MORNINGS IN MARBELLA

reklame ⎮ annonselenker Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 preset

ADIDAS BUKSER HER ⎮ ADIDAS T-SHIRT HER ⎮ SNEAKERS GUCCI

God morgen fra Marbella! Først og fremst vil jeg ønske alle dere fab damer en AMAZING dag!!! We rule 💕👊🏽 I dag startet vi morgenen med en aldri så liten powerwalk. Det er ikke ofte jeg gjør det, men shit så forfriskende det er! En skikkelig fresh start på dagen. Det er så fint her vi bor! Jeg er skikkelig glad for at vi fant en så fin leilighet, i et så fint strøk/nabolag. Det føles dessuten veldig trygt ut her. I tillegg har vi møtt på flere svensker i heisen, så vi er ikke de eneste som har flyktet fra kulden. Jeg knipset et par bilder til dere fra vår lille powerwalk, forresten. Det er kanskje litt gøy for dere å se hvordan området vi bor i ser ut? Her er i hvert fall et lite bildedryss fra nabolaget vårt. Se så nydelig det er her! 🌴

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 preset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 preset

Beautiful! Jeg kommer til å savne Marbella litt nå som vi reiser på ferie, men vi kommer tilbake igjen så fort været er bedre. 😚

23 kommentarer
    1. Hei! Jeg synes du Isabell, fortjener skryt for merkingen din om dagen! “Reklame: annonselenke for Nelly” er akkurat det som står i veilederen til Forbrukertilsynet når det gjelder denne type reklame. Jeg synes det er kjempeflott at du merker alt, at du merker tydelig og det gjør meg ingenting at du dermed får “mye” reklame på bloggen. Du fremstår ryddig og ærlig når det kommer til dine samarbeidspartnere og det håper jeg du fortsetter med, uryddig merking, kreativ merking aka forsøke å omgå regelverket og snikreklame/produktplassering gjør en bare irritert siden reglene nå er kjent for de aller fleste. Så: veldig bra, Isabell!

    2. På snap storyen din sa du at du ikke ønsket deltakere i paradise hotel som skulle bli demokrater? Hva mente du med det? Vet du hva en demokrat er i det heletatt?

    3. Du sa på snap at du ville være den første til å komme med react-videos på PH, men hvis du hadde fulgt med hadde du fått med deg at Kristin og Dennis har holdt på med dette en stund nå..

    4. Marbella venter alltid 😉 men sykt digg å dra til paradisiske eksotiske steder, selvom de ikke akkurat egner seg å bo over lenger tid som Marbella! Dere lever livet og det er det beste med alt!!! Goaldigger!! No haters!!👊💖

    5. Kan du lage en public spotify konto med alle sangene du hører på? Trenger inspirasjon og ny musikk, og til nå virke det som me har ganske lik smak

    6. Digger virkerlig bloggen din, men er sykt irriterende at du poster «svarer» på snap når du faktisk ikke svarer på spørsmålet.

    7. Du er så fiiin! Og det ser herlig ut der!
      Hvordan holder du deg så fin og brun? Bruker du selvbruning eller er du bare gylden av natur?

    8. Du som har så tykt hår; hvordan takler du å ha det løst? Jeg har også tykt hår, men tror ikke det like tykt som ditt, men jeg holder å svette ihjel når jeg har det i nakken. På sommeren går det bare ikke :p Hahah

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg