JEG FLYTTER TIL MARBELLA

 Processed with VSCO with av8 preset

TENK at jeg flytter til Marbella sammen med kjæresten min! Herregud, dette er så sykt surrealistisk? Jeg trodde ikke at det å flytte utenlands var noe som faktisk skulle bli til en realitet, men her sitter vi da, klare for å flytte i morgen. Jeg flydde hjem til Oslo på tirsdag for å bli i knappe tre dager, for å dra på behandlingene mine samt noen jobbrelaterte saker. Og selvfølgelig for å hente masse klær og sko! Det trenger jeg, hehe. Grunnen til at vi flytter er i utgangspunktet fordi at vi begge to ikke er fan av hverken kulden eller mørket. Vi, eller i hvert fall jeg, blir veldig “deprimert” av å oppholde meg her på vinterstid. Jeg sliter veldig med motivasjon til generelt alt så fort det er døds kaldt og mørkt ute. Det gjelder vel for så vidt de aller fleste vil jeg tro. Jeg er jo så vanvittig heldig som kan ta med meg jobben hvor som helst i verden, og derfor tar jeg sjansen når jeg først kan. Det samme gjelder jo Pierre også, som jobber med YouTube. Både bloggen og YouTubekanalen blir jo tusen ganger mer interessant når man befinner seg blant palmene i varmen, så teoretisk sett er det jo mye smartere å jobbe og bo i varmen for våres del. Det er ikke så mye spennende å finne på her i Norge og i Sverige på vinterstid, det er jo fakta. Så ja, vi bestemte oss nokså spontant om å dra på visninger og flytte til Marbella. 

 Processed with VSCO with av8 preset

Hvorfor Marbella, tenker du kanskje? Jeg har jo mast om drømmelivet i LA og Dubai veldig lenge, men vi fant ut at det er best å bo nærmest mulig hjem. Jeg må fly veldig mye frem og tilbake fremover på grunn av møter og jobb, så derfor er det ikke så veldig gunstig å måtte fly 12 timer 1-2 ganger i måneden. Los Angeles er fortsatt en drøm for meg, og jeg håper naturligvis at jeg skal få bo der en vakker dag, men akkurat nå skjer det altfor mye i livet mitt til at den distansen blir noe jeg kan leve med uten å måtte bo på et fly. Det er lite fristende. Når ting kanskje har roet seg ned, og livet mitt ser litt annerledes ut blir det kanskje mer aktuelt. Nå i første om gang blir det Marbella, og jeg er overlykkelig over det! 😻🌴☀️

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

Livet smiler virkelig nå! Jeg gleder meg til å ta dere med på denne reisen og dette kapittelet i livet mitt. Pierre og jeg vlogger jo hele denne prosessen, så følg med på nye videoer som kommer ut hele tiden. Der viser vi alt som skjer! Kanalen kan dere følge HER.

102 kommentarer
    1. Hadde jeg vært blogger og fått den lønna du har hadde jeg ikke ventet så lenge som deg å flytte til varmere strøk. Norge er så jævelig deprimerende land og kaldt og dritt. Jævelig misunnelig på dere.
      Vinner jeg Lotto flytter jeg fra Norge for alltid.

    2. du må vel også ha et green card hvis du skal flytte til LA? er ikke bare å flytte til USA slik som man bare kan flytte til Marbella :p

    3. No hate, men det heter ikke «flydde».
      Man sier faktisk «fløy».
      Gleder meg til å følge deg. Kan du vise hva du handlet på LV i dag?

    4. Lykke til!! Veldig fortjent! Skjønner dere veldig godt, sliter med høst- og vinter depresjon selv, og skal faktisk flytte til varmere strøk etterhvert jeg også da jeg er så helsdg å kunne ta med meg jobben min! Hvorfor ikke liksom? Man vil jo sitt eget beste, og har man muligheten så kjør på 🙂

    5. Lene M: Så klart kommer de nok til å gjøre det, men det blir jo som oftest en blanding av mor og farens nese. En kopi av min nese blir det nok ikke. Hva jeg tenker om det? Ikke noe spesielt. Nesen min var et kompleks jeg hadde, det har ingenting med mitt fremtidige barn å gjøre, så forstår ikke helt hvorfor det er noe som skulle plaget meg?

    6. Når kommer neste vlog? Mener å huske at den hvor dere ser på de to leilighetene skulle bli lagt ut i kveld 😀 Veldig misunnelig på deg som flytter til Spania! Gleder meg til å følge bloggen fremover <3

    7. Hvorfor vil du ikke svare på om du leier eller har kjøpt? Jasså så kjæresten din jobber med youtube? hvordan funker det? Hvis han ikke gir noe lyd på kanalen 2 månder får han forsatt lønn? Bare spør dette er nytt for meg

    8. Er ikke noe som heter «jeg flydde hjem». Det heter «fløy» Du kan ingenting om noe som helst. Fint at du flytter vekk fra Norge, så håper jeg at de nye PH deltakerne lager blogg, slik at din blogg kommer i skyggen. Ikke kom tilbake hit plis

    9. Skal du bare leve i kjærestebobla? Flytter til et sted hvor det verken er venner eller familie. Det må da bli ensomt og kjedelig i lengden?

    10. Anonym: vi har venner i Marbella 🙂 og så er vi kun 4 timer borte. Vi har et ekstra soverom i leiligheten til alle våre nære og kjære som allerede har planlagt å besøke oss i Marbella.

    11. Tror du denne bloggeren skriver stikk til deg
      » Hva syntes du om bloggere som skriver om sex hele tiden?»
      Blogger:Sex selger. Ferdig snakka 😉

    12. Så koselig at dere gjør noe dere har ønsket lenge! Håper dere blir å trives 💜
      Jeg har ett spørsmål.
      Vi skal på jentetur til oslo og lurer derfor på hvor i Oslo anbefaler du å dra ut for noen drinker? ☺️

    13. venner i Marbella? Er dette Akuratt som da du reiste til Dubai med søskenbarnet ditt.å? Hvorfor juger du som faen. Når var du i Marbella før nå? Fikk du venner over natten?

    14. Jeg synes det er flott at du er lykkelig og nyter det livet er akkurat nå. Hvorfor ikke flytte til Marbella med kjæresten om man kan! 🙂

    15. Hei!! Jeg er ekstremt misunnelig og veldig imponert med hva du har fått til økonomisk på den måten at du nå har muligheten til å flytte hvor du vil og leve livet!! Men lurer bare på hva som skjer med sparing til Hus/leilighet her i Norge nå som du flytter?

    16. Det er ikke meningen å være negativ men man tjener vel ikke så mye penger av å ha en youtube kanal, med mindre man har en del følgere og ikke bare 14 000 (er ikke så mye i youtube verden) hvis man skal leve av det og ikke minst flytte til marbella og leve i “penthaouse”. Betyr dette at det er du som betaler for alt eller det meste med tanke på at du (mest sannsynlig) tjener mer enn din partner?

    17. Sa ikke du på den første videovloggen du og Pierre hadde datet i ca 2 mnd? Hvordan kan du være med på paradise hotel, hvis du hadde kjæreste? Dere er forresten sykt søte!❤️

    18. Hei<3 Nå kan du vel svare på om det va Pierre du va på ferie i dubai med? Forstår veldig godt at du ikkje ville si det då, men nå e dokk jo offentlige! Cuties

    19. Selv om hun ikke har vært på Marbella selv før betyr jo ikke det at hun ikke kan kjenne andre som har flyttet dit? Kusinen min bor i Portugal, og selv om jeg ikke har vært der selv betyr ikke det at jeg plutselig slutter å kjenne henne..

    20. Herlig!! Det vart full fest her om dagen når jeg og vennene mine hørte at du og Pierre var sammen igjen! Og nå Marbella? Ææ, så sykt gira på å høre mye fra dere framover! Dette blir rått! Team Isabel & Pierre ❤️ Much love!!

    21. Fløy eller flydde, who cares? De fleste skjønner vel hva Isabel mener, så det er veldig unødvendig å sende inn slike frekke kommentarer…

    22. Hva er galt med å flytte ett sted man ikke kjenner noen da, dere? Nå sier hun jo til og med at de faktisk kjenner noen der nede da.
      Men jeg og min samboer flyttet til ett sted i Norge hvor vi ikke kjente noen og skulle ikke studere så det var i bunn og grunn bare oss fra starten av. Dette var for opplevelsen og fordi vi enda er unge og det virket spennende. Skjønner ikke hva problemet skulle vært? Ingen har vært noe negative for at vi gjorde det – for snart over ett år siden.
      Man er ung og det er døds kult å ha slike muligheter!

    23. Dør av alle haters?ne som følger bloggen din bare for å rakke ned på deg! Altså, har dem ikke noe liv!? Sjalusien dreper ass! Stånpå du Isabel, du er perfekt på alle måter. Operert eller ikke. Sminke eller ikke. Duner fortsatt deg selv, DET er det viktigste!
      God tur til varmere strøk, håper dere trives der 🙂

    24. Åh gleder meg så til å følge med på hva som skjer der nede og hvordan dere får det der! Heier på dere ❤️ Klem

    25. Sa goy at du flytter dit! Jeg flyttet selv til los angeles i August og trives saa godt. Beste valget jeg har gjort i mitt liv, tror du hadde digga det. Hjelper instagram feeden syyykt hahah. Kos deg babe

    26. Greit at du er lei av kulde og mørke. Er vel meg bekjent at det er mørt der nede også. skal du slippe mørke så må dere flytte til nord Norge for å slippe det i sommermånedene da det er sol der hele tiden, men varmen er jo det ikke noe garanti for å få oppleve der oppe i nord.
      Ser du skriver at dere begge skal jobbe der nede. Må si at det er skikkelig har jobbing dere har og som vil telle mye på CVen deres den dagen dere skal i en normal jobb. Da trur jeg dere stiller ganske stekt som en av de som blir drøftet med å få stillingen 🙂

    27. åh nyt, skjønninger!! Flytter fra Marbella imorgen og tilbake til kalde Norge etter 8mnd. Dere har mye å se frem til😍🌞

    28. Ser at andre også vil ha housetour. Håper det er noe du/dere kan få til!:) om det så tar to dager eller to uker

    29. Anonym: jeg forstår ikle hvorfor våres økonomi er så interessant for deg? Til informasjon: man tjener penger per visning på YouTube. Abonnenter har ingenting å si når det gjelder lønning. Så jo, man tjener bra når man har alt fra 30.000-80.000 views per video.

    30. Gleder meg såånn til å følge dere på denne reisen og er så sykt glad for at dere har funnet tilbake til hverandre !! Dere er så goals
      Men skjønner ikke hvorfor du ikke svarer meg på hvor den grønne joggedressen du reiste ned til Mexico er fra haha:((

    31. Skulle du ikke skrive et innlegg om hun spådama? Du lover alltid innlegg som aldri kommer. Blant annet en sminkevideo som du har lovet i sånn X antall år nå. Kjedelig å vente på innlegg som aldri kommer

    32. Hahha! Sjalu eller folkens? Hvorfor skal hun ikke kunne flytte til Marbella? Hvorfor bryr dere dere så mye om hvorfor ditt og hvorfor datt?
      Jeg vet at om jeg hadde hatt mulighet til og flytte hvor faen jeg hadde villet hadde jeg gjort det in a heartbeat! Sjalusi er en stygg sak ass!
      Kos dere i Marbella Isabel og Pierre, gleder meg til masse spennende og morsomme vloger derifra 👏🏻

    33. Hei Isabel!
      Jeg har aldri kommentert blogger før, men tenkte å gi noen tips til det spennende eventyret i Marbella. Der har jeg vært mange ganger, er så fin by! Jeg bodde i Calahonda, som er et fint boligstrøk i Marbella både for ferier og folk bor der også privat, inni det området er det en fantastisk restaurant som de ansatte kan snakke norsk, siden det er så mange nordmenn som bor der.
      I Puerto Benus er der masseee fin shopping, dyrt men fint! Utrolig koselig å være der på kveldstid og spise middag og et glass vin, nede med alle båtene.
      Dere kommer til å stoooortrives der! Selvom det er langt vekke føler man seg veldig hjemme, da det er veldig mange nordmenn som bor der fast. Ønsker dere masse lykke til. Fuck haters, de er bare misunnelig. God klem <3

    34. jeg tror noen av bloggerne prøver å etterligne deg, du skriver at du skal til en klarsynt så plutselig ser vi Sofie Caroline skrive at hun også skal til klarsynt og Sofie Elise har vært der før ja men hun har aldri før nå delt sin historie før du kom ut med at du skal fortelle oss alt også med en gang du kommer hjem fra paradise og begynner å legge ut bilde og videoer med sminke på så begynner Sofie Caroline å si at hun har begynt å sminke seg annerledes og hva hun har gjort annerledes er å ta på seg like «fin@ eyeliner som du har gjort, osv.. ka synes du om at bloggere kopierer å være deg? Du stråler, ikke rart at mange vil se lik deg. Håper fu snart kan komme med en sminke video snart:*

    35. Herregud seie eg bare. Aldri før skreve på kommentar feltet ditt før men nå må eg bare.
      Blir heilt satt ud av koss folk e oppdratt her, koss folk skrive å behandle andre. Å einaste grunnen så ligge bak e sjalusi!!
      Om dokk mislike na så sterkt å må slenga dritt, koffor bruke dokk tid på na då å lese bloggen osv?
      KOS deg i marbella, hadde eg hatt råd/hatt mulighet te det sjøl hadde eg åg dratt uten å nøla! Høres døds kult ut, dokk leve bare ein gang så utnytt dt! Fuck haters, du e heldig som e der du e å d ska du faen meg ver stolt av 😉

    36. Herregud så mange dumme mennesker det er i kommentarfeltene! Er det en konkurranse om å vise lavest mulig IQ?

    37. Kos dere masse i varmen, det ser bare herlig ut. Mye dritt ute og går, blir overrasket og sjokkert over det. God helg, og nyt hverandre.

    38. Anonym: hehe, jeg tror nok ikke at det har noe med meg å gjøre nødvendigvis 🙂 fin eyeliner ER jo fint, og klarsynte er også noe som er interessant. Jeg føler ikke at det er kopiering av meg på noe som helst vis. En sminkevideo kommer veldig snart, jeg lover! <3

    39. Selvfølgelig skal deres økonomi være interessant for oss. Når dere forteller leserne/seere deres hvor rike dere er «penthouse». Typen din tjener ikke 1kr fra youtube så vet ikke hvorfor dere skal lyve. Han har bare 11-20K visninger, de 3 siste videoene av deg fikk han ca 80K. Synes du ikke at han bruker deg for inntekt…vel han droppet deg jo for å vinne penger fra Paradise Hotel

    40. Det er noe som interesserer meg utrolig mye ved rumpa di, og det er hvordan du fikk til å forstørre den? Jeg selv er utrolig interessert i å forstørre min rumpe, men har hørt jeg må opp i vekt for å kunne klare det. Jeg er ganske lang og tynn så er ikke så mange steder hos meg å ta fett fra for å fylle inn i rumpa.

    41. Bodde selv i Spania i noen år frem til 2016. Stortrivdes! Men det er endel viktige ting å få på plass i starten, du har vel styr på det men for sikkerhets skyld: Melde fra til folkeregisteret om flytting fra Norge, bestille europeisk helsetrygdkort fra Nav, søke om «Securidad Social»-nummer, søke om Residencia hvis dere virkelig flytter (hvis dere bare er på ferie der under 6 mndr skal dere bare søke om NIE), og å skrive dere inn i kommunen – Empadronamiento. Og starte på spansk-kurs! Kanskje du kan mer enn meg om dette og kan lage et innlegg om alt som må ordnes når man flytter til Spania? Uansett – lykke til!

    42. Føler du deg 100% å flytte sammen med Pierre igjen? Dere har jo ikke vært kjærester så lenge. Kjæresten og meg var sammen i tre år før vi ville flytte sammen. Er spennende å høre hvordan du tenker dere skal klare å få det til å funke og hvorfor dere flytter sammen så raskt 🙂 klem

    43. Nå forstår jeg virkelig hva du mener med at VG panelet er useriøst.. hvor lavmål er det ikke av Vegard Harm å legge ut flysnapen med teksten om at de flytter til Marbella med typen.. off flaut av de, han har visst blitt påvirket av den andre tulling i panelet. Stå på Isabel, følg drømmen og lev livet❤️

    44. Hvordan gjør du det med leiligheten din hjemme i Norge? skal du fortsette å ha den også til du reiser hjem pga jobben eller har du tatt alt du eier med deg til Marbella? 😀 <3

    45. Er det ikke du som er så interessert i å snakke om økonomi og vise penger? Skammer du over det kjæresten din tjener og derfor svarer leserne irritert? Du hadde garantert skrytet om lønnen hans. Det er ikke lønna hans som er interessant men holdningen og måten du svarer på. Lønn er lønn så man kan skryt selvom man får 40 000 eller 400000 og alle skjønner at den som tjener mer bidrar mer.

    46. Isabel har jo jobben sin som blogger i Norge så har ingen behov for å melde flytting. Det blir en slags pendling for henne. Og da det er veldig enkelt å leie i Spania, så begynner de aller fleste med det. Det er ikke som i Norge. Her er det stort utvalg på leiemarkedet! Og du får såklart mye mer for pengene her nede også!

    47. Mange som spør om hvor lenge hun har tenkt å bo der nede, eller leie for hvor lenge.. Det er det vel ingen som kan vite.. Best å ta en dag av gangen.. Men langtids leiekontraktene i Spania fungerer slik; enten så leier du for 6 mnd eller 11 mnd, så fornyes kontrakten, alt ettersom. Man kan i enkelte tilfeller også bryte en kontrakt med 1 mnd varsel, men da i enkelte tilfeller miste depositumet man betalte fra starten.. kommer an på eier.

    48. Altså folkens
      1. Hun har bodd hos moren så hun har ikke leilighet i Oslo og jobben hennes er jo null problem å ta med
      2. Penthouse leilighet har hun helt fint råd til med sin inntekt, hun hadde selvfølgelig ikke leid noe hun ikke har råd til.
      3. Hvis Pierre nå begynner å daily vlogge så er det en god mengde med arbeid hver dag – ja han får mer views pga henne men det gagner jo hun også! Da kan hun fokusere 100% på bloggen men likevel få gode vlogs hun kan poste til dere. Og som norsk kanal er CPM?en grei som vil si at han faktisk tjener veldig greit.
      4. I er forhold er det normalt at den som tjener betydelig mer, betaler mer også. Så om hun betaler litt ekstra så er jo ikke det at han bruker henne for penger.
      Og for Guds skyld at folk tror du lyver om venner. Hvorfor har det plutselig blitt et tema? Er vi tilbake til barneskolen hvor vi skal henge ut folk for at dem ikke har venner?
      Du er fin, du har et fantastisk liv som du fortjener så drit i alle de som slenger med leppa. Kos deg i Spania!

    49. Helt seriøst, slutt å link et innlegg hvor du skriver «JEG SVARER» også svarer du ikke på spørsmålet i det hele tatt også skriver du «SWIPE UP» men så linker et innlegg som har ingenting med spørsmålet å gjøre på Snapchat. Du gjør det flere ganger om dagen, er eneste grunnen til at du får fake klikk. Har ingenting imot deg overhode, men å lure følgerne for klikk er tragisk dønn. Finn et innhold folk vil lese istedenfor å lure følgerne dine til å tro du svarer foreksempel på et spørsmål om at bloggeren hermer etter deg men du linker er innlegg om ar du har flyttet, er latterlig.

    50. Emilie: når jeg legger ut disse snappene, er det kommentarer jeg har svart på i kommentarfeltet og ikke nødvendigvis i selve innlegget. Det er nok noe du ikke har fått med deg bare 🙂 jeg har absolutt ingen tanker om å lure leserne mine.

    51. Jeg må nesten le av mange av disss kommentarene her. Du er deg selv, du har en bedre betalt jobb en de fleste, du er forelsket og du er ung. Nyt livet, gi faen i bedreviterne. Jeg GLEDER meg til å lese om eventyret dere legger ut på. Stor klem!

    52. Hvorfor legger dere vloggene ut på Pierre sin kanal når du har mye fler views enn han? Dere hadde jo tjent mer om du postet de på din kanal

    53. Tenk å droppe familie og de få vennene du har i Norge, for å kunne flytte til utlandet med eksen din som var utro mot deg, hahah

    54. Anonym: dummeste jeg har hørt. Betyr det at man dropper familie og venner; fordi at man vil leve ut drømmen sin? Og til din info: han har aldri vært utro mot meg. Litt greit å vite fakta før du lirer av deg piss i kommentarfeltet mitt.

    55. ^ Svar: Han droppet deg for å bli med på PH og fikk action første natta med en jente som også heter Isabel. Selvfølgelig har han vært utro

    56. Leser ikkje bloggen din til vanlig., men har fulgt deg på sosiale medier lenge og jeg digger at du faktisk tørr å stå på egne bein å er deg sjøl til tross ka alle andre seie e rett hvis du fatte?
      Og måten folk skrive t deg på e ikje t å tru! Sko nesten tru at de ikkje hadde fått en skikkelig oppdragelse i hvordan behandle andre mennesker som har andre livssyn enn d de har og at de tørr å være seg sjøl t tross for ka samfunne seie e rett.
      Æ digge deg å syns d e kjempe positivt at du velger å leve ut drømmen din sammen med Pierre i Marbella 😊
      Ønske dåkk masse lykke til og gratulere så masse! ❤️

    57. Gøy hvordan folk tror de vet mer om deg og Pierre enn det dere gjør selv, hahah! Tipper dere får det helt supert i Marbella, enten dere kjenner noen som bor der fra før av eller ikke. Om man ikke kunne flyttet til et sted uten å kjenne noen som bor der så er det mange som aldri kunne flyttet hjemmefra. Man møter og blir kjent med mennesker uansett hvor man er, så det er nok ikke noe problem! Heier på dere, håper dere tar dere muligheten til å slappe av, bort fra de usaklige kommentarene dere får. Det er tross alt deres forhold, og selvfølgelig har dere lov til å ha ting privat dere også – offentlig person eller ikke. Stor klem, og masse lykke til med nytt hjemsted og nytt kapittel i livet❤️

    58. Men Isabel. Ikke vær naiv og benektende, svar heller at han har vært dum før, men han kunne aldri vært utro igjen. Når du nekter så får du deg selv til å se veldig dum ut. Snakker ikke om etter det ble slutt. At han cheata på deg er fakta og det håper jeg du vet. Håper dere kommer dere forbi det og vokser frem en ny tilitt

    59. Anonym: Å gjøre det han gjorde på PH er ikke å være utro. Vi to var ikke sammen da. Da er det umulig å være utro mot meg? Skjønner ikke logikken. Så klart suger det at ting ble som det ble, men utroskap var det overhodet ikke.

    60. Hei Isabell 🙂 Jeg lurer bare på om dere tjener på YouTube sammen? Om det er liksom deres felles inntekter til feks å bo i utlandet? Stå på med YouTube, dere har blitt så flinke og det er kjempe bra videoer 😍😍 heier masse på deg, og drit i drittkommentarer! Kjør ditt løp, du har kommet lenger enn de fleste på din alder! Tenk de som slenger dritt, de hjelper deg ofte med pengene 😉😉 stoor klem!

    61. Hei jeg er 7 år og jeg har følt med på alle dine videoer du er mitt største idol og det kommer du alltid til å være da jeg var 5 år flyttet min mamma og pappa og jeg til Marbella og jeg bor her også jeg drar vær dag til kirken for å legge rose på graven til pappa han pleide også å se på dine videoer jeg mamma og pappa var din største fan pappa ville nok sat pris på om du svarte på min meling og Pappan min heter også Pierre hehehhe👌😘❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg