JEG MÅTTE BARE

reklame ⎮ annonselenker Nelly

MY FAVE DRESS

Denne kjolen hadde jeg på meg på julaften, og jeg fikk så utrolig mange fine komplimenter da jeg postet bilder av den. Mange av dere lurte på hvor den var kjøpt, og på det tidspunktet var den dessverre utsolgt. Antar at det var mange andre som falt like hardt for denne lille skjønne kjolen som det jeg gjorde. Jeg vil egentlig bare titte innom en gang til i dag for å tipse dere om at den endelig er inne på lager igjen! Jeg skulle i utgangspunktet ikke blogge mer i dag, men jeg klarte ikke å la være da jeg så det. Hihi! ❤️

Dere finner den i rød HER og i sort HER.

Jeg vet utrolig godt hvordan det er når det plagget du virkelig vil ha ikke er å få kjøpt, så derfor måtte jeg bare inn å dele dette med dere så fort jeg så det. I got you, babes! Nå skal jeg logge av og spise kveldsmat. Jeg håper dere har hatt en fin dag! God natt når den tid kommer. Klem!

28 kommentarer
    1. Hei fine Isabel❤️
      Et spm, du kjøper en del klær fra Nelly. Så jeg lurte på om du blir sponset eller ikke. Og om klærene er bra?

    2. Hei 🙂 kan du fortelle hvilken foundation du bruker, merke oh modell, og hvilken farge du bruker?;) både nå som du er så brun etter ferie samt feks på vinterstid når du er litt blekere? Tror vi har samme hudtone men syns det er så vanskelig å finne fin farge

    3. Hei fine du!
      Hvilken modell og størrelse har du i beltet ditt? Altså beltet for damer er 4cm eller 1,5 cm i bredde osv.
      Syns det er så vanskelig å se for seg størrelsen på nett..
      Tusen takk for svar på forhånd, fine du🤗🧡

    4. denne var mye finere på deg en modellen på nelly:D lol
      vurdert modell yrket?<3 du er helt perfekt utsendemessig:O

    5. Hvorfor svarer du bare stygge kommentarer og ikke vi lesere som kommer med spørsmål eller er hyggelige?

    6. Hmm, ser triana på snap og insta at hun enda er i i mexico, så ser ikke ut som inspillingen er ferdig🤔

    7. Hvordan føles det og ikke kunne gravlegges når du dør? Du må kildesorterer siden det er så mye plastikk.

    8. Anonym: Fy faen så ekkelt sagt. Håper du får det bra med deg selv, for det har du åpenbart ikke når du presterer å lire av deg slikt anonymt på nett. Sender deg mange lykkeønskninger.

    9. Igjen, er det mulig? Når noen snakker om når du dør så svarer du, men ett enkelt spørsmål om foundation klarer du ikke ta deg tid til å svare å? Alt som generer PR er viktigst?

    10. Til Anonym. Hvordan føles det å være så patetisk å skrive slike kommentarer? Skal vedde på at du er en liten drittunge som ikke har noe bedre å foreta deg en å trolle rundt på blogger. Håper du vokser opp en vakker dag.
      Til Isabel <3 jeg beundrer deg som orker å stå ut med alle disse negative kommentarene <3
      Husk at flertallet av leserne dine heier på deg 🙂 de andre som skriver dritt kan ta seg en bolle og vokse opp.

    11. Hei, lurer på hvorfor du ikke snakker farsi eller arabisk til familien din? Kan du språket? Og kan Pierre arabisk siden han er halvt libaneser? Wallah ungene deres blir en fin blanding as. Alhamdullilah

    12. Hei Isabel, stor fan😍😍!! Kan du lage en video der du snakker farsi? Hadde vært skikkelig kult og hadde vist en annen side av deg

    13. Hei You bitches in the world,ikke vær frekk med Isabel synes hun har fått veldig mye hat i det siste å hun fortjener det ikke det er veldig mange som skriver hat å sånn men viss du synes at hun ikke er fin nokk ikke dra det inn jeg selv synes hu er et stort forbilde for mei og jeg synes hun har verdens fineste familie,stå på you go girl❤️😻🤳🏽

    14. Jeg blir helt målløs av hva folk får seg selv til å skrive om og til et annet menneske jeg altså.. Hvordan i alle dager kan folk skrive så mye stygt?!
      De har det tydeligvis ikke bra med seg selv, som må rakke så ned på andre..
      Stå på du, Isabell! Og gi faen hva folk kommenterer og hva folk mener, selv om det sikkert er lett å si for meg som ikke aner hvordan det er.
      Men ikke ta det til deg iallfall, for du er ei flott og tøff jente, og jeg beundrer deg som tørr å gjøre det du har lyst til og som klarer å stå i all dritten du får slengt til deg noen ganger. (Eller, dessverre ofte)
      Da tenker jeg mest på operasjoner du har hatt. Jeg syns at det er kjempe flott at du tørr å gjøre disse operasjonene, og at du tørr å vise frem og være så åpen om hva du har operert osv. Kjempe bra at du har operert synes jeg, og endret noe ved utseende ditt som du kanskje ikke var helt fornøyd med.
      Nei, stå på du!! Og som sagt, GI FAEN i hva folk mener. Det aller aller viktigste er at du er fornøyd og har det bra med deg selv <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg