“Hva syns familien din om at du og Pierre er sammen igjen?”

reklame ⎮ annonselenker

 Processed with VSCO with av8 preset

UKENS SPØRSMÅL

Når du har snakket om å spare til leilighet/hus, har planen vært sånn som det ble (Marbella med P) eller tenkte du Oslo? Skal dere kjøpe eller leie?

– Det var ikke planen, nei. Hehe! Ting snur fort, vet du. Egenkapitalen står fortsatt på kontoen, og hvor jeg skal kjøpe har jeg veldig store vansker med å bestemme meg for. Greia er at jeg får fullstendig panikk av å oppholde meg i Norge på vinterstid, og da flyr jeg jo landet konstant. Det er ingen hemmelighet at jeg trives best og elsker livet blant palmene, og helst der hvor det er varmt året rundt. Drømmen hadde så klart vært å kjøpt et svært funkyshus i utlandet, men som sagt: jeg klarer ikke bestemme meg for hva søren jeg skal gjøre. Tanken på å kjøpe her skremmer meg nemlig, og det er ikke et positivt tegn. Det skal jo tross alt være mitt hjem, der jeg skal leve livet mitt. Ah, dette er noe jeg diskuterer med mamma og Pierre hele tiden. Vi får se hva det ender opp med, men akkurat nå har jeg ikke peiling på hva jeg vil.

Hvilken sminke bruker du daglig? Du ser så forbanna flawless ut!

– Så skjønn du er! Tusen millioner takk, det er veldig gøy å høre. 😍 Jeg har allerede gjort klart et innlegg hvor jeg viser frem alle produktene jeg sverger til på daglig basis. Jeg føler virkelig at jeg har funnet de beste produktene there is, og det vil jeg så klart dele med dere også. Hold utkikk etter innlegget, det kommer ut i løpet av de neste dagene. Klem til deg!

Hva er din favoritt parfyme?

– Akkurat nå må det bli “Oh so sexy” av Victorias Secret. I LOVE IT! Ikke bare lukter den helt nydelig, men den sitter i evigheter også. Det verste jeg vet er parfymer som du ikke en gang kan ense etter et time. Finnes det noe mer irriterende, eller? Så jævlig bortkasta penger, haha.

Hvordan skal du klare å ta vare på hår, vipper osv når du flytter? Siden du mener det er så vanskelig å finne noen andre som Ann Beate osv…

– Det har du helt rett i, det blir vanskelig å finne en Ann Beate i Marbella. Hehe! Jeg kommer mest sannsynlig til å fly til Oslo en gang i måneden på grunn av jobb, og da skal jeg prøve å få tid til behandlingene mine også. Har så klart tenkt på det, vet du! Dere vet jo hvor mye disse behandlingene betyr for meg, uansett hvor overfladisk det høres ut. Jeg elsker å føle meg fresh, og jeg er veldig kresen på hvem jeg går til! Jeg har jo funnet de beste i bransjen både når det kommer til negler, vipper, bryn, fillers og hår. Alle er dødsss flinke!

Hvilken leppestift bruker du her?

 Processed with VSCO with av8 preset

– Her har jeg brukt denne. Jeg elsker den! Bruker den konstant for tiden, som du kanskje har merket. Hehe! 💋

Jeg lurte på om du kunne hatt et innlegg om trening og sunn mat? Jeg trener 5 ganger i uken og klare ikkje en dag uten trening uten om helg… Ny inspirasjon hjelper veldig. Hahah liker bloggen din!

– Først og fremst: tusen takk! ❥ Du, beklager å måtte skuffe deg, men jeg trener absolutt ingenting og spiser så langt i fra sunt som overhodet mulig. Jeg spiser det jeg har lyst på, rett og slett. Tenker meg svært sjeldent om før jeg stapper i meg sukker og fett. Ikke så bra for helsen kanskje, men jeg er veldig heldig med forbrenningen vil jeg si. Det kommer kanskje til å endre seg med årene *bank i bordet*, men enn så lenge nyter jeg! Hehe.

Leges fortsatt nesen din etter operasjonen eller er den fully healed?

– Den er fully healed! Det tar opptil et år, og det er nesten to år siden jeg opererte.

Har du fikset noe mer på nesen din? Mener med fillers og sånn?

– Nei.

Du kan tolke dette akkurat som du vil, konstruktiv kritikk, hate eller bare en mening ; men kan du være så snill å snakke vanlig? Før du ble sammen med Pierre første gangen snakket du normalt, så ble dere sammen og du snakket wannabe svensk, etter dere slo opp begynte det å bli vanlig, men nå snakker du dritstygt igjen. Bestem deg?? Snakk dialekt, bokmål ELLER svensk, ikke blanding av alle tre.

– Jeg veeeet, jeg vet, jeg veeet. Haha, BEKLAGER. Virkelig! Jeg irriterer meg skikkelig over det selv skal du vite, jeg blir helt forvirret selv. Greia er at jeg blir ekstremt påvirket av de jeg omgås mest med, som da er Pierre og Rebecka som begge er svenske, samt familien min som prater bokmål. Det går litt i surr oppi huet mitt, rett og slett. Døds irriterende, og jeg kommenterer det nemlig veldig ofte selv også. Irriterer meg nok mer over det enn du gjør, haha. I’m working on it!

Hva syns familien din om at du og Pierre er sammen igjen?

– De er så klart veldig glad på våres vegner. Hvem vil ikke se sitt familiemedlem lykkelig? De vet hvor mye Pierre betyr for meg, og de vet hvor mye jeg elsker han. De er veldig glad i han selv også, så de ble veldig glad. ❥ Jeg vet at Rami og Sidra hadde savnet han mye. 

Hvor er toppen kjøpt? Så fin!

 Processed with VSCO with av8 preset

– Oh, jeg elsker denne. Den er kjøpt her!

Føler du at familien utnytter deg økonomisk?

– Herlighet, er du gal! Så klart ikke. Det er familien min.

Hei fineste! Kan jeg spørre hva du bruker på kroppen din for å få så fin glød?:) Kragebeina dine/overkroppen din ser alltid så sykt sunn og fresh ut, hadde satt sykt stor pris på svar!

– Hei skjønne! Åh, du det har jeg ingen bra svar på. Jeg bruker bare vanlig bodylotion 🙂 Klem!

Hvilken modell og størrelse har du i Gucci-beltet ditt?

– Dette spørsmålet blir jeg stilt hele tiden, og jeg vet aldri hva jeg skal svare for jeg vet faktisk ikke. Haha. Jeg gikk bare inn på Gucci-butikken i Dubai og pekte på beltet jeg ville ha, og sa at jeg ville ha den minste størrelsen rundt midjen. Det var alt for stort, så jeg måtte få laget ekstra hull i den.

Sender Nelly til Spania? Hvis du vil bestille når du bor der.

– Hahaha, måtte bare ta med dette spørsmålet. Rett og slett fordi at dere lesere kjenner meg for godt! Skjønninger. HELDIGVIS sender Nelly ned til meg i Marbella. Det har jeg så klart sjekket opp i, hehe!

Paradise spørsmål: Er det sant at du bare dro dagen etter og at innspillingen er godt i gang?

– Jeg kan som sagt ikke svare på spørsmål om PH, men jeg kan vel si så mye som at det absolutt ikke stemmer at jeg dro dagen etter, nei. Stay tuned!

Hvordan redigerer du bildene dine om dagen?

– Du, jeg benytter meg av Lightroom og VSCO. Mest sistnevnte for tiden, faktisk. Før var det bare Lightroom, men jeg tyr oftere og oftere til VSCO. Elsker virkelig den appen! Den er så enkel i bruk, samtidig som den gir amazing resultater. Anbefaler å laste den appen ned på det sterkeste. Spesielt perfekt for Instagram-feeden. 😉

_______

Det var det jeg rakk denne gangen. Still gjerne spørsmål i kommentarfeltet som jeg kan besvare neste uke! Xx.

36 kommentarer
    1. ELSKER og DIGGER det at du spiser akkurat det du har lyst på og ikke trener, for akkurat det gjør jeg også!👊🙌 Dessuten ser du fantastisk ut!! Er så lei av alle som er på dietter og trenings freaker!

    2. Selvom du er slank og fin, så er det ikke bra for helsen som du sier å bare spise dritt og ikke bevege seg 🙂 helse vises ikke utenpå (med mindre du har fedme eller anoreksi selvsagt). Så jeg tror du gjør det lurt å spise sunt og kanskje trene litt, du har tross alt bare en kropp og regner med du vil leve lenger enn til 40-50 år? Mener ikke slemt, men syns helse er noe man bør ta på alvor 😊 og den kan du ikke operere deg til! Haha neida var bare en liten spøk :* måtte bare, sorry!

    3. Alle spør jo om du betaler for Pierre osv..
      Men deler dere ikke litt av det du for inn? Jeg mener, du får jo absolutt mer klikk på bloggen din nettopp pga han. Folk er jo veldig intr i dere sammen..

    4. Hva var det som gjorde at dere fant til hverandre igjen?
      Tok Pierre opp kontakten med deg, eller? Vil gjerne høre hvordan dere ble sammen/begynte p¨å ha kontakt igjen..

    5. Hvorfor fikk du lov til å blogge om hverdagen din når innspillingen fortsatt fåregikk? Følger Triana på Snapchat hvor hun la ut snaps om at hun er klar for sermoni og finalen?

    6. Hei!
      Jeg pleier aldri å legge igjen kommentarer ol, men jeg føler jeg må si deg dette, og kaste det ut der. Jeg føler du og Pierre har et utrolig mye sunnere og blidere forhold nå enn dere hadde før. Dere tuller mer, ler av hverandre, stoler mye mer på hverandre, og er ikke bare «kjærester» men også bestevenner; Det er viktig! Til all lykke videre med forholdet deres, håper det varer og bringer med mye glede! Og stå på Isabell, du er rå!❤️

    7. “Jeg gikk bare inn på Gucci-butikken i Dubai og pekte på beltet jeg ville ha, og sa at jeg ville ha den minste størrelsen rundt midjen. Det var alt for stort, så jeg måtte få laget ekstra hull i den.”
      Med tanke på alt kroppspresset vi vet eksisterer og med tanke på alt vi vet om hvor mye sosiale medier påvirker unge jenter – du som også har slitt med spiseforstyrrelser: Tenker du virkelig at dette er nødvendig å skrive? Og presisere at du måtte lage et ekstra hull i det? Nå har jeg ikke råd til guccibelter, så jeg aner ikke om de generelt er veldig store i størrelsen, men syns dette var usmakelig.

    8. Er det sant at dere legender ikke hadde muligheten til å vinne Paradise hotel 2018? Hørte på panelet i stad at finalen ble spilt inn på onsdag(?)om jeg ikke husker helt feil!;)

    9. Det med parfymen og at du ikkje kjenner lukten, gjør du ikke det etter kort tid, kler du parfymen 🙂 Sååå, det er jo en god ting, eller hva?

    10. Jeg beklager at jeg pirker, men jeg ser så mange sier det samme: Ingen SNAKKER bokmål (eller nynorsk for den del). Bokmål og nynorsk er skriftspråk. Det finnes dialekter som tar etter begge, men i utgangspunktet er dette skriftspråk og ikke noe man snakker.

    11. Kan du finne et annet ord enn døds? Og hvis du MÅ bruke det kan du dra ordene SAMMEN? DØDSFINT, DØDSFETT, DØDSBRA. Blir tullete i hodet av slike dumme feil(merk at feilen er dum, ikke den som gjør den) og det er generelt barnslig med slik uttrykk. Dritbra og dritfin er ikke bedre.
      Litt mindre vulgær og fjortis i språk og skrivingen hadde gjort seg bra

    12. Kan du dere lage et innlegg eller video om hvordan dere ble sammen? Mange har vel spekulasjoner om at dere ble sammen pågrunn av at Pierre måtte ha en plan B å leve siden han ikke kom med videre på,pH så plan B falt på deg money money. Mens du ble sammen med Pierre fordi du er ensom og har ingen venner og trenger noen å være med konstant og ikke takkker ensomheten og ikke minst du må ha en som er slaven din. Slapp av dette er bare et av flere rykter derfor hadde det vært fint med oppklaring fra selveste dere. Det er jo ikke rart folk spekulerer for hvilken jente tar tilbake eksen etter at han ble runket av en annne rett etter forholdet?

    13. Linken til leppestiften funker ikke, da den er utsolgt. Så kan du heller bare skrive hvilket merke og farge det var istedenfor?

    14. Flytter dere pågrunn av været eller pågrunn av andre mennesker? Redd for at. Ken skal komme i mellom forholdet? Blir det ikke ensomt og kjedelig bare med dere to konstant? Håper du/dere har det bra med dere selv.

    15. Skal dere bo i Spania når barnet kommer? Får barnet spansk statsborgerskap, eller dobbelt statsborgerskap? Og hvordan er det med rettigheter og oppfølging når man får barn der borte? Har du tenkt på at dere kommer til å bo veødig langt unna besteforeldrene til barnet?

    16. Alt folk skal bry seg om, snakk akkurat sånn du føler for du, elsker måten du snakker og ler på du er deg selv og sprer glede med måten du er på😄 og de som kommenterer puppene dine; What du har jo dritfine pupper! Alle har vell mellomrom mellom puppene med mindre de har push up bh som moser de sammen, skulle likt å se puppene til de som skriver disse kommentarene, de har jo sikkert perfekte store pupper med null mellomrom alle sammen 😂😂

    17. Hvilke produkter har du fra Kylie Cosmetics? Kunne du vist alle på et bilde og hva synes du om den nye kolleksjonen hennes? Har noen produkter selv, men hvilke anbefaler du mest? Ha en fin dag videre<3

    18. Hvordan kan du ha så mye penger og fortsatt se så ratchet ut! De tunge vippene og den transe sminka huff det ser jo ikke bra ut

    19. Skjønner ikke hva verken du eller Pierre sier på videoene. Enten hylflirer du som tidenes diva eller mumler du sykt mue. Liker både Pierre og deg kjempegodt, og blir lei meg når jeg ikke kjønner dere

    20. jeg lurte veldig på hvor du kommer fra, er klar over du r født og oppvokst i norge mdn lurer på liksom hvor foreldra dine er fra og og du snakker morsmålet diitt? elsker bloggen din btw

    21. Hei! Jeg vil bare starte med å si st jeg elsker innlegg som det her og syns det er flott at du ser deg tid til å svare på følgerne dine sine spørsmål. Men angående spm. om gucci-belte. Jeg håper du tar dette til deg fordi selvom du kanskje ikke ønsker det så har du en viss påvirkningskraft og du har mange unge lesere. Så til neste gang det er snakk om str. vekt ect. kanskje ikke vær så detaljert? Hvis du ikke viste hvilken størrelse du har på belte, så er det ikke nødvendig å si at det var det som var «minst» i midjen OG at du måtte få det enda mindre. Jeg skjønner at spørsmålet var hvilken størrelse du hadde i det, men allikevel. Ville bare komme med en aldri så liten påminnelse. – Vennlig hilsen en med spesialisering innen spiseforstyrrelser.

    22. Jeg syntes den nye “dialekten” din er drit søt! Halo ikke rart du blir påvirket av de rundt deg, sånn er jo alle. Du har så unik dialekt nå at jeg syntes det er kjempe kult.

    23. Hei Isabel!
      Jeg ser du går mye med håret satt opp i hale, og da lurer jeg på om du får typ vondt i hodebunnen eller håret hvis du går med håret opp lenge? Jeg har ca like langt hår som deg og kjenner at hvis jeg har håret i hale i noen timer så får jeg til slutt vondt fordi det er så langt og tungt.

    24. Dette er til dit ukes spørmål. Hvorfor sier du at alle norske media folk mobber deg eller plager deg pågrunn av at du har operert. Hvis du ikke forstår at norske media folk kødder med deg så må du gå til en psykolog eller prøve å skrive en melding til dem… for du oppfører deg litt som en unge når du skriver i sosiale media om dette før du har skrevet å sakt til dem at sånn kan de ikke skrive for det liker du ikke for det er det voksne gjør å ikke unger så ta deg sammen litt å skriv til dem før du skriver i sosiale medier for det gjør det bare mindre at folk vil se på bloggen din…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg