MARBS DAY ONE

 Processed with VSCO with av8 preset

MARBELLA, I LOVE YOU

Marbella dag en (egentlig to, men vi landet jo i går) har levd opp til forventningene. I love this shit. Altså, det er helt sjukt hvor mye lykkeligere man blir i varmen. Det gjelder i hvert fall meg. Jeg merker forskjell på både sinn og humør etter særdeles kort tid. Jeg tror at jeg er skapt for å leve med solen skinnende over meg hver eneste dag. Jeg mener, jeg er jo tross alt perser haha. Er ikke lagd for kalde Norge, selv om jeg så klart er veldig takknemlig over å bo i et så trygt og fint land. Hadde det bare vært varmt, dere. Hehe! Da hadde man ikke hatt NOE å klage på. I dag har jeg hatt en veldig hyggelig dag. Den startet med å spille inn en video, etterfulgt av en tur til Puerto Banus som er et supert koselig sted. Det var mange som tipset meg om å ta turen dit, og det var faktisk det første jeg gjorde da jeg kom frem i går. Vi bor nemlig en fem minutters taxitur i fra selve havnen. Knipset masse bilder derfra i går som jeg deler med dere senere, nå blir det litt bilder av mat og meg (seff<3<3:P:P) fra dagen i dag. Selskapet mitt hadde aldri spist på Hard Rock Café så vi endte opp der. Mac and cheese med kylling og hvitløksbrød var AMAZING. Smeltet seriøst på tungen. Elsker slik enkel, men god mat. Jeg er ikke den typen som liker fancy pancy måltider. Dere finner nemlig ingen som er mer kresen enn frøken Raad. Det visste dere nok fra før, dersom dere har følgt meg en stund. 

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

Altså… Mmmmh!! Og dere? Dette var et bakeri inne på supermarketen. Det er ikke ille! Det var et gigantisk utvalg av bakverk og godsaker. Hadde jeg bodd her, hadde jeg garra blitt feit etter to uker.

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

As I said…

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

Den berømte Mac and cheese’n. YUM!

Det ble plutselig litt endring i planene i dag da det jeg eeegentlig skulle ble forskjøvet til i morgen istedenfor. Derfor ble det brått veldig god tid til å gjøre litt andre ting, og da ble det shopping, drinker og middag ute. Akkurat slik jeg liker det på ferie, og for så vidt sånn ellers også. Hehe! En ekte livsnyter er jeg. Nå er jeg bare veldig spent på morgendagen, og ikke minst til å dele alt med dere. Ihhh! Jeg skal ha en rolig kveld nå, slik at jeg er opplagt til i morgen. Det krever min fulle oppmerksomhet.

Håper dere har hatt en fantastisk helg så langt. Det fortjener dere! Beste leserne i verden. 😚

48 kommentarer
    1. Hvorfor bekrefter du ikke bare at du er med Pierre? Alle skjønner det, man kan til og med høre han snakke i en videoene dine på snapchat. Er du flau eller noe?

    2. Det er klart Pierre hun reiser sammen med. Det er ingen andre som orker den dama, men Pierre vet at han kan utnytte henne så lenge HAN orker. Vi får se hvor lenge det går denne gangen før helvete braker løst mellom de to!

    3. Kan du lage sminkevideo snart??? Har venta så lenge! Du har sagt ja så lenge men gjør jo aldri det….

    4. Altså, jeg skjønner ikke.. Kan du ikke forklare hva som har skjedd mellom deg og P nå? Ser folk maser, og du ikke svarer. Jeg har selv ikke vært spesielt nysgjerrig, men når det har vært så offentlig hvor kjip han har vært mot deg, så fatter jeg bare ikke at du har gitt en ny sjanse. Tenkte på deg som en «independant strong woman», men nå skjønner jeg ikke hva du tenker.

    5. Pliiiiis svar! Er du på ferie med Pierre? Han sa i vloggen sin (Den på valentinsdagen der du var med) at han skulle til Marbella (vet ikke hvordan man skriver det). Og hvorfor var du ikke ærlig om valentinsdagen, når han hadde deg med i en vlogg? Du skjønte vell at vi kom til å finne ut av det? Sorry visst jeg virker slem nå! Elsker bloggen din, og er glad du er tilbake på snap!!❤️

    6. Herregud, skjønner virkelig ikke hvorfor folk må være så nysgjerrige. La jenta leve privatlivet sitt, hvis hun ikke svarer på spm om hu er med Pierre, bare ikke gidd og spør.

    7. Ja hun er med Pierre. De dro sammen dit. Husker ikke om hun sa det på snapchat eller i ett annet innlegg på bloggen. Om dere er såååå nyskjerrige på alt det der kan dere jo bare følge begge på snapchat å følge med på bloggen :p
      Du stråler Isabel! Helt siden du kom fra PH har du virket så glad og som om du har ny energi! Kos dere mye der, så glad for dere begge, ta vare på hverandre! 😀

    8. Syns det er utrolig forfriskende å se deg og Pierre gi hverandre enda en sjanse. Elsker også at du holder det mer utenfor bloggen nå og ikke omtaler han noe særlig i innleggene dine, tror det vil hjelpe mye. Denne bloggen trenger ikke å handle om mer enn deg for å være spennende eller interessant å lese. Beste ønsker til deg, fine Isabel ❤️

    9. Marbella bound sier Instagram bilde til pierre for 9 timer siden. Kan du ikke bare si hvem du er med😂

    10. Første gang jeg leser kommentarfeltet, og jeg skjønner fort at toget mitt har gått………..All respekt til deg Frøken! Du ville klart deg utmerket til å jobbe i en barnehage, med tanke på alt du holder ut med.
      Ha en fin ferie!

    11. Er du ikke halvt araber halvt perser? :p blir litt feil å si du er «perser» i og med at du også er halv araber, he he!

    12. Siden du er dronningen av Shein, hehe 🙂 Kan du lage en guide om Shein, med tanke på toll? Hvordan er kvaliteten på klærne osv?

    13. Gratulerer så mye te deg og pierre søta! <3 Så glad for at dokk har blitt kjærester igjen 🙂 De som e ment to be finne alltid tebake te kverandre! Å du har sett SÅÅ lykkelig ut de siste månedene, så det vise bare at dette virkelig e det retta både for deg og pierre 😀 Kos dokk videre på ferie, det fortjene dokk:*

    14. Er det celine solbriller? i så fall hvilken modell? Leste også at du har snakket om parfymer, hadde vært supert om du kunne vise oss samlingen din, og dine favoritter <3<3

    15. Hei Isabel! Kan du ha en hairdo hvordan du får til en stram hestehale slik du har på snapchat? Den er alltid on point!! Ha en nydelig dag, digger deg❤️ klem

    16. Fy fader for noen kaker!! Blir helt gal når jeg ser slikt…huuuufff ikke for mye sånt i kosten min akkurat. He he

    17. Veldig fint og sånn, men tenker du aldri på miljøet når du reiser så sykt mye? Jeg mener, du har jo bestilt enda en ferie?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg