“Hvor mye betalte du for å operere rumpa?”

God kveld babes! Nå er jeg ferdig med dagens behandlinger og ærender, og jeg er endelig hjemme igjen. Ikke at det betyr avslapning, for jeg må dessverre bruke resten av kvelden på pakking. Jeg får ikke sagt det nok: TENK AT JEG FLYTTER TIL MARBELLA I MORGEN! Gud… Jeg får chills over hele kroppen bare av tanken. Jeg gleder meg sånn, til tross for at pakkingen blir et rent helvete. Jeg vet aldri hva jeg skal pakke med meg på en ferie en gang, og nå skal jeg søren meg flytte. Shit! Jeg har i hvert fall bestemt meg på forhånd om at jeg ikke skal ta med meg så fryktelig mye fra garderoben her i Oslo. Jeg har kost meg litt med nettshopping og gjort et par bestillinger som allerede er på vei til leiligheten i Marbella. Like så greit, tenker jeg! Mest fordi at jeg skal slippe å føle at jeg må drasse med meg tre fullproppa kofferter nå. Det gir meg litt panikk. Jeg skal hjemom i midten av mars for premierefesten til PH, så da får jeg mulighet til å ta med meg enda mer. Nå må jeg prioritere det jeg virkelig føler at jeg ikke kan leve uten, og det er nettopp der det blir vanskelig. Jeg mener, det er jo så masse jeg “ikke” kan leve uten.. Haha. Jeg er så teit. Så unødvendig å bable i vei om dette til dere, det er kanskje ikke så veldig interessant tenker jeg.

Noe som derimot kan være hakket mer interessant, er spørsmålet jeg ble stilt i går. Det lød som følger: “hvor mye betalte du for rumpa di?”. Det er jo ikke så mye filter å finne her hos frøken Raad, så det tenkte jeg at jeg like så godt kunne svare på. Det er jo ikke så sjukt vanskelig å google seg frem til svaret heller, så pytt pytt. Jeg betalte mellom 30-40.000 kroner, mener jeg? Noe rundt der. Sånn, da vet dere det! Man lærer noe nytt hver dag, guys. ✌🏼Byr på bilder av the famous ass:

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

Hørte at jeg var en lightwighter av Blac Chyna og Kim K. Det er jeg for så vidt enig i, and I LOVE IT. Takk for meg! 😜

29 kommentarer
    1. Du er nydelig uansett hvordan rumpa ser ut, men skal dog ikke legge skjul på at rumpa nå er SMASHING!
      Håper flyttingen går smertefritt❤️

    2. Lykke til med flyttingen <3 Plis gi oss en god "Marbella-guide"! Jeg og samboeren skal dit i slutten av mars

    3. Hey! Kunne du hatt en innlegg om hvordan man skal gå frem dersom man ønsker å flytte til utlandet? Litt tips og triks til hvordan prosessen foregå? Mtp å skaffe seg leilighet, adresse, skatteting (?), jobb, og generelt det praktiske rundt det å flytte utenlands?

    4. Lykke til med flytting! Har leilighet selv i Spania og er der mange ganger i året, verdens beste land <3 Sikker på at dere får det superfint der!

    5. PLEASE lær deg kommaregler når du skal drive blogg.
      Hvorfor får vi ikke eget innlegg om store ting lenger, som om at du skal flytte. Før laget du mer ryddige innlegg. way back?

    6. Please(,) lær deg kommaregler. Siden du også er en gramarikk ekspert så må du huske stor boksav etter punktum

    7. 30-40 er jo ikke så galt. Jeg har faktisk vært inne på tanken om å operere bakenden selv, og var her om dagen innom bloggen til ei som har operert den på en klinikk i Marbella (faktisk!). Men der skulle de ha 70.000 for jobben. Jeg tenkte at “pff det ække så mye”, men så leste jeg nå at du kun var ute med 30-40, og plutselig hørte de 70 jævlig mye ut likevel. Haha. Likevel.. Du har jo vært klar på at du ikke anbefaler stedet du var på, så jeg vet ikke, jeg.. Kan du fortelle litt om hvorfor du ikke anbefaler Comfort zone? Er det pga selve operasjonen i seg selv (dvs du er ikke fornøyd / noe gikk galt etc), eller er det mer at du ikke følte du ble tatt særlig godt imot?

    8. Hei Isabell, har du tenkt på hvordan den blir om mange år? Må innleggene byttes? Jeg har silikon i brystene. Føles det likt ut? Virker bare litt rart å ha det i rompa med tanke på følsomhet?

    9. Synes faktisk at rumpa di er fin, jeg! Som resten av utseendet ditt, for fy flate du er vakker – både med og uten sminke, både med og uten vippe extentions og både med og uten hair extentions! Pierre er heldig som har deg, og håper dere tar godt vare på hverandre – dere er supersøte!! Håper det beste for dere begge to, det fortjener dere😘😘

    10. Jævlig ekkelt å tenke på hva du har gjort med kroppen din! Flyttet fett fra et sted til et annet, det høres ganske grotesk ut når man tenker over det!

    11. Hei Isabel. Jeg lurte bare på om hva du hadde tenkt viss en av bestevennene dine hadde prøvd seg på Pierre når dere hadde en «pause»

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg