RABATTKODE: 20% PÅ NELLY

reklame ⎮ annonselenker Nelly

Sunday funday! Jeg har en dum (hvis du vil) tendens til å nettshoppe på søndager, og det er fordi at jeg opplever at nettbutikker ofte har bra kampanjer og gode tilbud. Det er noe som alltid gjør meg veldig ivrig, haha. I dag kjører Nelly på med 20% rabatt på over 12 sider med masse fint utvalg. Jeg har funnet døds masse kult, både sko og klær. Ikke alt jeg har klikket hjem er på tilbud, men over halvparten er. I og med at dere liker disse innkjøps-innleggene, tenkte jeg å dele hva jeg har klikket hjem med dere nå. I tillegg vil jeg så klart tipse dere om 20% rabatten også. 😻

· FÅ 20% RABATT PÅ ALT HER ·

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER

1. HER ⎮ 2. HER ⎮ 3. HER ⎮ 4. HER ⎮ 5. HER ⎮ 6. HER

_________

Happy shopping, babes! Sjekk ut alle de fete nyhetene som akkurat har droppet på Nelly HER.

16 kommentarer
    1. Hvordan funker det med nellybestillinger når du bor i utlandet? Bestiller du dem hjem til din mor som videresender til deg, eller sender Nelly direkte til Spania?🤷🏽‍♀️ Håper dere trives og at tiden deres der nede overgår alle forventinger, eelsker vloggene og innleggene dine om dagen 💋stor klem

    2. Hei! Lurte på hvor du har kjøpt den gule hettegenseren du hadde på deg her om dagen på snap? Den var såå fin! Klem <3

    3. Du har selv ommplevd omsorgsvikt hvor et av tilfellene var vold; hvorda kan du drive å slå Pierre når du vet alvorligheten av vold??????? Har ikke noe å si om du er jente og bitclapper vold er vold!

    4. Huff, kjedelig!!! Hater disse Nelly-innleggene! Kom med noe bedre som et førsteinnlegg i løpet av en dag a!

    5. Hei, jeg elsker å lese bloggen din, og før følgte jeg med på deg på snap hele tiden, men etter den nye oppdateringa på snap la jeg merke til at storyen din aldri kom opp lengere. Jeg søkte opp snappen din og da stod det at jeg ikke hadde lagt deg til, og når jeg prøvde å legge deg til så gikk det ikke. Betyr dette at du har blokkert meg? Synes det var litt rart for jeg har aldri sendt deg hat eller noe som skulle fått deg til å blokkere meg. Synes det var litt kjipt for elsker å se mystoryen din<3

    6. jeg trodde du var med på PH nå? Hvordan kan du være begge steder samtidig? Eller har du å Pierre røket ut?

    7. Håper du nyter helgen! Gleder meg til å følge dere oppi alt det nye, spennende dere skal ut på i Marbella😊 Hvor stor var leiligheten du bodde i før? Den du flyttet inn i sammen med Pierre.
      Stor klem!

    8. Jeg synes også at det blir for mange nelly innlegg, kunne du kanskje lagt ut slike ting om andre nettsider også?

    9. Nr 1 kjolen er så stygg akkurat som den du har i rød
      Skjønne ikke at du får komplimenter for di der

    10. Du har et ENORMT forbruk. Får du ikke dårlig samvittighet, og et ønske om å bidra til å gjøre verden bedre fremfor verre? Du har jo virkelig mulighet til å gjøre noe bra, mtp. jobben du har og den talerstolen du er blitt tildelt! Om alle skulle hatt det forbruket du har hadde vi trengt minimum 12 jordkloder. 12!! Og vi har bare én. Hvordan er det rettferdig at akkurat du (og mange andre såklart) skal ha rett på en så enormt stor del av naturressursene som går med til å produsere alle tingene du villt shopper, mens størstedelen av verden både sulter og tørster? (Det brukes enorme mengder areal og vann for å dyrke frem stoff til klærne dine, dette arealet kunne vært brukt på å dyrke mat og vannet kunne vært brukt til å vanne avlinger med mat, eller drikkes). Er det rettferdig at du skal kunne shoppe hinsides fornuft, mens barn i u-land sulter og tørster? Om du skal ha barn om 20 år og evt. barnebarn om 40-60 år, er det én ting som er sikkert, og det er at de kommer til å leve i en heelt annen verden enn oss, mest sannsynlig tørste og mest sannsynlig sulte. Dette må vi gjøre noe med, eller i det minste ike bidra til problemet! Du har som sagt store muligheter til å bidra positivt, og jeg vet jo at du er en bra person. 😊🌸

    11. Kan du pliz svare, isabel. Er spent på (og håpee) jeg har klart å påvirke deg i positiv retning! 🤞🏽😬🤞🏽

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg