynte? Fortell meg gjerne i kommentarfeltet, om dere ønsker å dele det med meg. Jeg synes som sagt at slik er så vanvittig spennende. Beklager til dere som synes dette er litt creepy, men jeg må bare få skrive av meg litt haha.

Nå må jeg løpe. Vi snakkes mer senere. Klem!

38 kommentarer
    1. Må bare si at du ser sinnsykt bra ut med den størrelsen du har på leppene dine nå! Spent på å høre hvordan det går. Kos deg 🙂

    2. Anbefaler virkelig dokumentaren til folkeopplysningen som jeg nevnte i forrige innlegg, da avslører de nemlig et sånt seminar med mange i en sal og hvordan de faker det 🙂 Er en som har jobbet som medium i flere år som sier det selv btw. Så er ikke bittre folk som ikke tror på det som avslører sannheten 🙂 Bare se dokumentaren så forstår du hvordan de faker. Er virkelig trist om du får dine lesere til å bruke penger på sånt.

    3. Jeg og tanten min fikk faktisk besøk av en klarsynt for rett under 2 år siden. Tanten min håpet at mediumet skulle klare å få kontakt med pappaen hennes som døde når hun var 9 år gammel. Jeg var egentlig bare med tanten min som “støtte” og hadde egentlig ingen tanker om at jeg skulle få kontakt med noen. Mediumet fikk opp en person, og vi begge skjønte raskt at personen hun snakket om var min pappa som døde bare én måned tidligere. Uten at jeg hadde sagt noe til henne om verken meg eller pappaen min og at han akkurat hadde dødd, beskrev hun han på en prikk! Det er noe av det sykeste jeg har opplevd. Jeg og tanten min bare så på hverandre for vi ble begge helt satt ut, og da knakk jeg sammen og begynte å gråte. Mediumet skjønte ingenting når JEG begynte å gråte og ikke tanten min, men det var altså min pappa hun fikk kontakt med. Helt sykt! Hun kunne aldri ha beskrevet en person så detaljert og treffe så bra på ting som har skjedd og hvordan han var som person, når det ikke en gang var meg hun skulle “hjelpe”. Det var en helt syk opplevelse!

    4. Bestevennen min gikk bort i 2015, vi var en trio så jeg og den tredje reiste til en dame som var klarsynt , og hun sa så mye som var aluratt som å høre bestevennen min. Hun forklarte til og med på ett vis dødsårsaken og den kunne hun ikke vite, ikke hva bestevennen min pleide ordrett og si til meg heller. Klarte ikke stoppenog gråte, men igjen så vil jeg igjen, for det siste jeg og min bestevenn gjorde var å krangle, jeg vil så gjerne få høre og vite det er fra henne at det er glemt og alt er tilgitt. Jeg vet også at hadde hun ikke dødd den natten hadde vi ledd av det dagen etter, men hun var der ikke dagen etter så jeg har ikke beviser på dette… hvilket medium var du hos ? Bil du anbefale ? Da jeg vil til noen andre som ikle vet noe,
      Btw du ser helt fantastisk ut !

    5. Hei! Er så godt å få deg tilbake på bloggen <3 kan du lage sminkevideo og legge ut sminkene du bruker!

    6. Du er on fire siden du kom hjem!! Og bildene dine er fab – hva filter bruker du? Såå fine farge nyanser (hjertefjessmiley)
      Virker som du er veldig motivert og har mye ny inspirasjon siden du kom hjem! Love it – hilsen en som pleier aldri å kommentere blogger… xX

    7. hei jeg er klarsynt . på en måte at jeg har sanndrlmmer om fremtiden i mitt eget liv og verden . de verste tingene jeg har sett visjoner av er vel paven i Vatikanet ofre folk og betale andre for og holde tett om dette og de kom en link ut om dette senere .. sett endel skummelt i fremtiden om terror angrep i London og en meteor som skal treffe i havet.dette sto jo nettopp i avisen ..ellers kan jeg se aura og energier. og eller om noen går igjen . kan fjerne dårlige energier fra hus / driver med healing også men prisen for og være healer er at man blir veldig høysensetiv og var for andre sine følelser og peoblemer. lykketil Isabell 🙂

    8. Ikke møtt et medium, men ble spådd for 2 år siden at i 2017 kommer jeg til å bli gravid med ei jente. Trodde ikke på det for fem flate øre for jeg ville ikke ha barn. Men her sitter jeg med ei lita prinsesse på 6 måneder 😊 hun har spådd meg mange ganger og det meste hun har sagt har faktisk skjedd altså 😊

    9. Ååååå Isabel!!!!!! Ble så glad når jeg så vloggen til Pierre!!! Dere er så flotte sammen, både håpet og trodde heletiden dere ville finne tilbake til hverandre. Er kjærligheten sterk nok så kan den overvinne allt!!!<3 Håper å se dere masse sammen framover på bloggen og vloggen. Dere var så fantastiske sammen at jeg fikk hjertesorg selv når det ble slutt mellom dere, for det var så tydelig å se at dere er som skapt for hverandre<3 Yay for at kjærligheten seiret!!! Power of love<3 Kjempe glad på deres vegne:-))))

    10. Stoler du på at Pierre ikke behandler deg som dritt en gang til? Hva får deg til å tro at alt skal bli så mye bedre denne gangen, når han ut av det blå dro fra deg sist gang? Føler du ikke at du fortjener bedre enn å gå tilbake til det på nytt?
      Du ser virkelig bra ut etter PH. Classy og voksen, ikke trashy og billig. Fortsett sånn 😀

    11. Så akkurat valentinesvloggen til Pierre og må bare si: ENDELIG! Det er så deilig å se dere sammen igjen 😄 har ventet på dette lenge😍 synes ikke dere skal være redde for å finne tilbake til hverandre. Dere var jo det perfekte paret – og kanskje dere har vokst litt i mellomtiden når dere har vært fra hverandre? Har troen på dere 🙌🏻

    12. Nå har Pierre lagt ut video om at dere var hverandres date på valentines, nå kan du vel svare på de spørsmålene alle har stilt deg vel?

    13. Jassåååå så du ferira valentines med pierre:) så videobloggen hans. Nå må du vel røøøpe noe snart

    14. What? Har folk virkelig ikke fått med seg at de har vært sammen før den vloggen? 😅 De har jo vært sammen (i det minste holdt på) siden lenge før jul jo.. bare at de har holdt det “skjult”. Mulig jeg har bra FBI skills, men SÅ blinde kan dere ikke ha vært folkens!

    15. Hei! Nydelig outfit! jeg lurte på hvor lenge siden du kjøpte veska de, fordi jeg skulle kjøpe den i butikken og da var den svart og sånn krem hvit ig jeg spurte om de hadde den i hvit og svart så sa de at de hadde sluttet og produsere den, er din kjøpt nylig?<3 da vil jeg eventuelt kjøpe via linken din og Nelly<3 om det ikke er alt for lenge siden du kjøpte den!

    16. Hei! Du er sååå pen å jeg ser skikkelig opp til deg! Jeg synes den blusen du hadde på deg på Snapchat som lignet litt på versace bluse var skikkelig fin! Hvor er den fra?

    17. Hei, hvilken størrelse har du i jakken? du har så fin stil<33
      Er jakken liten eller normal eller stor i str?
      Klem fra fast følger<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg