PARADISE HOTEL: ER DERE KLAR FOR MEG?

 Processed with VSCO with av8 preset

Hva synes dere om premieren i går? Spennende? Jeg dukket så vidt opp på skjermen, og det var veldig merkelig å se seg selv på TV igjen. Det er tre år siden jeg var med på PH første gangen, og tiden har gått så sjokkerende fort. Ikke trodde jeg at jeg skulle delta enda en gang, spesielt ikke som en såkalt “legende”. GØY! Jeg har jo ikke lov til å røpe noe, men jeg vil si en ting og det er: følg med på kveldens episode. Hihi! 😘Dette er en spennende tid! Hele dette PH-opplegget føles langt i fra likt som det gjorde første gangen, men det er så klart veldig gøy å få enda en sjanse. Nå gjenstår det å se om jeg gjør det bedre denne gangen, kontra i sesong 7. Isabel Raad vol. 2. Are you ready?

Det var super kjedelig å ikke se premieren med alle de andre, da det naturligvis var noe jeg hadde gledet meg til. Det er bare ikke alltid like lett å stå rakrygget når man konstant skal bli nedtrykt. Jeg anser meg selv som veldig sterk, men noen ganger renner det over for meg også. Jeg kunne så klart møtt opp i går tross omstendighetene, men for meg ble det bare vondt verre når TV3 ikke en gang skjermet meg fra det. Jeg synes ikke at den løsningen de kom med var å stå i mot mobbing. For meg er det å overse noe veldig alvorlig, og derfor ble det helt feil for meg å dra. For meg er det veldig viktig å stå opp for seg selv, og når ikke en gang TV3 kunne ofre litt og gjøre det samme for sin egen deltaker, falt valget på å bli værende hjemme slik at jeg slapp å bli utsatt for enda mer. Sannheten er at jeg er veldig sliten psykisk nå, og jeg orker bare ikke enda mer hets og håning. Det holder for meg.

Premieren så jeg i hvert fall hjemme sammen med mamma og søsteren min. Vi smeltet sjokolade og kuttet opp jordbær, så episoden og koste oss i hverandres selskap. Det ble en fin kveld, til tross for at jeg så klart skulle ønske den så annerledes ut. Anyway! Jeg gleder meg til episoden i kveld. Det blir spennende, dere. 

Nå skal jeg fikse meg ferdig, og dra på et super spennende møte. Things are happening, babes!! 😄

32 kommentarer
    1. Glede meg sånn te kveldens episode, å håpe VIRKELIG du komme inn <3 Hvis ikkje har eg gleda meg i flerne måneder for ingenting 🙁 Skjønne godt at du valgte å ver hjemma itte alt som har skjedd... Du fortjene serriøst ikkje all dritten som blir slengt te deg.

    2. Synes det skjedde altfor lite og for mye introduksjon av deltakerne. De har blitt introdusert sykt mange ganger nå.

    3. Hva skjedde med stemmen din? Du hørtes hes ut. Kjekt å se deg på TV igjen da. Du er den fineste av de alle! Var du nervøs? Du så litt ukomfortabel ut.

    4. Kjære Isabell. Jeg vil bare si noen ord til deg. Jeg er en jente på snart 25 år og ble diagnosert med dissosiativ lidelse, panikkangst og depresjon. Nå er jeg under utredning for bipolar. Jeg ble psyk som 13 åring. Jeg håndterte følelsene på en destruktiv måte, selvskading. Ble mye mobbet, daglig. Både nettmobbing og mobbing på skole og fritid. Jeg er nå blitt såpass frisk at jeg klarer å stå opp for meg selv å har lært meg å leve med det å være psykisk syk. Ikke misforstå meg, måtte bare starte historien på en måte. Jeg føler jeg kjenner smerten du nå går å kjenner på. Jeg føler virkelig vondter inni kroppen min av å vite hva slags kommentarer du blir utsatt for. Det kan virkelig ikke være lett å være offentlig. Folk sier hele tiden, hun er jo offentlig. Hun må tåle slikt, hun kan ikke forvente noe annet. Dette er feil. Om du er offentlig eller et menneske som er arbeidsledig eller har vanlig jobb skal heller ikke godta negativitet. Negativiteten du går igjennom nå er rett og slett mobbing. Mobbing er ikke Ok, langt ifra. Du er sterk Isabell, jeg bare vet det. Selvom det kan være vanskelig å føle det når man står i det hele. Du er en vakker jente, både før og etter operasjoner. Du virker som en av verdens snilleste mennesker, med hånden på hjertet. Det virker som du stiller opp for alle så mye du kan å du er 100% ærlig ang meningene dine. Jeg bare håper at du virkelig ser hvor bra du er. Ikke la kommentarene bevise noe annet. Mennesker er sjalue og skal alltid yppe seg til å føle seg bedre. Jeg har troa på deg, virkelig. Leser stadig bloggen din men kommenterer ikke så ofte. Heiet på de i Paradise hotel og heier på deg igjen nå. Jeg føler med på yt kanalen deres og ser bare hvor herlig su er.
      Beklager at dette ble veldig rotete, skrev bare rett som det var. Stor klem❤️ Hadde jeg vært en veninne med deg skulle jeg virkelig sittet med deg og tatt i mot kommentarene for deg ❤️

    5. Dumt an en person skal ødelegge så mye for en annen, og i tillegg le av det og være stolt over seg selv. Har bare ett ord å si til Morten, og det er mobber. Er ikke opp til den som blir mobbet å “fikse” situasjonen, å “heve seg over det”. Det er faktisk den andre personen som ikke skal mobbe og henge ut andre offentlig. Kvalmendes og lavmål

    6. Hei! Jeg lurte på om du kunne svart meg på et spørsmål <3 Hvordan er det å bruke eyeliner og ha vippe extensions samtidig når man skal fjerne øyesminken, og om du isåfall har noen tips? Har hørt at vippene blir mye fortere ødelagte og stygge, men på deg er de like fine hele tiden! Liker både deg og bloggen din utrolig godt og håper du får en fantastisk dag videre!

    7. Hei skjønna! Gleder med til å følge deg videre på PH og liker stilen du har veldig godt! Jeg må spørre deg om hvor er den mørke grønne jogge dressen med hvite striper fra? Den du hadde på deg når se og hør filmet deg mens du så introen din fra første sesongen du var med på. Sykt fin!

    8. Du fortalte jo allerede før jul at du skulle være med på PH, så det er vel ingen tvil om at du kommer inn? Er klar for å se deltakerne – ikke bare deg 🙂

    9. Får du sett PH fra Marbella? Jeg prøver å få sett fra USA men det er kunne tilgjengelig i Norge og da lurer jeg på å om du som deltaker vet hvor jeg kan se det, hva bruker du til å se det i Marbella?

    10. I og med at p brota med folk når han var på PH og mens du var på PH, var det fordi dere ikke var ordentlig sammen, eller var det noe dere avtalte? Kommer vi til å se deg rote med andre også?

    11. Går ut fra at det er storesøsteren din som så ph. Dette passer jo ikke for barn derfor sendes dette når barn pleier å være sovnet.

    12. Du så altså så forbaska smashing ut i første episode😆 jeg bare wow for en Disney prinsesse. Håper du sjekker inn 👍du er en helt annen person enn forrige gang.

    13. Er så kjekt å se deg tilbake på skjermen! Du virket så komfortabel og morsom og selvironisk ut på episode 2, til nå. Elsker det. Heier på deg.

    14. Skjønner godt at du blir sliten og lei av alle disse negative kommentarene, og spesielt mobbinga fra Morten. First of all; alle gjør hva de vil med sin egen kropp. Jeg har aldri gjort noen slags inngrep, men det betyr ikke at jeg har rett til å rakke ned på deg som har gjort det. Do what makes you happy tenker jeg. Vi lever en gang, og hvordan folk vil leve livet sitt og hva man vil gjøre må faen meg være opp til hver enkelt. Og jeg kjenner jeg er så lei av det at bloggere skal få skylden for «dårlig påvirkning». Man vil alltid bli påvirket av personer, og før bloggere var det andre ting «unge jenter» ble påvirket av. I det store og hele er det bare feil fokus tenker jeg, og det å skal dele ut skyld er bare med å forsterker det fokuset. Jeg synes heller man kunne snakket mer om hvordan skape sin egen lykke og hva gjør livet verdt å leve for hver enkelt. Ikke om man har valgt å endre på utseendet eller ikke, for hva betyr det til slutt likevel. Vet ikke hvor jeg vil med dett, men følte bare for å legge igjen en kommentar og fortelle at jeg synes du får mye ufortjent hat, bare for å leve ditt liv sånn som du vil. Du burde virkelig ikke la det dra deg ned. Fortsett å gjør dine ting og det som gjør deg glad.

    15. Selv om det kanskje er vondt for deg, det Morten sier, synes jeg personlig at du burde vært voksen og hevet deg over det! Du burde møtt opp og vist Morten og de andre at det ikke er et problem for deg. Du burde vise at du takler dette, og akkurat det hadde du gjort dersom du hadde møtt opp på premierefesten.

    16. Du får herved min aller første kommentar på blogg.no
      Nå har eg lunsjpause og følte at det var på tide å gi deg feedback etter å ha følgt deg så mange år.
      Først og fremst må jeg si at jeg støtter deg 110%.
      Du er sterk, ærlig og har mange fine egenskaper og kvaliteter som vi lesere har fått sett via bloggen.
      Jeg digger at du er ærlig og viser både nedturer og oppturer i bloggen. Du er ikke som alle andre som pynter på sannheten og gjemmer følelsene for dine lesere. Jeg vet også at du stadig ofrer mye av deg selv når du bretter ut privatlivet, tanker og følelser. Jeg vil virkelig at du skal vite at jeg er evig takknemlig for alt det du har gjort og gjør for oss.
      Takk for ærligheten og for at du gjør verden mindre tabu.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg