MIN NYE VESKE

reklame ⎮ annonselenke

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

MOSCHINO BACKPACK HER

Jeg er forelsket! Pure perfection. Jeg har fått sansen for ryggsekker den siste tiden, men det er viktig at de er classy og trendy! Det synes jeg virkelig at denne lekre saken fra Moschino er. Døds fin! Perfekt til hverdags, og til og med til skole/jobb. Liten og praktisk, men samtidig plass til alt du behøver i løpet av dagen. Var ikke den fin, vel? Lommeboken min er veldig happy, da jeg eeegentlig har veldig lyst på både en fra Gucci og en fra LV, men jeg tok til takke med denne i og med at den var såpass fin. Flink frøken, for once. Haha! Gjett hvem som er i sparemodus? 😉

32 kommentarer
    1. Den var faktisk helt NYDELIG! Sekker er så mye mer praktisk og syns jeg, store vesker som bare gjør vondt å bære på har jeg aldri forstått 😅 comfort first!

    2. Litt teit spørsmål, men hvordan bh størrelse bruker du? Jeg hater å prøve i butikker og bestiller også helst fra nettet men jeg finner lissom aaldri noen som sitter helt perfekt.. har ca like store pupper som deg! Klem fra meg 😁

    3. La først merke til det nå at overskriften sier veske og ikke sekk. Gikk det litt fort i svingene? Haha

    4. Skjønner ikke helt hvordan du tenker, siden du svir av flere titusen lapper på Nelly i måneden så kan du jo heller fint unne deg en LV og Gucci.
      Skjønner ikke hvordan du mener du er flink.
      Kjøp heller noe med kvalitet fremfor å kjøpe flere plagg fra Nelly som kanskje blir brukt 1-2 ganger.
      Mener dette kun som konstruktivt. Fort å bli stemplet som hater om man kommer med noe slikt.
      Men jeg følger deg og liker deg. <3

    5. Du har en vanvittig fin kropp, lurte bare på på du har trent for å få magen så flat og fin strukturert eller om du heldig og er født med slik mage? 🙂

    6. Var det en sjeik fra Dubai som kjøpte sekken til deg? Siden du gikk rundt nesten halvnaken i et muslimsk land. Hvor mange fikk du tak i etter å ha vært der 2 ganger i en måned

    7. Du ser sykelig tynn ut. Hva har skjedd? Har du spiseforstyrrelser? Hvor mye veier du 42 kilo? Skjønner ikke hvorfor du ikke innser hvor sykelig tynn du er.

    8. Jeg har ikke tenkt på det før, men Moschino MÅ jo ha de perfekte veskene for deg. Mye bling og gjør mye ut av seg, og så er det gjort med humor. Du burde sjekke hele sortimentet deres, de har så mye gøy!

    9. Måtte du vise den sekken? Nå får jeg den ikke ut av hodet. Haha si fra om du legger den på tise noen gang. Fattig student

    10. Ska også kjøpe mæ denne, bare i rosa da 🙂 Den e sååå fin ♡ Bare husk hængelås på glidelåsen om ikje kan det bli tyveri når du går me den, og det e ikje kult 🙂

    11. Kjære Isabel, tenk litt på hvordan du beskriver dette som en ?veske på budsjett? og at du er i sparemodus… ja, den er billigere enn Gucci, men for størsteparten av Norges befolkning er dette et luksus-innkjøp som man sjelden unner seg. De fleste av dine lesere er unge jenter som bare kan drømme om en slik veske. Tenk litt på hvordan de føler seg når du fremstiller dette som en billig veske, eller hvordan det er for foreldre som strever med å få endene til å møtes, når barna deres leser dette og blir påvirket av det. Du bidrar til at de får et helt feil syn på hva som er normalt å bruke på ei veske. Jeg sier ikke dette for å kritisere dine innkjøp, du har selvfølgelig rett til å bruke pengene dine som du vil. Kun en oppfordring til å tenke gjennom hvordan måten du formulerer deg på kan oppleves for andre. klem fra meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg