EN KJÆRESTES STØRSTE MARERITT

 Processed with VSCO with av8 preset

Finnes det noe kjedeligere enn å være med dama på et svært kjøpesenter? Hahaha! Jeg syntes så synd på P når jeg insisterte på å dra til kjøpesenteret La Canada her i Marbella, for jeg ville da spesielt inn å snope på Sephora. Heldigvis har jeg en veldig snill kjæreste som ikke klager og blir med til tross for at han synes at det er gørr kjedelig. Han klarte seg ganske fint da, det må jeg si! Jeg tror at sushien hjalp veldig på, og jeg var så klart taktisk smart som fristet med det FØR Sephora. Haha! Det gikk ikke lang tid før han campet på en av stolene der inne, og satt der til jeg var ferdig. Jeg er helt umulig når det kommer til sminke. Det er jo så sykt gøy å gå rundt å swatche alle highlighters og leppestifter jeg kommer over. Jeg har et problem når det kommer til leppeprodukter og highlightere forresten. Jeg har et svært lager med alt for mange av begge deler, men likevel er det ALLTID det jeg kjøper når jeg handler sminke. P mener at jeg ikke trenger alt jeg kjøpte, og det har han 100% rett i. Jeg må bare likevel. Jeg tror at flere av dere kan kjenne dere igjen i det? Det kommer jo alltid ut noen nye, spennende produkter som man hører så mye bra om, og da er det lett å falle for fristelsen. Men helt ærlig, trenger man eeegentlig 45 forskjellige NUDE leppestifter? Jepp. We do. Gutta vil aldri forstå. 😉 

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

La Canada var hvert fall veldig fint og ikke minst stort! Dit vil jeg absolutt anbefale dere å dra dersom dere er shopping-gærne og befinner dere i Marbella/Malaga. De har alt fra Bershka, Pull & Bear, Zara, Sephora, Douglas, en EGEN NYX butikk (døds kul!!), Mac.. Ja, you name it. De hadde masse utvalg! Vil man derimot på de mer luksuriøse butikkene, vil jeg anbefale dere å dra til Puerto Banus. Der har de Gucci, Louis Vuitton og alle de butikkene. 

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

Hahaha! Se stakkaren 😅

39 kommentarer
    1. Helt omvendt her 😅 kjæresten syns det er helt greit å shoppe mens jeg hater å tråkke rundt på et senter. Med mindre det gjelder treningsklær! Går aldri på kjøpesenter med mindre jeg VET hva jeg skal ha.

    2. En kjærestes største mareritt er vell når han/hun er utro??? Og jeg som har opplevd dette blir jævlig forbanna når du bruker dette som overskrift til dette innlegget

    3. Har vært i marbella siden jeg ble født! Vet alt om stedet, sykt kult at dere har flyttet dit!!✈️

    4. Hahah er du seriøs nå 17:56??? Jeg har også opplevd utroskap av værste sort, men du må da virkelig forstå at hun ikke mener det bokstavelig? Jeg tok det ikke innpå meg eller at hu mener det der er værre en utroskap. Blir helt matt av alt dere skal pirke og finne på jeg.
      Og forresten, det værste marerittet er vel død? 🙂 hvis ikke er du heldig om du føler utroskap er værre.

    5. Hvorfor tilbringer han ikke tid med vennene du har sagt dere har i Marbella i stedet for å følge deg på shopping?

    6. Det er veldig underholdende at du kan dele veldig mye personlig på bloggen, men det å spørre om hvorfor Pierre ikke er med venner istedenfor shopping med deg, er tydeligvis å være “ekstremt interessert”. Du fremstår veldig hårsår i den kommentaren der.

    7. Hei hvor kjøper du dine bikinitopper/ sports bh? Har et problem med at jeg ikke finner sportsbher som e smale nok rundt og store nok cups…

    8. Har du vurdert å gi Pierre lønn? syns han fortjener det. Du burde gi halve lønnen din til han. Hvorfor handler du 12 kilo klær til deg selv og ingenting til typen din? Du som
      Tjener 300.000 i mnd liksom?

    9. Anonym: En gang i tiden jobbet vi sammen, og da fikk han sin cut. I dag jobber vi ikke sammen, han jobber med YouTubekanalen og jeg på bloggen alene. Derfor er det ikke naturlig 🙂

    10. siden du er så flink med å passe på hudfargen din. kansje du kan lære Pierre det også… han er jooooo xtrem hviiit… han er mye kjekkere tææææn. #noshade

    11. Syns du har en herlig latter jeg! Du har en veldig fin utstråling og et vakkert smil som gjør deg så fin på en måte. Ikke hør på alle de stygge kommentarene, selvom jeg skjønner det ikke kan være lett. Syns du er sterk som klarer det, og reiser deg opp gang på gang. Syns du er et vakkert menneske som gir alt du har <3

    12. er man blogger må man jo regne med at folk spør om ulike ting de ikke får vite om på bloggen, for du har jo valgt å være en såpass offentlig person. Så er det ikke litt feil å svare på innlegg med «hvis det er så interessant»?

    13. Slemt. Men drar man kjæresten på shopping bør man yte noe tilbake. Feks la han knulle deg når dere kommer hjem

    14. Kva er vitsen med å ha med kjæresten for å shoppe? Med mindre målet er å kjøpe noko de skal eige saman, er det jo berre å kaste bort tida hans! Ein smart fyr burde ikkje gå med på noko så meiningslaust. Ein slik type ville eg hatt null respekt for.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg