JEG DRAR IKKE PÅ PREMIEREFESTEN I KVELD

 Processed with VSCO with av8 preset

Det er takket være dere at jeg våger å skrive dette innlegget, akkurat slik sannheten er. I kveld er det premierefesten til Paradise Hotel 2018, der jeg er en av årets deltakere (eller, legende da). Denne dagen skal være gøy og noe man kanskje har gledet seg til i lang tid. I mitt tilfelle har det vært noe jeg har sett frem i mot, spesielt fordi at det er mange fine mennesker som jeg savner og som jeg har gledet meg til å få klemme på igjen. Dessverre blir det ingen fest på meg i dag. Det har jo stormet ordentlig på de siste dagene, og jeg har nok gått litt i kjelleren på grunn av alt. Et menneske kan bare stå i mot all hat og negativitet til et visst punkt, før begeret renner over og man ikke lenger klare å late som at alt er glitrende fint. Dagen i dag har jeg brukt til forberedelser. Jeg har vært hos frisøren og fikset håret, og jeg har vært på negltime. Jeg skulle jo være fin på festen i kveld, ikke sant. Dessverre har det seg slik at denne personen som har mobbet meg over lengre tid i media kommer til å være tilstedet på premierefesten. Jeg har sagt i fra til TV3 at jeg synes at det er ubehagelig og vondt at jeg skal måtte bli utsatt for enda mer uthenging i kveld (da det var det som skjedde da han var i Mexico for to måneder siden også). Til tross for at jeg takker nei til intervju selv og tar avstand, går han rundt å spør de andre deltakerne ekle spørsmål om meg. Stakkars hun ene deltakeren, hun ble helt satt ut når hun plutselig fikk en kommentar på at hun ikke hadde så “harry og lange negler som Isabel Raad”. Dessuten har det blitt postet et klipp på Harm & Hegseth sin instagram konto hvor han går å spør en av de andre legendene hvorfor hun tror at jeg “boikotter VG”. Alt på grunn av at jeg fint takket nei til å bli intervjuet av han, fordi at jeg synes at det er veldig ukomfortabelt med tanke på at han har begitt seg ut på en heksejakt på meg.

TV3 gjorde dessverre ikke så mye med det som jeg kanskje hadde forventet, annet enn at de sier at de forstår og har gitt klar beskjed om at jeg ikke vil intervjues. Den samme løsningen hadde de da jeg var i Mexico nå, men ikke hjalp det. Derfor synes jeg rett og slett at det er vondt å dra på den festen i kveld, når en person som mobber, håner og latterliggjør meg skal være tilstedet. Jeg synes helt oppriktig at TV3 burde ta tak i det og stå opp i mot mobbingen som skjer, og be VG om å sende en annen journalist da det Morten driver med ikke er innafor overhodet. Det skjedde dessverre ikke, noe jeg har fortalt dem at jeg synes er ekstremt trist. Mobbing er ikke greit, og jeg skal ikke måtte bli utsatt for noe slik igjen, spesielt ikke når alle er klar over alvoret og alt som skjer. 

Jeg synes at det er døds kjipt, for jeg hadde virkelig sett frem i mot denne dagen. Jeg savner mange av de fine menneskene jeg har blitt kjent med, og jeg skulle gjerne fått ta en ordentlig fest med samtlige igjen. Samtidig er det ikke verdt å ofre min egen psyke for dette. Jeg har ikke hatt det noe særlig i dag – ei heller de siste dagene, helt enkelt fordi at jeg lar alt gå såpass inn på meg at jeg ikke klarer å dra i kveld. 

Uansett. Jeg vil bare være ærlig med dere og fortelle dere grunnen til at jeg befinner meg hjemme i kveld. Jeg skal koble helt av, logge av sosiale medier og være for meg selv. Litt alenetid behøves nå. Det er viktig å høre på sitt eget hodet, og passe på at man selv har det bra. Jeg kommer meg nok sterkt ut av dette også – det er sikkert og visst. Akkurat nå behøver jeg bare litt tid til å bygge meg selv opp igjen. ❥

155 kommentarer
    1. Veldig rart av TV3 at de velger å prioritere Morten i stedet for deg, når det faktisk er du som er deltager!
      Dessverre viser det jo bare at de er mer opptatt av drama og penger enn å ta vare på deltakerens personlige trygghet.

    2. Tror du er en av de svakeste personene jeg vet om. Prøv å bli mobbet på ekte du, så kan du uttale deg. For det Morten holder på med er ikke mobbing. Hele greia er et luksusproblem. Men kos deg hjemme i kveld, gråt deg i søvn mens de andre er ute å koser seg og har the time of their life.

    3. Hun svarte jo at du antageligvis hadde noe å skjule da 🙂 Kanskje Morten ikke skjønte hvorfor du takket nei og ville høre med de andre om det er en spesiell grunn? Ikke overtenk hver minste ting så mye <3 det er ikke sunt i lengden

    4. Silje: Han er veldig klar over hvorfor jeg takker nei, da jeg har fortalt han det selv for leeenge siden, og takket nei til hvert intervju siden. Det er ingen nyhet.

    5. Du sier du er fornøyd med alle operasjonene du har utført, så hvorfor drar du ikke i kveld og hever deg over det hvis du selv mener du ser bra ut? Men istedenfor du gjemmer deg og synes synd på deg selv enn å dra og stå opp for deg selv..

    6. Han er en dritt som tydeligvis må trykke ned andre for å være morsom og få seere. Screw him! Det må da være bedre og viktigere ting å prate om i stedet for å henge ut andre personer,, jeg tenker: hva faen er du liksom mann, 15?
      Stå på ditt og hold deg for god til å.omgås slike mennesker:)

    7. Veldig godt å lese at du tar tid for deg selv, iblant er det alt som trengs. Forstår også veldig godt at du ikke vil på festen, så veldig synd at det ikke blir gjort noe med av de ansvarlige, da egentlig du burde vært der istedenfor han.
      Jaja, du får ihvertfall slappe helt av resten av kvelden kose deg mye uansett!<3 Klem til deg!

    8. ønsker deg alt godt,
      kommenterer sjeldent innleggene dine, men akkurat dette vil jeg pointere var svært voksent og fint skrevet. Jeg synes det virker ut som du har klart å ordlegge deg bedre den siste tiden og respekterer deg stort for at du hever deg over M**** og ikke henger han ut med navn selv !!
      Det kommer en dag i morgen <3
      https://www.youtube.com/watch?v=biwyqBjfPU8

    9. Dette er forståelig, og som du sier så burde TV3 gjort noe med det, når du er med på programmet. Burde vel gi mer mening at du er der enn at han må være der. Hadde faktisk trodd du skulle gi F i han, men viser jo faktisk at dette virkelig går inn på deg når du dropper festen til tross for at du har sagt du gleder deg tidligere. Skal Pierre også droppe?

    10. Noen har vel ikke selvrespekt. Men jeg beundrer deg så sykt for hvordan du står opp for deg selv og tar vare. Det er så viktig i denne verden. Det du har bygget opp nå kan neppe slås ned kun av hans hat alene. Fokus på det gode sier jeg💕 digger deg!

    11. Du burde aldri la mobberen vinne, ikke la han på denne måten “styre” livet ditt. Synes du burde møte opp og heller bare være sterk og ignorere ham, mens du bryr deg om ditt:) skjønner dog at du synes det er ukomfortabelt og vanskelig!

    12. Kommer Pierre gå på premiärfesten ändå fast att du inte ska?
      Ps. Stå emot allt hat och låt ingen påverka dig så här! Om du vill gå på premiärfesten, do it! Han ska inte få stoppa dig från att få ha roligt och göra det du vill. Det här är precis vad haters vill uppnå, få dig svag och ledsen. Så visa dig stark och skit i den där Morten och gå dit ändå. Låt inte han uppnå det han är ute efter du är såååå mycket starkare än honom och alla andra haters!<3

    13. Forstår godt at du ikke vil dra. Men skulle virkelig ønske du gjorde det, for dessverre er det akkurat dette han vil. Han vil skape en reaksjon hos deg, og det gir du han. Jeg klandrer deg ikke, hadde vel mest sansynlig gjort det samme selv. Men stå på, og prøv å tenk på hvor boss ass bitch du faktisk er. Et sted inni deg vet du nok at all hetsen kommer kun av sjalusi, og det er ingen av de som står bak som kjenner den virkelige deg.

    14. Forstår deg godt! Jeg har alltid likt Morten Hegseth, og Vegard Harm. Men, jeg stiller spørsmålstegn ved oppførselen hans mot deg nå. Virkelig ikke greit. Toppa seg med kommentarene han hadde på «Debatten» på NRK. Virker virkelig ikke som han forstår at du er et menneske med følelser. Han burde ta noen skritt tilbake, og tenke over hva han gjør/har gjort. Støtter deg.

    15. For noe dritt! Synd du må gå gjennom dette! Men jeg hadde faen meg dratt om jeg var deg, kun for å vise at du ikke lar deg knekke av en simpel mann som kommer med ubetydelige og idiotiske ytringer, men fullt forståelig at du står over også! Gleder meg til du er back! Gonna be amazing. Hadde det ikke vært for at du er med i paradise i år, hadde jeg aldri giddet å se, da jeg egentlig føler meg for gammel til å se… haha, 24 år snart. Men så den forrige sesongen du var med, og det var simply the best season ever! Stå på, ikke la deg knekke! Du har en hel fanskare i ryggen Bella❤️❤️

    16. Ikke la han ødlegge for deg😘 Hev deg over han! Reis og kos deg med de du er glad i å drit i det han sier om deg

    17. Du er uansett ihvertfall skjønn fra topp til tå, utvendig og innvendig. Hva spiller det for noe rolle at man har fikset på ting, så lenge det er pent, og at man selv er happy med det… da kan alle langhalsede storører klappe igjen nebbene sine og rett og slett, la være og si noe, folk må bli flinkere til og godta at andre faktisk kan være penere, rikere, mer overfladisk enn hva som kreves av A4 suporterne uten og måtte slenge med leppa..

    18. Vet du, syns du skal dra på den premierefesten, å STRÅLE! Drit i at Morten er der, det han driver med er utrulig barnslig og umodent! Morten H burde virkelig skjerpe den snåle ræva si, førr den der håninga han hold på med e så teit å idiotisk!! Du lar på en måte han vinne med å ikke dra! ❤️ Men u do u, jeg hadde værtfall dratt med hodet hevet, å kost meg❤️

    19. Så trist å lese :/ men prøv å hev deg over han, det er han det er synd på som holder på sånn som han gjør! Det er han som burde skamme seg! Syns du skal dra og kose deg å overse han, for han er ikke verdt noe og han må ha store problemer med seg selv når han holder på sånn som han gjør.
      Men jeg skjønner også hvorfor du velger å ikke dra og da syntes jeg det er veldig dårlig gjort av TV3 og heller ikke skaffe en annen til å intervjue! rett og slett fordi da kan du føle deg trygg og kose seg, men også vise han en lære penge på at det han driver med IKKE er greit.
      Husk, ikke la dette gå inn på deg, du har fantastike lesere som støtter deg. Det er han som blir sett dumt på når han holder på sånn som han gjør, ikke du <3

    20. Spørsmålene om deg vil jo komme uavhengig om du er der eller ikke. Synes det hadde vært mer typisk deg å heve deg over et smålig menneske som Morten, og faktisk dra på den finalefesten og ha det gøy. Ikke la han ødelegge mer for deg. Jeg hadde gledet meg til å følge snappen din i kveld, men men.. 🙁 Forstår selvfølgelig at det er ditt valg, men bare synes det hadde vært en god mulighet til å vise følgerne dine at man aldri skal la mobberne vinne, men stå med rak rygg og være stolt over seg selv!

    21. Mobbing skal ikke tolereres uansett! Bra at du setter ned foten, men utrolig synd at tv3 ikke gjør noe med det slik at det er deg det går ut over når det helt klart er mobberen som burde vært hjemme i dag! Stå på Isabel, du er råtøff

    22. Burde jo være fult mulig å sende noen andre enn Morten! Helt enig med deg at tv3 burde gjort mer, når du gir så klar beskjed. Trist at du ikke får dratt på festen. Stor klem <3

    23. Jeg blir oppriktig trist av å lese dette Isabel! Jeg syns alt du har gått igjennom de siste dagene er utrolig trist og tragisk! At en voksen mann kan oppføre seg på denne måten og tro at det er okei?! Og hvorfor i hælvette bryr folk seg så sinnsykt mye om hva andre gjør med sin egen kropp! Herlighet det er da opp til hver enkelt person hva de velger å gjøre med kroppen sin! Hvorfor lage så mye oppstyr over det?
      Jeg synes du er helt utrolig nydelig, ja du var fin før du opererte deg men helt ærlig syns jeg du er helt sykt vakker nå! Du har ett unikt utseende og ser virkelig helt smashing ut! Ikke minst skiller du deg ut på en god måte! Så hva alle andre velger å si og mene, vit at det finnes mennesker som vil deg vel uansett hva du har gjort med kroppen din eller ikke. Jeg syns du virker som en genuint god person! Og jeg heier på deg og unner deg alt du har fått til!
      Og til alle de som sier at du ikke blir utsatt for mobbing; Mobbing kommer i forskjellige former, man trenger ikke å bli fysisk skadet for at det er mobbing. Ord gjør like vondt om ikke mer vondt. Og selv om jenta er en offentlig person så betyr ikke det at hun ikke blir utsatt for mobbing! Offentlig person eller ikke, hun er et fuckings menneske med følelser og skal ikke måtte gå igjennom alt hun må igjennom bare fordi hun er ett kjent ansikt! Hun velger ikke dette selv! Tenk dere om før dere snakker høyt om dette! Dette har pågått såpass lenge og påført emosjonell bagasje for henne, selvfølgelig er dette mibbing! Sett dere inn i situasjonen og se saken fra Isabel sin side, hvis du enda ikke syns dette er mobbing så bør du ta en serriøs runde med deg selv, for da finnes det virkelig ikke ett snev av empati i deg!
      Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne gitt deg en klem og noen støttende ord og fått deg til å dra på festen sammen med vennene dine! Jeg tror du hadde kost deg masse til tross for at denne mannen er tilstede! Men jeg forstår valget ditt utrolig godt og hadde nok håndtert det på samme måte! Men jeg vil du skal vite at vi er her vi også, vi som virkelig ønsker deg godt og som heier på deg! Tro på deg selv, for det gjør vi! <3

    24. Ingen fortjener å bli mobbet på denne måten! Du er perfekt og ingen kan si noe annet. Syntes det er uakseptabelt at tv3 mener det denne personen gjør er greit. Stå på Isabel !! <3

    25. Forstår at du har det vondt❤️
      Men skal du virkelig la ett menneske ødelegge for deg? Skal vedde på at det er maaange andre der som ønsker at du er der! Ikke la en person ta fra deg gleden om å gjenforenes med de du er glad i. Jeg er sikker på at de backer deg opp og står med deg i stormen.
      Husk at vi leserne også står med deg i stormen❤️ Vet dette er en tung periode. Du kommer deg gjennom dette! Vi heier på deg❤️ Vi digger deg.

    26. Åhh, jeg ville bare at du skulle dra og slaye hele dritten! Vise frem hvor vakker og selvsikker du er😍 Sende en iskald skulder til de som mobber deg. Fyfaen skulle ønske det, du hadde knust de så hardt❤️Men det er forståelig. Håper du endrer mening!! Det er ennå ikke for seint. Go SLAY EM!

    27. Jeg synes det er utrolig synd at et annet menneske kan dra deg så langt ned at du ikke orker tanken på å dra på noe du har gledet deg til. Men samtidig er valget forståelig. Eneste jeg vil oppfordre deg til er å pynte deg slik at du føler deg fin. Drit i hva alle andre synes. Så drar du på premierefesten koser deg maks. Og om Morten prøver å intervjue deg så svarer du at du ikke er her for å prate om deg selv men for å feire premieren på et program du er med i sammen med vennene dine

    28. Det der e ikke no mobbing, mange som slitter mer enn deg tro meg! Mange som har det verre kjære deg. du som forteller og viser hvor fornøyd me operasjonene dine og prøver å være KK

    29. Ikke gi han den tilfredsstillelsen og makten ved og IKKE dra.. han er én stusselig person. Det kommer til og være mange der!!! Ta deg ett glass vin eller to og dra på fest!! Han gosser seg nå fordi han vinner med drittoppførselen sin.

    30. Du anonym, hvordan kan du si at det ikke er mobbing ? NÅr han gang på gang har sagt stygge ting om hun, og sier stygge ting om hun så hele Norge får det med seg???? Er ikke det mobbing så vet ikke jeg !!!!

    31. Jeg hadde jaggu det med dratt avgårde og hevet meg over den fyren der. Ikke latt han fått mer å snakke om. Syns også det er forferdelig dårlig av tv3 å ikke gjøre noe med det!

    32. Synes du burde gå! Hev deg over han. Pierre blir vel med deg uansett slik at han kan «passe på» at morten ikke tråkker på deg? 🙂 tror også at morten gosser seg nå fordi han «vinner» over deg desverre…. kjedelig situasjon. Skjønner at du ikke vil dra, men samtidig så tror jeg du har godt av en fest og slå deg løs med venner! 🙂 drit i idioten og vis at du faktisk tørr å være deg selv til tross for at han er en jævla idiot. Stay strong sista? 😄

    33. Dra, ha håret løst, ta på deg den fineste kjolen og di fineste skoene, di beste smykkene å hev deg over det. Hva ville Kim K gjort? Hun ville breaka internett. Vær norges Kim, Isabel.

    34. Det Morten hegseth gjør er overhode ikke greit! Det er rett og slett mobbing, og hvorfor skal det være greit selv om du er et kjent fjes? Skal det liksom være greit å lire ut av seg alle stygge ord til den personen? Bare fordi det er meningen at du skal tåle det, fordi du er blogger? I hvilken verden er det greit?
      Stå på Isabel! Og aldri gi deg når det kommer til å stå opp for deg selv, du gjør en god figur som forbilde når det gjelder det, så keep on going!

    35. Skjønner deg veldig godt! Når alt kommer til et visst punkt og man knekker sammen, er det nesten umulig å ikke la ting gå innpå seg. Hvis du møter opp, føler deg sårbar og føler hele situasjonen er ubehagelig og vond så ender mest sannsynelig kvelden i tårer. For når man kommer til det punktet kan man begynne å gråte av den minste ting, uansett om man vil eller ei.
      Om du derimot får styrken tilbake av alle menneskene som heier på deg i dag, og omringer deg med positiv energi og feiring med alle du er glad i og gode venner, kan det faktisk ende med at du sier “fuck it” og stormer inn på premierefesten som den fierce ass bitchen som du er! Folk som han kan bare bli gjennomsiktige i dine øyne, han fortjener ikke engang å legge sine ekle øyne på deg. For når du skinner Isabel, er du untouchable og sterk! Det er DU som er sjefen, og hele salen got your back. Da er det HAN som føler seg liten, og det er han som ikke hører hjemme der, for dette er DIN gjeng😘

    36. Kjære deg <3 Skjønner at dette ikke er verken hyggelig eller lett å gå gjennom. MEN dra på festen allikevel og kos deg! Ikke la han vinne ved at du ikke møter opp. Ikke vær redd. Ikke se ned i bakken, men hev hodet og ei hele situasjonen! Dra dit, og hvis du møter han så si det rett til trynet hans at dette ikke er greit! Sett han på plass...Fuck han! 🙂

    37. Skal du virkelig la han ødelegge for deg?
      Kom deg på festen, og hev deg ovenfor han!! Heier på deg❤️

    38. Dette blir for dumt. Nå spiller du på offer rollen. Etter forrige innlegg tenkte jeg WOW, hun er reflektert. Men dette blir for dumt. Det er heller ikke mobbing, du lager det til en BIG DEAL, men det han sa i debatten var en bitte liten bisetning.

    39. Du fortjener bedre enn dette og syns du gjør rett i og bli hjemme. Hvorfor la andre ødlegge for deg når du kan unngå det. Og håper virkelig han Morten får sin karma, mer usmakelig type skal du lete lenge etter. Godt at du hever deg over han og unger han. Håper flere gjør det i framtiden så kan han sitte der alene uten jobb. Han fortjener ikke en sånn jobb, og utrolig av TV3 og støtte han og ikke deg. Unner deg alt godt og håper du koser deg i dag og finner roen.

    40. DU MÅ BARE GÅ! Du må vise at du er sterke enn som så! Du kommer til å angre!
      Du klarer dette❤️❤️ Drit i han, det er han som taper på å ikke få intervjue deg!!!

    41. Ønsker deg alt godt. Syntes du for alt for mye ufortjent hat, aldri stopp å vær deg selv og aldri stopp å si det du mener.
      Heier på deg!

    42. Det er dumt at du ikke får dra på din premierefest bare pga en person som skal ødlegge.. jeg syntes at de som er ansvarlige burde ta litt ansvar for dette. Hvor vanskelig kan det være å få sendt en annen journalist ?

    43. Jeg digger deg Isabel! Jeg har aldri kommentert før her, fulgte aldri med på paradise, men begynte å følge litt med da det var mye om deg i media før. Det var bare dritt om deg i alle artikler. Så jeg begynte å følge med. Og vet du hva? Folk tar HELT feil! Du er jo HELT RÅ! Jeg digger deg så masse, og du er jo fucking amazing! Ikke hør på de ingrodde hårsekkene over her, tydelig at de har hatt et perfekt liv. Det du har opplevd ER mobbing. Og uansett om det hadde vært mobbing eller ikke så reagerer ALLE mennesker FORSKJELLIG!! Og jeg skjønner veldig VELDIG godt at dette er vondt for deg! Men Isabel, selvom du har mange haters, så husk på oss som støtter deg, digger deg, og elsker deg! Og er her for heie på deg på veien videre, vakre Isabel!! Xxx

    44. Utrolig trist å høre. Jeg håper du klarer å slappe helt av og kose deg i kveld, uten å være lei deg over dette. <3

    45. Nei,nei, nei! GÅ!!!Ikke la noen få så stor makt over deg at det styrer hvordan du lever livet ditt. GÅ, kos deg og hev deg over det. Det er snakk om EN person du ikke vil møte, mens det er x antall du VIL møte. Går du ikke, så vinner jo mobberen!

    46. Wooow!!! Jeg ble veldig paff når jeg leste dette innlegget om at hverken Tv3 eller VG ikke har tatt tak i dette og stått opp imot mobbingen som du har blitt utsatt for! Ut i fra innlegget du har skrevet her virker det som at Tv3 og VG har toleranse for mobbing(jeg fikk hvertfall det intrykket) og det sjokkerer meg med tanke på at Tv3 er en såpass populær tv kanal og VG en så populær avis for de kommer jo sikkert nå til å få et rykte på seg for å være for mobbing/eller tolerere mobbing etter disse hendelsene her vil jeg tro. Så jeg skjønner ikke at de våger å risikere å få et sånt rykte på seg!
      At han her Morten Hegseth fortsatt har en jobb og komme til etter alle disse stygge komentarene han har slengt din vei er for meg et mysterium 🙁
      Men det som topper begeret hos meg er når jeg leser det at han til og med skal få lov til å være tilstede under premierefesten som du egentlig skulle gå på når de fint sikkert kunne valgt en annen journalist!!! Det er i mine øyne det samme som å si at det var OK når han hånet og latterliggjorde deg på tv! Så dette sier faktisk like mye om VG/Tv3 så det sier om Morten 🙁
      Jeg ble bare så rystet Isabel av å lese dette innlegget så jeg måtte bare si hva jeg mente om dette!
      Når du er i en sånn tøff periode sånn som dette vil jeg råde deg til å være masse ilag meg gode venner og familie som bryr seg om deg og gir deg støtte<3 <3 Det er så utrolig viktig at du aner ikke!! Så må jeg bare si at jeg elsker bloggen din og er innom hver dag og leser <3 <3 Håper du skal blogge i mange år til 😛 <3<3

    47. Enig med deg. Han Morten er som journalister flest, bare ute etter å skape blest og drama på andres bekostning. Virker som en irriterende og barnslig type..
      Synes uansett du burde heve deg over det og dra på festen. Det er ikke riktig at du som er deltager skal vike for en desperat journalist!

    48. Skulle ønske du dro. Og som Hanna skriver (første kommentar) og hevet deg over det. Vær boss ass bitch. Digger deg, hva andre sier om deg forandrer ikke min mening om deg. Men Fyfaen som jeg skulle ønske du hadde dratt. Hadde til og med ønsket at du hadde latt deg bli intervjuet! Kill them with kindness. Uansett: ønsker deg alt godt i fremtiden og håper at du en gang får selvtillit til å nettopp stille opp på slike arrangamenter hvor du møter personer du har problemer med. Elsker deg og bloggen din! Klem leser ❤️

    49. HVA F*** ER GALT MED FOLK?
      Til dere som kaster opp kommentarer som “du er så svak person” “prøv å bli mobba på ekte du” eller “det der er ingen ting i forhold til hvordan andre blir mobba”
      Er det sånn at de fleste som ble mobba blir til mobbere eller? Whats the deal?
      Mobba i liten eller stor grad dere kan ikke være serr om å unnskylde mobbing uansett grad?
      Hver eneste j**la innlegg Isabel legger ut får hun en stygg kvalmende kommentar, for alt hun gjør blir hun hetsa av M, så for de av dere som TYDELIG ikke vil definere stygg hat og utskjelling daglig som mobbing, ønsker jeg gjerne mail eller adresse så jeg kan sende dere en god definisjon på 3 viktige ting. ..
      1: Hva er mobbing
      2: Respekt og folkeskikk
      3: Hvordan være et medmenneske andre ikke kaster opp av.
      Servert. Natta! #TeamBella

    50. Fine fine deg! Jeg skjønner godt at dette gjør at du ikke stiller opp ikveld, jeg hadde ikke klart det selv i din situasjon.. Men, du virker utrolig sterk og jeg vet at du kan heve deg over det om du vil det nok! Ta på deg finstasen og enter the room like a real BOSS!!! I KNOW U CAN DO IT! <3

    51. Særriøst du mååå dra! Møt opp og vær en boss ass bitch! Hvis han kommer å snakker med deg aå bare konfronter han og samme hvis du hører rykter fra andre! Ja det kommer kanskje på Vg, men da får folk se hvilken dirttaekk han er! Jeg ble mobbet av en hel vennegjeng og jeg trekte meg alltid unna. Nå er det slutt på det, for det er de som er stygge, hvorfor skal jeg bruke livet mitt på å stenge meg inne pga at personer er stygge mot meg? Nei as, put makeup on, put on some sexy clothes, do your hair, put on heels that is bigger than his dick og slay gurl! <3

    52. Dette burde du bare heve deg over og dra på premierefesten med hevet hode og stå for det du fremmer på sosiale medier!
      Det er ytringsfrihet i Norge, og journalister kan være veldig direkte og ekle i media mot kjendisnorge.
      Nå vinner han, og du blåser opp hele sakene pga noen små kommentarer fra Morten Hegseth.
      Det hadde stått mye mer stil over at du hadde møtt opp på festen og ikke latt andre trykke deg ned. Nå er du tapern..
      Det finnes mye verre ting folk går gjennom enn det du klager over.

    53. Jeg syntes det er så trist at du må gå gjennom dette.
      Han er en slemming.
      Jeg er lei for at du må være hjemme idag pga han. Tenker på deg <3 🙁

    54. Det er så utrolig trist Isabel. De som kommenterer nedlatende og stygge ting over nett er sannsynlig usikker på seg selv. Desverre går deres usikkerhet ut over deg. Det er noe som heter at det er alltid lys i enden av tunellen. Den kan være lang og turbulent fordi man opplever så mye negativitet som i din relasjon.. Det tar tid å komme seg gjennom det og bruk tiden til hjelp! Jeg vet du kommer deg gjennom dette og dermed kommer du deg sterkere ut av det, fordi det er alltid lys i enden av tunellen. Når du kommer deg gjennom dette vil ting bli lysere og lettere for deg.
      Prøv å se situasjonen ut i fra et positivt synspunkt selv om det er vanskelig. Du får en livsserfaring som kanskje ikke mange har. Du har erfaringsbaserte kunnskaper som gjør deg til et mye mer reflektert og empatisk menneske! Du er så mye bedre enn alle de andre nedlatende menneskene der ute Isabel! Jeg håper du vet det og ser det! Heier på deg!

    55. Dessverre så e du blitt skikkelig svak, hadde æ vært dæ hadde æ dritt i alt sammen og mobbing tåle alle og høre KVÆR DAG, e en av grunnan te at vi bli stærk og vi TRÆNG og høre stygge ting vær dag før og bli stærk.. men du tar opp temaet og da e du dessværre den som ikje tåle og høre sånn og da e ikje du en stærk pærson.. trist og måtte si det tel dæ.. men fakta.. mobbing e faktisk nåkka av det bæste vest man vil bli en stærk pærson.. og tru mæ det e godt og høre stygge ord vær dag ♡ Man får bra sælvtillitt av det og man smile mer av alt det stygge man får 🙂 men du går motsatt rætning, du vil bli svak og det e trist og se.. du påvirkes av alt og det e ikje bra.. :-/ vil du bli stærk, så må du slutt og syte ♡

    56. Hvorfor tar du ikke igjen? Skriv hvem som har sex, hvem vinner, hvem slipper kula… betal den boten som du snakket om på 150 000, og le av de! Du har ødelagt showet dems, og du har stått imot mobbing.
      Tror du det hjelper å ikke møte opp i kveld? Tror du virkelig det har noe å si? Hva med neste gang? Og etter der? Du mister sykt mye publisitet pga dette.

    57. Folk tar kritikk/negative kommentarer på forskjellige måter, og selv om det er andre her som blitt mobbet, så betyr ikke det at Isabell sine følelser ikke skal bli tatt på alvor. Deres opplevelser av mobbing trenger ikke å være Isabell sin. Jeg liker Morten veldig godt,
      men jeg forstår godt hvorfor Isabell reagerer slik hun gjør. Vi alle er mennesker med ulike følelser og tanker. Det er ikke noe som er rett og galt. Isabell, som person er du fantastisk. Jeg støtter ikke alle dine valg, men det finnes jo ikke noe vondt i deg. Du er inspirerende på mange måter, alt handler ikke bare om kropp og utseendet. Jeg håper at du ombestemmer deg og velger å dra. Du er jo en av «stjernene» på premieren 🙂

    58. Syns det er utrolig trist at det har gått så langt. At folk tillater seg å rakke ned på deg gang på gang, sånn skal det virkelig ikke være. Syns det er trist at du ikke vil møte opp på arrangementer du er invitert til pågrunn av mobbing fra voksne folk, fader asså! Men du får kose seg hjemme i kveld, ta vare på deg selv og ta den tiden du trenger. Du kommer nok sterkere tilbake, det er jeg sikker på! Stor klem <3

    59. Litt veeel dramaqueen nå kanskje? Bevares.
      Mobbing er no helt annet. Det hadde du visst om du hadde opplevd det på kroppen. Det varer over lang tid.
      Det du opplever er luxusproblemer

    60. Jeg synes det er helt sjukt at mobbing i all offentlighet er blitt OK!!!! Kjenner jeg koker inni meg. Virkelig ingen og da mener jeg ingen,operert ikke operert,botox ja you name IT.! Det gir ingen rett til å hetse og henge ut andre! Hva faen lærer vi barn og ungdom med sånt!? Det er stort fokus på nett mobbing og mobbing gjenerelt i skolene nå om dagen. Å så sitter voksene folk på TV og i tetnet å gjør sånt? Profilerte folk i tillegg. Å gjør dette greit! Nei det er så langt i fra greit. Når skal folk begynne å stå opp å være gode forbilder for neste generasjon!? Kvalmt. Jeg har ikke ord.! Mobbing er et så stort samfunns problem som det er. Å det her gjør det jaggu ikke bedre. Isabel hev hodet ditt. Du viser nå i det minste sannheten bak operasjonene og fillers. Hva det gjør med psyken og hvor ille ting kan gå. Synes du er sterk og ufattelig tøff.

    61. Kjære isabell 💓
      Jeg får helt vondt inni meg, du er en flott person og du jobber virkelig for å nå dine mål 💓 ikke glem at du er en god person, du er flott 💓

    62. Fan jeg blir så forbanna av å lese alle de sinnsyke kommentarene enkelte kommer med !!! Ta og land på jorden!!! Hva fan vet dere om det Isabel går igjennom er mobbing eller ikke? Dere trenger ikke å bidra til at hun føler seg enda verre… Fan til lavmål enkelte av dere holder på med. Snakk om å mobbe, det dere driver med på daglig basis er hvertfall mobbing på et heftig nivå. La jenta være i fred!!! Hold dere vekke fra bloggen, slutt å ha en mening om livet hennes og henne som menneske! Blir fan kvalm av å lese kommentarene hun får til daglig, og tør ikke tenke på hvordan det må føles for henne. Dere burde stikke fingeren i jorden og våkne opp!
      Heier på deg Isabel ❤️

    63. “Jeg tror nok debatten i sin helhet ville vært bedre med en paradise-blogger som Raad, som lett skriver om en sponset behandling av kosmetisk kirurgi på bloggen, enn Kristine som egentlig bare har noen lettkledde bilder å forsvare, men så har vel ikke disse bloggerne nok argumenter å bygge opp under sin egen sak til at de tør å stille på debatten”
      Ble skrevet på en blogg….

    64. Dette er første gang jeg legger ved en kommentar på bloggen din, men jeg har lest den siden sesong 7. Jeg kjenner meg oppriktig irritert over disse nettrollene – og setter spørsmål om hvor oppdragelsen til disse menneskene er? Hvem er det som sitter bak skjermen å skriver så mye drit til andre? Jeg syntes du er tøff Isabel, virkelig tøff. Du skal vite at flertallet tenker ned om disse såkalte netttrollene, ikke deg. De kan legge igjen så mye drit på din blogg de bare vil, men det eneste de oppnår med dette er å trykke seg selv ned, ikke glem det. Du er en virkelig nydelig person, både med og uten opperasjoner. Jeg gleder meg virkelig til å se deg på skjermen igjen. Håper du innser at det ikke er du det er noe i veien med, men disse umodne menneskene som sikkert sliter med seg selv hver eneste dag. Takk for meg.

    65. Haha er det virkelig mulig å gjøre seg så offer? Alt han har sagt er jo faktisk sant, så jeg forstår ikke helt. Trodde du sto 100 % for alt du har gjort, og som en person i media må du virkelig være inneforstått at det kan og vil bli brukt i mot deg ettersom det du har frontet siden ph 2015 har vært så usunt holdning til kropp som det kan bli.

    66. Hev deg over dette! Forstår at det er sårt, men du er sterk, og du skal ikke ta i mot drit fra andre! Det er mobberene som bør være flaue. Du kan gå dit (-og alle andre steder) med hodet hevet.

    67. Ler av at du i det hele tatt tror at noen bryr seg i det hele tatt om du kommer eller ikke 😅 who the fuck are you

    68. Heia u! Jeg har aldri kommentert en blogg ever, men vil bare si at jeg har full forståelse for at du ikke vil møte opp på premierefesten.. Jeg fikk med meg kommentaren hans i debatten, og synes virkelig ikke det hadde noe med saken å gjøre.. Ganske unødvendig. Du får bare prøve å tenke at det ikke er du som har et problem, det er jo han. En person som er sikker på seg selv har ikke noe behov for å henge ut andre i sosiale medier eller offentlig. Jeg vil absolutt ikke si noe slemt om noen, men synes blogginnlegget ditt var veldig passende! Woho!

    69. Er vel en grunn for at TV 3 ikke tok dette Videre. Dette sier vel mer om deg en hegseth. Stakkars Pierre ham må vel også være hjemme for ellers gir du jo ikke han lomme penger. For et mene syke du er Isabel, nei fysj. Du forventer vel å få en overskrift på vg imorra at du ikke dukket opp pågrunn avHegseth og håper du får sympati for dette eller i værste fall navnet DRAMAQUEEN

    70. Det er vel dette du har prøvd på hele tiden skjønte til og med forrige uke. . Du er jo for at Pierre skal knulle med noen på premiere festen. Inrømm problemet ditt isteden for å skyve det over på hegseth

    71. Lykke til får krysse fingrene på at du dukket opp i overskriftene til vg: er det ikke det du ønsker? Virkelig psyko kvinne

    72. Lurer på om flere av de som skriver og sier så mye stygt om deg glemmer at du bare er et menneske. Der er få som har opplevd å få så mye berømmelse på kort tid, det er få som vet hvor mye jobb det faktisk er å skrive interessante innlegg hver dag og det er få som vet hvor vanskelig det er å bli hetsa foran hele Norge gang på gang.
      Jeg synes det er oppriktig trist at du blir hjemme ikveld. Og at du blir hjemme viser absolutt ikke svakhet, det viser bare at du kjenner deg selv godt nokk til å vite når du har fått nokk. Men det er trist ettersom du flere ganger har nevnt at du har gledet deg til å dra på dette arrangementet!
      Det er så bra at du skriver ærlige innlegg og at du offentlig viser at det ikke er greit. Ja, du har operert deg og ja du har sikkert både skrevet og gjort ting du angrer på. Men det er jo bare menneskelig. Du har et så stort talent for skriving og ikke minst så er du helt uffatelig vakker. Ikke la ubetydelige mennesker hindre deg i å være med på flotte opplevelser eller la deg glemme hvor bra du er.

    73. Og det blir du å klare! Bygge deg selv opp igjen alltså, det vet jeg <3 du må bare finne ut selv hvor fantastisk du er, både utvendig og innvendig! Jeg trur dette var første og siste gang noe slikt kan knekke deg, dette blir du bare sterkere av! Love you guuurl!! du er goals

    74. Forstår at det er trist.’ Men sykt feigt av deg å ikke dra. Han vant!
      Hvorfor gjemmer du deg bak en PC? Du burde hatt guts til å ta et oppgjør med han. Du selv mener du kan stå inne for alt du gjør. Hvorfor lar du han vinne? Trodde du var sterkere enn som så. Skuffet over deg. Du kunne fint ha hevet deg over det!

    75. Var jeg deg, ville jeg hyret inn en injurie-advokat til å se på saken og heller ta det den veien. Stå på, slikt som dette fortjener verken du eller noen andre.

    76. Kansje han gjør det for å bli kjent så han kan leve av sosiale medier. Han får kansje mange følgere av at du lager innlegg om han? Det er vell det han vil. Sikkert ikke så mange som hadde visst om dette visst ikke du sa noe her.

    77. Ville bare skrive en kommentar til innlegget ditt.
      Jeg kommenterer sjelden innlegg jeg leser, men når det kommer
      til mobbing så er det ikke greit uansett om man er såkalt kjendis
      eller ikke!!
      Stå på Isabell, stå for det du er og det du gjør, da kommer man lengst 👍🏻

    78. Stå på ♡
      Det er ikke greit i det hele tatt!
      Samtidig må vi ikke tenke at alt er krenkelse og mobbing i 2018. Tenk at noen slenger rundt seg med kommentarer uten å tenke et sekund mer på det. Så jeg lærte meg 5:5-regelen. Her er den: se på problemet. Vil det plage deg de neste 5 dagene, tenk 5 minutter på det. Vil det plage deg om 5 år? Hvis ikke, kast så problemet

    79. Kjære Isabell.
      Jeg er aktiv feminist og har helt ærlig vært veldig skeptisk til mye av det du har stått for og representer. Men du satt meg skikkelig på plass med innleggene dine de siste dagene. Det er skikkelig skamfullt at kvinner i feminismens navn rakker ned på andre kvinner. Det at du har operert deg er ikke problemet, det at vi lever i et samfunn som har gjort at du, på tross av hvor nydelig og vakker du ble født, har følt at du må operere deg: det er problemet. Du skal ikke stå som ansvarlig for en skjønnhetsindustri som lærer oss at vi ikke er bra nok som vi er.
      Du har helt rett i at det du opplever fra Morten Hegseth og andre i media er mobbing. Jeg syntes det er skikkelig vondt at folk 1. Sier at dette ikke er mobbing nok, hva søren er mobbing nok? Om du opplever det såret og krenket så er det mobbing og 2. At man skal «heve» seg over det å dra på premierefest… ville noen fortalt et lite barn som ble mobbet av noen på skolen at de bare må «heve seg over det». Et mobbeoffer bør aldri tvinges til å møte den som mobber de. Du er ikke svak fordi du blir hjemme. Du er dødsSTERK som kjenner dine egne grenser og lytter til deg selv og beskytter deg fra en situasjon som ville være vond.
      Jeg tror vi er mange som har et veldig rigid og satt bilde på hva som er «bra dame». Men du har vist sårbarhet og styrke, du har operert deg men har også vist baksiden av den medaljen og den smerten det har ført til. Du har overlevd en barndom med ustabilitet og kjempet for eget liv. jeg har fullstendig gått fra å være skeptisk til deg til å tenke at du er en heltinne. Du har klatrer deg opp og fått det til, det burde du være stolt av. Ingen skal få fortell det at du ikke er bra nok. Klem fra ny fan <3

    80. Synes det er fantastisk bra av deg å sette dette eksempelet for leserne dine (kanskje spesielt de litt yngre) – at mobbing ikke er greit! Det at du tør å ordlegge situasjonen her på bloggen betyr nok mye for flere av leserne dine, det gjør det i alle fall for meg❤️ Heier på deg

    81. Hva er det egentlig morten har gjort, sånn konkret, som har fått deg til å mislike han? Hadde vært fint med et innlegg om det, for å oppklare litt, tror mange lurer og tviler. Forstår at du bkir lei deg når du føler deg kritisert og misforstått, det er menneskelig. Men du må huske på at du er offentlig, har en millionbedrift, og jeg tror egentlig bare morten prøver være en stemme for ungdommen og stå opp mot presser. Det er imidlertid veldig urettferdig at han går på deg og ikke på SE, om en går ut ifra at operasjoner og kropp er årsaken. Det kan jo forresten også hende at hele greia baserer seg på misforståelser: han har stilt deg ubehagelige spm. som du har reagert på (dette gjør han jo som journalist til alle, SE også), og etter du har reagert og tatt avstand har det blitt en greie og en isfront. Husk at det er journalisten morten som stiller spørsmål, ikke privatpersonen. Han er på jobb, og det er jobben hans å stille kritiske og gravende spørsmål. Du må ikke ta det så personlig. Håper det går bra med deg i kveld

    82. Hei flotte Isabel!
      Du er rå lekker og virker som en fantastisk jente!
      Jeg blir helt satt ut av at voksne folk kan holde på og oppføre seg på den måten de gjør. Mobbing er ikke greit!
      Og de snakker om gode forbilder som holder på sånn? Ehm .. ikke vet jeg ?
      Så har vi godeste ulrikke som ikke en gang klarer å svare for seg på debatten og aldri klarer å holde seg saklig og går på personangrep. Personlig syntes jeg de er ganske lite saklige da det hele blir mer smaksrelatert dette med utseende.
      Blir folk såpass påvirket av dere bloggere er det nok de selv som må gå i seg selv og tenke seg om hvordan de har det med seg selv. Verken du eller de andre bloggerne kan ta ansvar for noen andres psykiske helse, tanker, avgjørelser eller valg.
      Hun/de er fulle av sjalusi og det er derfor de må rakke ned på deg.
      MEN ikke la de vinne over deg! Jeg vet det er vanskelig og har vært igjennom mye med utestengning og drit selv.. men ikke la de vinne!
      Ikke la de bestemme om du skal gå på et event eller hva enn det er!
      Dra og hev hodet uansett hvor vanskelig det er!
      Da viser du at du gir F og det er de som driter seg ut ved å bruke så mye tid og energi på å rakke ned på deg!
      Stå på Isabel! Du rocker ❤️

    83. Kjære Isabell. Nå vil jeg bare gi deg en bamseklem. Jeg beundrer deg for å være Isabell Raad akkurat nå. Det at du lar han gå innpå deg, vil kanskje være fordi han har truffet noen punkter. Du er den du er, takket være det du har vært igjennom. Men det som gjør meg vondt er alle disse stygge kommentarene. Kjære Isbell, hadde jeg kunnet, hadde jeg stengt kommentarfeltet for deg. Dette her kan ikke være sunt for deg å lese i det hele tatt. Nå har du flyttet , fått deg kjæreste og livet skal blomstre. Fokuser på deg selv og din lykke. En trofast leser vil fortsette å øese bloggen din og støtte deg, så sett deg selv først og steng kommentarfeltet ditt!

    84. Morten har vell ett større navn enn deg i TV3 😉 Det er hvertfall det jeg hørte direkte;) man får som fortjent

    85. Skal du saksøke TV3 fordi du bare fikk 3 sekunder av tv tid, og ble kastet ut av hotellet første dagen?

    86. Var gøy å se deg på tv-skjermen i kveld, Isabell.
      Føler for å gi en beskjed til Morten siden han (åpenbart) kommer til å lese kommentarene her: Du var saklig under debatten og dro frem gode poeng fra begge sider. Det var utrolig godt å se en mediepersonlighet debattere i en viktig, og ikke minst, nødvendig samtale for bloggnorge. Dette var selvsagt helt til du dro fram den største low blowen jeg har sett på lenge, som faktisk oppsummerer en del av problemet du deltok i samtalen om: dårlig selvtillit blant unge jenter. Du er her for kvinnedagen, for girlpower, men på samme tid tar du et overfladisk slag til en person som ikke vil ha noe med deg å gjøre. Det var sikkert vanskelig å være profesjonell der du sto og følte for å levere tidenes mest smakløse kommentar. På sekunder gikk du fra en journalist jeg har hatt stor respekt av i gjennom flere år, til en uprofesjonell mann jeg ikke vil følge arbeidet til lenger. Det var utrolig flaut å se en voksen mann bli fornøyd etter å ha sagt noe så nedlatende. Men herregud, siden Isabell har lagt seg under kniven og nekter å bli intervjuet av deg, er hun ikke en person som fortjener respekt, hva har du å tape på å latterliggjøre henne på TV foran hele Norge? Her er oppmerksomheten du ville ha, vær så god. All PR er god PR eller hva? Dette vet jo du som jobber med journalistikk.

    87. Det er helt sykt av en voksen mann å holde på sånn, og de som mener dette ikke(???) er mobbing er jeg helt sikker på at er mobbere selv. Det er jo mobbing på høyt nivå, og er totalt ufortjent. Dersom folk mener at måten han oppfører seg på er greit fordi du har valgt å operere DIN egen kropp, så må de jo ha slått hodet hardt i asfalt en del ganger. Han er kvalm og at andre «influencere» støtter han i oppførselen mot deg er helt tragisk. Boikott. Boikott. Boikott. Hver og en. Jeg skal aldri så mye som gi denne fyren et eneste klikk eller blikk etter dette. Helt motbydelige er de. Håper det går greit med deg, og jeg vet at du kan komme sterkere ut av dette ❤️ Be kind, always.

    88. Jeg har nettopp sett på debatten fra 8 mars på NRK, og jeg kjenner jeg blir skikkelig forbanna av å se Morten. Jeg har jo lest i innleggene dine at han har mobbet deg og vært veldig ufin mot deg, men jeg har ikke skjønt hvor liksom, da jeg ikke følger så mye med på VG osv. Jeg syns det er synd at en person skal ødelegge så mye for deg, og få deg til å føle seg så dårlig. Selv om det er veldig vanskelig, prøøv å hev deg over det, for du er myye bedre enn han! Jeg elsker bloggen din, og jeg syns du er ei fantastisk flott jente og jeg liker spesielt at du er så ærlig med følgerne dine. Du deler absolutt alt med deg selv. Og det innlegget her, vil jeg tro var litt tøft for deg å dele. Det er aldri kult å dele at man faktisk tar seg nær og blir såret når noen sier stygge ting om deg, men herregud, du er bare et menneske du også. Selv om man er blogger, er det ikke dermed sagt man syns det er koselig når folk slenger dritt. Jeg skjønner veldig godt at du blir lei deg av alle fæle kommentarer du får, og da spesielt av han Morten.. Jeg beundrer deg for at du klarer å stå i alt, virkelig <3
      Fortsett å vær den du er, og som sagt - prøv å hev deg over det! For du er tusen ganger bedre enn de som må slenge så mye dritt om eller til en annen person.

    89. Kjipt at du lar mobberen vinne. Tror du hadde følt det sterkere om du hadde gått!
      Men du… Det heter tilstede ikke tilstedet, sånn til neste gang 🙂

    90. Denne boksa fra nelly må du kjøpe, den ville kledd dæ 😀 ♡
      Den ville blitt SÅÅÅ fin ♡
      Sia du e så tynn ♡
      Artikkelnr: 150582-0989
      Te en topp, dritt fint ♡

    91. Næi det e faktisk sant Isabel, ska du bli stærk må du også tåle mobbing 100% og det gjør ikje du, du e svak rætt og slætt..
      Ska du tåle og leve, må du også tåle mobbing 🙂 ♡
      Sånn værden fungere.

    92. Synes det er bra du gir beskjed, for det er ikke greit å henge ut andre selv om det er kjente personer, og feigt av den personen når den andre ikke er tilstede å kan forsvare seg! Synes det er like lavmål at han skal være kroppsfiksert som noen skulle harselert med legning hans. Det lille har sett av han virke som veldig opphengt i kim k, blir litt dobbeltmoral…såg han på huskestue, var ikke mye med han da!
      Såg på paradis i går for å få eit innblikk i hva ungdommene ser på, Herre fred så fokusert tv3 er på pupper og rumpe, zoomet inn…fysj!

    93. Skjønner deg godt. Dessuten er det kanskje greit å vri fokuset litt mer fra Paradise? ♥️♥️♥️

    94. Nei fy så stygt gjort. No fikk jeg skikkelig vondt av deg. De skulle absolutt gjort noe det er jo du som er deltager. Han kunne da holdt seg unna synes jeg

    95. Utrolig trist å lese Bella – nå må da noen stoppe kjeften til han Hegseth idioten – han burde mista jobben sin også. Ikke rart at de unge mobber når duster som han der får lov å gjøre det samme på tv og i eget program. Fysj for en respektløs liten stakkar han er .

    96. Du må begynne å Stå opp for deg selv, du kan ikke la den idioten ødelegge en premierefest for deg.

    97. Du vet selv at du er mye sterkere enn han. En mann på snart 32 som ikke har det bra med seg selv er oppriktig meget trist.

    98. Anonym: Kan vel si så mye som at du kommer til å se mye av meg på skjermen, og at jeg slettes ikke får 3 sekunders tv-tid og kastet ut første dagen. Sorry for å skuffe deg 🙂

    99. En liten notis til alle som anser mennesker for å være “svake” som om at det var en negativ ting;
      Det dere ytrer er påtatte, ignorante holdninger. Det viser (dessverre) at dere forstår ekstremt lite av hva som definerer svakhet og styrke. For, for det første er det ikke, burde aldri bli, og har ei heller noensinne vært negativt å være såkalt “svak”
      Det å vise ekte emosjoner, samt det å evne å reflektere over hva livet innimellom kaster i ansiktet ditt, viser ikke noe annet enn mental styrke. Det skal nemlig et par baller og en ryggrad til, for å bestemme at andre ikke skal få tråkke på en. Det kalles å stå opp for seg selv, og aaaaltfor få mennesker i dette samfunn tørr å møte disse utfordringene, og alt det vonde det fører med seg av følelser. For det er en innvendig kamp, det å skulle ta tak i seg selv og å luke ut det giftige man ikke ønsker å ha i sin sfære. Og på sikt bygger dette karakter, og en styrke man trenger senere på veien, nettopp for å takle enda fler og andre utfordringer, når man er moden for det. Så vær så veldig vennlig og ikke sitt der å skravle om at andre mennesker er svake, fordi dere har fått innprentet forkastelige holdninger dere ikke engang har reflektert noe særlig over. Svakhet er styrke, klisje som det enn måtte høres ut, så er det så sant som det bare får blitt. Hvorfor skulle man ikke erkjenne eksempelvis nederlag? Fordi man burde frykte å vise seg sårbar, for et så mentalt forstyrret og skadet samfunn, som trolig kommer til å dømme deg for det? Neivetduhva, det høres ut som en dårlig vei å gå, som ikke kommer til å gagne menneskelig vekst og utvikling overhodet. Mennesker opplever vonde ting helt forskjellig, og ikke de samme tingene er vondt for alle, men det vi alle derimot har til felles; er at livet serverer oss disse elementene av både dårlige og gode ting, FORDI vi skal lære noe og hente kunnskap ut fra det. Så tenk litt over hvorfor akkurat du mener at andre ikke burde “syte” over motgang, når det finnes værre ting i verden. Er det oppriktig ment fra din side, eller har du LÆRT å behandle andre mennesker på det viset? Ved å høre på hva resten av samfunnet lirer utav seg, av allskens meningsløse fraser i kommentarfelt, diskusjoner, debatter, og generelt fra å kopiere samfunnsmoralen og andre menneskers idiotiske holdninger? For DET er en oppriktig forkastelig svakhet å sitte inne med. Det å skulle følge strømmen, som om at du ikke eier noen form for integritet. SKJERP dere alle mann, for heldigvis er det mange oppegående mennesker som blir forferdelig flau av å se hvordan dere dummer dere ut, og det ovenfor et menneske dere ikke kjenner. Lås dere inne, ta en sjelereise, les en bok, bare hold dere langt vekk fra andre menneskers lidelser helt til dere forstår at det er en del av deres reise, og har vett til å holde undertrykkende og uintelligente utsagn for dere selv. Vi har alle mye å lære, men lærdom kommer ikke til den som sitter høyt oppe på pidestallen og tror han vet alt.

    100. Jeg synes han skylder deg en offentlig beklagelse. Jeg er ikke noen tilhenger av visse valg du har tatt, men du fortjener IKKE å bli hengt ut på den måten uansett. Du er en person, ikke en karakter. Dessuten synes jeg det er dobbeltmoralsk og hyklersk av ham å støtte SE mens han går hardt ut mot deg. Jeg forstår ikke forskjellen. Du har i det minste vært ærlig med leserne dine hele veien, noe jeg synes det er utrolig urettferdig at du nå blir “straffet” for. Jeg synes du viser en ny modenhet i det siste som ikke har kommet så godt frem på bloggen før 🙂
      Stå på! Og vit at du har mange som støtter deg.

    101. Jeg har observert dette fra sidelinjen og får så vondt av deg etter alt jeg har sett og lest som Morten har sagt om deg. Vet du er veldig sterk og at ikke alle andre hadde taklet dette som deg!

    102. Tenker på deg. Jeg så han Morten på 4stjernes middag. Og måtte fortelle om han til samboeren min om hvor drittsekk jeg syntes han er med deg som blogger. Det å bruke navn og sånneting er personlig og opriktig stygt det han driver med. Kjenner jeg blir lei meg på dine vegne. Det er faktisk ikke greit det han holder på med.

    103. Jeg har aldri kommentert en blogg men må bare si dette.
      Til dere som sier dette ikke er mobbing, og at hun ikke har noe å si som ikke har opplevd mobbing i det “virkelige liv”, bare over Internett. Vel, det han gjør ER mobbing, ettersom det er personangrep over lengre tid. Dessuten, hvordan ville dere følt dere dersom dere ikke BARE blir mobbet, men også blir mobbet foran hele Norge? Det er klart det er tungt for Isabel, han latterliggjør jo henne på et nasjonalt nivå.

    104. Jeg skjønner deg veldig godt. Du er nydelig og har alltid vært et forbilde for meg uansett hva du fikser på eller ikke. Det handler om hvilke verdier en har og hvordan man er som person.

    105. Mobbing er erting over lengre tid. Det han har gjort mot Isabel er erting over lengre tid- mobbing. Mobbing er mobbing, så vis litt respekt over jenta og la Hu få reagere som Hu vil. Hu er bare et menneske, akkurat som alle oss andre. Basta.

    106. Du burde heller brukt den muligheten til å være et godt forbilde for andre som blir mobbet. Møtt opp og vist at man ikke skal la noen tråkke en ned! Stått opp for deg selv og andre! Istedetfor så blir du hjemme og synes synd på deg selv. Er egentli ganske trist:/

    107. Ingen andre kan sette seg inn i din situasjon og vite hvordan det er. Det finnes flere ulike typer mobbing, og det at noen mener dette ikke er mobbing er feil. Jeg synes det er fantastisk at du kommer ut med dette slik at andre kan våkne opp og se hva som foregår. Ingen fortjener slik behandling uansett om vedkommende er kjent eller ei. Håper TV3 kan ta til fornuft snart og sette en stopper for dette. Stå på videre og fortsett å være deg selv! <3

    108. Syns det er sykt bra at du står opp for deg selv og tar opp temaet på bloggen. Mobbing er virkelig ikke greit og jeg syns faktisk det er rart at Morten fortsatt har jobb i VGTV.. Det er utrolig trist at han ødela premiere festen for deg og at verken TV3 eller VG gjorde noe med dette.
      Fyyyyfaen jeg blir så sint når jeg leser om folk som mobber og ikke blir straffet for det. Håper virkelig dette endrer seg for deg.

    109. Hei!
      Jeg tenker du gjør rett i å ta vare på deg selv, og bygge deg opp. Jeg tenker også at det M driver med, kan ikke beskrives som mobbing. Mobbing er noe langt verre, og de som har opplevd det, kan nok føle seg tråkket på av dine ordvalg her. Men – det betyr ikke st du ikke har lov å føle det du føler. Ta vare på deg selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg