JEG KUNNE IKKE DY MEG

reklame ⎮ annonselenker Nelly

HVIT KJOLE HER ⎮ ORANSJE HER

_______

Altså… Kan vi ta et minutt og diskutere disse DØDS fine kjolene?!?! Wow. Wooow, wow, wow. Jeg kunne ikke dy meg, til tross for at jeg har lovet meg selv å roe ned når det kommer til nye klær. Men dere skjønner jo, det er jo umulig når shit som dette dukker opp og bare skriiiiker ut mitt navn. Jeg må jo bare, ikke sant. Jeg vet at mange av leserne mine har samme smak som meg (heeeey queens), så derfor måtte jeg naturligvis dele disse nydelighetene med dere også. ❥

38 kommentarer
    1. Du har et ENORMT forbruk. Får du ikke dårlig samvittighet, og et ønske om å bidra til å gjøre verden bedre fremfor verre? Du har jo virkelig mulighet til å gjøre noe bra, mtp. jobben du har og den talerstolen du er blitt tildelt! Om alle skulle hatt det forbruket du har hadde vi trengt minimum 12 jordkloder. 12!! Og vi har bare én. Hvordan er det rettferdig at akkurat du (og mange andre såklart) skal ha rett på en så enormt stor del av naturressursene som går med til å produsere alle tingene du villt shopper, mens størstedelen av verden både sulter og tørster? (Det brukes enorme mengder areal og vann for å dyrke frem stoff til klærne dine, dette arealet kunne vært brukt på å dyrke mat og vannet kunne vært brukt til å vanne avlinger med mat, eller drikkes). Er det rettferdig at du skal kunne shoppe hinsides fornuft, mens barn i u-land sulter og tørster? Om du skal ha barn om 20 år og evt. barnebarn om 40-60 år, er det én ting som er sikkert, og det er at de kommer til å leve i en heelt annen verden enn oss, mest sannsynlig tørste og mest sannsynlig sulte. Dette må vi gjøre noe med, eller i det minste ike bidra til problemet! Du har som sagt store muligheter til å bidra positivt, og jeg vet jo at du er en bra person. 😊🌸

    2. Kom over en tråd om deg på kvinneforum nå på over 100 sider, leste ikke alt men en god del av det. De kjerringene som har diskutert deg i over ett år er jo helt syyyk i hodet!😮😮 full oversikt over hvordan plass du er på blogglista hver dag og sitter og spyr ut dritt om hver minste ting du publiserer på snap og bloggen! Stalking på høyt nivå, også sitter de og ler av deg og skriver om at de skjønner ikke hvorfor folk klikker seg inn og gjør så du tjener så mye penger, er jo de som betaler lønna di?😂 må si jeg er seriøst helt i sjokk nå etter å ha lest, samme kjerringene som kommenterer om deg daglig i ett år? For å snakke dritt? Heelt sykt😐 håper du skjønner at disse folka som skriver stygge ting her på bloggen er kun sjalu eller så har de ett forferdelig trist liv selv, folk takler ikke se ei så smashing dame med masse suksess som du har fått…så de prøver å dra deg ned..blir oppriktig trist på deres vegne. Jeg digger deg og glad for at du har fått det så bra nå Isabel! Stå på <3

    3. Hei, jeg lurte på hvor den røde kjolen som du hadde på deg på en av dine stories på Instagram er fra? Den er ufattelig fin☺️😍

    4. Håper du svarer 20:19 🙂 Sett flere som spør om dette og vil gjerne ha ditt synspunkt med dette enorme forbruket.

    5. Hei Isabel! Kan jeg spørre deg om det vippeserumet Komorebi? Jeg har brukt det i ca 1 mnd nå, men jeg lurer på om jeg gjør noe feil? Jeg tar på på kvelden, men er det viktig at det på en måte får tørka inn ordentlig før jeg legger meg? Og tror du det utgjør noen forskjell å ta på på morningen også? Har gjort det noen ganger også siden jeg synes det går så sakte, hehe…håper du kan hjelpe meg! <3

    6. Hei. Jeg bare lurer på hvorfor du får lov til å blogge om hverdagen din når Paradise hotel fortsatt spilles inn? Følger Triana på snap og finalen er idag. Du spoiler jo at du ikke er med videre lengre?

    7. Jeg liker deg. Men kan du ikke bare legge ut mye linker og si det er dette du synes et spesielt fint? Tidligere når du har skrevet at du har klikket hjem enorme mengder gir det bare avsmak.. Tror mange synes det samme. Kom heller med tips 👍 Den shoppingen din er det eneste jeg ikke har helt sansen med deg. Ser ikke poenget med det voldsomme overforbruket.. Tenk litt over det og bruk heller pengene på enkelte plagg, spise ute, reise, bo fint og masse opplevelser ♥️ Enorme mengder med klær er så unødvendig..

    8. Kristina: Hei! På meg tok det rundt 1 måned før jeg merket at vippene hadde blitt tykkere. Det kan være at det varierer fra person til person, men mitt tips er å holde ut og gi det mer tid. Og ja, pass på at det har tørka før du legger deg 🙂 Klem! <3

    9. Har du opperert rumpa to ganger? 🙂 Syns den ser større ut nå, enn de første bildene du la ut etter operasjonen? Mener ikke dette som hat, btw. Du ser AMAZING ut!

    10. Omg, amazing 😍
      Har 8 plagg i handlekurven, men på Adidas og Nike skoene kommer ikke rabatten.. Står jo ikke noe om at det er noen unntak, bare at man får rabatt desto mer du kjøper. 4 plagg = 25%
      Vet du hvorfor rabatten ikke går inn som det står? Kan du evt sjekke? Kriise! Hahah. Klem ❤️

    11. Du har et ENORMT forbruk. Får du ikke dårlig samvittighet, og et ønske om å bidra til å gjøre verden bedre fremfor verre? Du har jo virkelig mulighet til å gjøre noe bra, mtp. jobben du har og den talerstolen du er blitt tildelt! Om alle skulle hatt det forbruket du har hadde vi trengt minimum 12 jordkloder. 12!! Og vi har bare én. Hvordan er det rettferdig at akkurat du (og mange andre såklart) skal ha rett på en så enormt stor del av naturressursene som går med til å produsere alle tingene du villt shopper, mens størstedelen av verden både sulter og tørster? (Det brukes enorme mengder areal og vann for å dyrke frem stoff til klærne dine, dette arealet kunne vært brukt på å dyrke mat og vannet kunne vært brukt til å vanne avlinger med mat, eller drikkes). Er det rettferdig at du skal kunne shoppe hinsides fornuft, mens barn i u-land sulter og tørster? Om du skal ha barn om 20 år og evt. barnebarn om 40-60 år, er det én ting som er sikkert, og det er at de kommer til å leve i en heelt annen verden enn oss, mest sannsynlig tørste og mest sannsynlig sulte. Dette må vi gjøre noe med, eller i det minste ike bidra til problemet! Du har som sagt store muligheter til å bidra positivt, og jeg vet jo at du er en bra person

    12. Og hvorfor svarerdu alle, bortsett fra de kommentarene som omhandler shoppeproblemet ditt? Du tenker kanskje at du sanker noen klikk på at folk kommer inn og sjekker og fyrer seg litt? Vel, ikke denne jenta. Kommer til å komme tilbake om én uke og sjekke om du har svart meg. Om ikke gir jeg deg opp, blokker bloggen din og kommer ikke tilbake. Mine klikk har ikke såå mye å si selv om de er mange, men det er mere av prinsipp. Om du ikke er ditt ansvar bevisst og roer kraftig ned på livsstilen du har, er du rett og slett et kjipt menneske, slem, veldig egoistisk, egosentrisk og umoden.

    13. Elsker når du deler linker 😍! Du har så fin smak
      Forresten er det samme tidssone i Marbella som i Norge?

    14. Hei, i går var jeg på deres youtube channel. Hvor jeg selvsagt subba, og klikket på bellen. Men kunne du tatt seg noen sekunder å sjekket ut min blogg. LOVE U!

    15. Hvor er den hvite toppen og buksen med striper på siden fra? Du hadde den på deg på Snapstoryen din. Sååå fin 😍

    16. Hei Isabel❤️ Ville bare si at du ser smashing ut fra topp til tå!! Og lurte på om hvordan du klarer å holde deg så godt til alle tider? Du ser alltid fab ut:D

    17. når du bestiller klær nå, bestiller du slik at klærne kommer til spania eller hjem til her i norge?

    18. 27.02.2018 kl.20:19
      —-
      Haha, koffer i alle daga ska man få dårlig samvittighet av og handle !?? Haha bæste æ har hørt på længe.. du må vær utrulig dom som tørr og skrive detta hær.

    19. 28.02.2018 kl.09:31
      —-
      Spørsmåle mitt e no koffer i faen ho ska svar på no sånt tull !?? Før det e faktisk bare domt.
      Da har jo æ også et shoppingsproblem men æ ELSKE DET og det gjør ISABEL også !!!
      Lær dåkker og RESPEKTET andre !!!! Det e dåkker ikje god til og må læres te og bli flink te det 🙂
      ♥️

    20. K: du vet at produksjon av klær og ting er enormt ressurskrevende for kloden og et stort problem for miljøet? Leste du i det hele tatt det som ble skrevet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg