VLOG ⎮ EN MILLION KRONER PÅ SPAREKONTOEN!

NÅ HAR VI STARTET MED DAGLIGE VLOGGER! Det vil si at vi poster en ny vlogg hver eneste dag. WOHO!! Hvor gøy?? Her kommer den aller første – håper dere liker den. ❥ Planen er å være 100% åpne og dele mye av livet vårt sammen med dere. I denne vloggen viser vi hvordan en vanlig dag for oss er her i Marbella, fra morgen til kveld. Jeg røper også hvor mye penger jeg har spart opp på sparekontoen min det siste året. Jeg er så stolt!

  HUSK Å ABONNER PÅ KANALEN VÅR HER!  

141 kommentarer
    1. Skjønner ingenting nå. Sa ikke du at du tjener 200.000kr i mnd? Burde du ikke hatt mer enn en million da? Da tjener du ikke mer enn et advokatbyrå, som du pleide å påpeke før. Vet du hva omsetningen til Elden er? En million tjener de på en mnd

    2. Ikke fortjent at man kan få så mye penger bare ved og ha en blogg etter PH. Helt sykt hva man får penger for. Håper du aldri får førerkort

    3. Flink du er å spare 😘 nåååår kommer sminkevideo egentlig? Du har sagt i sikkert ett år at det kommer veldig snart 🙁

    4. Så flink du har vært til å spare 🙂 Og SÅ heldig som kan shoppe masse og i tillegg spare masse haha. Da kan man jo unne seg litt med god samvittighet.

    5. hey:) det er sååå gøy med deres daglige vlogs!!! Dere er bare så herlige begge to! Hvor er det du ser på dr.phil henne? har du ink? da hadde jeg blitt så glad:)

    6. Du som er så stolt iver 1mil, du kunne like så godt donere noe til stakkar barn som dør av bombeangrep hver dag i Midtøsten, du er jo tross alt fra midtøsten. (Du kommer sikkert ikke til å ta med denne kommentaren, du vill jo ikke at norske skal vite du er araber)

    7. Eina Ilvasen: Har jeg sagt advokatbyrå, eller EN advokat? Og jo, men det er jo klart at jeg må leve for en del av pengene også. Sparer jo ikke hver eneste krone jeg tjener, naturligvis.

    8. Lurer bare på om du noen gang har tenkt på eller har planer om å gjøre noe mer med puppene dine, siden du har sagt du er misfornøyd med operasjonen 🙂

    9. Flink du er til å spare! Sykt bra med en million på sparekonto, fy fader! Her sitter jeg med 20,- på brukskonto og 0,- på sparekonto atm, hahaha herregud… Noen som kan det i hvert fall! Håper du koser deg max i Marbella sammen med Pierre <3 Du ser strålende ut om dagen <3

    10. Haha du er så dum med penger, jeg klarer ikke fatte det. Null sikkerhet, du eier ingenting? Hadde du investert disse hadde du hatt langt større sum enn det der. Du har et så godt utgangspunkt!

    11. hadde vært gøy om dere lagde en såkalt «mukbang» der dere sitter å spiser/ tester ut forskjellig mat og bare snakker 😀 så på snap det kanskje var en mulighet for å teste godsaker på butikker (kaker/muffins osv)! 😀

    12. Dere burde får dere egen serie på tv2 eller noe, sykt gøy å følge med på hva dere gjør! Grattis med en mill! <3

    13. Det er jo litt flaut at du ikke har klart å spart mer enn 1 million når du har 200k i mnd. Jeg har 15k i mnd og har snart 200 000 liksom.. Haha

    14. Åå du er så flink!! Så gøy å følge deg på veien til toppen! Fortsett slik, du er utrolig 😀
      Men, burde du ikke være litt forsiktig med hvor mye du deler av verdier på bloggen? Det er jo ikke vanskelig å ta seg inn i leiligheten deres, eller hoppe på deg på gaten å stjele veska di til 50k liksom.. siden dere er i et fremmed land.
      Uansett, du stråler på bloggen for tiden! Håper du å Pierre koser dere masse med en ny start i Marbella 😙

    15. Dere så morsomme. Elsker dere. Håper ingenting vondt skjer mellom dere. Dere meant to be. Stor klem ❤️❤️ Kos dere masse. Gleder meg hverdag til å se det dere legger ut. Husk å være dere selv, samme som dere gjør nå. 🙌🏾

    16. Så koselig at du fikk med deg smykke til Pierre på paradise 😊 så på Snap at du sa det var hans og så ditt nyeste bildet på insta med samme smykke ❤

    17. Med all denne dritten du får, skal du ha veldig kred for og ikke gi opp. Jeg gir fort opp om jeg får kritikk, forbilde. U go girl, love fra Stavanger <3

    18. Hvorfor lager dere ikke en ordentlig video? Dere snakker så mye tull, og så mye unødvendig på 20 min.

    19. HAHA, har dere seriøst ikke ett liv? Som må bruke all den tiden på å få ho til å føle seg dårlig? Ho gir faen i hva dere syns.. skjønner ikke dere at det er dere som gir henne denne muligheten? All hatet dere gir blir til penger for henne.. la henne være og start å blogg selv hbia dere syns det er så jævla lett tjente penger.

    20. Heii, fine Isabel <3 Sykt flink som har spart såå mye! Hvor mye penger bruker du om dagen? Alt ifra - til?

    21. Du kan være stolt av at du kan spare, men du er ekstremt dum når det kommer til hva du faktisk bruker pengene dine på! Hvorfor får du ikke hjelp til å investere i noe? Leilighet, fond.. (Og da mener jeg ikke å sponse livet til typen din)

    22. Jeg forstår ikke halvdelen af hvad i siger, men elsker at følge og se jeres vlog. Isabel, du stråler – man kan virkelig se du er lykkelig 🙂 du har aldrig været smukkere!!! Stor fan fra Danmark.

    23. Du må jo være verdens største idiot.
      Du påstår du har 1 mill på kontoen også leier du fortsatt.!
      Herregud så dum du er. Eller så lyver du !
      Du er ikke troverdig for 5 flate øre!!

    24. Altså, jeg kjenner INGEN andre som har gått ut offentlig og fortalt hva de har på sparekonto uansett hvor rike de er..blir bare for harry å skryte så mye over pengene sine ass, haha

    25. Så bra jobba! Synes dog det er veldig fortjent! Det krever mye (veldig mye) mentalt og fysisk å få til en blogg og holde den så populær og høyt oppe som du har gjort! Veldig bra jobba 👍🏼 Og jeg digger, digger daily vlogs! Blir alltid så glad å lese bloggen din! Ønsker dere alt godt og gleder meg syyykt til å se hvem leilighet dere ender opp med!
      Stå på!!

    26. Fascinerende hvordan man kan tjene så mye penger på noe så ukonstruktivt som blogging/vlogging. Og spesielt når du skryter av hvor mye penger du har spart opp.
      Nei, det er godt å vite at du velger å bo utenlands. Tydeligvis er ikke Norge godt nok å bo i. Da vet jeg at mine skattepenger ikke kommer til å bli brukt til å brødfø deg i alderspensjon når den tid kommer…

    27. wow, kjempebra å spare en mill på et år uansett hvor mye man tjener! ser ikke folk det er de jo helt på trynet 🙂 Så bra at du har mulighet til å spare så masse å samtidig leve livet!

    28. Varför ska alla hata på henne/dom. På nästan varje inlägg är det hat. Förstår inte hur man kan få hat för att man har sparat 1 miljon kroner? Det finns liksom inget att hata på för de… väx upp innan ni börjar hata. Hon kanske skulle kunnat spara ihop mer MEN det är hennes liv och såklart vill hon också leva lite för pengarna och inte bara spara och det är väll ändå bara Isabels business om hur mycket hon vill spara?
      Älskar eran kanal och har suttit och väntat typ varje dag förra veckan på nya videos (ahah)
      Måste bara säga att er kanal är en av mina favorit kanaler, fortsätt kämpa och strunta i alla avundsjuka små ungar:)))

    29. Nydelig du er! Elsket vloggen 🙂 Elsker alle vloggene deres og snapstoryen din/deres. Syns det er sååå morsomt å følge dere <3
      ett spørsmål (du må ikke svare om du ikke vil.) hvor mye betalte du for neseoprasjonen?:)

    30. HAhah jeg ler så godt. Digger at dere har en sånn hverdagslig , helt dere selv videoblogger. Det er sinnsyk behagelig å følge med enn om det bare skulle bare spørsmål- svar eller ren talkshow. Dere gjør en utrolig bra jobb! BTW glem de menneskene som spør etter pierre sitt inntekt og hans gjøremål osv. Hatere vil alltid hate. Lev så godt dere kan <3 <3 <3

    31. Hva strøk du på i oppkjøringene? Var det lukeparkering? Jeg kan lære deg å kjøre bil om jeg får kose med deg i baksetet. Godt valg å flytte utenlands. Norge sucks 9 mnd i året. Altfor kort sommer..

    32. Så misunnelige dere er. Hvorfor går dere inn på bloggen hennes da? Hver gang dere klikker dere inn her så gir dere bloggeren mer kroner på kontoen…

    33. Kjøp deg leilighet i New York!!! Det er drømmen<333 hadde jeg vært ung og hatt muligheten så hadde jeg gått for det! :-))

    34. Er søren meg bra gjort å spare så mye. Kreds til deg. Også må man ha noen haters, ellers er man ikke suksessful 😉

    35. Sitter med et smil rundt munnen gjennom hele videoen! Ler så jeg griner av dere av og til 😂 Jeg synes dere er veldig søte sammen og fortjener virkelig ikke all den negativitet som dere får. Det gjør forsåvidt ingen. Vi er bare mennesker alle sammen og bør virkelig støtte hverandre og gi gode tilbakemeldinger. Har man ikke noe fint å si så holder man kjeft, hvertfall sånn jeg har blitt oppdratt av mine foreldre. Ser at det er vanskelig for noen. Veldig synd. Likte denne videoen veldig godt. Og være så ung og ha så mye penger på sparekontoen er helt rått, forstår at du er stolt over det! Go big or go home 👍🏼 Ser faktisk på PH igjen for første gang siden den gikk på TV skjermen. Utrolig artig å se igjen.

    36. Det hadde faktisk vært sykt morsomt om dere kunne laget en video der du sto for matlagingen, selvom du sier at du ikke kan lage mat så tror jeg det hadde vært skikkelig god underholdning for oss lesere og Pierre!! 😂

    37. Skal dere serr ha 20 min videobloggs med kun babling og surr HVEEER JÆKLA dag???? :O kan dere plis kutte de ned litt og komme til poenget.. Det er sinnsykt kjedlig i lengden. Så 1minutt og 25 sekunder, så kjeda jeg mg og ga opp. Sorry, men ser det er fler som
      kommenterer det. Hva med å høre på leserne?:) mener det ikke vondt engang. Kun konstruktivt

    38. Anonym: Vi tenkte selv også at det kanskje var i det lengste laget, men vi følte at innholdet var bra nok til at akkurat den kunne ha den lengden. Vi satser på vlogger på 12-15 minutter vanligvis. Setter pris på konstruktiv kritikk! Takk for det 🙂

    39. Hei Pierre og Isabel. Hva med et blogginnlegg eller vlogg om hvordan spare? Synes tanken om å spare penger til eventuelt kjøp av bolig i fremtid er en smart ide 🙂
      Hilsen en farmor som er fasinert av hva dere får til 🙂

    40. 27.02.2018 kl.19:55
      Dere bør ikke få barn, de vil bli 90-100 % hjernedøde….
      —–
      Unnskyld mæ men ka faen feile det dæ !?? E DU HEILT IDIOT ELLER ??

    41. Hvor mange sjeiker har du hatt deg med for å tjene så bra? Du er potta potty stjernen der nede. Lol

    42. Hahahahaha jeg digger latteren din!! Blir så glad når du setter i gang! Hvilken sesong av paradise var det dere var med på nå igjen? 🙂

    43. Dere er så søte sammen, og dere er så gode! Stå på begge to, og bare blås i folk som synker så lavt å velger å skrive hat kommentarer. Loveyou begge 2

    44. Du anonym som nevnte det med hjernedøde barn, det er noe man IKKE skriver eller tuller med!!! Skjerp deg!!! Tenk å skrive noe sånt om BARN! Du trenger hjelp!

    45. Ååårh digger deg! Elsker at du forblir den samme deg, til tross for alt hatet. Dont change!
      Og såå morsomt at 99% virkelig lurer på hva du/bloggere tjener, og så får de jammen et ærlig svar av deg. Men det er jo ikke greit å si! Tydeligvis er alt du gjør galt, men råååe deg bare fortsetter å være deg selv, og å være ærlig i de sakene du selv vil være ærlig i. Håper du fortsetter slik og at trollene aldri vinner over ditt herlige vesen. ♡
      Dette kan du jo bare klippe bort fra teksten om du ønsker, men røper du ikke her at Pierre faktisk var med deg til Dubai? Eller er det allerede out of the box?
      Xoxo

    46. Skjønner ikke hva det er å skryte av at du har spart opp 1 mill. Du skryter av at du har over 200 000 i månden, da skal det ikke være noe problem å legge seg opp 1 mill på ett år.

    47. Er dette penger på din konto eller på konto til ditt firma?
      Hvis det er til ditt firma må du huske på at det er 28% skatt på utbytte.

    48. Med all den pengeskrytinga du har drevet med så trodde jeg helt ærlig at du hadde fått spart opp mer.

    49. Åh, synes det er oppriktig trist at mennesker ikke klarer å være glad på andre sine vegne og bare legge sjalusien litt vekk i noen minutter.. Jeg kommer ALDRI heller til å forstå hvorfor folk som misliker deg så sterkt som de sier, i det hele tatt gidder å bruke tiden sin på å slenge dritt? Bare la vær å les og se på videoene- Det er jo sååå enkelt! Jeg liker bloggen din super godt og er så stolt over deg som har klart å spare så mye penger! Man får ikke så mye penger for ingenting, du jobber hardt og fortjener hver minste krone du har fått! Stå på videre og koooos deg i hjel i varmen<3 dere er virkelig et favorittpar. Klem.❤️

    50. Ser det er mye sjalusi og tilhengere av janteloven her ja. Hvorfor skal ikke hun få skryte når hun har gjort en god jobb, og har prestert noe stort?
      Jeg sier bare GODT JOBBA Isabel! ❤️😍 du er drit flink. Heier på deg.

    51. Takk for at du tok min konstruktive kritikk så pent 😀 glad dere vanligvis tenker 12-15 min!! Herlig 🙂

    52. Syns du er flink som har spart en del penger. Og det skal du jammen meg være fornøyd med, men fy faen. Må du alltid få bekreftelse av andre på at du er god nok? Kunne ikke du bare holdt det for deg selv, som mye annet som burde vært privat? Det er virkelig ikke vitsen å skryte hele tiden. Du gjør det jo fordi du ikke har nok selvtillit, så det er lettere å pisse på alle andre enn å faktisk innse at man har et problem. Du og Pierre må bare tjene så mye dere vil, men skriker du for mye om det hele tiden, blir det lite kjekt når alt går til helvete. Hold deg for deg selv (dere) og nyt live, ikke la andre styre livet ditt så mye at du glemmer hvordan det er å leve. 🙂 Det blir bare slitsomt etterhvert liksom..

    53. Haha, jeg dør av alle dere som presterer å slenge drit hele tiden! Alle vet at det kun handler om sjalusi og misunnelse. Ta dere sammen, og unn Isabel pengene hun har spart. Og for Guds skyld, hvem er du hvis du gidder å regne på inntenkten hennes, og kalkulere deg fram til hva DU synes hun burde ha spart? Haha det er så sykt. Stå på Isabel, du er så flink.

    54. Hei!
      Noe konstruktiv kritikk i forbindelse med videobloggingen.
      I lengden kan det nok bli litt kjedelig med hverdagsprst, regner med at dagene fort kan bli litt like. Det er ikke så interessant å se hva dere har kjøpt på butikken, at dere spiser, meningsløs diskusjon osv. ti ganger. Ta inspirasjon fra f.eks Anna & Kristian, som har tema for vloggene, og gjør noe mer ut av det. Gøy hvis dere også hadde fått til en fast intro eller noe, så føles det liksom mer som å se på et program, enn noen som virrer rundt med et kamera.
      Lykke til videre med vloggingen, med tanke på antall views ser det jo virkelig ut som om dette kan gå deres vei.

    55. Og hvorfor tror du kommentarfeltet ditt er sånn som det er? Det er en grunn til at folk reagerer på den måten de gjør.

    56. Ååh, gratulerer er sjalu på suksessen din as, men det er velfortjent haha!
      Har 500kr på BSU jeg, det er alt jeg har klart og spare i løpet av 6 mnd. Livet suger as haha. Litt deprimerende å lese bloggen når man har det kjipt selv, men dette er jo selvfølgelig ikke din feil. Gratulerer så mye, er så glad for at du og Pierre er sammen igjen også<3

    57. Men Pierre, sexlivet kan fort ta slutt når du promper hele tiden! Det er jækla usexy i et forhold! Og ikke snakk bais hele tiden! Hilsen ei som fortsatt har det råeste sexlivet med kjæresten etter 12 år! Vis respekt, ikke fis! Jævla ekligt! Ellers: dream Big, The sky is The limit for dere👍💞

    58. Dere som slenger dritt et jo bare sjalu. Og siden dere mener blogging er så lett, kan dere selv sette igang og “håve” inn store summer på det nesten uten å gjøre en “dritt” da. Kom igjen, dere blir millionærer hele gjengen. Hva venter dere på?
      Hallo, hun har faktisk måttet stå på for å få de pengene. De kommer dessverre ikke av seg selv. Jeg klarte ikke å tjene en jævla krone på min blogg.
      Stå på Isabel. Heier på deg! Inntekten din unner jeg deg. Når man klarer en slik inntekt, gjør man noe riktig. Go girl!

    59. Ville bare si at du er en utrolig flott person, og jeg ser virkelig opp til deg❤️ Uansett hva andre sier og rakker ned på deg, er du et utrolig flott og godhjerta menneske som jeg har oppfattet❤️ Stå på videre, ønsker deg og Pierre kun godt!!

    60. Jeg bare lurte på siden dere har nå flyttet til marbelle hvordan vljr det med skatting? Skatter dere ikke da eller hva?

    61. De fleste negative komentarer her blir for dumme. De rakker kun ned på deg for å føle seg selv bedre, det kalles sjalusi. Skulle med glans sett flere av de i din situsasjon istede, hvor du har forventninger av flere tusener hver dag, som du må gi noe til flere ganger daglig! Er en ganske stressfull, men givende jobb det også.
      Digger at dere nå daglig skal legge ut videoer, digger å se på dere to, er sykt lættis! Noe jeg digger med deg Isabell er at du tør å være deg selv 100% når du deler også, at du fint kan være litt «mongo» på videoer. Tror det er ganske mange som er slik når de enten er med kjæresten eller bestevennen sin, vertfall er jeg det selv. Fortsett med å være like ærlig med følgerne dine, du deler ting kanskje ikke alle andre ville gjort. Blir også evig glad over å se hvor mye du stråler om dagen, du har så mye fin energi!
      Heier på deg!

    62. hvorfor bruker du ikke deksel på mobilen din? Er det ikke dumt om den knuses siden det er en iphone X? <3

    63. Synes det er sååå bra at du har klart å spare så masse! Herlighet, jeg er 21 og kan JO bare drømme om å være i din situasjon! GRATULERER!💛

    64. Kan du ikke svare flere av oss som spør om faktiske spørsmål, istede for å svare alle haterne?
      Vi som leser bloggen din å lurer på noe hadde satt pris på om du hadde svart oss også av å til 🙂
      Har kommentert mange ganger, men aldri fått svar

    65. dette er ikke hat(!), kun et spørsmål. Får du noen gang dårlig samvittighet med tanke på at du tjener mer enn en advokat (som har gått flere års utdanning, kontra deg som lever tilsynelatende “drømmeliv” uten å ha tatt noen utdanning.).?? Vet utdanning ikke er for alle, og at advokater har valgt det selv osv., men det er jo slik at de fleste hadde nok valgt å leve ditt liv fremfor å gå så lenge på skolen…. Og jeg er hvertfall ikke pen nok til å leve av sosiale medier.

    66. Folk ass. Skjønner ikke de at du tjener det markedet er villig til å betale? Det er akkurat det samme med feks en leilighet eller advokatyrket. Den koster det folk er villige til å betale!
      Og hvis jeg hadde kommet fra ingenting hadde jeg også skrytt av sparekontoen min. Spesielt om det var 1 mill der, haha!

    67. Nå kommer denne kommentaren litt sent men, men…
      Jeg må bare si at jeg blir så sinnsykt lei, sjokkert og irritert over hvor mye dritt andre mennesker kan skrive! Snakk om å være sjalu altså!
      Her er du 23 år med 1 mil på spare konto. Det er jo drit bra!
      Blir såå irritert når folk sier at dere ikke burde tjene så mye bare for å skrive om livet deres!! de vet bare ikke selv hvor hardt dere har jobbet for å komme seg opp til den lønnen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg