SLIK SÅ MIN VALENTINES UT

 Processed with VSCO with av8 preset

HAPPY V-DAY

Endelig kan jeg dele bilder fra hvordan min Valentines så ut! Jeg følte meg virkelig som en prinsesse, fra morgen til kveld. Er det noe jeg er heldig med, så er det hvor sykt skjønn P er når det kommer til slike ting. Han er så flink på disse små detaljene som utgjør en så stor forskjell, og som ikke minst får meg til å føle meg døds spesiell for han. Jeg ble vekket på morgenen til dekket bord med min favoritt frokost, nemlig pannekaker, Nutella og jordbær. Se så skjønne pannekakene var da, han hadde stekt de til hjerteformer. Smelt… ❤️Jeg fikk x-antall gaver under hele dagen, før jeg etterhvert ble bedt om å komme inn på soverommet med bind foran øynene. Der hadde han gjort klart med en svææær bamse, innrammet bildet av oss, roseblader, et døds skjønt kort som fikk meg til å få tårer i øynene, tente lys og enda en gave. Åh, dette var virkelig den perfekte valentinenen. Jeg kunne ikke bedt om noe finere. Vi avsluttet kvelden med en date der vi spiste nydelig middag, shottet Tequila og drakk drinker. En helt amazing dag, gjort av verdens fineste kjæreste. Jeg er virkelig en heldig jente, det er sikkert og visst. ❤️ Her kommer bildedryss fra dagen!

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

 Processed with VSCO with av8 preset

❤️ ❤️ ❤️

34 kommentarer
    1. godt å se deg glad, uten tvil! så ikke ta dette the wrong way.
      mulig jeg tar feil, men skrev ikke du tidligere at du aldri kunne blitt sammen med Pierre igjen? husk at den beste måten å forutse fremtiden på, er ved å se på fortiden. hva har forandret seg nå? er bare litt kritisk fordi svært mange av de som blir sammen igjen ender bare opp med å slå opp av omtrent samme årsaker som tidligere. er uansett fint å se seg så glad.
      igjen, håper virkelig ikke du tar dette vondt ment, håper bare du ikke blir såret igjen.

    2. Alle har visst at dere er sammen.. ikke så vanskelig å se når du er i Sverige, og Pierre i Norge….

    3. Fin dag!
      Så over til litt konstruktiv kritikk. Særskriving. Døds spesiell. Favoritt frokost. Døds skjønt.

    4. Hva synes egentlig Pierre om alle operasjonene dine? Synes han du burde vært foruten, ingen spesiell mening eller er han fornøyd med at du har operert det du har operert? 🙂

    5. Hva ga du han da? 🙂 Syns det er trist at valentine virker som det bare er enveiskjørt. Kjærlighet er mellom to personer og begge burde gi og vise kjærligheten de har. Nå syns jeg hele valentine er en forbanna oppskrytt pengeslukende dag (ikke bitter, for jeg har kjæreste som gir meg oppmerksomhet hver dag hele året ;), men når den først finnes får det jo gå begge veier. Tanker?

    6. Så utrolig koselig! Dere er bare så utrolig fine sammen! Så utrolig glad at dere fant tilbake til hverandre! Jeg viste at dere kom til å bli sammen igjen😍✨

    7. Så hyggelig alt han gjorde for deg! Gjorde du noe spesielt for ham også, kanskje? For gutta skal vel feires like mye på Valentines ❤️

    8. Nyt det! Kjempe glad på dine begne! Kjærlighet er det fineste som finnes i verden! Og vet du hva? Man setter mer pris på hverandre etter et slik brudd! Opplevd det selv! Håper alt blir superbra videre!

    9. Kan du være så snill å svare på hvor kjedet ditt er fra? Ser det er flere som har spurt. Det er jo bare såå lekkert 😍

    10. Hei. jeg har vært i samme situasjon som deg. Det å bli dumpa av typen.. Men han tok meg tilbake, jeg hadde ikke vært utro så var andre årsaker. Men jeg sitter veldig igjen med den følelsen at jeg er så redd han drar fra meg igjen og at jeg trenger mye mer bekreftelse på alt nå og det igjen fører til at jeg føler mye sjalusi på ting jeg absolutt ikke trenger.. det er veldig vond følelse og føler det ødelegger meg… Tenker du også på den frykten og bli forlatt igjen? om ikke, åssen greier du og ikke gjøre det..
      Ps! du er superfin og gratulerer så mye med kjærligheten❤️

    11. hvor er den hvite skjorten/bodyen fra? den du har på deg på siste bilde. ps elske deg og bloggen din

    12. Hva ga du til han? <3 Håper han fikk noe tilbake, Valentine's er jo en two-way-street, her virker det nesten som det var din bursdag.. haha 🙂

    13. Kan du se deg for å ha barn sammen med Pierre? Tror du nevnte en gang at du ikke ville ha kids. Jeg spør siden vet at Pierre vil ha 🙂 dere er fine😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg