VIDEO ⎮ VI SNAKKER UT OM VÅRT BREAK-UP

Vi snakker ut om hvorfor det ble slutt, hva som skjedde under vårt break-up, om mitt innlegg som jeg postet om at han “dumpet” meg for Paradise Hotel Sverige, og hvordan vi ble sammen igjen. Jeg vet at det er mange som har lurt på hvorfor det ble slutt, i og med at det ble et skikkelig drama i etterkant av bruddet. Nå får dere svar på alt, samtidig som dere får bade med oss. Haha! 

TUSEN TAKK FOR 20.000 SUBS!! Dere er best ❤️

 HUSK Å ABONNER PÅ KANALEN VÅR HER! 

67 kommentarer
    1. Hvorfor har Pierre en カ tattovering på brystet sitt? Det betyr ingenting annet enn bokstavene “ka”. Er det noen som har tattovert han feil? Virker som det skulle stå 刀 der (katana/japansk sverd).

    2. Hahaha, sykt vittig at du også egentlig skulle reise nedover til pH Sverige 😀 heier på dere to, dere er en god match! Hvordan fikk du vite at han var der? Hvem fortalte deg det?

    3. Fy faen du er virkelig psyko! Slutt å skrik. Du ser og virker veldig skummel! Stakkars Pierre! Stor respekt for at han er sammen med deg igjen!

    4. Hvordan fikk du vite at gan car der??.. tidligere skrev du på bloggen at filmen videoen han sendte til pH lå på hardisken? løy du Isabel Raad?

    5. For at andre skal ha det bra med deg må du selv først ha bra med deg selv Isabel. Går du forsatt til psykolog?Den oppførselen med å være så psykotisk hevn gjerrig; skrike; banne være voldelig fysisk og psykisk ; ha ingen venner; bytte navn; ikke ha kontakt med biologisk far; operasjoner kan ramse opp endra mer. du trenger en ren opprydding for å få et stabilt realasjon til medmennesker rundt deg Isabel. Ta denne komentaren som hat; sjalusi eller hva du vil; viktig å ta vare på de få menneskene man har rundt og da er det først viktig å ha det bra med seg selv.

    6. Kan du skrive noen innlegg som du hadde før du dro på ph? Føler det blir det samme om igjen og om igjen nå

    7. Har du problemer eller noe? Stakkars de som er i nærheten av deg. Skjønner at du ikke blir invitert på noe

    8. Du over her 16:21 ; hvordan vet du at hun ikke har venner ? Virker nå ihvertfall utifrå bloggen at hun har venner – hun fikk feks for en tid tilbake blomster på døra på bursdagen sin av noen venner og hun har vært på reise med venninner. Virker ihvertfall som hun har mange venner.. Kjenner du henne siden du kan uttale deg om det …

    9. Håper du svarer!!! Skulle ikke du ta med ribecka på ferie ?? Eller ble det ikke noe av ? (Much love too yoooou<3)

    10. Jeg skjønner fortsatt ingenting… hvorfor ble det egentlig slutt? Og hvordan bestemte dere dere for å bli sammen igjen hvis dere synes at forholdet var giftig?

    11. Kan dere dra på små utflykter og vise oss litt rundt eller ta med “oss” på deres shopping. Det hadde vært sinnsyk gøy 😀 dere finner ut av det <3

    12. Eh eneste dere svarer på i videoen er jo å forsvare hverandre for at dere hengte hverandre ut. Forholdet deres virker forsatt giftig da dere ikke kan omgås noen andre eller har hver deres privat liv selvom dere i i fiorhold.

    13. Anonym: Og på hvilket grunnlag kan du påstå at vi ikke kan omgås andre eller hva hvert vårt privatliv? Om du ikke har fått det med deg, har jeg vært ganske lenge i Mexico. Tror du kaaanskje at vi kan ha savnet hverandre noe ekstremt i løpet av den tiden borte fra hverandre, og at vi DERFOR henger veldig mye nå? Hmmmm….

    14. Nå ble jeg lei meg for at du ikke fikk blitt med på svensk PH, Isabel! Det hadde vært syyykt gøy, haha! Men jeg skjønner veldig godt at du er glad nå for at du ikke dro 🙂

    15. Men jeg eeeeeeelsker jo deres ansiktsutrykk når dere drikker vann! Haha Ååh gosse! Dere smelter så fint sammen selv i et lite badekar, synes det er så fint å se!

    16. Du gjentar og gjentar og gjentar og gjentar og gjentar og gjentar deg selv. Og, jeg innrømmer, jeg hater vlogger. Du fremstår ikke frisk i dem… Lykke til videre sraad, håper noen tar godt vare på deg! God helg!

    17. Hahahahah dør av at du egentlig skulle være med på svensk PH. Det hadde vært gøy! Men forstår også at du nå er glad for at det ikke skjedde hahah

    18. Dere som sitter å skriver at Isabel er psykopat, ikke er frisk osv hva faan feiler dere, dere har vell aldri sett en selvsikker person med sterk personlighet som tørr å være seg selv! Stakkars dere som sikkert er drittkjedelig med like kjedelige venner siden dere reagerer på dette, i min vennegjeng er det alltid liv vi roper ler og koser oss, du hadde sklidd rett inn Isabel 😄😄

    19. KJÆRE ALLE HATERS, SKAFF DERE ETT FUCKINGS LIV! Er så utrolig morsomt og tragisk å lese alle de patetiske og stygge kommentarene dere kommer med 😂 Hvorfor i helvete GIDDER dere å bruke i det heletatt 1 minutt av livet deres på å bry dere så jævlig om hvordan hun oppfører seg, ser ut, sier og mener?! Dere bør seriøst gå inn i dere selv og finne ut hvorfor dere har så mye hat inni dere! Er dere sjalu? Ja det tror jeg for hvorfor ellers gidde å klikke dere inn på bloggen hennes og lese ett helt innlegg, se en hel vlogg eller se på hennes mystory, HVIS DERE IKKE LIKER HUN? Jeg hadde aldri giddi å brukt tiden min på et menneske jeg ikke syns noe om! Henger dere for eksempel med folk dere ikke liker?? La nå Isabel være slik som hun er jævla mobbere! Dere fortjener seriøst en klapp i trynet for dere må våkne opp!!!! Hva slags oppdragelse har dere? Isabel er jo så blid, godhjerta og pen! Hvordan mener dere at et menneske skal oppføre seg? Like kjedelig, tragisk og slem som deg? Godt vi alle er forskjellige! Lurer på om DU som skriver hat var en mobber på skolen, for det virker nesten sånn! Dere leker så tøffe over nettet vettu, foran tastaturet deres? Uuu gærne mennesker! Skammer meg over å være et menneske når jeg ser hvor ondskapsfulle visse personer er! Det beste av alt, hun tjener penger på alle klikk hun får, så keep on bitches 😉😉
      Isabel, fortsett å vær den hypre og sprudlende jenta du er! Ingenting er galt med deg, for folk er sjalu på at du tjener bra og ser ut som en skikkelig babe 😘 Aldri la sånne lavmål mennesker gå innpå deg, det er de det er noe galt med og ikke deg ❤️

    20. Ha litt respekt for andres religion. Ikke sitt der halvnaken i bikini med en mann i badekaret på badet og skrik ALLAH. For oss muslimer er dette et veldig respektabelt ord vi kun bruker i religiøse sammenhenger. Og Ik på et bad men en man u ikke er gift med.
      Takk for meg…

    21. til annonym som sier hun må ha respekt for regilion, dette er hennes blogg hun kan gjøre hva faen hun vil. Er så lei av at man skal ta hensyn til alt mulig , det er for faen hennes liv. Å om du er så praktiserende muslim burde du vel heller lese koranen enn å sitte å se på blogger å videoer du mener disser regilionen din?;)

    22. Kan du si litt om hva dere skal gjøre annerledes for å bli i forholdet denne gangen? Hvorfor skal det gå bedre denne andre gangen hvis dere hadde et giftig forhold sist? Hva er framtidsplanene deres?

    23. Helu, Marbella er er sykt fint sted, og dere må huske at hele Europa har hatt kuldebølge nå. Hvis dere absolutt trenger mer varme må dere ut av Europa. Marbella/Malaga er himmelsk på sommeren, så håper dere gir det en ny sjanse

    24. Du er ikke frisk! Les om emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse.
      Du vil kjenne deg igjen. Det her er ikke sunt!

    25. Til anonym 00:06
      Hvem i helsikken tror du at du er egentlig? Å sitte å skrive noe sånt til Isabel? Hva får deg til å skrive noe sånt ? Tror kanskje det er du som ikke er helt frisk jeg, for å si det rett ut .
      Er så glad for at Isabel ikke tar seg nær av alle disse stygge kommentarene som enkelte spyr ut av kjeften sin . Er kun sjalue drittunger å mobbere som holder på med sånt ! Kan umulig ha det bra med dere selv !!!
      Kjære Isabel ❤ du er en nydelig person med en nydelig personlighet, du stråler å er deg selv, du har oppnådd så mye med livet ditt å du har all grunn til å være stolt, å det er det mange andre som også er av deg, digger bloggen din , digger deg å du å pierre er så utrolig herlige sammen, ønsker dere alt godt sammen❤ lev livet å gjør akuratt det dere vil ! Klem fra meg

    26. Pliiiiis mer skriving enn vlogger😩😩
      Er så irriterende når bloggere skal legge ut vlogger hele tiden, hvis jeg absolutt vil se vlogger så kan jeg gå på YouTube.

    27. De vlogggene her blir alt for mye. Så mye skrik, opp og ned i humør, banning og avbrytelser. Savner innlegg, holder med videoer for et år nå liksom.

    28. Du kan ikke diagnostisere gjennom en blogg kjære deg. Hadde det vært så lett for oss som sitter med pasienten! Hun er ung, gal, ruset på livet akkurat nå. La det være slik. Hun vil også gå opp og ned som oss andre!

    29. Hei, jeg håper du svarer på denne. Jeg har mindre pupper enn hva du hadde i utgangspunktet, skal ta silikon. Å kirurgen anbefalte 350 grm anatomiske proteser, moderat profil under muskelen. Hadde du tatt anatomiske igjenn? Eller ville du gått for runde?

    30. Du virker helt ekstremt sjalu noen ganger og hele denne kjæreste blogginga her blir sykt kleint. Gud så du babler :/

    31. Jeg er litt enig med de andre, det blir mye med annenhvert innlegg er en vlogg. Kan du ikke bare skrive nederst på et vanlig innlegg at en ny vlogg er ute? 🙂 så kan man bare gå innpå youtube selv, eller du bare legger ved link

    32. Hei, hadde vært gøy om dere holdt dere til vlogs, altså videodagbok, og kan heller ta challenges og Q&As som ekstra. Dere skulle jo gjøre dailyvlogs. Bare litt konstruktiv kritikk, fra en som ser mye på youtube.

    33. HAHAHA JEG DØR AV DEG😂😭 hadde gjort EKSAKT det samme selv om eksen min hadde reist på Paradise, og jeg har 5 andre venninner jeg kunne navngitt som hadde gjort det samme. Hahahaha ler så tårene triller av dette!!

    34. Enig i at vloggene blir for mye. Har i tillegg problemer med å forstå alt som blir sakt🙄 ja til bloggingen din før du reiste til PH og ble sammen med P igjen.

    35. Haha jeg syns du er kul Isabell! at du var villig til å dra ned til når han var der viser bare for høyt du elsker han. Det der er noe alle hadde hatt lyst å gjøre men ingen tørr å innrømme. Kjærligheten gjør oss gal 😂Dere er så fine sammen❤️

    36. Det er ikke mulig å adde subtitles på vloggene? haha, jeg skjønner ikke helt hva Pierre sier.. kanskje mye strev men!

    37. Heisann P & I! Har aldri følt behove for å blanda meg inn i andre sine forhold elle å måtta veta alt. Da e ikkje nødvendig. La paret få styra på sjølv tenke eg☺️ Men sjølvsagt eg da kjekt å høyra historien dekans, so lenge deko ikkje føle press eller noko om å dela da so er da ingen problem. Dette va ett valg deko tok og eg er kjempe glad på dekans vegne fortsatt❤️ Stå på ! Å Isabel du e queeeen ass!! Hahah, lo meg i hel når du fortalte at du prøvde å gjera alt fø å koma inn på PH sverige😂 Er so kjekt å sjå på kor grei P er med deg! Deko er ekta gledesspredara ✨ ISABEL du e ett kjempe bra forbilde! Om ikkje for andre so e du jaffal for meg 🦋 heia deko!! Beste helsing T☺️

    38. Dåk skriv at isabel ikje må vær frisk e SÆRRIØST SKADA, Heilt særriøst, ikje no meir og si om det 🙂 Men skada e dåk deffinitivt ♡ Må vær hærlig og høre sånner ting 🙂

    39. Jeg skjønner ikke forklaringen her, PH søker jo ikke folk til sesongen inntil to uker før avreise? Fristen er lenge før det, og de har nok av søkere for å si det sånn.

    40. Liker bloggen din, men du må virkelig slutte å snakke i munn på Pierre, blir ganske rotete å man detter fort av lasset med det dere prater om…

    41. Dere bruker så lang tid på å komme til poenget at man rett og slett ikke gidder å se på. Beklager… vlogginga er kjedelig og langtrukken.

    42. shiiit! Du må da få igjen for sillikonopperasjonen? Gone wrong!:O Er du selv enig? dette er ikke bra. Tok du det i utlandet?

    43. Til deg som skrev 23.37 du trenger ikke å være nedlatende og banne fordi man ytrer sin mening. Hun har en offentlig blogg og må skjønne at andre reagerer når hun snakker om guden deres. Det var unødvendig å be noen om å gå «for å lese koranen isteden» vi er i 2018, det er ikke slik at muslimer skal være mindre oppdatert på sosiale medier fordi de praktiserer.

    44. Du må jo la stakkars gutt få prate ferdig, OMG!!! Han er virkelig tålmodig med deg og den skrikete stemmen din, for et ork …

    45. Hei isabel.Jeg vil bare minne deg på å ikke si “allah” mens du er på toalettet/badet. Skjønner helt sikkert at du ikke var klar over det og respekterer deg i hvilken som helst religion du tror på. Men ordet allah er et mektig ord, så vær så snill og husk det til neste gang.Ellers så må du bare kose deg videre der nede!! <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg