MITT FØRSTE INNTRYKK AV LEGENDENE

Foto: TV3

Paradise Hotel starter straks på TV-skjermen, og jeg gleder meg vanvittig til dere skal få se mitt comeback i årets sesong. Jeg kan si såpass mye som at dere kommer til å bli sjokkert over hvordan jeg er i år, kontra hvordan jeg var i 2015. På hvilken måte kan jeg ikke røpe, men dere kommer til å skjønne det når det først starter. Uansett! I dag tenkte jeg å dele førsteinntrykket mitt av legendene. Jeg må nok si at jeg ble veldig overrasket over enkelte.

・ ANN MARIELLE ・

Jeg hadde nok litt fordommer mot denne frøkna, for jeg trodde at hun var litt bitchy. Jeg trodde aldri at vi skulle klikke bra, men der tok jeg grundig feil. Ann Mariel er verdens skjønneste jente, som jeg har blitt døds glad i! Hun er sprudlende, byr på seg selv og er så godhjertet. Dere vet jo at vi legender reiste til Mexico sammen, og i løpet av tiden vi hadde på flyplasser og da vi først ankom Mexico, fikk vi god tid til å bli gode venninner. Jeg håpet fra første stund at vi skulle få være på hotellet sammen, og ikke minst få passe på hverandre der inne. 

AURORA

Aurora har jeg faktisk hatt sansen for siden jeg så henne i hennes sesong. Hun sier jo så utrolig mye lættis at jeg vrenger meg i fullstendig latterkrampe. Hun er litt fisefin da, men det er jo tross alt slik det nesten må være når man er en “classy-girl”. Hehe! Aurora er en person som sprer veldig mye glede rundt seg, da spesielt på grunn av alt det sjuke som faller ut av hennes munn. Haha! 

SOPH

Soph hadde jeg ikke et spesielt inntrykk av, da hun var såpass lite med i sin sesong. Hun virket veldig god og hyggelig ut ifra det jeg har fått med meg, og det er også en person jeg har hatt det hyggelig sammen med på reisen ned. Samtidig er vi nok veldig ulike som individer. 

MAGNE

Når jeg tenker på Magne, tenker jeg i grunn bare på tørre vitser. Haha! Han har alltid en vits på lager, og jeg kan nok ikke påstå at de aaalltid er like bra, men han prøver i hvert fall! Hahaha. Neida, han er veldig hyggelig og ikke minst skikkelig snill.

MATHIAS

Åh, Mathias!!! 😄 Man finner jo absolutt ingen morsommere enn denne karen. Nå er det litt vanskelig å komme med førsteinntrykk når det gjelder han, i og med at vi var med i sesong 7 sammen. Han er i hvert fall en skikkelig god venn av meg som jeg ELSKER å være rundt. Det er få som får meg til å le like mye som det han gjør. Gud, jeg tror ikke jeg kan komme på en eneste negativ ting med Mathias. Det er nok absolutt ingen i denne verden som har et vondt ord å si om han. Tidenes gledespreder! Jeg ble SÅ glad da jeg fikk vite at han var en av legendene. 

PIERRE

Hihi, min elskliiiing! Den deiligste, snilleste, kjekkeste og beste mannen i verden. Hadde ikke han og jeg blitt spurt sammen, hadde jeg aldri takket ja. Pierre er en person som får meg til å føle meg sikker, trygg og glad. Hans nærhet betyr alt for meg! Samtidig er han en person som går ekstremt bra overens med absolutt alle, og han er godt likt av alle rundt seg. Gud, som jeg elsker denne mannen. ❥ ❥ ❥ ❥ Vanskelig å komme med førsteinntrykk om sin egen kjæreste, haha.

CARL AKSEL

Aksel er også en nær venn av meg, så det at han også var en av legendene gjorde meg fryktelig glad! Vi var en god gjeng med legender, må jeg si. Aksel er en person som byr ekstremt mye på seg selv! Han er typ aldri i dårlig humør og får alle rundt seg i bedre mood med sin egen energi. Har er superduper hyper konstant, haha. Jeg tenkte med en gang at det kom til å bli gøy på festene, for en fest med Aksel blir aldri kjedelig. 

41 kommentarer
    1. Når Pierre ikke kunne fly til mexxico alikevell fikk du snakket med han selvom du var i Mexxico?? Eller viste du ingenting i 1 månde før du røk ut av pH og fikk telefonen tilbake?

    2. Helt ærlig, er du mer skeptisk til å møte jenter fra tidligere sesonger enn gutter? Du er småfrekk mot soph her og for bare håpe du også blir på hotellet en stund eller blir det litt burn…

    3. “Jeg håpet fra første stund at vi skulle få være på hotellet sammen” Hva mener du med den setningen? Alle skulle vel inn på hotellet? 🙂

    4. Du vet at både Morten og Vegard faktisk ble spurt om å være med sant? Synes det er like rart som deg i og med at de verken er “legender” eller nye

    5. hva syns du om at erlend elias kaller sophie elise stygg, at han hvertfall ikke vil se ut som henne etter operasjon?

    6. hei 🙂 duu , jeg syns det er litt dumt når du forklarer hva du syns om ulike deltakerene som er med, fordi på en måte så forklarer du åssen forhold du har til de forskjellige , å får oss som lurer på om det er vennskap , drama eller andre ting sitter på en måte å vet hva du føler for de ulike personene å det ødelegger litt spenningen rundt dette . Syns ikke du skal skrive noe om det før episodene er ute

    7. Venter på deres “Daily vlog” hihi 😀
      Hilsen ei på snart 50 som har fulgt bloggen din i flere år, digger deg og din personlighet as. Stå på, for haters gonna always hate….sjalusi og misunnelse all over 😉

    8. Kan du lage en video hvor moren din reagerer på touch my body challengen deres? Hadde vært dødsmorsomt haha!!

    9. Ahhh 😛 var ikke så lett å se dere når dere ser ut som hvite statuer og mange andre var vanlig farge 🙈
      Men dei på strandå er også med som legender ?

    10. I fjor var paradise så kjedelig at jeg stoppa å se på det, men jeg føler det blir bedre i år☺️

    11. Jeg gleder meg så syyyykt til å endelig se deg på Paradise igjen 🙂 veldig dumt at Pierre ikke kunne alikevell.. dere er så nydelige sammen <3 husker forresten du sa en gang at du streamet på en side som het watch series eller noe, hva var det den het? Har prøvd å finne uten lykke hehe. Anyway, ønsker dere en nydelig dag i Marbella <3

    12. Hei! Ville bare tipse deg om en skoside, siden du er en shopaholic <3
      Lolashoetique heter den. De har helt sinnsykt(!!) mye fine sko. Og det er billig i tillegg. Eneste er at frakten koster en del i forhold da, men overhodet ikke så ille! Anbefaler deg å se på siden hvis du ikke allerede vet om den. Se også på instagramen deres! 😀

    13. Hva er det med folk som skriver slike kommentarer som den over her? Blir oppgitt over menneskeheten 🙄
      Håper ikke du tar deg nær av den i det hele tatt eller andre stygge kommentarer, det er jo de som klikker seg inn på din blogg. 😉
      Digger bloggen din og deg, gleder meg til å se deg på ph igjen!! 💕💕

    14. Anonym: stopp. Ikke si sånt til mennesker. At de skal drepe seg selv. Det er stygt. Tror ikke du egentlig mener det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg