NEXT STOP… ✈

Hei babes! Jeg tenkte bare å titte innom for å vise at jeg lever. Jeg oppdaterte jo ikke noe i går, noe jeg er lei meg for. Jeg forklarer litt mer i neste innlegg, for nå blogger jeg nemlig fra mobilen. Verste jeg vet, haha. Jeg er på flyplassen i Málaga nå, og skal straks boarde. Next stop: Oslo! Jeg blir hjemme i noen dager, før det bærer avgårde på neste ferie. GUD som jeg gleder meg til å treffe venner og familien min igjen. Jeg har savnet de litt for masse. Først var jeg jo lenge i Mexico på innspilling til Paradise Hotel, og etter det rakk jeg så vidt å være hjemme før vi flyttet til Marbella. Uansett! Jeg ville bare stikke innom kjapt. Vi skrives fra kalde Norge senere. Gleder meg ikke til minusgrader og snø ass… BRRR!

30 kommentarer
    1. Haha jeg hadde ikke så mye bagasje da jeg flyttet 7mnd til Australia en gang 😅 verken dit eller hjem. Shit

    2. Flyr du rett fra Oslo til neste destinasjon siden du har med så mye bagasje eller skal du tilbake til Marbella før du skal ril den eksotiske destinasjonen ?

    3. Ser ikke ut som det er så varmt i Marbella heller 😂 Dei er godt innpakka folk , ser det ut som på bildet fra flyplassen 😍 vel heim 😘

    4. Jeg så mystorien din og ble så lei meg, ingen fortjener å bli latterliggjort på den måten, heldigvis er det mange som støtter deg❤️ You go girl! Btw hva synes du om Vegard? Har han noen gang gjort deg til latter?

    5. Jeg tar meg nesten aldri tid til å kommentere blogger, men etter å ha sett debatten i går må jeg si noe. Jeg ser at de fleste bloggere, deg selv inkludert, deler opp lesere i to kategorier: Fans og haters. På snapchat har jeg sett at du får en del stygge kommentarer, men også noen saklige der du tror personen kun er ute etter å ta deg. Jeg håper du kan se på denne som saklig kritikk og ikke hat.
      Om du vil bli sett på som et godt forbilde, kan du ikke begynne å skrive om noe inspirerende? Jeg vet du blogger om hverdagen din hovedsakelig – men om du plages av hvordan media omtaler deg på, kan du ikke gi de noe å rose deg for også? Ta opp noe i samfunnet du bryr deg om for eksempel. Hva som helst. For selv om du er et menneske som ikke bare består av plastisk kirurgi, pengebruk og pent utseende så er det nesten alt vi ser. Hva med å vise deg som person på et dypere plan? For eksempel det at du tar opp mobbing, er kjempekult! Åpenhet er kult. Sårbarhet er kult. Ditt pengebruk, reiser og outfits er underholdning, men det stopper der.

    6. Og BTW snaaaaart paradise,gleder meg såååå sykt til å se deg!!!! Håper du rocker og vinner hele driten. Så kan du vise de dumme haterne

    7. Åneiiii😭😭 sist jeg var på oslo lufthavn møtte jeg på deg, men turte ikke si hei… så deg igjen nå, og prøvde veldig veldig hardt. Men du så ut til å være litt opptatt, også prøvde jeg å gå litt mot deg, men turte ikke akkuratt sngripe heller😂 faen😭💔

    8. Tar dere med alle tingene? Eller lar dere noe være igjen i leiligheten, eller har dere flyttet ut derfra nå?

    9. Bare en liten tanke: Hvorfor får du så mye hets pga operasjoner osv når visse andre toppbloggere har opperert like mye som deg men de blir ikke hetset med…? Synes det begynner å bli nok nå. Stå på videre Isabel, klem

    10. Sophie Elise har gode verdier og sterke meninger om ting hun brenner for og er snille med alle men likevel mottar hun masse dritt, hvordan kan du tro at DU skal slippe unna når du ikke har noen positive sider whatsoever?

    11. Hvilken foundation og hvilken farge har du på dette biler? Og hvilken leppestift og farge har du? 🙂 kan du ikke bare svare for jegchat spurt om det sååå mange ganger før??:);)

    12. Hei 🙂
      jeg lurer på om du tror du ser penere ut slik som du gjør idag kontra tidligere da du var me på paradise hotel?…
      jeg husker deg som den peneste naturlige damen som sjekket inn, orker ikke forklare mer, poenget er at du burde blitt slik du var, og ikke forrandre på det…
      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg