VLOGG ⎮ JEG GÅR BANANAS PÅ SEPHORA!

DRØØØMMEN!!! 😍

  HUSK Å ABONNER PÅ KANALEN VÅR HER!  

33 kommentarer
    1. Hvorfor var det ikke noe lyd fra 4 til 5 minutter der? Og hvilket språk snakket moren din der/i starten? 😀 hva sa hun? Syns det er så morsomt med familier hvor foreldrene snakker morsmålet, mens barna svarer på norsk:) hehe min bestevenninne og hennes familie gjør også det!

    2. Har fulgt deg helt siden første runde på Paradise mest på grunn av klesstilen din og nelly-innleggene for å få egen inspo til klesskapet. Har aldri likt videobloggene dine tidligere pga for mye fokus på hår og vinkler (vet du har fått en del kommentarer på dette). MEN vloggene deres nå er helt fantastiske, jeg ler hver gang, dere er så sykt søte og morsomme og null filter, alt ser mer spontant og ekte ut, gleder meg hver dag, stå på! 😀 Et spm: hvor er den brun/gråe toppen/bodyen fra? Den satt så sykt fint <3

    3. Tør dere å gå på pH festen? Eller skal dere være lenka sammen så du passer på at du har kontroll? Jesus hvordan skal dette gå

    4. Isabel, jeg leser bloggen din for å få fyldige innlegg, bilder og morsomme tekster. Jeg skjønner du prøver å fronte yt kanalen og inntektene til Pierre, men please slutt. Jeg er ikke interessert i vlog, og nå er det minst annethvert innlegg på bloggen din.

    5. Hei Isabell! Jeg elsker å lese bloggen din og leser den hver dag. Men jeg er ikke såå fan av 15-17 minutters lange videoer, synes det rett og slett blir for langdrygt å se på, når de varer så lenge :/ Så litt kjedelig at du poster videoer av alt du gjør, og at det blir færre innlegg. Litt konskruktiv kritikk <3

    6. ELSKER vloggene!!!❤ ELSKER sminke også sånn som deg!! Hadde vært driit kult om du hadde vist alt du kjøper!!🙌

    7. det er litt vel mye reklame i videoene deres, kan dere ikke heller ha 2 enn 4-5? Skjønner at dere må tjene penger, men det er så kjipt når det kommer reklame så ofte 🙁

    8. tror ikke min andre kommentar kom med, for jeg klarte å krysse ut siden i det det kom opp sånn “jeg er ikke robot”-test. haha
      jeg skulle hvertfall legge til at jeg er veldig glad i vloggene deres, og har dere gjort mye på en dag, har jeg ingenting i mot at de varer lenge 😀

    9. Den kommentaren over her hvor det står som følger: “Skal dere være lenka sammen sånn at dere passer på at du har full kontroll”, gir ganske mye mening, i og med at du selv sier at du er en sjalu person og at Pierre bare er din. Du sier også at du ikke liker at han henger med andre jenter, og at det er helt uaktuelt. lol

    10. Vil gjærne ha video dær du vise ka du har kjøpt av sminke uansett om æ ikje intrisser mæ før sminke sjøll, så kan det fortsatt være koselig og vite ka du bruke ♥️

    11. Isabel! Du gir sikkert såklart helt blaffen i disse haterne som bare skal rakke ned på deg. Men du skal vite at du er blitt så utrolig pen, var litt imot deg før, men etter du kom hjem fra paradise? Hva skjedde? Du STRÅLER! Unner deg virkelig alt du kan unne deg mens du kan, det fortjener du så sykt! You go girl!!💗

    12. Hvorfor promoterer du videoen med at du går bananas på Sephora når vi ikke får se hva du kjøper? Da burde du kanskje legge litt mindre fokus på det. En ting er jo å lage mest mulig videoer, men hvordan skal dere holde på seerne når dere bare bruker en hel del clickbait uten å ha noe selve innhold?

    13. Heidi: Kjære Heidi. Står det “JEG VISER HVA JEG HAR KJØPT PÅ SEPHORA” i tittelen? Eller står det at jeg går bananas, noe jeg gjør OG viser i vloggen??? Fortell meg gjerne hvordan i alle dager det er clickbait?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg