HEI FRA VÅRT NYE HJEM I MARBELLA

reklame ⎮ annonselenker Nelly

Processed with VSCO with av8 preset

Heiii! Endelig tid til å sette meg ned å oppdatere dere. Jesus for en dag det har vært i dag. Vi våknet klokken 04:00 i natt (etter knappe 3 timer med søvn på øyet), for å dra til flyplassen. Note to self: aldri book fly klokken 06:50 EVER again! For et mareritt, haha. Jeg er jo ikke den største morgenfuglen, for å si det sånn. Vi kom oss omsider frem til leiligheten vår her i Puerto Banus i Marbella. Leiligheten er så vanvittig fin dere, jeg gleder meg så utrolig mye til å vise dere! Planen er så klart å ha en “house-tour” på YouTube (poster så klart videoen på bloggen også), men før den tid har jeg tenkt å dele en real sneakpeak med dere. Jeg knipset bilder fra området utenfor og her inne i penthousen med en gang vi overtok nøkkelen. Jeg klarer jo ikke å holde dere på pinebenken alt for lenge, hehe. 

Processed with VSCO with av8 preset

Dette er det flyttelasset vi fikk med oss i første omgang. Det er litt det, da! Vi stresset ikke så alt for masse denne gangen, for vi skal nemlig til Oslo igjen om to uker. Jeg skal på et døds spennende møte (OMG, kan ikke vente med å fortelle dere!!) + premierefesten til Paradise Hotel. Da får vi flydd ned enda mer klær og diverse. Dette klarer vi oss på i to uker, det er jo ikke akkurat noe problem. 

Processed with VSCO with av8 presetProcessed with VSCO with av8 preset

ADIDAS TRACKSUIT: GENSER HER ⎮ BUKSER HER ⎮ T-SKJORTE HER ⎮ SNEAKERS GUCCI ⎮ SOLBRILLER CÉLINE HER

Nå kom vi faktisk akkurat inn dørene her hjemme (shit så rart å si det!) fra tidenes største storhandel. Vi handlet mat for over 2.000 kroner. Galskap, men mat må man jo uansett ha. Det er jo bare det at det er så sykt spennende å handle mat i utlandet, at vi blir helt revet med. Er det noen som kjenner seg igjen i det? Jeg er den personen som ELSKER å bruke masse tid på å gå rundt på supermarkeds når jeg er på ferie, kun for å se alt utvalget de har av det forskjellige. Det er noe av det gøyeste jeg vet, uansett hvor sært det høres ut. Forresten! Vil dere ha et eget innlegg der jeg viser alt vi handlet av matvarer? Kanskje noen finner det like interessant som det jeg gjør. Hehe!

Gud, nå må jeg faktisk runde av og få i meg litt mat. Magen skriker etter næring. Det har virkelig gått i ett fra klokken var 04 i natt, og frem til nå. Et bad etterpå skal ikke akkurat bli kjipt.. Ps. Vi har nemlig to bad OG to badekar i vårt nye hjem. Hihi!!

38 kommentarer
    1. Så gøy! Hååper på video i kveld ❤️ Og ikke minst hver dag haha! Det er SÅ gøy med videoer! Kos dere!
      Ooog forresten Isabell you look stunning!!! Du ser virkelig så utrolig flott ut! Deg og Pierre kler hverandre 😉

    2. Gleder meg til å se leiligheten deres! 🙌🏼☺️ Vil også gjerne se hva dere har handlet inn av mat, sykt gøy å se. Haha jeg er også den typen som bruker evigheter i matbutikker i utlandet pga det er så mye forskjellig utvalg enn det er i Norge😄 Kos dere videre ❤️🌴 Gleder meg til å høre mer.

    3. Antar det blir leie, det er det mest fornuftige nå i første omgang. Hvis det er en lekker leilighet i det bra området kommer kanskje leien likevel på mindre enn for den lille leiligheten i første etasje i Oslo. Stilig 😊 og morsomt at dere blir boende der for en periode ♥️

    4. Jeg elsker også det med handling og matvarer i utlandet, jeg takker med glede ja til en liten food-tour også haha:)
      Herregud, dere kommer til å få der best i Marbella. Herlig og kult gjort!!

    5. Åå gleder meg sånn til å se den nye leiligheten! Er sikkert kjempe fin! Jaa vil gjerne se hva dere har kjøpt av mat <3<3

    6. Gleder meg til å følge livet ditt videre i Marbella 😍 Lurer forresten også på hvor den grønne tracksuiten du har lagt ut bilde av på instagram er fra? 🙈

    7. Æææ sååå hærlig 💜
      Du e bæææst 😗
      Min dag begynte dårlig men ente bra, shoppa mye på nelly sia æ har bursdag idag 😁 ♡

    8. Hun flasher med penger fordi hun syntes det er sykt interesant men når spørsmålet kommer til Pierres lønn syntes hun ikke le her at det er sykt interesant å flashe pengene hans. What a girl stakkars gutt han må jo få følelsen av å snylte på deg

    9. Så fin du er!! Lurer bare på hvordan det blir med tanke på sponsorer fra norske selskaper osv nå som du flytter fra Norge? Er det ikke det du tjener en del på? <3

    10. Hun har jo fortsatt norske sponsorer så lenge hun blogger for et norsk publikum, det sier seg vel selv igrunn..!!

    11. Hun “flytter” jo heller ikke direkte fra Norge i og med at hun vil måtte pendle mye pga hun er en norsk blogger. Men hun har det jo veldig fritt, drømmejobben!

    12. Ærlig talt syns du mat for 2000kr er mye Isabel ?? Det handler jeg alene for meg selv når jeg skal fylle opp kjøleskapet mitt. Måtte le litt at du syns det er mye for to personer! Slutt å vær gjerrig Isabel!

    13. Jaa,til mat haul 🙂 er akkorat likens som deg…elsker å gå i matbutikk i utlandet 🙂 Selv bare når vi drar over grensen til Sverige 🙂 Mase lykke til i Marbella til dere begge 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg