MEG PÅ PH-PREMIEREFEST I 2015

Shit! Kjenner dere igjen jenta på bildet, eller? Jeg gjør knapt det selv, haha. Jeg har jammen forandret meg siden 2015. Dette bildet er tatt på premierefesten til Paradise Hotel da jeg deltok i 2015. Først og fremst: kan vi snakke om hvor SYKT fort tiden har gått siden den gang? Det er seriøst skummelt å tenke på. Det har skjedd så utrolig mye i livet mitt siden. Livet mitt ser totalt annerledes ut i dag, enn det det gjorde da. Ikke bare livet, men også utseendet mitt ser helt annerledes ut. Det blir spennende å sammenligne bildene fra årets premierefest (som forøvrig er neste mandag) med bildene fra 2015. Haha! Forskjellen er ikke liten.

33 kommentarer
    1. Eneste som er forandret er jo nesen. Men ansiktet blir veldig forandret med forskjellig nese , det er jo du et bevis på:) syns du var og er vakker nå<3

    2. Utrolig vakker <3 Eneste jeg må si er at bryna ikke var de beste jeg har sett, du har utrolig bra bryn nå!

    3. Hvordan holder du deg tynn? 😊 og har du høy forbrenning? Spør siden jeg ser at du spiser usunn mat og holder deg tynn 😊

    4. Fin og naturlig i 2015. Er først nå jeg ser hvor mye du har forandret deg når man får se et gammelt bilde.

    5. Hei Isabel! Må bare si at jeg elsker vloggene til deg og Pierre. Ikke bare fordi jeg liker innholdet, men fordi at kjemien mellom dere to er så sinnsykt bra og man kan se respekten dere har for hverandre. Man merker også at dere samarbeider utrolig godt, noe som er viktig. Dere er rett og slett et fantastisk team! Jeg heier på dere to, og det er så godt å se deg STRÅLE <3
      Masse klemmer fra meg <3

    6. Stor forandring på 3 år ja. Spennende å se hvor mye mer du klarer å ødelegge deg selv de neste 3..

    7. Håper ikke alt hatet du får påvirker deg for mye. Du var nydelig da og du er minst like nydelig nå <3

    8. “Jeg har jammen forandret meg siden 2015”
      Det burde ikke komme som et sjokk når du har brukt tusenvis av kroner på å nettopp forandre deg.

    9. Vet du hva, du er like fin uansett hvordan du ser ut/hva du har på deg/med eller uten sminke eller ikke minst- uansett hva folk sier om deg! Du er deg selv og det skal folk respektere. Hva du endrer eller gjør med utseende er uvesentlige ting som ikke forandrer på den du er. Det er ditt valg og hvis noen ikke liker det eller mener det er feil så la dem mene det. La dem erfare livet og hvor lite betydning det har etterhvert. Det er hvordan man møter livet, hvordan man håndterer utfordringer og motgang som er det viktigste. Hvis man er seg selv men er snill mot andre vet jeg man får det såååå mye bedre med seg selv. Ikke mange hadde fått til det du gjør og ikke mange hadde taklet alle useriøse kommentarer slik du gjør. Folk må se ting fra litt forskjellige perspektiver før de klemmer ut av seg alle tragiske kommentarer.
      Jeg heier på deg og synes du er utrolig smart, morsom og reflektert til å være så ung. Og jeg liker å følge dere, lese bloggen og det som er selv om jeg sikkert er for gammel 😁 fortsett den gode jobben!
      Klem fra livserfaren 36 åring.

    10. Nydelig før- nydelig nå ❤️👌 og jeg tør vedde på at om ingen visste om operasjonene dine, og skulle rate ditt utseende ved å få se et bilde fra før og nå, så hadde nå fått høyest rating garantert. Det virker som om at med en gang en person har operert seg så skal folk (mest jenter tipper jeg) si at man er stygg. Det virker som om at det er helt tabu og si at du ser skikkelig flott ut, for det gjør du virkelig 👌❤️💋 jeg selv ville nok ikke operert rumpen, men jeg skjønner at du tok nesen. Du har penger og mulighet for å endre på noe som du hadde store komplekser med, og nesen passer så mye bedre ditt fjes nå 👌❤️ hva er det som er så gale med det? Mange blir nok sur og misunnelig fordi de selv ikke har penger og mulighet. Du er vanvittig hot isabel, og jeg digger deg 😉😁😁 elsker at du er så full av energi og byr så mye på deg selv 👊👊 tror du er en veldig gøy person å ha i livet sitt!! 😁 veldig kjekt med deg og pierre og stå på videre med YouTube, dere gjør en fantastisk god jobb 🤗🤗😍😍 stor klem til dere 🤗🤗 PS. Latteren din er helt herlig og gjør meg i godt humør 😘😘

    11. hvorfor prater du alltid om ditt gamle utseende(naturlige utseende) som noe stygt? du ser jo akkurat ut som søstrene dine og moren din..

    12. Jeg synes egentlig ikke du har forandret deg så mye jeg da. Nesen er jo veldig annerledes, men ellers er det vel bare hårfarge, vipper og måten du sminker deg på som utgjør den store forskjellen 🙂

    13. Ser mer og mer at uten operasjonene så ligner du utrolig masse på dine søsken! Sånn som du ser ut nå derimot tror jeg ikke Sidra en gang er søstera de

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg